Twee dingen heb je eigenlijk nodig. De eerste is een Amerikaanse vrouw hebben (net zoals Dave vd Berg van FC Utrecht die nu naar Amerika emigreert), of een goed gevulde portemonee. Klinnsmann heeft in ieder geval hooi genoeg, dus das geen probleem, en ik lees hierboven net dat ie ook een Amerikaanse vrouw heeft, dus das twee vliegen in een klap. Maar gewoon veel geld hebben is op zich al genoeg, dat maakt alle deuren overal ter wereld voor je open.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:27 schreef Smeich het volgende:
Maar je kan niet zomaar in de VS wonen, vandaar dat ik er benieuwd naar ben. Ik wil dat namelijk ook..
Dat krijg je, als je niet meer in Duitsland zelf woont. Dat helpt vaak een stuk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef lfcprincess het volgende:
vind klinsmann eigenlijk de minst irritantste duitser...
Via je werk daar belanden is optie 3.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Twee dingen heb je eigenlijk nodig. De eerste is een Amerikaanse vrouw hebben (net zoals Dave vd Berg van FC Utrecht die nu naar Amerika emigreert), of een goed gevulde portemonee. Klinnsmann heeft in ieder geval hooi genoeg, dus das geen probleem, en ik lees hierboven net dat ie ook een Amerikaanse vrouw heeft, dus das twee vliegen in een klap. Maar gewoon veel geld hebben is op zich al genoeg, dat maakt alle deuren overal ter wereld voor je open.
quote:Jens Lehmann gunt Oliver Kahn troostfinale
6/7/2006 16:53
Oliver Kahn mag dit WK dan toch zijn plek op de bank verruilen voor een plaats onder de lat. Althans, concurrent Jens Lehmann is bereid zijn plaats af te staan.
Andreas Köpke houdt een slag om de arm: 'De kans is groot dat Oliver speelt. Maar een definitieve beslissing is nog niet genomen.' De Duitse keeperstrainer roemt de handreiking van Lehmann aan diens concurrent. 'Het zou een supermooie geste aan Kahn zijn voor de afgelopen zeven weken, waarin hij zich voorbeeldig heeft gedragen.'
Die Mannschaft heeft zaterdag tegen Portugal sowieso een ander gezicht. Per Mertesacker en Arne Friedrich hebben zich af moeten melden voor de kleine finale. De twee verdedigers kampen met blessureleed. Mertesacker heeft inmiddels het Duitse kamp verlaten. De verdediger van Hannover 96 laat zich opereren aan zijn hiel. Friedrich heeft last van een knieblessure.
Ook Miroslav Klose twijfelt of hij zaterdag tegen Portugal in actie kan komen. 'Ik heb nu nog last van mijn kuit. Ik wil spelen, maar als het geen zin heeft blijf ik aan de kant.'
Hoe kan je Lothar nou vergeten in dat rijtjequote:Op woensdag 5 juli 2006 19:59 schreef Smeich het volgende:
Klinsmann vind ik de enige niet-irritante speler van zijn tijd... kuttekoppen met irritante namen als Effenberg, Voller, Sammer, Reuter, Augenthaler, Buchwald, Hasler, Littbarski.. wlagh!
Dat kan inderdaad niet zomaar, je moet onmisbaar zijn voor een Amerikaans bedrijf, dienstplicht hebben doorlopen of een Amerikaanse vrouw hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:27 schreef Smeich het volgende:
Maar je kan niet zomaar in de VS wonen, vandaar dat ik er benieuwd naar ben. Ik wil dat namelijk ook..
iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:10 schreef Fakir het volgende:
[..]
Hoe kan je Lothar nou vergeten in dat rijtje
Ja zonde dat Portugal niet verder gekomen is, was echt een mooi doelpunt idd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Verdorie. Goed scoren wanneer het er niet meer toe doet!
quote:
Ja, nou, dat vind ik eik niet, als je het zo allemaal eens op een rijtje zet hebben ze vooral tegen zwakke tegenstanders goed gespeeld (Zweden, Ecuador); tegen Argentini"e was het vooral te wijten aan de domme verdedigende tactiek van de Argentijnen dat de Duitsers nog terug konden komen; tegen Itali"e konden ze redelijk meekomen maar heeft Itali"e uiteindelijk verdiend gewonnen en vanavond tegen Portugal hebben ze eigenlijk onverdiend gewonnen en kwamen ze voetballend heel wat te kort (natuurlijk was Ballack er ook niet bij). Als je het zo nog eens bekijkt is het allemaal niet zo geweldig vind ik...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Terecht 3de
de moeder is wel lekkerder dan het kind, vind ikquote:Op zondag 9 juli 2006 00:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja naja je moet er maar van winnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:31 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja, nou, dat vind ik eik niet, als je het zo allemaal eens op een rijtje zet hebben ze vooral tegen zwakke tegenstanders goed gespeeld (Zweden, Ecuador); tegen Argentini"e was het vooral te wijten aan de domme verdedigende tactiek van de Argentijnen dat de Duitsers nog terug konden komen; tegen Itali"e konden ze redelijk meekomen maar heeft Itali"e uiteindelijk verdiend gewonnen en vanavond tegen Portugal hebben ze eigenlijk onverdiend gewonnen en kwamen ze voetballend heel wat te kort (natuurlijk was Ballack er ook niet bij). Als je het zo nog eens bekijkt is het allemaal niet zo geweldig vind ik....
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:35 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
de moeder is wel lekkerder dan het kind, vind ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |