Dat gebeurt toch wel vaker?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Hey broer. Jij hier.
Ik constateer alleen, ik be- of ver- oordeel niet. Nog niet!quote:
Ik dacht dat ik 't prima begreep.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:29 schreef Isabeau het volgende:
Niet mijn ervaring, maar Trinidad en Tobago hè. Anders begrijp je dat misschien verkeerd.
Oe! Wat moet ik doen om wél be- of veroordeeld te worden?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik constateer alleen, ik be- of ver- oordeel niet. Nog niet!
Een mening gevenquote:Op zondag 11 juni 2006 02:30 schreef broer het volgende:
Oe! Wat moet ik doen om wél be- of veroordeeld te worden?
Ik heb momenteel even geen mening.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:32 schreef Isabeau het volgende:
Een mening gevenEn dan kijk ik of ik dat kan be- of ver- oordelen. Of gewoon op z'n Fokkeriaans kan afkraken.
Bij voorkeur niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Je mediteert
Oei. Dat was echt een héél slecht boek.quote:over het tragisch einde van de Nederlander zoals we die kenden
Dat is dan wél weer leuk.quote:in de tijd van het Belgisch surrealisme?
Niet waar! Niemand zit ooit zonder mening!quote:Op zondag 11 juni 2006 02:38 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, kan gebeuren. Soms zitten we plotsklaps (mooi woord: plotsklaps) zonder mening.
Hoe durf je me tegen te sprekenquote:
Ik 'scan' een post altijd eerst voor ik hem lees. En met dit lijstje bezorgde de scan me een hartverzakking.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar je hebt daar een enorm leuk topicidee!Jouw TTK-lijstje
Ik moet even over de mijne nadenken, maar het wordt sowieso niet:
T - Youp van 't Hek
T - Dan Brown
K - Dali
Dat durf jij helemaal niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:43 schreef Isabeau het volgende:
Hoe durf je me tegen te sprekenPas maar op voor ik je...voor ik je...weg-edit! Zo!
Droom lekkerquote:Op zondag 11 juni 2006 02:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Een terugvindpost, daar doe ik niet aan.
Daarom kom ik jullie even welterusten wensen.![]()
Dat vind ik een mooie gedachte. Ik heb toch verdorie gewoon vrijheid van geen meningsuiting als ik dat wilquote:Op zondag 11 juni 2006 02:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er ook vrijheid van geen meningsuiting ?
'Dat moet je mij niet vragen.' gebruik ik vaak.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik maak regelmatig gebruik van 'weet ik veel'.
Schilderij broer !quote:Op zondag 11 juni 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Wat een mooie foto, BB.
Ik zeg vaak: "Ga anders naar je huisarts als je het niet vertrouwt"quote:Op zondag 11 juni 2006 02:51 schreef Bosbeetle het volgende:
'Dat moet je mij niet vragen.' gebruik ik vaak.
Ja 'ik ben geen arts' zeg ik ook vaak. (ik wil nog wel een moleculair biologische uitleg geven waar men juist niet op te wachten zit, 'BB zei dat er iets was met mn eiwitten, ofzo')quote:Op zondag 11 juni 2006 02:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zeg vaak: "Ga anders naar je huisarts als je het niet vertrouwt"
Maar dat is een geheel andere discussie.
quote:Op zondag 11 juni 2006 02:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's een schilderij, broer.
Ja, weet ik veel.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Schilderij broer !
Daarom staat meneer bij mijn, K. Ik wil al tijden een poster van dit schilderij maar die zijn er niet. Dus ik heb een ingelijste kleurenprint thuis hangen.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:54 schreef Isabeau het volgende:
Wow, is dat een schilderij!Wat prachtig gemaakt! Ik vond het voor een foto al een knappe foto, maar voor een schilderij is het gewoon Kunst.
Zijn er online dingen van meneer te vinden?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Daarom staat meneer bij mijn, K. Ik wil al tijden een poster van dit schilderij maar die zijn er niet. Dus ik heb een ingelijste kleurenprint thuis hangen.
Inderdaadquote:Op zondag 11 juni 2006 03:05 schreef broer het volgende:
De titel van die laatste van BB is 'Before the accident'.
Het is dus niet alleen mooi, het is ook nog eens grappig.
Geweldig!quote:Op zondag 11 juni 2006 03:07 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.adamstennett.c(...)lethalreducedose.jpg
die installatie heet "if leathal reduce dose"
verschillend de meeste zijn 24'' bij 24'' dat is dus 60 cm bij 60 cm.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:16 schreef broer het volgende:
Ik heb niet goed gekeken op de site. Wat zijn de afmetingen van de schilderijen?
Ik vind ze zo tof.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:
Morgen bel ik met de EXPO.
'Cookbook'.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
En voor anatomische details: The Anatomy of the Laboratory Mouse
Hehe ik heb altijd de neiging om van die lege boeken te kopenquote:Op zondag 11 juni 2006 03:24 schreef broer het volgende:
En als dat niet lukt, ga ik naar IKEA.
Daar zag ik eens een promotiemodel van een vreselijk lelijk schilderij. Ze hadden er in het IKEA-lettertype 49.95 overheen gedrukt. In de volle breedte. Dat maakte het schilderij weer helemaal de moeite waard. Kunst op zich, zeg maar.
Zouden ze dat soort modellen ook verkopen?
Be carefull what you ask for, you might just get it.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Een vriend van mij wilde 'iets voor aan de muur' voor zijn verjaardag. Een vriend van hem die bij een posterdrukker oid werkte had vervolgens een mega grote witte poster gemaakt met daarop in blauwe letters "Iets voor aan de muur"
Ik moet eigenlijk nog roosters maken en dossiers in elkaar zettenGeen zin in.
Ja, dat dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, broer.
Open dat topic dan ookquote:Op zondag 11 juni 2006 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar je hebt daar een enorm leuk topicidee!Jouw TTK-lijstje
Dat lijkt maar zo. En je snapt al, ik was er weer ingedoken.quote:Op zondag 11 juni 2006 05:58 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen, Lienekien! Heb jij nou zo weinig slaap nodig of lijkt dat alleen zo?
Hangt er van af wie/of er iemand naast je ligt...quote:Op zondag 11 juni 2006 10:48 schreef DaMart het volgende:
Wakker worden ook!
Dat is ook niet mijn hobby hoor. Eerder een vastgeroeste gewoonte.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hangt er van af wie/of er iemand naast je ligt...
Alleen wakker worden is niet echt een hobby van mij....
Gelukkig hebben we fok nogquote:Op zondag 11 juni 2006 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn hobby hoor. Eerder een vastgeroeste gewoonte.![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar geen dating.fok meer! Dat zou het probleem oplossen.
Datingsites zijn aan mij niet besteed. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het zonde om 100 berichten te moeten sturen voor 1 of 2 reacties, die dan vaak ook nog eens niet bijster positief zijn!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, zover ik weet zijn er nog genoeg andere datingsites hoor
Of had je een bepaalde fokster op het oog???
Je moet ook wel een leuke foto erop zetten, dat scheeld een hoopquote:Op zondag 11 juni 2006 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsites zijn aan mij niet besteed. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het zonde om 100 berichten te moeten sturen voor 1 of 2 reacties, die dan vaak ook nog eens niet bijster positief zijn!
En nee, ik heb geen fokster op het oog.![]()
Ik had er altijd meerdere foto's opstaan... en koos degene die ik het leukst vond. Maar dat hielp niet echt. Misschien omdat ik ook niet echt fotogeniek ben.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je moet ook wel een leuke foto erop zetten, dat scheeld een hoop
Ook AR heeft ooit eens op een datingsite gestaan...
Of je kan geen foto's makenquote:Op zondag 11 juni 2006 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er altijd meerdere foto's opstaan... en koos degene die ik het leukst vond. Maar dat hielp niet echt. Misschien omdat ik ook niet echt fotogeniek ben.![]()
Nou, dan lijkt mij wel duidelijk waar de fout zit..quote:Op zondag 11 juni 2006 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over het algemeen maak ik de foto's waar ik zelf op sta niet zelf hoor
Ik zet 5 euro in op 'cricket'quote:Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef dwerg het volgende:
En welke sport wordt er ook beoefend op Trinidad & Tobago? Klik hier voor het antwoord.
Het is altijd TS begint en ik kon niet kiezen voor mijn eigen T, T en K.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 16:08 schreef wyccie het volgende:
Oh Isa, in je eerste post na die van k_man uit het vorige topic (je onthulling over je spelling) staat in het eerste zinnetje hopenlijk)
Ja, ik weet het. Maar ik had het ook echt druk.quote:
Nee, de tussen-n komt na een e, niet na een aquote:Op zondag 11 juni 2006 16:11 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, je hebt gelijk, Isanbeau.
Bij dezen; ik houd niet van de tusse-nquote:Op zondag 11 juni 2006 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Enrik, volgens mij ook al niet correct. Klinkt op zich niet slecht. Enrik, Enrik. Hmm.
Ja, wel goed eigenlijkquote:
Slap excuus Isa!quote:Op zondag 11 juni 2006 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is altijd TS begint en ik kon niet kiezen voor mijn eigen T, T en K.
Goeiemiddag trouwens
In mijn geval betekende dat altijd: eigenlijk ben je een luie flikker en heb je gewoon mazzel dat je telkens hoge cijfers haalt. Het komt op mij nooit positief over.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij zei alleen wel weer dat hij toch het idee blijft houden dat ik nog beter kan dan ik laat zien...
Tj, ik weet nooit zo goed wat ik met zo'n opmerking moet
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:01 schreef dwerg het volgende:
Ik voelde plotseling de behoefte om dit plaatje te posten.
[afbeelding]
Zou het door het weer komen?
Ik moest heel hard lachen tijdens de verwijzing naar Kubrick's 2001: A Space Odyssey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I intend to live forever, or die trying.
Ja, ik vind het ook nooit positief overkomen..quote:Op zondag 11 juni 2006 17:12 schreef dwerg het volgende:
[..]
In mijn geval betekende dat altijd: eigenlijk ben je een luie flikker en heb je gewoon mazzel dat je telkens hoge cijfers haalt. Het komt op mij nooit positief over.
Ik moest glimlachenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:22 schreef dwerg het volgende:
Ik moest heel hard lachen tijdens de verwijzing naar Kubrick's 2001: A Space Odyssey.
Oftewel; klaAR.quote:
Ik moet er nog steeds aan wennen.. Do2 als voetbalfan..quote:Op zondag 11 juni 2006 17:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. De eerste punten zijn alvast binnen.
Sonrry. Ik zal pronberen de tussenn-n te gebruinken.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:37 schreef wyccie het volgende:
Jullie venrgenten allenmaal de tussenn-n. Isabenau zal vast boos zijn.
Ik luister nooit zo naar Isaquote:Op zondag 11 juni 2006 17:37 schreef wyccie het volgende:
Jullie venrgenten allenmaal de tussenn-n. Isabenau zal vast boos zijn.
Ik ben geen voetbalfanquote:Op zondag 11 juni 2006 17:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds aan wennen.. Do2 als voetbalfan..
Had ik nooit achter je gezocht
We groeien uit elkaar Do2![]()
Ik maak graag een uitzondering, AR.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds aan wennen.. Do2 als voetbalfan..
Had ik nooit achter je gezocht
We groeien uit elkaar Do2![]()
Hij moest toch alleen na een -e-?? Of ook na een -o-??quote:Op zondag 11 juni 2006 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sonrry. Ik zal pronberen de tussenn-n te gebruinken.
Sorry Erik, dat wil nog niet zeggen dat wij naar elkaar toegroeienquote:
En toch voel ik een afstand, die me verdrietig maakt..quote:Op zondag 11 juni 2006 17:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik maak graag een uitzondering, AR.
Ook voor jou, trouwens..
Ik benn enr nog niet zo goed in, volgenns mij.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hij moest toch alleen na een -e-?? Of ook na een -o-??
Potdimme.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sorry Erik, dat wil nog niet zeggen dat wij naar elkaar toegroeien
Verdrietig?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En toch voel ik een afstand, die me verdrietig maakt..
Ja, maar formule1 was kut..., dat ligt dichter bij m'n hartquote:Op zondag 11 juni 2006 17:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Verdrietig?
En we hebben notabene gewonnen!
Misschien worden we pas wereldkampioen als jij die malle pet opgegeten hebtquote:Op zondag 11 juni 2006 17:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
En als we wereldkampioen worden, eet ik mijn oranje petje op.
Formule 1 of kut?quote:
Ik vind cricket saai, maar Formule 1 echt nog veel saaier.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, maar formule1 was kut..., dat ligt dichter bij m'n hart
Hakkinen, Mansell, Hill.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, daar vind ik geen zak meer aan.
Ik vond het vroeger wel aardig. De strijd tussen Hakkinen en Schumacher, bijvoorbeeld.
Hill was ook saai....quote:Op zondag 11 juni 2006 17:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hakkinen, Mansell, Hill.
Nou, dat was het wel.
Oja, nu weet ik het weer!!quote:Op zondag 11 juni 2006 17:52 schreef dwerg het volgende:
De film is trouwens Charlie and The Chocolate Factory, A_R.
Met een onwijs mooie soundtrack van Danny Elfman.
Je dacht aan FOK!, zeker.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oja, nu weet ik het weer!!
Ik heb die film in het vliegtuig gezien. Op zo'n lcd-monitor in de stoel voor je... Als de persoon voor je zijn of haar stoel 1 stand naar achteren zet zie je nog maar de helft....
Een ander excuus dat ik het niet meteen herkent had: de film ging naar Brazilië, ik had dus andere dingen waar ik aan zat te denken
Waarom altijd 'of'???quote:
Waarom reageer je zo ongrappig op mijn semi-grappige vraagquote:Op zondag 11 juni 2006 17:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom altijd 'of'???
Ik hou niet van 'of' mensen, waarom nooit eens een keer 'en'?? Dat is veel leuker
Nee, en formule1 was het ook niet.., dus dan weet je het welquote:
Ik dacht ook aan jouquote:Op zondag 11 juni 2006 17:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, en formule1 was het ook niet.., dus dan weet je het wel
Waar hebben we het nu over??quote:Op zondag 11 juni 2006 17:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor wie ben jij eigenlijk, AR?
Ik ben geen puber meerquote:Op zondag 11 juni 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo ongrappig op mijn semi-grappige vraag.
Ja, ik ben de lulligste niet hoor, ookal denk R_ON daar anders overquote:Op zondag 11 juni 2006 18:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar toch fijn dat je tenminste voor Nederland bent,.
Bert?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
Wat speelde [afbeelding] slecht, zeg!
Maar goed...de punten zijn binnen!
Daar stromen de punten ook binnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:03 schreef dwerg het volgende:
Ohja, andijvie.
D'oh, DO!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nu je het zegt; Ruud heeft wel iets weg van een banaan met haar erop.
Maar je vind 'm niet lijken? En dáár gaat het juist om.quote:
Ik vond Isabenau wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 17:50 schreef wyccie het volgende:
Ik hou de tussen-n ook maar voor gezien, ik deed het namelijk fout. Er hoort geen tussen-n bij het woordje 'en'![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. De eerste punten zijn alvast binnen.
HA!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
R_ON moet gewoon z'n bek houden.
'Ook' is the operative word...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, hoezo?
Het is mooi geweest.quote:
't Was inderdaad een leuke foto.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Het is mooi geweest.
Als ie er nog gestaan had, was 't nog steeds mooiquote:
Die weggehaald is. Waarom is nog steeds de vraag.quote:
Het was een foto van Claudia (geen onaardige foto), maar ik denk dat ze gewoon niet te lang op internet wil staan, ofzo.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
Copyright misschien.
Hoi, DaMart!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
Wat een gezelligheid in de LPT! En dat op zo'n warme avond!
Niet meer.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:00 schreef wyccie het volgende:Da's grappig, ze heeft toch ook een foto in haar fotoboek.
Ik krijg altijd spijt als ik foto's plaats. Ineens zien allerlei vreemden ze, en daar zit ik dan ook weer niet op te wachten.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Die weggehaald is. Waarom is nog steeds de vraag.
Ik snap het ook wel een beetje. Ik persoonlijk heb er niet direct last van. Maar ik ben wel uiterst zorgvuldig met wasik op 't net plaats.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg altijd spijt als ik foto's plaats. Ineens zien allerlei vreemden ze, en daar zit ik dan ook weer niet op te wachten.
Lurkhannes.quote:
Ja, dat denk ik zeker.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Het is erg leuk om te zien welk gezicht er achter een user schuilt. Maar als mensen weten hoe je eruit ziet, reageren ze toch anders op je, denk ik. En dat kan best zonde zijn.
Mwoah, dat heb ik in ieder geval niet. Denk ik. Als ik een user, waarvan ik een foto heb gezien, zie posten, zie ik die in gedachten niet met dát lijf en dát gezicht achter een pc'tje zitten, druk typend op FOK!.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Het is erg leuk om te zien welk gezicht er achter een user schuilt. Maar als mensen weten hoe je eruit ziet, reageren ze toch anders op je, denk ik. En dat kan best zonde zijn.
Ja, avatars zijn voor mij echt de basisbron voor de ingebeelde user die ik er achter zie zitten.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, dat heb ik in ieder geval niet. Denk ik. Als ik een user, waarvan ik een foto heb gezien, zie posten, zie ik die in gedachten niet met dát lijf en dát gezicht achter een pc'tje zitten, druk typend op FOK!.
Áls ik al een verbeelding maak van een FOK!ker dan is dat meestal eentje, gebaseerd op avatar, PI's en smileys.
Er zijn een aantal mensen die op Fok! echt een heel grote bek hebben, en in het echt net tot mijn schouder komen. Dat is dan wel weer grappig.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Bloesje uit! Bloesje uit!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Bij http://fotoboek.fok.nl/editsettings kun je onderaan 'Laat een icoontje zien op het forum' aanvinken. Of uitvinken. Of hoe dat dan ook heet. Als je dat bedoelt.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Helaas weet ik niet hoe je een fotoboek moet verwijderen.
Dat is zo, maar vaak is het toch ontluisterend om een foto gezien te hebben, ookal is de foto helemaal niet lelijk. Verbeelding is iets heel sterks.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, avatars zijn voor mij echt de basisbron voor de ingebeelde user die ik er achter zie zitten.
Ja, alhoewel, soms is een foto ook wel een hele aangename toevoeging van een user die je toch al tof vond.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is zo, maar vaak is het toch ontluisterend om een foto gezien te hebben, ookal is de foto helemaal niet lelijk. Het is een smet op je verbeelding.
Er zijn ook regelmatig mensen die mij aan hun MSN-lijst willen toevoegen omdat ze denken dat ik 'een lekker wijf' ben.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, avatars zijn voor mij echt de basisbron voor de ingebeelde user die ik er achter zie zitten.
Dankjewel, dat scheelt al wat. Eigenlijk wil ik het gewoon weg, maar misschien kan dat helemaal niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef dwerg het volgende:
Bij http://fotoboek.fok.nl/editsettings kun je onderaan 'Laat een icoontje zien op het forum' aanvinken. Of uitvinken. Of hoe dat dan ook heet. Als je dat bedoelt.
Kan je het niet gewoon helemaal leegmaken? Geen info plaatsen?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dankjewel, dat scheelt al wat. Eigenlijk wil ik het gewoon weg, maar misschien kan dat helemaal niet.
Ben je dat niet, dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er zijn ook regelmatig mensen die mij aan hun MSN-lijst willen toevoegen omdat ze denken dat ik 'een lekker wijf' ben.
Kan niet. Je kan wel je fotoboek-icoontje weghalen van het forum.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ging een tijdlang nogal geforceerd om met mijn virtuele identiteit. Ik was erg blij dat ik daar wat losser in kon zijn. Maarja, eigenlijk krijg je ook gewoon veel reacties waar je niet op zit te wachten. Dan voer je een discussie op het forum, en dan haalt iemand ineens de manier waarop je op een foto staat erbij. En dan nog al die losers in MSN die niet eens een flauw benul hebben wie Claudia_x is. Nee, het was toch beter een enigma te zijn.![]()
Helaas weet ik niet hoe je een fotoboek moet verwijderen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef dwerg het volgende:
Er zijn ook regelmatig mensen die mij aan hun MSN-lijst willen toevoegen omdat ze denken dat ik 'een lekker wijf' ben.
Aftakeling....quote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
edit:
Spuit elf...dat krijg je als je internet-verbinding er eventjes uitligt.
Nou, dan valt Bupa kennelijk op slakken.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het icoontje vormt inderdaad de sterkste associatie die je bij een user hebt. Daarom heb ik ook daarvan een tijd geen gehad.
Ho, ho! Heb ik ooit gezegd dat ik op jou viel?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan valt Bupa kennelijk op slakken.![]()
Wie is diegene nou uit jou icoontje?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het icoontje vormt inderdaad de sterkste associatie die je bij een user hebt. Daarom heb ik ook daarvan een tijd geen gehad.
Dat is Cate Blanchett.quote:
Ik heb 'm natuurlijk uitgekozen om mijn enorm bejaarde leeftijd toch enigszins te relativeren.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ho, ho! Heb ik ooit gezegd dat ik op jou viel?
Nee, dat niet...maar het is wel zo.
Anyway...zo'n Gerrit/Gary-avatar zegt toch ook wel weer wat over iemands persoonlijkheid.Helemaal als diegene al járen volwassen is.
Dat dácht ik al! Cate Blanchettquote:
Ach kom, je bent bijna net zo jong als ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb 'm natuurlijk uitgekozen om mijn enorm bejaarde leeftijd toch enigszins te relativeren.
Nee.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ach kom, je bent bijna net zo jong als ik.
En nee, ik ben echt geen lekker wijf. Is dat een enorme teleurstelling?
En ik heb die van mij gekozen om te laten zien hoe onvolwassen ik eigenlijk nog steeds ben.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 'm natuurlijk uitgekozen om mijn enorm bejaarde leeftijd toch enigszins te relativeren.
Ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n fijne rustige en intelligente uitstraling. Net als Scarlett in Lost in Translation.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dácht ik al! Cate Blanchett. Leuke vrouw en actrice.
Nee, want dat wist ik al vanaf het begin.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Mijn associatie bij jou: mooie meisjes die boodschappen aan je op papier kalken en daar een foto van maken.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb die van mij gekozen om te laten zien hoe onvolwassen ik eigenlijk nog steeds ben.
Je vindt het gewoon een lekker wijf.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n fijne rustige en intelligente uitstraling. Net als Scarlett in Lost in Translation.
Maar naar wát voor iemand sturen die mooie meisjes foto's met boodschappen?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn associatie bij jou: mooie meisjes die boodschappen aan je op papier kalken en daar een foto van maken.
Het is een raadsel!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Maar naar wát voor iemand sturen die mooie meisjes foto's met boodschappen?
Je kan toch wel een béétje een beeld vormen van mij?quote:
Oh wacht, je zóekt een lekker wijf, is dat het?quote:
Nee. Maar we posten geloof ik ook niet echt in dezelfde topics, en dat is waarop mijn beeld van users voornamelijk gebaseerd is.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
Je kan toch wel een béétje een beeld vormen van mij?
Lijk je op Ruud van Nistelrooij?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja, zolang die mooie meisjes maar weten hoe ik eruit zie, waardoor ik weet dat hun boodschappen gemeend zijn.
Nou ja, we komen elkaar weleens tegen in TTKLPT.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Maar we posten geloof ik ook niet echt in dezelfde topics, en dat is waarop mijn beeld van users voornamelijk gebaseerd is.
Euhm, nee.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of je op een banaan met haar erop lijkt, Bupa.
Als ik weet wat je leest, hoeveel je weegt en wat voor relatieadvies je geeft, dan kan ik me een beter beeld van je vormen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, we komen elkaar weleens tegen in TTKLPT.Maar dat is niet echt veel, nee.
Ruud is geen banaan met haar erop.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of je op een banaan met haar erop lijkt, Bupa.
Niet zo sip, je bent gewoon uniek.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, nee.
Ik lijk niet op een BN'er/celebrity, geloof ik.
Huh? Dat 'relatieadvies' snap ik niet echt?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik weet wat je leest, hoeveel je weegt en wat voor relatieadvies je geeft, dan kan ik me een beter beeld van je vormen.
Wat dan, haar emt een banaan eronder?quote:
Bupa doet psychoanalyses.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh? Dat 'relatieadvies' snap ik niet echt?![]()
Diequote:
quote:
Ik ben dol op R&P, vandaar.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
Huh? Dat 'relatieadvies' snap ik niet echt?![]()
Ja, ik vind het wel knap.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]!!!! HIJ LIJKT!!
Claudia, zeg dat 'ie lijkt! Want hij lijkt!
Ja, maar wat voor antwoord moet ik daar op geven?quote:
Ik heb niet zo'n hoge dunk van R&P.quote:
Groot hoofd, grote mond, heel aardig.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:!!!! HIJ LIJKT!!
Claudia, zeg dat 'ie lijkt! Want hij lijkt!
Tja, dat moet je doen, en dan ga ik dat lezen, en dan vorm ik een beeld.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar wat voor antwoord moet ik daar op geven?
'En wat voor relatieadvies je geeft'
?
Relatieadvies van/over wíé?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, dat moet je doen, en dan ga ik dat lezen, en dan vorm ik een beeld.
Maar ik kan ook gewoon een vragenlijst voor je opstellen, hoor.
Toch een vrij treffende gelijkenis, met zo weinig middelen. Dat bewijst wel de artiest.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En met 'het' bedoel je de banaan met haar erop?
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch een vrij treffende gelijkenis, met zo weinig middelen. Dat bewijst wel de artiest.
Ja, dat is het fijne van R&P, je kunt werkelijk elke vreemde van relatieadvies voorzien.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
Relatieadvies van/over wíé?Van zomaar iemand uit R&P?
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is het fijne van R&P, je kunt werkelijk elke vreemde van relatieadvies voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Vroeger kwam ik ook veel in R&P...quote:
Ga je gang DaMartquote:Op maandag 12 juni 2006 07:19 schreef DaMart het volgende:
Mag ik iedereen een hele goede morgen wensen?
Ik wens u niks minderquote:Op maandag 12 juni 2006 07:34 schreef DaMart het volgende:
Ik wens iedereen een hele goede morgen!
Ga eens rustig met elkaar praten, met goede communicatie kom je er samen wel uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb jij trouwens relatie problemen??
Dan kunnen wij hier allemaal een advies er over geven. En dan heb je meteen van iedereen een beeld
Claudia heeft gelijk!! Je vormt idd meteen een beeld van iemandquote:Op maandag 12 juni 2006 08:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga eens rustig met elkaar praten, met goede communicatie kom je er samen wel uit.
Ik ben wel weer klaar met mijn relatie adviezen![]()
Goeie morgenquote:Goedemorgen, AR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |