Met een beetje youtuben zijn ze toch wel te vinden denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:18 schreef mrbombastic het volgende:
Zijn de doelpunten van de Duitsers nog ergens online te zien?
mee oneens. Zo sprankelend gaat het allemaal niet. En tegen die kleine landjes gaat het wel..quote:
Verander je signature danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee oneens. Zo sprankelend gaat het allemaal niet. En tegen die kleine landjes gaat het wel..
In ieder geval wel de aanvangstijden, Duitsland heeft niet een keer hoeven spelen om 3 uur s'middags, dus van de zon hebben ze in ieder geval geen last gehad.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:28 schreef thewishmaster het volgende:
Volgende ronde treffen ze waarschijnlijk Zweden, dus die ronde zullen ze ook nog wel doorkomen. Het lijkt wel alsof het hele speelschema op Duitsland is ingesteld.
Qua kwaliteit ontlopen ze elkaar niet zo, maar in dat geval zou het thuisvoordeel wel eens de doorslag kunnen geven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
In ieder geval wel de aanvangstijden, Duitsland heeft niet een keer hoeven spelen om 3 uur s'middags, dus van de zon hebben ze in ieder geval geen last gehad.
Trouwens, ik geef Zweden een aardige kans tegen Duitsland, als Zlatan een beetje zijn oude niveau haalt tenminste. Zweden heeft zijn beste spel nog niet laten zien.
Vind je 't gek,de beste Poolse spelers spelen bij Duitslandquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Met een beetje youtuben zijn ze toch wel te vinden denk ik.
Ik vond het wel verdiend trouwens dat ze wonnen van de Polen.
Waneer heb ik dat eerder gehoord ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:40 schreef Trancelocator het volgende:
De Duitsers zijn niet meer te stoppen.![]()
Neverquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:40 schreef Trancelocator het volgende:
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:40 schreef Trancelocator het volgende:
Vanaf 1940?quote:
Ze hadden niet eens geluk nodig, die poule was gewoon zo zwak.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Het zat Duitsland weer meeWeer gewonnen
![]()
Laat ze maar lekker genieten.Dan komt 't extra hard aan als ze uitgeschakeld worden.Nationale rouwdagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Het zat Duitsland weer meeWeer gewonnen
![]()
Ja, dat heb jij ook wel gelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ze hadden niet eens geluk nodig, die poule was gewoon zo zwak.
Beter dan of nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef ErikT het volgende:
Nee. Zweden wint van de Duitsers. Eerste keer dat Duitsland tegenover een serieus stel aanvallers staat. Kan nooit goed gaan.
Amen. Oke, tegen deze drie landen speelden ze aardig (niet meer dan dat, tegen CR was het vooral verdedigend zeer zwak, tegen Polen was het vooral spannend en attractief ipv goed en tegen Ecuador speelde de Ecuadorianen mat en Duitsland redelijk), maar dit zegt me totaal niks over wat ze gaan doen tegen een land als Zweden zaterdag. Ik had ze graag gezien in de poule van Nederland, ik denk dat Ivoorkust ze weggespeeld had.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat lyrische gedoe over Duitsland nogal overdreven... ze hebben een hele zwakke poule gehad... het spel was niet onaardig maar de tegenstand ook niet al te best... natuurlijk zijn ze levensgevaarlijk qua mentaliteit maar om nu al te spreken over een wereldtitel is schromelijk overdreven... die verdediging is gewoon te zwak tegen toplanden
Daar wil ik me bij aansluiten. Een schandalig gelijkspel tegen 10 man van T en T (in de 2e helft), een zeer moeizame overwinning op Paraquay en een gelijkspel tegen Engeland door misschien 20 minuten goed voetbal vormen niet de basis van een eventuele overwinning op gastland Duitsland.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Zweden maakt op mij minder indruk dan Duitsland hoor.
Elke wedstrijd is er nu één op zich en Zweden heeft voorin de potentie om de Duitse verdediging aan flarden te spelen... Bij de Zweden is de aanval het sterkst... bij Duitsland de verdediging het zwakst... erg benieuwd hoe dat aflooptquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar wil ik me bij aansluiten. Een schandalig gelijkspel tegen 10 man van T en T (in de 2e helft), een zeer moeizame overwinning op Paraquay en een gelijkspel tegen Engeland door misschien 20 minuten goed voetbal vormen niet de basis van een eventuele overwinning op gastland Duitsland.
Andersom kun je hetzelfde zeggen. Bij Duitsland is de aanval sterk en bij Zweden de verdediging zwak.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is er nu één op zich en Zweden heeft voorin de potentie om de Duitse verdediging aan flarden te spelen... Bij de Zweden is de aanval het sterkst... bij Duitsland de verdediging het zwakst... erg benieuwd hoe dat afloopt
Vroeger kon je ze ondanks hun succes nog minachten wegens hun belabberde spel, nu kan dat niet meerquote:
Zul je zien dat "wij" er dit keer met de overwinning ervan doorgaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Vroeger kon je ze ondanks hun succes nog minachten wegens hun belabberde spel, nu kan dat niet meer![]()
Het lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Zul je zien dat "wij" er dit keer met de overwinning ervan doorgaan.
Eindstationquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:21 schreef Stuart het volgende:
En inmiddels staat Duitsland verdiend in de kwartfinales![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |