abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:32:30 #76
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39080129
De piercer waar ik was zei ook dat hij nog nooit geschoten kraakbeenpiercings had gezien die goed bleven.. Ik heb daar zelf ook geschoten gaatjes gehad Jong en naief he en dat werd een enorme bobbel, hopen dat het met deze beter gaat
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_39089125
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef MissBliss het volgende:
De piercer waar ik was zei ook dat hij nog nooit geschoten kraakbeenpiercings had gezien die goed bleven.. Ik heb daar zelf ook geschoten gaatjes gehad Jong en naief he en dat werd een enorme bobbel, hopen dat het met deze beter gaat
Ja had ik ook, en toen een keer laten piercen, en toen ging het nog veel sneller mis....
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:22:13 #78
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39098321
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef daeri het volgende:

[..]

Ja had ik ook, en toen een keer laten piercen, en toen ging het nog veel sneller mis....
Oh

Ik moet zeggen dat schoonmaken nogal problematisch is Ik kan mezelf geen pijn doen Draaien lukt gewoon niet
Naja, op het papiertje staat dat na een paar dagen de pijn weg is... Daar hoop ik maar op...
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_39101446
Als je niet kunt draaien, dan draai je niet MissBliss. Ik kon zelfs een paar dagen mijn normale oorbellen niet vervangen.

Wat niet gaat, dat gaat niet, en de ergste pijnen gaan er na een paar daagjes wel af

Uit US;
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:36 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Wow, die in je oorschelp is gaaf! Nog nooit eerder gezien eigenlijk, deed het erg veel pijn?
Jeuh, dat doet pijn. Zet je nagels maar eens hard op die plekken in je huid en je daarna voorstellen dat er een 1,6mm naald doorheen moet. Aan de andere kant; pijn hoort erbij, het is NIET fijn, maar het valt allemaal prima te overleven. Daarnaast heb ik een abnormaal lage pijngrens, dus eigenlijk moet je dat soort dingen ook niet aan mij vragen
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:45:27 #80
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39106326
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 08:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als je niet kunt draaien, dan draai je niet MissBliss. Ik kon zelfs een paar dagen mijn normale oorbellen niet vervangen.

Wat niet gaat, dat gaat niet, en de ergste pijnen gaan er na een paar daagjes wel af

Uit US;
[..]

Jeuh, dat doet pijn. Zet je nagels maar eens hard op die plekken in je huid en je daarna voorstellen dat er een 1,6mm naald doorheen moet. Aan de andere kant; pijn hoort erbij, het is NIET fijn, maar het valt allemaal prima te overleven. Daarnaast heb ik een abnormaal lage pijngrens, dus eigenlijk moet je dat soort dingen ook niet aan mij vragen
Nee, ik heb mn moeder het nog laten proberen, maar het ging echt niet. Naja, zal vanzelf wel komen
Ziggy played guitar
pi_39107069
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:22 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh

Ik moet zeggen dat schoonmaken nogal problematisch is Ik kan mezelf geen pijn doen Draaien lukt gewoon niet
Naja, op het papiertje staat dat na een paar dagen de pijn weg is... Daar hoop ik maar op...
ik heb er helemaal geen pijn aan beleefd... tot het op het laatst zo erg ontstoken was dat ik een pusbult had zitten

draaien ging bij mij ook niet trouwens.. dus ik heb m maar geschoven... :-/
pi_39108656
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:45 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, ik heb mn moeder het nog laten proberen, maar het ging echt niet. Naja, zal vanzelf wel komen
Komt inderdaad vanzelf. Vond het zelf ook doodeng dat hij zo muurvast zat, maar hij gaan vanzelf "glijden".
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:36:30 #83
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39110181
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Komt inderdaad vanzelf. Vond het zelf ook doodeng dat hij zo muurvast zat, maar hij gaan vanzelf "glijden".
De ene gleed net ja
De ander zit nog muurvast
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef daeri het volgende:

[..]

ik heb er helemaal geen pijn aan beleefd... tot het op het laatst zo erg ontstoken was dat ik een pusbult had zitten

draaien ging bij mij ook niet trouwens.. dus ik heb m maar geschoven... :-/
Schuiven?
Ziggy played guitar
pi_39110404
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef MissBliss het volgende:

[..]

De ene gleed net ja
[..]

Schuiven?
naar voren en naar achter, dr zit wat speling in maar ik had een staafje.. misschien is dat anders..?
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:44:51 #85
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39110519
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef daeri het volgende:

[..]

naar voren en naar achter, dr zit wat speling in maar ik had een staafje.. misschien is dat anders..?
Oh ok, mja komt op hetzelfde neer denk ik.
Ziggy played guitar
pi_39111223
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef MissBliss het volgende:

[..]

De ene gleed net ja
Ik vind het echt een vreselijk gevoel Je voelt wel iets, maar niet wat het moet zijn. Zitten natuurlijk geen zenuwen in je kraakbeen.

Vind het echt heel naar Dus voorlopig laat ik het sieraad zo.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:22:44 #87
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39112010
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ik vind het echt een vreselijk gevoel Je voelt wel iets, maar niet wat het moet zijn. Zitten natuurlijk geen zenuwen in je kraakbeen.

Vind het echt heel naar Dus voorlopig laat ik het sieraad zo.
Ja, niet echt een fijn gevoel Ik ga iig niks forceren, als het niet draait, dan niet
Ziggy played guitar
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:02:58 #88
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_39131904
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb lang lang geleden een gaatje boven in mijn oor laten schieten. Heb er nog nooit last van gehad en kon er na minder dan voorgschreven 6 weken een ringetje in doen. Het gaat vaak mis, maar lang niet altijd. Heb t bij meerdere mensen gezien die het hebben laten schieten. Maar goed, het is natuurlijk niet zo verstandig.

Weet iemand wat precies de reden is dat ze je voor het piercen niet mogen verdoven?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_39132006
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef -Mellow- het volgende:

Weet iemand wat precies de reden is dat ze je voor het piercen niet mogen verdoven?
Hebben ze niet de goede opleiding voor geloof ik, die piercers
pi_39132282
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:04 schreef daeri het volgende:

[..]

Hebben ze niet de goede opleiding voor geloof ik, die piercers
Je moet een medische / verplegende opleiding daarvoor hebben gevolgd.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:03:30 #91
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39142153
quote:

[..]

Ik heb lang lang geleden een gaatje boven in mijn oor laten schieten. Heb er nog nooit last van gehad en kon er na minder dan voorgschreven 6 weken een ringetje in doen. Het gaat vaak mis, maar lang niet altijd. Heb t bij meerdere mensen gezien die het hebben laten schieten. Maar goed, het is natuurlijk niet zo verstandig.

Nee naja, bij mij ging het dus ook mis, dus ik hoop dat het nu met piercen wel goed gaat.
Ziggy played guitar
pi_39142242
quote:

[..]

ik heb er twee naast elkaar laten schieten, maar heb ook nergens problemen mee. in het begin wel, want eentje zit net op een 'knik' kraakbeen zeg maar, en dat was behoorlijk pijnlijk. heb hem er ook even uitgehaald, tijdje later per ongeluk weer doorgeprikt (ik wilde zonder spiegel een nieuw knopje in de ander doen, ik zat in het verkeerde gat te prikken, en toen ineens 'plop', was die weer door ranzig geluid). en sindsdien nergens last van.
Tap tap tap
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:33:58 #93
26467 raphidae
...antichrist...
pi_39143157
Ik heb 4 weken terug een snakebite laten zetten.

Filmpjes:
links: http://ra.phid.ae/gallery/v/party2k6/19may/IMG_0392b.AVI.html
rechts deel 1: http://ra.phid.ae/gallery/v/party2k6/19may/IMG_0398b.AVI.html
rechts deel 2: http://ra.phid.ae/gallery/v/party2k6/19may/IMG_0399b.AVI.html
quote:
Als de boel verdoofd is dan merk je het niet als er in een zenuw gepierced wordt. Komt zelden voor met de meer reguliere piercings, maar het is in het verleden wel voorgekomen, en dus is het bij wet verboden om het te vookomen.

Overgens kan je gewoon zelf bij je huisarts een recept voor lidocainezalf vragen, dat krijg je vrijwel altijd zonder problemen mee. De piercer mag niet verdoven, maar jijzelf wel. Zelf vind het wel een beetje te veel moeite voor die 2 seconden pijn, en het is niet voor niets verboden....
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_39143696
Lidocaïne (zalf of vaseline) kun je ook gewoon bij de apotheek kopen hoor
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:53:08 #95
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_39143892
Ik kreeg bij mijn tongpiercing destijds (4 jaar geleden) een bekertje mondspoeling. Moest daar 1 minuut mee spoelen en dan voel je je hele bek dus echt niet meer Daarna ging hij vanalles uitleggen en mijn tong bekijken of het allemaal kon enzo, toen ik een beetje het gevoel terug kreeg zette hij de piercing. Geen echte verdoving dus, maar ik vond het eigenlijk wel fijn dat het op die manier ging
To infinity…and beyond!
pi_39144883
Vraagje: wat is een goeie piercer in Amsterdam? Wil het vanavond laten doen!
pi_39144962
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lidocaïne (zalf of vaseline) kun je ook gewoon bij de apotheek kopen hoor
dus dat zou ik dan in principe even op m'n oor kunnen smeren voor t piercen begint? want ik vind dat het engste gewoon, als het er eenmaal in zit maakt het me niet meer zo veel uit.
Tap tap tap
pi_39145488
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dus dat zou ik dan in principe even op m'n oor kunnen smeren voor t piercen begint? want ik vind dat het engste gewoon, als het er eenmaal in zit maakt het me niet meer zo veel uit.
jezus, zon prikje is helemaal niet erg, ik voelde er zelf amper wat van... wees een bikkel en doe het gewoon en niet stom gaan doen over verdovingen voordat het begint.. je durft een piercing, of je durft het niet..
pi_39145584
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef daeri het volgende:

[..]

jezus, zon prikje is helemaal niet erg, ik voelde er zelf amper wat van... wees een bikkel en doe het gewoon en niet stom gaan doen over verdovingen voordat het begint.. je durft een piercing, of je durft het niet..
dat maak ik zelf wel uit
Tap tap tap
pi_39145975
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen, vaseline trekt niet zo best in en tegen de tijd adat het ingetrokken is, is de lidocaïne al lang en breed weg. Ik heb altijd vaseline omdat het zo lekker vet is en o-zo lekker is voor zonne-allergie Zalf zou je kunnen proberen. Lidocaïne verdooft alleen de huid een beetje, verder komt dat spul niet.

En als je alleen de prik eng vindt, dan helpt geen enkele pijnstiller, want dan is het volgens mij gewoon alleen het idee dat je pijn gaat hebben Aan de andere kant, als het je helpt, waarom niet.

Wat wil jij ook alweer? Conch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')