Ik vond het eigenlijk wel mooi, weer eens iets nieuws..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
Dat "bowlen" was in en in triest..
quote:Lehmann had penalty taker notes
Keeper Jens Lehmann was handed notes before each kick to give him an edge in Germany's shootout win over Argentina. Lehmann, who saved two penalties, was given a slip of paper before each kick detailing where the kicker was likely to put it.
Coach Oliver Bierhoff said: "He watched videos of all the penalties Argentina have taken in the last two years. He then consulted notes with our goalkeeping coach because you don't know who's on the list until the time."
Few noticed the move at Berlin's Olympiastadion, which was mastermined by Germany's Swiss-born chief scout Urs Siegenthaler. Bierhoff added: "Before our knockout games against Sweden and Argentina we gave Lehmann information on the possible penalty takers. We then just told him to save two penalties, in case he forgot."
Germany's attention to detail and painstaking preparation maintained their remarkable record of never having lost a penalty shootout in a major tournament.
zag er wel amusant uit jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet gezien.
Lijkt me wel grappig eigenlijk.
Hij had 't briefje in z'n doel liggen.quote:
Precies. Het enige land wat de wereldtitel verdientquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ga voor de rest van het WK voor duitsland zijn
Dat gedrag dat je meteen een NSB'er bent dan moet eens afgelopen zijn. Het is ons buurland en spelen leuk voetbal dit WK.
De mensen die met die woorden komen zijn niet goed wijs, gewoon negeren.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ga voor de rest van het WK voor duitsland zijn
Dat gedrag dat je meteen een NSB'er bent dan moet eens afgelopen zijn. Het is ons buurland en spelen leuk voetbal dit WK.
Ze laten het nu weer zien bij Studio Sportzomer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij had 't briefje in z'n doel liggen.
Op zich kan je ook zelf die database aanleggen, ik snap niet waarom ze dat niet doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
Huub Stevens zei net in VI dat Lehman hem de avond voor de wedstrijd heeft gebeld om te vragen hoe de argentijnen de penalties neemt. Stevens heeft een databank met al de penaltienemerers ter wereld. En kende Lehman nog uit z'n periode bij Schalke.
Dat kan ik me haast niet voorstellen. De geschiedenis is niet best tegen Italiė maar ik denk tóch dat Duitsland kan winnen vanavondquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
zwaai zwaai na vandaag
hoop je ook gewoon hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen. De geschiedenis is niet best tegen Italiė maar ik denk tóch dat Duitsland kan winnen vanavond
Duitsers dragen toch altijd al Adidas?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:52 schreef popolon het volgende:
De Duitsers spelen allemaal van top tot teen in Adidas, dus geen persoonlijk sponsorgelul van de diverse spelers.
Dat verdient al een overwinning.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |