Met een beetje youtuben zijn ze toch wel te vinden denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:18 schreef mrbombastic het volgende:
Zijn de doelpunten van de Duitsers nog ergens online te zien?
mee oneens. Zo sprankelend gaat het allemaal niet. En tegen die kleine landjes gaat het wel..quote:
Verander je signature danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee oneens. Zo sprankelend gaat het allemaal niet. En tegen die kleine landjes gaat het wel..
In ieder geval wel de aanvangstijden, Duitsland heeft niet een keer hoeven spelen om 3 uur s'middags, dus van de zon hebben ze in ieder geval geen last gehad.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:28 schreef thewishmaster het volgende:
Volgende ronde treffen ze waarschijnlijk Zweden, dus die ronde zullen ze ook nog wel doorkomen. Het lijkt wel alsof het hele speelschema op Duitsland is ingesteld.
Qua kwaliteit ontlopen ze elkaar niet zo, maar in dat geval zou het thuisvoordeel wel eens de doorslag kunnen geven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
In ieder geval wel de aanvangstijden, Duitsland heeft niet een keer hoeven spelen om 3 uur s'middags, dus van de zon hebben ze in ieder geval geen last gehad.
Trouwens, ik geef Zweden een aardige kans tegen Duitsland, als Zlatan een beetje zijn oude niveau haalt tenminste. Zweden heeft zijn beste spel nog niet laten zien.
Vind je 't gek,de beste Poolse spelers spelen bij Duitslandquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Met een beetje youtuben zijn ze toch wel te vinden denk ik.
Ik vond het wel verdiend trouwens dat ze wonnen van de Polen.
Waneer heb ik dat eerder gehoord ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:40 schreef Trancelocator het volgende:
De Duitsers zijn niet meer te stoppen.![]()
Neverquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:40 schreef Trancelocator het volgende:
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:40 schreef Trancelocator het volgende:
Vanaf 1940?quote:
Ze hadden niet eens geluk nodig, die poule was gewoon zo zwak.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Het zat Duitsland weer meeWeer gewonnen
![]()
Laat ze maar lekker genieten.Dan komt 't extra hard aan als ze uitgeschakeld worden.Nationale rouwdagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Het zat Duitsland weer meeWeer gewonnen
![]()
Ja, dat heb jij ook wel gelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ze hadden niet eens geluk nodig, die poule was gewoon zo zwak.
Beter dan of nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef ErikT het volgende:
Nee. Zweden wint van de Duitsers. Eerste keer dat Duitsland tegenover een serieus stel aanvallers staat. Kan nooit goed gaan.
Amen. Oke, tegen deze drie landen speelden ze aardig (niet meer dan dat, tegen CR was het vooral verdedigend zeer zwak, tegen Polen was het vooral spannend en attractief ipv goed en tegen Ecuador speelde de Ecuadorianen mat en Duitsland redelijk), maar dit zegt me totaal niks over wat ze gaan doen tegen een land als Zweden zaterdag. Ik had ze graag gezien in de poule van Nederland, ik denk dat Ivoorkust ze weggespeeld had.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat lyrische gedoe over Duitsland nogal overdreven... ze hebben een hele zwakke poule gehad... het spel was niet onaardig maar de tegenstand ook niet al te best... natuurlijk zijn ze levensgevaarlijk qua mentaliteit maar om nu al te spreken over een wereldtitel is schromelijk overdreven... die verdediging is gewoon te zwak tegen toplanden
Daar wil ik me bij aansluiten. Een schandalig gelijkspel tegen 10 man van T en T (in de 2e helft), een zeer moeizame overwinning op Paraquay en een gelijkspel tegen Engeland door misschien 20 minuten goed voetbal vormen niet de basis van een eventuele overwinning op gastland Duitsland.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Zweden maakt op mij minder indruk dan Duitsland hoor.
Elke wedstrijd is er nu één op zich en Zweden heeft voorin de potentie om de Duitse verdediging aan flarden te spelen... Bij de Zweden is de aanval het sterkst... bij Duitsland de verdediging het zwakst... erg benieuwd hoe dat aflooptquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar wil ik me bij aansluiten. Een schandalig gelijkspel tegen 10 man van T en T (in de 2e helft), een zeer moeizame overwinning op Paraquay en een gelijkspel tegen Engeland door misschien 20 minuten goed voetbal vormen niet de basis van een eventuele overwinning op gastland Duitsland.
Andersom kun je hetzelfde zeggen. Bij Duitsland is de aanval sterk en bij Zweden de verdediging zwak.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is er nu één op zich en Zweden heeft voorin de potentie om de Duitse verdediging aan flarden te spelen... Bij de Zweden is de aanval het sterkst... bij Duitsland de verdediging het zwakst... erg benieuwd hoe dat afloopt
Vroeger kon je ze ondanks hun succes nog minachten wegens hun belabberde spel, nu kan dat niet meerquote:
Zul je zien dat "wij" er dit keer met de overwinning ervan doorgaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Vroeger kon je ze ondanks hun succes nog minachten wegens hun belabberde spel, nu kan dat niet meer![]()
Het lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Zul je zien dat "wij" er dit keer met de overwinning ervan doorgaan.
Eindstationquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:21 schreef Stuart het volgende:
En inmiddels staat Duitsland verdiend in de kwartfinales![]()
De kans lijkt me nihil.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:25 schreef popolon het volgende:
OnDuits dit voetbal.Wel leuk om naar te kijken.
Een goede kans tegen (eventueel) Argentinie.
mooi vooruitzichtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:48 schreef Ayaxola het volgende:
Gelukkig worden ze uitgeschakeld door Argentinië volgende ronde![]()
nietquote:Op zondag 25 juni 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Nou, Argentinië kon me totaal niet overtuigen in grote delen van de match gisteren. Duitsland heeft een meer dan goede kans tegen ze.
quote:Kahn zorgt voor onrust in Duitse selectie
BERLIJN - Eén dag na de kwalificatie voor de kwartfinale heeft reservedoelman Oliver Kahn voor onrust gezorgd in het Duitse kamp. De sluitpost van Bayern München vertelde zondag aan het Duitse tijdschrift Der Spiegel dat hij nog steeds wacht op een verklaring van bondscoach Jürgen Klinsmann, die als doelman de voorkeur gaf aan Jens Lehmann.
"Normaal gesproken geef je dan een uitgebreide verklaring", zei een verbitterde Kahn. "Aangezien hij me er nog geen heeft gegeven, zal er ook wel geen verklaring zijn."
De Duitse televisie toonde zaterdag beelden waarop een chagrijnige Kahn te zien was op de reservebank. Zijn slechte humeur viel moeilijk te rijmen met de uitbundige stemming op de tribunes van de Allianz Arena. Op dat moment stond Duitsland namelijk ruim voor tegen Zweden (eindstand: 2-0).
"Elke wandeling naar de bank doet pijn", bekende Kahn. "Tot voor kort was ik ervan overtuigd dat ik in actie zou komen tijdens het WK. Nu kijk ik de wedstrijd, probeer ik een indruk te krijgen van de prestatie en dan verdwijn ik zo snel mogelijk in de kleedkamer."
Kahn had slechts een vage verklaring gehoord over de reden waarom hij gepasseerd werd. Zijn concurrent Lehmann zou "een fractie" beter zijn. "Het spijt me, maar vervang je een doelman die jarenlang de eerste keus was en op een constant niveau presteert, puur omdat een andere keeper een fractie beter is? Dat is geen rechtvaardiging. De laatste twee jaar speel ik goed op topniveau. Ik deed 't goed in de Champions League, won met mijn club de landstitel en de beker en heb een immense toernooi-ervaring."
De conclusie is volgens Kahn dan ook duidelijk: "Er was totaal geen reden om mij te vervangen." Duitsland speelt vrijdag tegen Argentinië in de kwartfinale van het WK voetbal.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:33 schreef Niet-Bubbel het volgende:
Volgende ronde treffen ze waarschijnlijk Zweden, dus die ronde zullen ze ook nog wel doorkomen. Het lijkt wel alsof het hele speelschema op Duitsland is ingesteld.
Ik hoop het met je meequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond is het einde oefening voor onze Duitse vrienden.
Ik zag je net al in mijn gesloten topic posten.quote:
Ja er zijn hier een paar honderd topics, maar o wee als er een dubbel Duitsland topic is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zag je net al in mijn gesloten topic posten.. Ik had dus ook al niet gezien dat dit topic er al was.
Talk to the *** 'cause the face ain't listeningquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:02 schreef the_hunter het volgende:
Wat een ontzettende rotkop heeft dat duitse mokkel.
Ga je mee morgen naar Engeland-Nederland?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:33 schreef Niet-Bubbel het volgende:
Jaaaa!!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond is het einde oefening voor onze Duitse vrienden.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef Irrem het volgende:
[..]
Jaaaa!!!!![]()
Maar toch ben ik bang dat die duitsers door gaan.
ze moeten eens durvenquote:
ze durfden.. mijn flat stond weer op zn kop... hoeren duitse studentes...quote:
allemaal neuken. de hoerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:07 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ze durfden.. mijn flat stond weer op zn kop... hoeren duitse studentes...
Same herequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef popolon het volgende:
Klinsmann is inderdaad gewoon een hele sympathieke kerel, ik mag hem ook graag.
en wát een spits was het vroegerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef popolon het volgende:
sja, echt een blunder van jewelstequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:40 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dit had ik echt niet verwacht
Argentinie had na de 1-0 gewoon door moeten lijven gaan. Gelukkig deden ze dat niet [afbeelding]!
Heb je niet toevallig al eens tegen hem gevoetbald daar in de VS? Dat doet ie anoniem he, in parken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef popolon het volgende:
Ik niet. Ik haat hem. Net als al die andere tyfus moffenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef popolon het volgende:
Wat hebben ze jou misdaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:46 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik niet. Ik haat hem. Net als al die andere tyfus moffen![]()
Doe es uitleggenquote:
Vraag er maar niet om, het is gewoon dom meelopen. Ze kunnen het nergens op baseren.quote:
goed zo jongenquote:
Ik vond het eigenlijk wel mooi, weer eens iets nieuws..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
Dat "bowlen" was in en in triest..
quote:Lehmann had penalty taker notes
Keeper Jens Lehmann was handed notes before each kick to give him an edge in Germany's shootout win over Argentina. Lehmann, who saved two penalties, was given a slip of paper before each kick detailing where the kicker was likely to put it.
Coach Oliver Bierhoff said: "He watched videos of all the penalties Argentina have taken in the last two years. He then consulted notes with our goalkeeping coach because you don't know who's on the list until the time."
Few noticed the move at Berlin's Olympiastadion, which was mastermined by Germany's Swiss-born chief scout Urs Siegenthaler. Bierhoff added: "Before our knockout games against Sweden and Argentina we gave Lehmann information on the possible penalty takers. We then just told him to save two penalties, in case he forgot."
Germany's attention to detail and painstaking preparation maintained their remarkable record of never having lost a penalty shootout in a major tournament.
zag er wel amusant uit jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet gezien.
Lijkt me wel grappig eigenlijk.
Hij had 't briefje in z'n doel liggen.quote:
Precies. Het enige land wat de wereldtitel verdientquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ga voor de rest van het WK voor duitsland zijn
Dat gedrag dat je meteen een NSB'er bent dan moet eens afgelopen zijn. Het is ons buurland en spelen leuk voetbal dit WK.
De mensen die met die woorden komen zijn niet goed wijs, gewoon negeren.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ga voor de rest van het WK voor duitsland zijn
Dat gedrag dat je meteen een NSB'er bent dan moet eens afgelopen zijn. Het is ons buurland en spelen leuk voetbal dit WK.
Ze laten het nu weer zien bij Studio Sportzomer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij had 't briefje in z'n doel liggen.
Op zich kan je ook zelf die database aanleggen, ik snap niet waarom ze dat niet doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
Huub Stevens zei net in VI dat Lehman hem de avond voor de wedstrijd heeft gebeld om te vragen hoe de argentijnen de penalties neemt. Stevens heeft een databank met al de penaltienemerers ter wereld. En kende Lehman nog uit z'n periode bij Schalke.
Dat kan ik me haast niet voorstellen. De geschiedenis is niet best tegen Italië maar ik denk tóch dat Duitsland kan winnen vanavondquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
zwaai zwaai na vandaag
hoop je ook gewoon hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen. De geschiedenis is niet best tegen Italië maar ik denk tóch dat Duitsland kan winnen vanavond
Duitsers dragen toch altijd al Adidas?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:52 schreef popolon het volgende:
De Duitsers spelen allemaal van top tot teen in Adidas, dus geen persoonlijk sponsorgelul van de diverse spelers.
Dat verdient al een overwinning.
Schoenen? Klose = Nike trouwens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Duitsers dragen toch altijd al Adidas?
dat wel iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef Aequabilitas het volgende:
Heerlijk of niet soms:in de laatste minuten verliezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef Aequabilitas het volgende:
Heerlijk of niet soms:in de laatste minuten verliezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ben ik de enige Nederlander die baalt, ofzo?
nee.. ik baal.. verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ben ik de enige Nederlander die baalt, ofzo?
Idd. Ik was even bang dat het niet zou gebeuren, maar gelukkig toch nogquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:09 schreef hoebahophop het volgende:
kort voordat ze het veld afgingen, ging het hele duitse elftal op de middenlijn naastelkaar staan en Frings stond er voor en deed alsof hij ze "omver-bowlde" waarna ze dus allemaal gezamenlijk omvielen..vond het wel lache
inderdaad, zeg maar dag met het handjequote:
Hier verder met de foto's:quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:21 schreef Hathor het volgende:
Ik kan niet genoeg krijgen van die foto's.![]()
Wat niet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat is er zo irritant aan klinsmann?
z'n enthousiasme, z''n staat van dienst als speler, de manier waarop ie een matig team ver in het toernooi heeft gebrachtquote:
Als een dolle idioot rondrennen en Robben-gezichten trekkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Robben is irritanter dan Klinsmannquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Als een dolle idioot rondrennen en Robben-gezichten trekken
Is er een wetenschappelijke publicatie in een vakblad die deze stelling bewijstquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Robben is irritanter dan Klinsmann
Geen idee, volgens mij is hij erg sympathiek en staat hij gewoon voor de volle 100 % achter zijn mannen, logisch hij is de coach. Ik vind het dan ook volstrekt normaal dat hij zo fanatiek is langs de zijlijn. Ik zou hetzelfde doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Klinnsmann is eigenlijk altijd al een beetje "on Duits" geweest. Gullit sprak regelmatig met hem toen hij bij Milan speelde en Klinnsmann bij Inter, ze woonden vlak bij elkaar geloof ik. Wat ik begrepen heb is dat in Amerika wonen gewoon altijd een droom van hem is geweest, verder niks. Of hij er ook werkt weet ik niet, maar waar hij woont zit een behoorlijke enclave Duitse emigranten, en hij wordt vaak gesignaleerd in en rond de vele parken daar, gewoon een balletje trappend met een stel locals.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:59 schreef Smeich het volgende:
Klinsmann vind ik de enige niet-irritante speler van zijn tijd... kuttekoppen met irritante namen als Effenberg, Voller, Sammer, Reuter, Augenthaler, Buchwald, Hasler, Littbarski.. wlagh!
Trouwens, hoe kan Klinsmann in de VS wonen!? Heeft hij daar werk? Heeft hij een Amerikaanse vrouw? Iemand die t weet?
heeft een amerikaanse vrouw.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:59 schreef Smeich het volgende:
Trouwens, hoe kan Klinsmann in de VS wonen!? Heeft hij daar werk? Heeft hij een Amerikaanse vrouw? Iemand die t weet?
Twee dingen heb je eigenlijk nodig. De eerste is een Amerikaanse vrouw hebben (net zoals Dave vd Berg van FC Utrecht die nu naar Amerika emigreert), of een goed gevulde portemonee. Klinnsmann heeft in ieder geval hooi genoeg, dus das geen probleem, en ik lees hierboven net dat ie ook een Amerikaanse vrouw heeft, dus das twee vliegen in een klap. Maar gewoon veel geld hebben is op zich al genoeg, dat maakt alle deuren overal ter wereld voor je open.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:27 schreef Smeich het volgende:
Maar je kan niet zomaar in de VS wonen, vandaar dat ik er benieuwd naar ben. Ik wil dat namelijk ook..
Dat krijg je, als je niet meer in Duitsland zelf woont. Dat helpt vaak een stuk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef lfcprincess het volgende:
vind klinsmann eigenlijk de minst irritantste duitser...
Via je werk daar belanden is optie 3.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Twee dingen heb je eigenlijk nodig. De eerste is een Amerikaanse vrouw hebben (net zoals Dave vd Berg van FC Utrecht die nu naar Amerika emigreert), of een goed gevulde portemonee. Klinnsmann heeft in ieder geval hooi genoeg, dus das geen probleem, en ik lees hierboven net dat ie ook een Amerikaanse vrouw heeft, dus das twee vliegen in een klap. Maar gewoon veel geld hebben is op zich al genoeg, dat maakt alle deuren overal ter wereld voor je open.
quote:Jens Lehmann gunt Oliver Kahn troostfinale
6/7/2006 16:53
Oliver Kahn mag dit WK dan toch zijn plek op de bank verruilen voor een plaats onder de lat. Althans, concurrent Jens Lehmann is bereid zijn plaats af te staan.
Andreas Köpke houdt een slag om de arm: 'De kans is groot dat Oliver speelt. Maar een definitieve beslissing is nog niet genomen.' De Duitse keeperstrainer roemt de handreiking van Lehmann aan diens concurrent. 'Het zou een supermooie geste aan Kahn zijn voor de afgelopen zeven weken, waarin hij zich voorbeeldig heeft gedragen.'
Die Mannschaft heeft zaterdag tegen Portugal sowieso een ander gezicht. Per Mertesacker en Arne Friedrich hebben zich af moeten melden voor de kleine finale. De twee verdedigers kampen met blessureleed. Mertesacker heeft inmiddels het Duitse kamp verlaten. De verdediger van Hannover 96 laat zich opereren aan zijn hiel. Friedrich heeft last van een knieblessure.
Ook Miroslav Klose twijfelt of hij zaterdag tegen Portugal in actie kan komen. 'Ik heb nu nog last van mijn kuit. Ik wil spelen, maar als het geen zin heeft blijf ik aan de kant.'
Hoe kan je Lothar nou vergeten in dat rijtjequote:Op woensdag 5 juli 2006 19:59 schreef Smeich het volgende:
Klinsmann vind ik de enige niet-irritante speler van zijn tijd... kuttekoppen met irritante namen als Effenberg, Voller, Sammer, Reuter, Augenthaler, Buchwald, Hasler, Littbarski.. wlagh!
Dat kan inderdaad niet zomaar, je moet onmisbaar zijn voor een Amerikaans bedrijf, dienstplicht hebben doorlopen of een Amerikaanse vrouw hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:27 schreef Smeich het volgende:
Maar je kan niet zomaar in de VS wonen, vandaar dat ik er benieuwd naar ben. Ik wil dat namelijk ook..
iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:10 schreef Fakir het volgende:
[..]
Hoe kan je Lothar nou vergeten in dat rijtje
Ja zonde dat Portugal niet verder gekomen is, was echt een mooi doelpunt idd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Verdorie. Goed scoren wanneer het er niet meer toe doet!
quote:
Ja, nou, dat vind ik eik niet, als je het zo allemaal eens op een rijtje zet hebben ze vooral tegen zwakke tegenstanders goed gespeeld (Zweden, Ecuador); tegen Argentini"e was het vooral te wijten aan de domme verdedigende tactiek van de Argentijnen dat de Duitsers nog terug konden komen; tegen Itali"e konden ze redelijk meekomen maar heeft Itali"e uiteindelijk verdiend gewonnen en vanavond tegen Portugal hebben ze eigenlijk onverdiend gewonnen en kwamen ze voetballend heel wat te kort (natuurlijk was Ballack er ook niet bij). Als je het zo nog eens bekijkt is het allemaal niet zo geweldig vind ik...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Terecht 3de
de moeder is wel lekkerder dan het kind, vind ikquote:Op zondag 9 juli 2006 00:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja naja je moet er maar van winnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:31 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja, nou, dat vind ik eik niet, als je het zo allemaal eens op een rijtje zet hebben ze vooral tegen zwakke tegenstanders goed gespeeld (Zweden, Ecuador); tegen Argentini"e was het vooral te wijten aan de domme verdedigende tactiek van de Argentijnen dat de Duitsers nog terug konden komen; tegen Itali"e konden ze redelijk meekomen maar heeft Itali"e uiteindelijk verdiend gewonnen en vanavond tegen Portugal hebben ze eigenlijk onverdiend gewonnen en kwamen ze voetballend heel wat te kort (natuurlijk was Ballack er ook niet bij). Als je het zo nog eens bekijkt is het allemaal niet zo geweldig vind ik....
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:35 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
de moeder is wel lekkerder dan het kind, vind ik
ja idd..sorry..je hebt gelijkquote:Op zondag 9 juli 2006 04:46 schreef Autodidact het volgende:
Hou je mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |