abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38747654
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:52 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hier heeft nog niemand op gereageerd?
Nu doe je net alsof dit topic in feite overbodig is, omdat de vraagstelling logischerwijs tot slechts één antwoord kan leiden. Vergeet echter niet dat dit helemaal niet zo vanzelfsprekend is. Onlangs heb ik eens rondgekeken op het forum van de NVD en daar werd door sommige waaghalzen ook dit issue opgeworpen, maar zij werden per direct afgedaan als gelijken aan de pedo's (onder de noemer: "wie niet met ons is, is tegen ons!"). Mensen denken niet na, terwijl ze dat wel zouden moeten... zeker op het gebied van dit soort problemen.
pi_38747668
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:06 schreef Doffy het volgende:
Op die manier gezien hebben velen van ons de Christus in zich. En ik denk dat we op die manier ook zouden moeten kijken naar seksueel getinte zaken, pedofilie incluis. Wat niet wil zeggen dat alles maar toegestaan moet zijn, want dat moet niet, maar het wezen van de mensen moet erkend en daarmee gerespecteerd worden.
Een mooie post, Doffy .
  zondag 11 juni 2006 @ 14:27:15 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38748185
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen een sprankje van de Christus in zich heeft, hoewel je ook wel groeperingen hebt die denken dat de kennis maar aan een selecte groepering is voorbehouden. Het punt is dat niet iedereen deze goddelijke entiteit in zichzelf heeft gevonden. Zodra je die gevonden hebt, worden je ogen geopend. Of in boeddhistische termen: de sluier van Maya hangt om de meeste mensen heen en stukje bij beetje, in dit leven en in andere levens, wordt deze sluier opgeheven. We kunnen het degenen wiens ogen nog gesloten zijn dan ook niet berispen, want het is pure onwetendheid

maar we gaan weer off
Niet meer actief op Fok!
pi_38748741
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen een sprankje van de Christus in zich heeft, hoewel je ook wel groeperingen hebt die denken dat de kennis maar aan een selecte groepering is voorbehouden. Het punt is dat niet iedereen deze goddelijke entiteit in zichzelf heeft gevonden. Zodra je die gevonden hebt, worden je ogen geopend. Of in boeddhistische termen: de sluier van Maya hangt om de meeste mensen heen en stukje bij beetje, in dit leven en in andere levens, wordt deze sluier opgeheven. We kunnen het degenen wiens ogen nog gesloten zijn dan ook niet berispen, want het is pure onwetendheid

maar we gaan weer off
Oke dit hele stukje is dus simpel jezelf als gelovige indekken, om zo te blijven roepen tegen diegene die niet geloven en jouw geloof proberen te weerleggen, 'jouw sluier is nog niet gevallen!'. Beetje jammer, omdat dat dus ook weer geen reet met inhoudelijk over geloof discussiëren te maken heeft, iets wat met gelovigen trouwens praktisch nooit mogelijk is.

Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zoiets als argument aandragen. FuifDuif zou zoiets namelijk ook kunnen zeggen, een van de redenen waarom ik bijna nooit meer inhoudelijk op hem reageer trouwens...

Maar dat is weer helemaal offtopic

geeft niet dat je me dom noemde
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 15:06:36 #155
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38749228
Wat ik me ook eigenlijk afvraag is hoe een pedofiel dat in gedachten heeft.
Ik bedoel acceptatie, hoe dan?
In zoverre dat je op een verjaardag gewoon kan vertellen dat je pedofiel bent?
Wat is het dan precies dat ze willen bereiken?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 11 juni 2006 @ 15:07:11 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38749237
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Oke dit hele stukje is dus simpel jezelf als gelovige indekken, om zo te blijven roepen tegen diegene die niet geloven en jouw geloof proberen te weerleggen, 'jouw sluier is nog niet gevallen!'. Beetje jammer, omdat dat dus ook weer geen reet met inhoudelijk over geloof discussiëren te maken heeft, iets wat met gelovigen trouwens praktisch nooit mogelijk is.

Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zoiets als argument aandragen. FuifDuif zou zoiets namelijk ook kunnen zeggen, een van de redenen waarom ik bijna nooit meer inhoudelijk op hem reageer trouwens...

Maar dat is weer helemaal offtopic

geeft niet dat je me dom noemde
ik snap je punt
Het is misschien een beetje (erg) in tegenspraak met de quote waarop jij reageert, maar momenteel is het feitelijk zo dat ik eigenlijk agnost ben, maar wel met de wil en de hoop om ooit nog eens helemaal meegezogen worden met het gnostisch christendom. Vandaar dus dat ik mijn wenselijke ik en feitelijke ik wel eens door elkaar haal.

Overigens ben ik me er goed van bewust dat opmerkingen als: 'Jouw sluier is nog niet gevallen' buitengewoon flauw zijn, maar ik zeg dat soort dingen dan ook vooral om andere mensen te irriteren, en dat lukt goed blijkbaar

Mensen kunnen er slecht tegen om in een inferieure positie gedrongen te worden en zijn geneigd om een superieure positie eerder aan zichzelf toe te schrijven dan aan een ander. Toch ben ik ervan overtuigd dat er mensen zijn (geweest) die in geestelijk opzicht superieur zijn (waren) en die net als Fuifduif, ik en anderen nu niet serieus werden genomen door hun tijdgenoten om precies dezelfde reden als FD & co. niet serieus worden genomen. Vergelijk weer Jezus tov de hogepriesters en Oud-Testamentische profeten tov het volk die ook altijd verkeerd begrepen werden en gehaat. Blijkbaar is de behoefte om minstens op hetzelfde niveau te staan als anderen dus iets van alle tijden en alle plaatsen. Dat wil niet zeggen dat mensen ook daadwerkelijk op verschillende niveaus staan. Wel is het zo dat er in het verleden mensen zijn geweest die ook van zichzelf dachten dat zij superieur waren aan anderen en dat op een zeer vervelende manier hebben uitgewerkt (sekteleiders, Hitler e.d.) en denk ook aan het idee dat arme mensen geestelijk moeten rijpen en daarom met dergelijke beproevingen te maken krijgen, terwijl rijke mensen al gestegen zijn tot hogere sferen en zich dus ook niet in de aangelegenheden van armen hoeven te mengen.

Daarom is men, zeker tegenwoordig, niet meer geneigd om mensen die iets dergelijks over zichzelf zeggen serieus te nemen. Jammer.
Maar zoals ik al zei: dat mensen moeite hebben met het idee van geestelijk minder ontwikkeld te zijn dan een ander wil nog niet zeggen dat anderen niet meer ontwikkeld kunnen zijn.

Het heeft niets met arrogantie te maken, of met andere mensen willen kwetsen, maar ik heb persoonlijk gewoon een sterk gevoel in me (misschien de stem van God?) dat me richting geeft en me te kennen geeft welke positie juist is en welke niet.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 juni 2006 @ 15:15:53 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38749442
Oh ja, dat Fuifduif en ik het over zulke fundamentele zaken roerend eens zijn bewijst eens te meer de juistheid van mijn visie (in mijn eigen, voeg ik er bescheiden aan toe ). Was ik de enige die er zo over dacht, dan zou ik eerder aan schizofrenie denken
Niet meer actief op Fok!
pi_38750973
quote:
Op zondag 11 juni 2006 15:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, dat Fuifduif en ik het over zulke fundamentele zaken roerend eens zijn bewijst eens te meer de juistheid van mijn visie (in mijn eigen, voeg ik er bescheiden aan toe ). Was ik de enige die er zo over dacht, dan zou ik eerder aan schizofrenie denken
Dit vind ik een zeer belangrijke opmerking. Het is inderdaad opmerkelijk dat ondanks die hele hype rondom het rationalisme, er nog altijd mensen zijn die een soort innerlijk weten ervaren. Ik doel daarmee niet op dogmatische religies of kuddegedrag in religieus opzicht, maar een individueel innerlijk weten/gevoel omtrent het hogere.

Het valt niet uit te leggen in woorden en dat is waar het met name botst met de rationelen. Die ervaren niet dat gevoel en zullen het dus ook nooit (in dit leven althans) begrijpen. Ik noem mijzelf, net als Viking84, agnost, omdat er wat mij betreft geen zekerheid bestaat, of deze in ieder geval niet kunt claimen. Maar daarentegen heb ik wel, individueel, een hang naar het mystieke en wel door een bepaald gevoel in mijzelf.

Ik volg Viking84 in de manier waarop zij de geestelijke evolutie begrijpt. Namelijk dat het een soort bewustwording is die het rationele/fysische overstijgt. Noem het het ontvangen van het licht van Christus, het ontvangen van de gnosis, Verlicht raken of je ontdoen van het kleed van Maya... het komt allemaal op hetzelfde neer.
pi_38751034
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nu doe je net alsof dit topic in feite overbodig is, omdat de vraagstelling logischerwijs tot slechts één antwoord kan leiden.
Discussies zijn alleen nuttig als je 2 of meer antwoorden kan hebben, dus ja, ik acht dit topic inmiddels overbodig omdat we allemaal zoals jij ook concludeert een eenduidig antwoord hebben.

Ik wacht je volgend topic af en hoop dat je iets nieuws zal aansnijden dan waar je al topics over hebt geopend. Alhoewel het mij niet zou verbazen dat je dit topic oneindig probeert te rekken om toch aan je gerief te komen, ook al is je vraag meerdere malen beantwoord, want je mag blijkbaar weer hier helemaal uitleven zoals in SEX, dat moet gewoon te gek voor je zijn, je hebt zelfs yvonne tot zwijgen gebracht, iets waarvan ik dacht dat dat onmogelijk was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2006 16:04:32 ]
  zondag 11 juni 2006 @ 16:04:05 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38751045
quote:
Op zondag 11 juni 2006 08:59 schreef Megumi het volgende:
Nekschot is idd wat overdreven. Maar van mij krijgen ze geen respect. Dat hebben zij ook niet voor kinderen. Ook al blijft het alleen bij denken en niet doen.
Ze krijgen van jou dus geen respect, omdat ze een geaardheid hebben waar ze niet voor hebben gekozen?
pi_38751102
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ze krijgen van jou dus geen respect, omdat ze een geaardheid hebben waar ze niet voor hebben gekozen?
Nee omdat zij onrespectabele dingen doen met "onschuldige" jonge zich niet beseffende rationele enz enz enz kinderen.

Oh, nu ben ik weer voetbal kijken

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2006 16:06:11 ]
  zondag 11 juni 2006 @ 16:07:00 #162
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38751129
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:05 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nee omdat zij onrespectabele dingen doen met "onschuldige" jonge zich niet beseffende rationele enz enz enz kinderen.

Diegenen waar het daar over ging doen dat dus juist niet..
  zondag 11 juni 2006 @ 16:07:56 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38751149
quote:

[..]

, nee, nu verlies je weer het verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen uit het oog.

Voetbal .
Niet meer actief op Fok!
pi_38751154
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Discussies zijn alleen nuttig als je 2 of meer antwoorden kan hebben, dus ja, ik acht dit topic inmiddels overbodig omdat we allemaal zoals jij ook concludeert een eenduidig antwoord hebben.

Ik wacht je volgend topic af en hoop dat je iets nieuws zal aansnijden dan waar je al topics over hebt geopend. Alhoewel het mij niet zou verbazen dat je dit topic oneindig probeert te rekken om toch aan je gerief te komen, ook al is je vraag meerdere malen beantwoord, want je mag blijkbaar weer hier helemaal uitleven zoals in SEX, dat moet gewoon te gek voor je zijn, je hebt zelfs yvonne tot zwijgen gebracht, iets waarvan ik dacht dat dat onmogelijk was.
Het begint onderhand toch wat triest te worden, die kruistocht van jou tegen mij. Man, ga eens wat nuttigs doen. Ik ben niet de enige die het topic in stand houdt. Dat doet een ieder die eraan bijdraagt. Alsof de TS bij machte is om een topic levend te houden, wanneer niemand anders deelneemt . Denk na! Dat Yvonne zich teruggetrokken heeft kan verder net zo goed te maken hebben met het FEIT, dat ik dit topic met goede intenties heb geopend en wel zonder bijbedoelingen!
pi_38751175
quote:

[..]

Je hebt duidelijk niet gelezen waar dit topic over gaat. Hoe durf jij mij te bekritiseren!
  zondag 11 juni 2006 @ 16:10:25 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38751216
@ FD: ik heb je gemaild
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 juni 2006 @ 16:24:35 #167
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38751570
quote:

[..]

We hebben het niet over een geaarheid maar misbruik van kinderen. Dat is denk ik heel wat anders. Laten we dat even niet vergeten. Een man of vrouw die met jonge kinderen en dan bedoel ik bijvoorbeeld een kind van zes sex heeft, misbruikt haar of zijn machtpositie ten opzichte van zo een kind. Ik heb dat van nabij mogen meemaken. En was zelf kind. Maar we hebben die vent wel laten opsluiten uiteindelijk.

Daarnaast van de Chinezen tot de Romeinen. Van de Inka's tot de Tolteken. Van de Grieken tot de oude Egyptenaren Er is geen enkele cultuur in de wereld die pedofielie een normaal verschijnsel vindt. Dus nee respect hebben ze niet van mij. Hooguit een heel klein beetje begrip. Vandaar dat dat ik ze geen nekschot wil geven.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_38751617
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:10 schreef Viking84 het volgende:
@ FD: ik heb je gemaild
Als het goed is heb je een reply bij deze .
pi_38751633
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

We hebben het niet over een geaarheid maar misbruik van kinderen.dat is denk ik heel wat anders. Laten we dat even niet vergeten. Een man of vrouw die met jonge kinderen en dan bedoel ik bijvoorbeeld een kind van zes sex heeft, misbruikt haar of zijn machtpositie ten opzichte van zo een kind. Ik heb dat van nabij mogen meemaken. En was zelf kind. Maar we hebben die vent wel laten toen opsluiten uiteindelijk. Daarnaast van de Chinezen tot de Romeinen. Van de Inka's tot de Tolteken. Er is geen enkele cultuur in de wereld die pedofielie een normaal verschijnsel vindt. Dus nee respect hebben ze niet van mij. Hooguit een heel klein beetje begrip. Vandaar dat dat ik ze geen nekschot wil geven.
We hebben het hier dus WEL over de geaardheid en daarnaast het niet praktiseren van die gevoelens die ermee gepaard gaan!
  zondag 11 juni 2006 @ 16:27:34 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38751658
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

We hebben het niet over een geaarheid maar misbruik van kinderen.dat is denk ik heel wat anders. Laten we dat even niet vergeten. Een man of vrouw die met jonge kinderen en dan bedoel ik bijvoorbeeld een kind van zes sex heeft, misbruikt haar of zijn machtpositie ten opzichte van zo een kind. Ik heb dat van nabij mogen meemaken. En was zelf kind. Maar we hebben die vent wel laten toen opsluiten uiteindelijk. Daarnaast van de Chinezen tot de Romeinen. Van de Inka's tot de Tolteken. Er is geen enkele cultuur in de wereld die pedofielie een normaal verschijnsel vindt. Dus nee respect hebben ze niet van mij. Hooguit een heel klein beetje begrip. Vandaar dat dat ik ze geen nekschot wil geven.
lieverd, we hebben het wél over geaardheid. Voor de laatste keer:

pedofilie is de neiging om met kinderen te vozen
pedoseksualiteit is dit ook daadwerkelijk doen

net zoals homofilie en homoseksualiteit ook niet hetzelfde zijn. Een homofiel wordt in bepaalde kerken wel geaccepteerd, maar een homoseksueel dan weer niet.

Lastig hè
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 juni 2006 @ 16:27:56 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38751672
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:27 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

We hebben het hier dus WEL over de geaardheid en daarnaast het niet praktiseren van die gevoelens die ermee gepaard gaan!
check mijn post
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 juni 2006 @ 16:32:38 #172
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38751816
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

lieverd, we hebben het wél over geaardheid. Voor de laatste keer:

pedofilie is de neiging om met kinderen te vozen
pedoseksualiteit is dit ook daadwerkelijk doen

net zoals homofilie en homoseksualiteit ook niet hetzelfde zijn. Een homofiel wordt in bepaalde kerken wel geaccepteerd, maar een homoseksueel dan weer niet.

Lastig hè
Nope je bent hetro en af en toe houd je als vent er van om je te laten afzuigen door een baby. Die je samen met je hetro vrouw hebt gemaakt bijvoorbeeld. Makkelijk he.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 11 juni 2006 @ 16:33:41 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38751839
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nope je bent hetro en af en toe houd je als vent er van om je te laten afzuigen door een baby te laten afzuigen door een kind die je zelf met je hetro vrouw hebt gemaakt bijvoorbeeld. Makkelijk he.
op zo'n grote domheid ga ik niet eens in
Niet meer actief op Fok!
pi_38751852
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

check mijn post
GMTA .
pi_38751864
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nope je bent hetro en af en toe houd je als vent er van om je te laten afzuigen door een baby. Die je samen met je hetro vrouw hebt gemaakt bijvoorbeeld. Makkelijk he.
geen argumenten meer ?
  zondag 11 juni 2006 @ 16:37:18 #176
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38751953
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

op zo'n grote domheid ga ik niet eens in
Dat is dus helaas wat er wel vaak in de praktijk gebeurd. Kinderen worden vaak jaren lang sexueel, geestelijk en lichamelijk misbruikt door een van de ouders. En wat wel opmerkelijk is vaak binnen hetro gezinnen. Dat is de praktijk. En er is geen manier van denken of een ideologie dat dat kan rechtvaardigen. Lastig he.
pi_38752053
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:37 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is dus helaas wat er wel vaak in de praktijk gebeurd. Kinderen worden vaak jaren lang sexueel, geestelijk en lichamelijk misbruikt door een van de ouders. En wat wel opmerkelijk is vaak binnen hetro gezinnen. Dat is de praktijk. En er is geen manier van denken of een ideologie dat dat kan rechtvaardigen. Lastig he.
Maar je begrijpt het niet . Niemand keurt dat goed! Maar daar hebben we het niet over! We hebben het over mensen die geboren zijn met een pedofiele geaardheid, maar die wel degelijk hun eigen seksuele gevoelens onder controle hebben in het belang van kinderen! Die mensen zijn waardevolle burgers! Meer waardevol dan die Neanderthalers die toegeven aan one-night-stands .
  zondag 11 juni 2006 @ 16:42:38 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38752120
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:37 schreef Megumi het volgende:

[..]

sorry, maar ik snap niet goed wat dat met dit topic te maken heeft
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 juni 2006 @ 16:52:19 #179
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38752484
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:41 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Maar je begrijpt het niet . Niemand keurt dat goed! Maar daar hebben we het niet over! We hebben het over mensen die geboren zijn met een pedofiele geaardheid, maar die wel degelijk hun eigen seksuele gevoelens onder controle hebben in het belang van kinderen! Die mensen zijn waardevolle burgers! Meer waardevol dan die Neanderthalers die toegeven aan one-night-stands .
Iemand zij al eerder in het topic dat pedofilie geen geaardheid is. Mensen die zich schuldig maken daaraan zijn vaak mensen die zelf ook misbruikt zijn. En van daaruit is het vaak fout gegaan. Daarom moeten die mensen ook geen doodstraf krijgen of wat dat ook. Kijk FuifDuif het misbruiken van een mens kan nooit. Maar vaak voelen mensen dat ze dat vanuit een positie van macht wel mogen doen. Nemen en nooit geven. Ook kan ik met je meegaan dat een mens een wezen kan zijn dat zich overgeeft aan lusten en dergelijke.

Maar we hebben samen met wat andere diersoorten een supercomputer van boven zitten. Wat ons instaat stelt die gevoelens en dergelijke ook te analyseren te beredeneren en te beheersen. En ook wil ik er wel in mee gaan dat een pedofiel die denkt maar niet doet niks fout doet. Maar iemand die weet vanuit zijn of haar cultuur dat het fout is en er zelfs aan denkt is toch vindt ik een beetje fout bezig. Dat is een mening. Maar een geaardheid kan nooit een rechtvaardeging zijn voor een daad. Daarvoor zijn mensen gewoon te slim.
  zondag 11 juni 2006 @ 16:54:18 #180
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38752584
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

sorry, maar ik snap niet goed wat dat met dit topic te maken heeft
Het is wel iets wat dit topic oproept.
pi_38752715
quote:

[..]

Dus nu om het om te keren, diegenen die een geaardheid hebben waar ze niet voor gekozen hebben moeten worden gerespecteerd? Klinkt net zo stom als jouw vraag he?
pi_38752914
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:08 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het begint onderhand toch wat triest te worden, die kruistocht van jou tegen mij. Man, ga eens wat nuttigs doen. Ik ben niet de enige die het topic in stand houdt. Dat doet een ieder die eraan bijdraagt. Alsof de TS bij machte is om een topic levend te houden, wanneer niemand anders deelneemt . Denk na! Dat Yvonne zich teruggetrokken heeft kan verder net zo goed te maken hebben met het FEIT, dat ik dit topic met goede intenties heb geopend en wel zonder bijbedoelingen!
Dat moet jij zeggen, is dit nuttig tijdverdrijf voor jou FD? Het valt me op dat je nogal op je fans en mensen die bereid zijn in je topic te reageren zit te teren. Het maakt van jou nog steeds geen populaire persoon of een messias. Hou maar op over triestheid, kijk toch lekker een keer (1 keertje maar, meer niet!) naar jezelf
pi_38753020
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:08 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk niet gelezen waar dit topic over gaat. Hoe durf jij mij te bekritiseren!
Weet jij zelf wel waar jouw zelf geopende topic over gaat? O nee, dat kan niet als je telkens zit te rekken om je topic in leven te houden door steeds een vraag te stellen die al ten vaker van vaakst is beantwoord
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 17:07:07 #184
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38753044
quote:

[..]

Waardevol in welke zin dan?
Zo dat je ze voor een klas kinderen zet?
Zo dat je ze op jouw kinderen laat passen?
Het grote nadeel is dat niemand ooit weet of een pedofiel uiteindelijk toe gaat geven aan het verlangen.
Al zou ik weten dat een pedofiel niet zou praktiseren, al zou ik de garantie hebben dat iemand mijn kinderen nooit aan zou raken, ik weet dat diegene mijn kinderen op een andere manier bekijkt dan elk ander, het idee alleen al maakt me onpasselijk.
  zondag 11 juni 2006 @ 17:07:41 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38753065
Zucht.
Niet meer actief op Fok!
pi_38753102
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:07 schreef senesta het volgende:

[..]

Waardevol in welke zin dan?
Zo dat je ze voor een klas kinderen zet?
Zo dat je ze op jouw kinderen laat passen?
Het grote nadeel is dat niemand ooit weet of een pedofiel uiteindelijk toe gaat geven aan het verlangen.
Al zou ik weten dat een pedofiel niet zou praktiseren, al zou ik de garantie hebben dat iemand mijn kinderen ooit aan zou raken, ik weet dat diegene mijn kinderen op een andere manier bekijkt dan elk ander, het idee alleen al maakt me onpasselijk.
Kan ik mij voorstellen, maar wat is dan jouw voorstel? Wat moet een nette pedofiel nog meer doen?
pi_38753121
quote:

[..]

O god, ja waardevol zijn ze!! Die kindergeile volwassenen, we zouden ze ab-so-luut niet kunnen missen als kiespijn. Maar o jee, one-night-stands.... Dat soort mensen zouden naar de hel moeten?

Dit zou een typische post zijn van een zwaar gelovige

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2006 17:15:27 ]
  zondag 11 juni 2006 @ 17:11:21 #188
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38753183
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dus nu om het om te keren, diegenen die een geaardheid hebben waar ze niet voor gekozen hebben moeten worden gerespecteerd? Klinkt net zo stom als jouw vraag he?
Waarom zouden ze niet gerespecteerd moeten worden zoals ieder ander?
pi_38753211
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:08 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kan ik mij voorstellen, maar wat is dan jouw voorstel? Wat moet een nette pedofiel nog meer doen?
Nekschot? O, dat gaat te ver .... Mensen die waarde zien in pedofielen hun kindertjes geven aan zo een pedo, daar heb zelfs ik geen problemen mee en heeft die pedo toch wat te genieten terwijl hij geaaid wordt door pedoknuffelaars?
pi_38753222
fuifduif, je topics geven aan dat je steeds duidelijker probeert uit te komen voor je seksuele interesses. waar denk je dat de horizon eindigt? komt er een fuifduif-uit-de-kast-kom-topic?

* Aarde stays tuned 4 the fuifduif soap
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38753258
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom zouden ze niet gerespecteerd moeten worden zoals ieder ander?
Leg mij eens liever uit waarom ze WEL gerespecteerd zouden moeten worden
  zondag 11 juni 2006 @ 17:15:24 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38753303
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:13 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Omdat ieder mens in beginsel gelijk is, en imo alleen autonome acties respectabel of niet zijn.
pi_38753392
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:13 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

ze kunnen er niet zoveel aan doen. echter, zoals we ook met moordenaars doen, dient het gedrag wel gestraft te worden - deels als afschrikking, deels om herhaling te voorkomen, deels als straf.

ik ben volledig voor (chemische) castratie bij pedo's die kindjes hebben gebruikt. sorry fuif niks persoonlijks.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 17:18:51 #194
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38753426
Lekker uit de buurt van kinderen blijven, chemische castratie, weet ik veel.
Het lullige is dat het welzijn van mijn kinderen me voor alles gaat en ik weet zeker dat dat voor elke ouder zo is, het belang van een pedofiel staat dan ergens onder op mijn lijstje.
Jammer voor die pedofiel die inderdaad nooit zal practiseren.
Daarom denk ik dat je nooit op een punt van acceptatie komt.
Hoe vaak hoor je nog steeds niet de verhalen van misbruikte kinderen, sommige zelfs vermoord, dit maakt in mensen een oergevoel wakker, een walging vanuit je tenen.
Dat gaat niet weg, en mijns inzien moet dat ook niet.
pi_38753460
Is het nu zooo moeilijk, stelletje blinden!, om in te zien dat dit topic nu juist gaat over DIE PEDOFIELEN DIE ZICH NIET VERGRIJPEN AAN KINDEREN???? Dringt dat door jullie botte koppies door????
pi_38753476
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Omdat ieder mens in beginsel gelijk is, en imo alleen autonome acties respectabel of niet zijn.
Ik kan moeilijk "Hej, je geilt op mijn kinderen of misschien neuk je ze al maar ik respecteer je!! Wil je wat drinken op mijn kosten" uit mijn strot krijgen. Jij zal het wel kunnen zeker?
pi_38753510
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:18 schreef senesta het volgende:
Lekker uit de buurt van kinderen blijven, chemische castratie, weet ik veel.
Het lullige is dat het welzijn van mijn kinderen me voor alles gaat en ik weet zeker dat dat voor elke ouder zo is, het belang van een pedofiel staat dan ergens onder op mijn lijstje.
Jammer voor die pedofiel die inderdaad nooit zal practiseren.
Daarom denk ik dat je nooit op een punt van acceptatie komt.
Hoe vaak hoor je nog steeds niet de verhalen van misbruikte kinderen, sommige zelfs vermoord, dit maakt in mensen een oergevoel wakker, een walging vanuit je tenen.
Dat gaat niet weg, en mijns inzien moet dat ook niet.
Als er geen draagvlak wordt geschapen voor pedofielen die zich niet pedoseksueel gedragen en dat ook absoluut niet willen, vind ik het wel begrijpelijk dat sommigen dan toch overgaan tot daden. Sorry hoor, maar als je door de samenleving wordt uitgekotst, waarom zou je je er dan niet tegen keren?
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 17:21:55 #198
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38753525
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dus jij zou je kind toevertrouwen aan een pedofiel die nog nooit gepraktiseerd heeft en waarvan je weet die die pedofiele gevoelens heeft?
pi_38753545
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:09 schreef FuifDuif het volgende:
In de Griekse Oudheid was het anders heel normaal.
Wat een onzin.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 11 juni 2006 @ 17:23:00 #200
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38753563
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk "Hej, je geilt op mijn kinderen of misschien neuk je ze al maar ik respecteer je!! Wil je wat drinken op mijn kosten" uit mijn strot krijgen. Jij zal het wel kunnen zeker?
Lees even de reactie van FuifDuif die boven de reactie staat waar ik nu op reageer. Mocht je dat verschil niet zien, reageer dan maar niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')