Volgens mij zo veel..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Is er een land waar je wel verdoofd mag worden voor een piercing?
Het gaat inmiddels al wat beter hoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef Lollifant het volgende:
Tering hee!!!!!!Oww jezus ik verga echt van de pijn!
![]()
Ja ik ben vast een mietje, maar ooooowww het doet zo veel auw!!![]()
*gaat zitten huilen*
Maar goed. Ik heb ze. Jeej.![]()
Why? Of ben ik zo'n enorme sadist dat ik gewoon de pijn er graag voor over heb?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Is er een land waar je wel verdoofd mag worden voor een piercing?
Ik ben zo'n enorme schijtlijsterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Why? Of ben ik zo'n enorme sadist dat ik gewoon de pijn er graag voor over heb?
En wat gaat het dan worden ???quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Nette OP, zouden we ook voor het tattoo-topic moeten hebben.
Het gaat bij mij nu wel erg jeuken om er nog 1 (of 2 of wat dan ook) te nemen. Ik zie overal zoooveeel moois opeens!
De pijn is niet dé reden dat ik het doe, maar het moet ook niet te makkelijk zijn om een piercing te nemen..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Why? Of ben ik zo'n enorme sadist dat ik gewoon de pijn er graag voor over heb?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:07 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels al wat beter hoor!![]()
Het doet nu geen pijn meer gelukkig! Ik ga zo even douchen, voorzichtig met Sebamed een beetje wassen.
Whiii ze zijn wel mooi!!![]()
Ik hbe ze destijds los van elkaar laten zetten, maar bij mijn vriendin zijn ze wel beide tegelijk gezet zonder dat er daar iets over gezegd is. Ik denk dat je lichaam wel wat meer moet doen, maar bij de gemiddelde schaafwond is het denk ik erger.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:59 schreef anneVi het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Bij mij wilden ze geen twee tepelpiercings tegelijk zetten i.v.m. de aanslag die een piercing doet op je lichaam. Hebben ze het daar met jou niet over gehad?
Nee daar hebben ze niks over gezegt!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:59 schreef anneVi het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Bij mij wilden ze geen twee tepelpiercings tegelijk zetten i.v.m. de aanslag die een piercing doet op je lichaam. Hebben ze het daar met jou niet over gehad?
Mja met je eerste piercing is het wel handig als er iemand meegaat, je weet natuurlijk niet wat je moet verw8enquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik had er een vriend bij die ik verder niet zo vaak zie. 't Was m'n eerste piercing dus ik had wel graag iemand mee. De piercer zelf was ook heel gezellig en spraakzaam verder hoor
.
Mijn piercing is inmiddels helemaal genezen, ziet er netjes uit. Heb woensdag nieuw sieraad besteld bij MarieBelle, ze leveren echt heel snel. Ik denk dat mijn navelpiercing de enige blijft, misschien nog tong, maar ik denk het niet
.
Enne Lollifant, bikkel!
Lekkere goede piercer daar dan ...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:42 schreef daeri het volgende:
Hey,
Ik heb laatst n piercing in mn oor laten piercen bij (Piercing & Tattoo Amsterdam dacht ik).
Ik heb deze laten piercen als test, ik wil namelijk ooit een piercing in mn gezicht. Hiervoor heb ik ooit gaatjes in mn oor laten schieten, in het kraakbeen, en dit is altijd gaan ontsteken.. Dus ik dacht, laat ik er een in mn oor piercen, kijken hoe dat verloopt..
Allemaal leuk en aardig, de piercing zit er nu al in sinds 1 mei, maar kom er nu achter dat die piercing helemaal schuin zit, voor zit hoger dan achter, dit klopt volgens mij niet helemaal..
Door dat hij schuin zit is het schoonmaken ook lastiger omdat ik hem niet normaal kan ronddraaien. Iemand enig idee wat ik hier nou verder mee aan moet?
xkim
Eigenlijk heb ik ergens wel zin om terug te gaan om mn geld terug te eisen, maar dat neemt niet weg dat er een piercing schuin in mn oor zit....quote:Op maandag 12 juni 2006 18:14 schreef TheSorrow het volgende:
Daarom baal ik ervan dat de piercer bij Mick is ontslagen, waarom weet ik niet precies... Maar ik kon het goed vinden met die gast, zette altijd goede piercings.... En die nieuwe ken ik niet, maar ik wil nog wel 2 piercings in de toekomst......![]()
hey, heb je hem gewoon in je oorlel laten zetten, of...? Ik heb beide tragussen gepierct, zitten er allebei ook schuin in, ik denk dat dit zo hoort. (ze zijn in dezelfde shop gezet, maar door 2 verschillende piercers)quote:Op maandag 12 juni 2006 16:42 schreef daeri het volgende:
Hey,
Ik heb laatst n piercing in mn oor laten piercen bij (Piercing & Tattoo Amsterdam dacht ik).
Ik heb deze laten piercen als test, ik wil namelijk ooit een piercing in mn gezicht. Hiervoor heb ik ooit gaatjes in mn oor laten schieten, in het kraakbeen, en dit is altijd gaan ontsteken.. Dus ik dacht, laat ik er een in mn oor piercen, kijken hoe dat verloopt..
Allemaal leuk en aardig, de piercing zit er nu al in sinds 1 mei, maar kom er nu achter dat die piercing helemaal schuin zit, voor zit hoger dan achter, dit klopt volgens mij niet helemaal..
Door dat hij schuin zit is het schoonmaken ook lastiger omdat ik hem niet normaal kan ronddraaien. Iemand enig idee wat ik hier nou verder mee aan moet?
xkim
helix ^^quote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Dudette1985 het volgende:
[..]
hey, heb je hem gewoon in je oorlel laten zetten, of...? Ik heb beide tragussen gepierct, zitten er allebei ook schuin in, ik denk dat dit zo hoort. (ze zijn in dezelfde shop gezet, maar door 2 verschillende piercers)
hoe bedoel je gek?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:55 schreef McFarmer het volgende:
Heb nu al ruim 5 maanden een tongpiercing, als ik die even uithaal voelt dat echt heel gek
Denk niet dat ik ooit nog een andere piercing laat zetten.
Dan heb ik echt zo'n gevoel alsof er iets niet goed is in me mond..quote:
Ik heb de mijne bijna een jaar nu (27 juliquote:Op maandag 12 juni 2006 20:12 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Dan heb ik echt zo'n gevoel alsof er iets niet goed is in me mond..![]()
Voelt zo leeg. Zal wel wennen zijn als ik hem er eens een keer niet meer in doe.
Mensen met een tongpiercing, wat is jullie record met het doorslikken van het balletje of hele piercing? Ik zelf heb al 2 balletjes doorgeslikt
Ik pas 1 xquote:Op maandag 12 juni 2006 20:13 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb nog nooit een bolletje of de hele piercing doorgeslikt. Wel vaak genoeg heel hard op gebeten! Au!
fijn om te horenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:06 schreef Dudette1985 het volgende:
[afbeelding]
vandaag laten zetten. For the record, de meest linkse piercing (conch piercing). Ben er erg blij mee en pijn viel reuze mee!!!!![]()
Haha, goed werk!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:06 schreef Dudette1985 het volgende:
[afbeelding]
vandaag laten zetten. For the record, de meest linkse piercing (conch piercing). Ben er erg blij mee en pijn viel reuze mee!!!!![]()
iemand nog ideeën? Hij is nu ook behoorlijk ontstokenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:42 schreef daeri het volgende:
Hey,
xkim
Langs gaan bij de piercer en laat hem er naar kijken. Die kan het het beste zo beoordelen. Als je het niet met hem eens bent om wat voor een reden dan ook zou ik langs gaan bij een ander, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je dan misschien moet betalen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:27 schreef daeri het volgende:
[..]
iemand nog ideeën? Hij is nu ook behoorlijk ontstoken
Okequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Langs gaan bij de piercer en laat hem er naar kijken. Die kan het het beste zo beoordelen. Als je het niet met hem eens bent om wat voor een reden dan ook zou ik langs gaan bij een ander, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je dan misschien moet betalen.
Gaat om een piercing hoog in het oor door het kraakbeen heen? Ik weet van mijn vriendin dat die er ook maar last van bleef houden ondanks dat deze goed gezet is. De piercer raadde aan om zowel op de onder- als bovenkant met een Aspro bruistablet te hem een aantal keer te "deppen". (puntje van zo'n tablet natmaken tot het een klein beetje bruist en er dan tegenaan houden. Dat bleek uiteindelijk ook niet te helpen en hem er maar uitgehaald en binnen een week probleem opgelost.
Piercen is dus geen garantie dat het niet gaat ontsteken in je oor ondanks dat je het netjes schoonhoudt. In jouw geval zou ik gewoon langs de piercer gaan en om advies te vragen. Blijf er iig niet te lang mee lopen zodat je geen blijvende schade er aan overhoud. Dikke oren wilt (vrijwel) niemand.
Weet iemand wat ik kan halen om m'n lipringetje schoon te maken?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:42 schreef CherryLips het volgende:
- Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
Noemen ze dat blauwe spul van de shop trouwens ook zo of is dat iets anders?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:04 schreef coolbabe het volgende:
Een nieuw blauw vloeistofje gaan kopen bij je shop
Of naar de apotheek gaan en vragen om hibicet of hibisol chloorhexidine![]()
heb m eruit, blijkt een heel abses te zitten..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Okeik denk dat ik hem er dan maar binnenkort uit haal, en niet meer aan piercings ga beginnen
![]()
Snif
Meeeter?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:37 schreef MaLo het volgende:
Ik heb jaren een navelpiercing gehad en dat ding er tijdens mijn zwangerschap twee jaar geleden uitgehaald.
Nu had ik sinds een paar maanden een zwart puntje aan de uiteindes van de gaatjes waar de piercing heeft gezeten. Toen ik het vorige week eens grondig ging bestuderen, bleek aan dat zwarte puntje een lang stuk wittig vleesachtig staafje te zitten. Met een beetje gepiel kon ik het er zo uittrekken, een stuk vlees met een lengte van ongeveer 5 mm
.
En in mijn navel zat dus ook zo'n zwart puntje en toen ik daaraan ging pielen kreeg ik ook nog een staafje vlees te pakken, zo'n 2 mm lang. Het bloedde totaal niet bij het uithalen en deed ook geen pijn, het was alleen nogal goor
Herkent iemand dit bij een ex-piercing? Wat WAS dit in godsnaam??
Neequote:
Sterker nog: het is bij wet verboden. Ik vermoed dat de piercer het er destijds bijgezegd heeft omdat het wel een soort prikkelend gevoel gaf en om mij gerust te stellen of zo. Zijn acrylstaafjes uberhaupt wel goed bij tongpiercings? En brengt een acryl balletje wel schade toe aan je glazuur of niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
Verdoving vind ik echt krankzinnige bullshit. Net zoiets als dat witte spul wat je als kind krijgt (of als volwassene, geen idee) voordat je een infuus in je hand krijgt. Het doet toch ontiegelijk veel zeer![]()
Balletjes maken niet uit, maar genezen met een acrylstaafje is niet handig. Acryl is poreus, hoef verder niet uit te leggen waarom dat erg is? :p Plastic balletjes kun je overal vinden, van de Six tot aan je eigen shop.
ik vind het niet meer dan normaal dat de piercer ook voor een stukje (na)zorg zorgt. het zou wat zijn dat ie je mooi liet gaan en zelf hup naar t voetbal gingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:30 schreef TheSorrow het volgende:
Anywayz, ik vind het zeker wel top van Mick, ze zijn zeker een half uur nog met hem bezig geweest voordat ie eindelijk weer een beetje normaal was.... En dat terwijl ze dolgraag voetbal wilden kijkenZelfs de andere tattoeerder zei ook al van neeeeee je blijft zitten je gaat nergens heen.... Zekers tof
Wat is PFTE?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zoals ik al zei, ik zou geen acryl gebruiken voor een nieuwe piercing. In principe kun je zoiets wel gebruiken als alles genezen is, maar niet iedereen vind het prettig. Als je licht en comfortable wilt, dan moet je voor PFTE gaan.
Ik kreeg bij mijn conch direct erna een blikje cola, en ik was niet eens dizzy of wat. Alleen wat hyper en ik hing bijna aan het plafond van blijdschap. Had van te voren wel gezegd dat ik per se wilde liggen, anders zou ik van mijn stokkie gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:30 schreef TheSorrow het volgende:
Anywayz, ik vind het zeker wel top van Mick, ze zijn zeker een half uur nog met hem bezig geweest voordat ie eindelijk weer een beetje normaal was.... En dat terwijl ze dolgraag voetbal wilden kijkenZelfs de andere tattoeerder zei ook al van neeeeee je blijft zitten je gaat nergens heen.... Zekers tof
Soort flexibel siliconen spul ofzo. Ze noemen het ook wel eens "zwangerschapspiercings" voor navels. Omdat die zooi dus mee buigt en zo kun je een heel stuk uitbuiken zonder je piercing te verliezen. Tegenwoordig kun je ook gewoon de staafjes kopen, op maat knippen en een balletje erop zetten (zelftappendquote:
heb ik ook gehad, alleen geen bloed erbij...quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef MissBliss het volgende:
auw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:34 schreef daeri het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, alleen geen bloed erbij...ik vond het trouwens geen pijn doen ofzo..
![]()
Ik heb dit alleen gehad bij een bestaande piercing. Mijn tepelpiercing draaide nogal moeilijk en bij wat pielen draaide hij in 1 keer wel en zat er aan het ringetje echt een kokertje van "vlees". Ging bijna van mijn stokkie toen ik het zag. Kon het er met moeite van het ringetje af krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:37 schreef MaLo het volgende:
Ik heb jaren een navelpiercing gehad en dat ding er tijdens mijn zwangerschap twee jaar geleden uitgehaald.
Nu had ik sinds een paar maanden een zwart puntje aan de uiteindes van de gaatjes waar de piercing heeft gezeten. Toen ik het vorige week eens grondig ging bestuderen, bleek aan dat zwarte puntje een lang stuk wittig vleesachtig staafje te zitten. Met een beetje gepiel kon ik het er zo uittrekken, een stuk vlees met een lengte van ongeveer 5 mm
.
En in mijn navel zat dus ook zo'n zwart puntje en toen ik daaraan ging pielen kreeg ik ook nog een staafje vlees te pakken, zo'n 2 mm lang. Het bloedde totaal niet bij het uithalen en deed ook geen pijn, het was alleen nogal goor
Herkent iemand dit bij een ex-piercing? Wat WAS dit in godsnaam??
ik ben nu stiekem toch blij dat ik de mijne heb laten schietenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef MissBliss het volgende:
auw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bloedquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
Want?
Schieten... slechte zaakquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben nu stiekem toch blij dat ik de mijne heb laten schieten![]()
Je hoeft het bloed zelf niet te zien natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bloed
Het ziet er gewoon een beetje eng uit
Ik zou het sowieso knap vinden als je je eigen oor kunt zien zonder spiegelquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hoeft het bloed zelf niet te zien natuurlijk
Ja had ik ook, en toen een keer laten piercen, en toen ging het nog veel sneller mis....quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef MissBliss het volgende:
De piercer waar ik was zei ook dat hij nog nooit geschoten kraakbeenpiercings had gezien die goed bleven.. Ik heb daar zelf ook geschoten gaatjes gehad Jong en naief heen dat werd een enorme bobbel, hopen dat het met deze beter gaat
Ohquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef daeri het volgende:
[..]
Ja had ik ook, en toen een keer laten piercen, en toen ging het nog veel sneller mis....![]()
Jeuh, dat doet pijn. Zet je nagels maar eens hard op die plekken in je huid en je daarna voorstellen dat er een 1,6mm naald doorheen moet. Aan de andere kant; pijn hoort erbij, het is NIET fijn, maar het valt allemaal prima te overleven. Daarnaast heb ik een abnormaal lage pijngrens, dus eigenlijk moet je dat soort dingen ook niet aan mij vragenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:36 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Wow, die in je oorschelp is gaaf!Nog nooit eerder gezien eigenlijk, deed het erg veel pijn?
Nee, ik heb mn moeder het nog laten proberen, maar het ging echt niet. Naja, zal vanzelf wel komenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als je niet kunt draaien, dan draai je niet MissBliss. Ik kon zelfs een paar dagen mijn normale oorbellen niet vervangen.
Wat niet gaat, dat gaat niet, en de ergste pijnen gaan er na een paar daagjes wel af![]()
Uit US;
[..]
Jeuh, dat doet pijn. Zet je nagels maar eens hard op die plekken in je huid en je daarna voorstellen dat er een 1,6mm naald doorheen moet. Aan de andere kant; pijn hoort erbij, het is NIET fijn, maar het valt allemaal prima te overleven. Daarnaast heb ik een abnormaal lage pijngrens, dus eigenlijk moet je dat soort dingen ook niet aan mij vragen![]()
ik heb er helemaal geen pijn aan beleefd... tot het op het laatst zo erg ontstoken was dat ik een pusbult had zittenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Ik moet zeggen dat schoonmaken nogal problematisch isIk kan mezelf geen pijn doen
Draaien lukt gewoon niet
Naja, op het papiertje staat dat na een paar dagen de pijn weg is... Daar hoop ik maar op...
Komt inderdaad vanzelf. Vond het zelf ook doodeng dat hij zo muurvast zat, maar hij gaan vanzelf "glijden".quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik heb mn moeder het nog laten proberen, maar het ging echt niet. Naja, zal vanzelf wel komen
De ene gleed net jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Komt inderdaad vanzelf. Vond het zelf ook doodeng dat hij zo muurvast zat, maar hij gaan vanzelf "glijden".
Schuiven?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef daeri het volgende:
[..]
ik heb er helemaal geen pijn aan beleefd... tot het op het laatst zo erg ontstoken was dat ik een pusbult had zitten![]()
draaien ging bij mij ook niet trouwens.. dus ik heb m maar geschoven... :-/
naar voren en naar achter, dr zit wat speling inquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De ene gleed net ja![]()
De ander zit nog muurvast
[..]
Schuiven?
Oh ok, mja komt op hetzelfde neer denk ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef daeri het volgende:
[..]
naar voren en naar achter, dr zit wat speling inmaar ik had een staafje.. misschien is dat anders..?
Ik vind het echt een vreselijk gevoelquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De ene gleed net ja![]()
De ander zit nog muurvast
Ja, niet echt een fijn gevoelquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk gevoelJe voelt wel iets, maar niet wat het moet zijn. Zitten natuurlijk geen zenuwen in je kraakbeen.
Vind het echt heel naarDus voorlopig laat ik het sieraad zo.
Ik heb lang lang geleden een gaatje boven in mijn oor laten schieten. Heb er nog nooit last van gehad en kon er na minder dan voorgschreven 6 weken een ringetje in doen. Het gaat vaak mis, maar lang niet altijd. Heb t bij meerdere mensen gezien die het hebben laten schieten. Maar goed, het is natuurlijk niet zo verstandig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef MissBliss het volgende:
De piercer waar ik was zei ook dat hij nog nooit geschoten kraakbeenpiercings had gezien die goed bleven.. Ik heb daar zelf ook geschoten gaatjes gehad Jong en naief heen dat werd een enorme bobbel, hopen dat het met deze beter gaat
Hebben ze niet de goede opleiding voor geloof ik, die piercersquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef -Mellow- het volgende:
Weet iemand wat precies de reden is dat ze je voor het piercen niet mogen verdoven?
Je moet een medische / verplegende opleiding daarvoor hebben gevolgd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:04 schreef daeri het volgende:
[..]
Hebben ze niet de goede opleiding voor geloof ik, die piercers
Nee naja, bij mij ging het dus ook mis, dus ik hoop dat het nu met piercen wel goed gaat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik heb lang lang geleden een gaatje boven in mijn oor laten schieten. Heb er nog nooit last van gehad en kon er na minder dan voorgschreven 6 weken een ringetje in doen. Het gaat vaak mis, maar lang niet altijd. Heb t bij meerdere mensen gezien die het hebben laten schieten. Maar goed, het is natuurlijk niet zo verstandig.
Weet iemand wat precies de reden is dat ze je voor het piercen niet mogen verdoven?
ik heb er twee naast elkaar laten schieten, maar heb ook nergens problemen mee. in het begin wel, want eentje zit net op een 'knik' kraakbeen zeg maar, en dat was behoorlijk pijnlijk. heb hem er ook even uitgehaald, tijdje later per ongeluk weer doorgeprikt (ik wilde zonder spiegel een nieuw knopje in de ander doen, ik zat in het verkeerde gat te prikken, en toen ineens 'plop', was die weer doorquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik heb lang lang geleden een gaatje boven in mijn oor laten schieten. Heb er nog nooit last van gehad en kon er na minder dan voorgschreven 6 weken een ringetje in doen. Het gaat vaak mis, maar lang niet altijd. Heb t bij meerdere mensen gezien die het hebben laten schieten. Maar goed, het is natuurlijk niet zo verstandig.
Als de boel verdoofd is dan merk je het niet als er in een zenuw gepierced wordt. Komt zelden voor met de meer reguliere piercings, maar het is in het verleden wel voorgekomen, en dus is het bij wet verboden om het te vookomen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef -Mellow- het volgende:
dus dat zou ik dan in principe even op m'n oor kunnen smeren voor t piercen begint? want ik vind dat het engste gewoon, als het er eenmaal in zit maakt het me niet meer zo veel uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lidocaïne (zalf of vaseline) kun je ook gewoon bij de apotheek kopen hoor![]()
jezus, zon prikje is helemaal niet erg, ik voelde er zelf amper wat van... wees een bikkel en doe het gewoonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus dat zou ik dan in principe even op m'n oor kunnen smeren voor t piercen begint? want ik vind dat het engste gewoon, als het er eenmaal in zit maakt het me niet meer zo veel uit.
dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef daeri het volgende:
[..]
jezus, zon prikje is helemaal niet erg, ik voelde er zelf amper wat van... wees een bikkel en doe het gewoonen niet stom gaan doen over verdovingen voordat het begint.. je durft een piercing, of je durft het niet..
![]()
Ik zou het niet doen, vaseline trekt niet zo best in en tegen de tijd adat het ingetrokken is, is de lidocaïne al lang en breed weg. Ik heb altijd vaseline omdat het zo lekker vet is en o-zo lekker is voor zonne-allergiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus dat zou ik dan in principe even op m'n oor kunnen smeren voor t piercen begint? want ik vind dat het engste gewoon, als het er eenmaal in zit maakt het me niet meer zo veel uit.
Ik denk, beste CL, dat je er gewoon niet aan moet beginnen als je er echt zo schijterig (excuseer mij m'n taalgebruik) voor bentquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |