Hier verder met de foto's:quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:21 schreef Hathor het volgende:
Ik kan niet genoeg krijgen van die foto's.![]()
Wat niet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat is er zo irritant aan klinsmann?
z'n enthousiasme, z''n staat van dienst als speler, de manier waarop ie een matig team ver in het toernooi heeft gebrachtquote:
Als een dolle idioot rondrennen en Robben-gezichten trekkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Robben is irritanter dan Klinsmannquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Als een dolle idioot rondrennen en Robben-gezichten trekken
Is er een wetenschappelijke publicatie in een vakblad die deze stelling bewijstquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Robben is irritanter dan Klinsmann
Geen idee, volgens mij is hij erg sympathiek en staat hij gewoon voor de volle 100 % achter zijn mannen, logisch hij is de coach. Ik vind het dan ook volstrekt normaal dat hij zo fanatiek is langs de zijlijn. Ik zou hetzelfde doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Klinnsmann is eigenlijk altijd al een beetje "on Duits" geweest. Gullit sprak regelmatig met hem toen hij bij Milan speelde en Klinnsmann bij Inter, ze woonden vlak bij elkaar geloof ik. Wat ik begrepen heb is dat in Amerika wonen gewoon altijd een droom van hem is geweest, verder niks. Of hij er ook werkt weet ik niet, maar waar hij woont zit een behoorlijke enclave Duitse emigranten, en hij wordt vaak gesignaleerd in en rond de vele parken daar, gewoon een balletje trappend met een stel locals.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:59 schreef Smeich het volgende:
Klinsmann vind ik de enige niet-irritante speler van zijn tijd... kuttekoppen met irritante namen als Effenberg, Voller, Sammer, Reuter, Augenthaler, Buchwald, Hasler, Littbarski.. wlagh!
Trouwens, hoe kan Klinsmann in de VS wonen!? Heeft hij daar werk? Heeft hij een Amerikaanse vrouw? Iemand die t weet?
heeft een amerikaanse vrouw.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:59 schreef Smeich het volgende:
Trouwens, hoe kan Klinsmann in de VS wonen!? Heeft hij daar werk? Heeft hij een Amerikaanse vrouw? Iemand die t weet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |