Dat gebeurt toch wel vaker?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Hey broer. Jij hier.
Ik constateer alleen, ik be- of ver- oordeel niet. Nog niet!quote:
Ik dacht dat ik 't prima begreep.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:29 schreef Isabeau het volgende:
Niet mijn ervaring, maar Trinidad en Tobago hè. Anders begrijp je dat misschien verkeerd.
Oe! Wat moet ik doen om wél be- of veroordeeld te worden?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik constateer alleen, ik be- of ver- oordeel niet. Nog niet!
Een mening gevenquote:Op zondag 11 juni 2006 02:30 schreef broer het volgende:
Oe! Wat moet ik doen om wél be- of veroordeeld te worden?
Ik heb momenteel even geen mening.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:32 schreef Isabeau het volgende:
Een mening gevenEn dan kijk ik of ik dat kan be- of ver- oordelen. Of gewoon op z'n Fokkeriaans kan afkraken.
Bij voorkeur niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Je mediteert
Oei. Dat was echt een héél slecht boek.quote:over het tragisch einde van de Nederlander zoals we die kenden
Dat is dan wél weer leuk.quote:in de tijd van het Belgisch surrealisme?
Niet waar! Niemand zit ooit zonder mening!quote:Op zondag 11 juni 2006 02:38 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, kan gebeuren. Soms zitten we plotsklaps (mooi woord: plotsklaps) zonder mening.
Hoe durf je me tegen te sprekenquote:
Ik 'scan' een post altijd eerst voor ik hem lees. En met dit lijstje bezorgde de scan me een hartverzakking.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar je hebt daar een enorm leuk topicidee!Jouw TTK-lijstje
Ik moet even over de mijne nadenken, maar het wordt sowieso niet:
T - Youp van 't Hek
T - Dan Brown
K - Dali
Dat durf jij helemaal niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:43 schreef Isabeau het volgende:
Hoe durf je me tegen te sprekenPas maar op voor ik je...voor ik je...weg-edit! Zo!
Droom lekkerquote:Op zondag 11 juni 2006 02:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Een terugvindpost, daar doe ik niet aan.
Daarom kom ik jullie even welterusten wensen.![]()
Dat vind ik een mooie gedachte. Ik heb toch verdorie gewoon vrijheid van geen meningsuiting als ik dat wilquote:Op zondag 11 juni 2006 02:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er ook vrijheid van geen meningsuiting ?
'Dat moet je mij niet vragen.' gebruik ik vaak.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik maak regelmatig gebruik van 'weet ik veel'.
Schilderij broer !quote:Op zondag 11 juni 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Wat een mooie foto, BB.
Ik zeg vaak: "Ga anders naar je huisarts als je het niet vertrouwt"quote:Op zondag 11 juni 2006 02:51 schreef Bosbeetle het volgende:
'Dat moet je mij niet vragen.' gebruik ik vaak.
Ja 'ik ben geen arts' zeg ik ook vaak. (ik wil nog wel een moleculair biologische uitleg geven waar men juist niet op te wachten zit, 'BB zei dat er iets was met mn eiwitten, ofzo')quote:Op zondag 11 juni 2006 02:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zeg vaak: "Ga anders naar je huisarts als je het niet vertrouwt"
Maar dat is een geheel andere discussie.
quote:Op zondag 11 juni 2006 02:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's een schilderij, broer.
Ja, weet ik veel.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Schilderij broer !
Daarom staat meneer bij mijn, K. Ik wil al tijden een poster van dit schilderij maar die zijn er niet. Dus ik heb een ingelijste kleurenprint thuis hangen.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:54 schreef Isabeau het volgende:
Wow, is dat een schilderij!Wat prachtig gemaakt! Ik vond het voor een foto al een knappe foto, maar voor een schilderij is het gewoon Kunst.
Zijn er online dingen van meneer te vinden?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Daarom staat meneer bij mijn, K. Ik wil al tijden een poster van dit schilderij maar die zijn er niet. Dus ik heb een ingelijste kleurenprint thuis hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |