Inderdaadquote:Op zondag 11 juni 2006 03:05 schreef broer het volgende:
De titel van die laatste van BB is 'Before the accident'.
Het is dus niet alleen mooi, het is ook nog eens grappig.
Geweldig!quote:Op zondag 11 juni 2006 03:07 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.adamstennett.c(...)lethalreducedose.jpg
die installatie heet "if leathal reduce dose"
verschillend de meeste zijn 24'' bij 24'' dat is dus 60 cm bij 60 cm.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:16 schreef broer het volgende:
Ik heb niet goed gekeken op de site. Wat zijn de afmetingen van de schilderijen?
Ik vind ze zo tof.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:
Morgen bel ik met de EXPO.
'Cookbook'.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:24 schreef Isabeau het volgende:
En voor anatomische details: The Anatomy of the Laboratory Mouse
Hehe ik heb altijd de neiging om van die lege boeken te kopenquote:Op zondag 11 juni 2006 03:24 schreef broer het volgende:
En als dat niet lukt, ga ik naar IKEA.
Daar zag ik eens een promotiemodel van een vreselijk lelijk schilderij. Ze hadden er in het IKEA-lettertype 49.95 overheen gedrukt. In de volle breedte. Dat maakte het schilderij weer helemaal de moeite waard. Kunst op zich, zeg maar.
Zouden ze dat soort modellen ook verkopen?
Be carefull what you ask for, you might just get it.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Een vriend van mij wilde 'iets voor aan de muur' voor zijn verjaardag. Een vriend van hem die bij een posterdrukker oid werkte had vervolgens een mega grote witte poster gemaakt met daarop in blauwe letters "Iets voor aan de muur"
Ik moet eigenlijk nog roosters maken en dossiers in elkaar zettenGeen zin in.
Ja, dat dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 03:32 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, broer.
Open dat topic dan ookquote:Op zondag 11 juni 2006 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar je hebt daar een enorm leuk topicidee!Jouw TTK-lijstje
Dat lijkt maar zo. En je snapt al, ik was er weer ingedoken.quote:Op zondag 11 juni 2006 05:58 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen, Lienekien! Heb jij nou zo weinig slaap nodig of lijkt dat alleen zo?
Hangt er van af wie/of er iemand naast je ligt...quote:Op zondag 11 juni 2006 10:48 schreef DaMart het volgende:
Wakker worden ook!
Dat is ook niet mijn hobby hoor. Eerder een vastgeroeste gewoonte.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hangt er van af wie/of er iemand naast je ligt...
Alleen wakker worden is niet echt een hobby van mij....
Gelukkig hebben we fok nogquote:Op zondag 11 juni 2006 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn hobby hoor. Eerder een vastgeroeste gewoonte.![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar geen dating.fok meer! Dat zou het probleem oplossen.
Datingsites zijn aan mij niet besteed. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het zonde om 100 berichten te moeten sturen voor 1 of 2 reacties, die dan vaak ook nog eens niet bijster positief zijn!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, zover ik weet zijn er nog genoeg andere datingsites hoor
Of had je een bepaalde fokster op het oog???
Je moet ook wel een leuke foto erop zetten, dat scheeld een hoopquote:Op zondag 11 juni 2006 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsites zijn aan mij niet besteed. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het zonde om 100 berichten te moeten sturen voor 1 of 2 reacties, die dan vaak ook nog eens niet bijster positief zijn!
En nee, ik heb geen fokster op het oog.![]()
Ik had er altijd meerdere foto's opstaan... en koos degene die ik het leukst vond. Maar dat hielp niet echt. Misschien omdat ik ook niet echt fotogeniek ben.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je moet ook wel een leuke foto erop zetten, dat scheeld een hoop
Ook AR heeft ooit eens op een datingsite gestaan...
Of je kan geen foto's makenquote:Op zondag 11 juni 2006 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er altijd meerdere foto's opstaan... en koos degene die ik het leukst vond. Maar dat hielp niet echt. Misschien omdat ik ook niet echt fotogeniek ben.![]()
Nou, dan lijkt mij wel duidelijk waar de fout zit..quote:Op zondag 11 juni 2006 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over het algemeen maak ik de foto's waar ik zelf op sta niet zelf hoor
Ik zet 5 euro in op 'cricket'quote:Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef dwerg het volgende:
En welke sport wordt er ook beoefend op Trinidad & Tobago? Klik hier voor het antwoord.
Het is altijd TS begint en ik kon niet kiezen voor mijn eigen T, T en K.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |