achter elkaar. Naast elkaar kan bij veel mensen niet. daar lopen aderen. Dit kun je bekijken door met een klein zaklampje 'door' je tong te schijnen (doet de piercer ook) zo zie je goed de aderen. in het midden lopen er (meestal) geen. Maar een centimeter links en rechts ervan wel... Dus als je geluk hebt kan het.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:47 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Oh leuk! zitten die achter elkaar of naast elkaar?
Ik wil ze misschien naast elkaar, dus als jij dat ook hebt ben ik erg benieuwd naar ervaringen
(sneller er op bijten, lastigere plek met genezen?)
Heb je ook andere materialen geprobeert? Ik krijg van chirurgisch staal geen ontstekingen, maar prettig is anders (rode vlekken, overactief huidsmeer (ril!)). Zou dat spul dus niet in een verse piercing willen hebben!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik schijn allergisch te reageren op piercings*tekst*
je tong plakt als het ware heel snel aan elkaar en groeit ook zeer snel dicht. Even doorduwen deed bij mij de truuk... Maar als hij nu nog uit is moet je even naar de piercer..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:44 schreef Perfect-Stranger het volgende:
Ik heb sinds een half jaar een tong piercing en gisteren met eten was het bovenste balletje los geraakt..
no problem, gebuert wel vaker bij die klote plastice balletjes.
Dus ik had ff alles eruit gehaald en m'n ontbijtje opgegeten en wilde m daarna weer indoen, maar ik krijg m er met geen moegelijkheid weer in.. of ik het nou van bovenaf probeer of van onderen.
Ik haal m er eens in de zoveel tijd ff uit om helemaal schoon te maken en heb ik er nooit problemen mee..
Wat oh wat kan het zijn ??
mijn tandarts vond mijn tongpiercing helemaal geweldigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:55 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vorige x ook bij de tandarts, ik d8 ik doe hem ff uit....zaten we daar meer als een uur, zat er gewoon alweer een velletje tussenGelijk maar ff doorgeprikt, geen last van gehad gelukkig
Pics!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Lollifant het volgende:
Ik ga zaterdag 2 tepelpiercings laten zetten!![]()
Pics weet ik nog niet, maar ik zal uitgebreid vertellen hoe het was!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:58 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Pics!
Vertel nog ff hoe het is, zit namelijk ook wel in m'n toekomstplan
Ik doe het juist nu, omdat ik met mooi weer niet zoveel aan heb, daardoor broeit het minder denk ik, en geneest het hopelijk sneller. Wel jammer met zwemmen enzo, maar ja, meestal ga ik toch alleen maar even met mijn voeten in het water en dan gauw weer de zon in!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:03 schreef parselmouth het volgende:
Tepelpiercings staan bij mij ook nog op het plan, maar pas na de zomervakantie ivm genezing. Twijfel alleen nog of ik horizontale of verticale staafjes zal nemen
Maar morgen eerst voor de clithood
Succes met de nieuwe piercing!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:03 schreef parselmouth het volgende:
Tepelpiercings staan bij mij ook nog op het plan, maar pas na de zomervakantie ivm genezing. Twijfel alleen nog of ik horizontale of verticale staafjes zal nemen
Maar morgen eerst voor de clithood
Nadeel is alleen wel dat er echt goed voor moet zorgen dat er geen plakgedeelte op het ringetje komt. Ik plakte mijn tepelpiercing (toen nog piercings) af met tape zodat bij vallen het niet mis kan gaan, maar eerste keer fout gemaakt door plakgedeelte op ringetje te plakken. Het eraf halen gaat dan echt erg worden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:11 schreef anneVi het volgende:
[..]
Succes met de nieuwe piercing!
Tepelpiercings heb ik toevallig wél voor de zomer laten zetten (horizontale). Toen ik ging zwemmen heb ik er een vierkante waterdichte Hansaplast pleisters op gedaan, die zijn héél dun en doorzichtig, sluiten prima af. Aanrader!
Vet hoor!!! Dat verkeerd gaan zitten is wel herkenbaar jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:16 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb 'm!
De prik van de naald deed behoorlijk wat pijn, maar toen het sieraad er in ging voelde ik die pijn al snel weer weg ebben. Tijdens het lopen nog wat last van prikjes daar, maar na een uur was dat ook wel weer weg.
Ging alleen een beetje verkeerd verzitten in de bus, dus m'n onderbroek/spijkerbroek kwam er nogal ongelukkig langsMaar verder wel wat bloed verloren, zitten redelijk wat bloedvaatjes daar dus dat is niet zo vreemd. Bloeden is inmiddels wel weer gestopt geloof ik.
Meisje dat me piercete stelde me in elk geval heel erg op m'n gemak, maakte de nodige grappen, lulde wat over m'n tragus, zei wat me te wachten stond etc. Ze zei overigens ook dat niet ieders clithood geschikt is voor een verticale clithood, omdat sommige meisjes simpelweg te weinig ruimte hebben tussen hun clitoris en het kapje. Gelukkig was dat bij mij niet het geval, vind een horizontale niet zo mooi.
Nou ja, nu nog hopen dat het ook nog een leuk bijeffect heeft tijdens de seksMaar opzich vind ik 'm zo ook wel mooi en schattig en sexy genoeg
Bij mn eerste was mn pa erbij, en bij mn 2e een maatje... de rest allemaal alleen, ik vind persoonlijk alleen veel relaxter, geen mensen die aan je kop zeuren ofzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef anti-virus het volgende:
Ik zou eigenlijk gister mn tragus latten zetten, maar ik was zo zenuwachtig en een vriendin die mee zou gaan hielp ook niet echt met `weet je het heel zeker? Het schijnt zooo pijnlijk te zijn en stiekem lijkt 't me helemaal niet mooi bij jou".
Maar goed, na een nachtje slapen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik 'm lekker wel ga zetten
Die vriendin neem ik dus lekker niet mee, en voor de rest moeten al mn vrienden werken of naar school
Ik laat m dus lekker vandaag in mn eentje zetten![]()
Die zenuwen in het begin zijn wat minder leuk, maar op het moment dat je de zaak uitloopt en je ze hebt zitten waren die zenuwen het echt wel waard. Gewoon gaan. Als het goed is stellen ze je in de shop wel op je gemak, daar kan je altijd nog besluiten om af te haken, maar dat ga je niet doen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:31 schreef Lollifant het volgende:
Ik ga zo voor mijn tepelpiercings, maar ik begin nu wel te twijfelen. Van de zenuwen denk ik...
Ik wil het heel graag, maar oehh wat vind ik het eng!!![]()
toppie dat je het toch hebt doorgezet en de pijn wordt vanzelf minderquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef Lollifant het volgende:
Tering hee!!!!!!Oww jezus ik verga echt van de pijn!
![]()
Ja ik ben vast een mietje, maar ooooowww het doet zo veel auw!!![]()
*gaat zitten huilen*
Maar goed. Ik heb ze. Jeej.![]()
Ik had er een vriend bij die ik verder niet zo vaak zie. 't Was m'n eerste piercing dus ik had wel graag iemand meequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:53 schreef TheSorrow het volgende:
Bij mn eerste was mn pa erbij, en bij mn 2e een maatje... de rest allemaal alleen, ik vind persoonlijk alleen veel relaxter, geen mensen die aan je kop zeuren ofzo
is dat ook niet afhankelijk van hoe je normaal gesproken erop reageert? ik heb met m'n andere gaatjes in m'n oren geen problemen gehad, behalve dan die ene bovenin die recht op de rand van het kraakbeen zatquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:31 schreef leeuwtje80 het volgende:
En zit de tragus erin?
Ik heb er sinds januari eentje. Je moet wel een beetje voorzihtig zijn qua genezing hoor... Gaat erg langzaam. Dat is me erg tegengevallen. Heb al hoop slapeloze nachten gehad nadat ik aan beide kanten van de piercing een bult kreeg :-(
Probeer er zo min mogelijk op te slapen, en als je lang haar hebt haar op staart ivm haarlak of gel etc.
Verder niet draaien, helemaal van af blijven gewoon! Ook als ie genzen lijkt te zijn... Allen afspoelen onder douche 1 of 2 x per dag zodat de eventuele zooi er af spoelt. Dan met tissue of wattenstaafje je oor zachtjes droog deppen zodat er dus geen vocht meer omheen of op zit.
Geen betadine of andere shit gebruiken... Dit omdat je lichaam zelf moet gezezen en niet TEveel hulp moet krijgen... Ook schijnt er daar niet veel doorbloeding te zijn en wordt het proces zo dus vertraagd... Ook ontsmettende middeltjes zijn af en toe wel goed maar niet met regelmaat. Je maakt je eigen lichaam dan 'lui' om t zelf op te knappen en als je stopt met di emiddeltjes dan begint de ellende weer...
Als je last van bultjes krijgt, ik heb zoutspoelingen gedaan en heb een of ander spulletje bij een piercer hier gekregen wat bij mkij hielp: Metal Morphisis skin paint... Maar dat hebben ze niet overal...
Maargoed, hopelijk krijg je die ellende niet. Gewoon afspoelen en verder niet draaien en aankomen...
Veel plezier ermee!
En oja, ik vond het zitten wel meevallen eigenlijk. Het ringetje is er bij mij ivm met de bulten een keer uitgehaald en weer ingezet en dat deed veel meer pijn omdat het zon klein ding is...
Haha, go you girl!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef Lollifant het volgende:
Tering hee!!!!!!Oww jezus ik verga echt van de pijn!
![]()
Ja ik ben vast een mietje, maar ooooowww het doet zo veel auw!!![]()
*gaat zitten huilen*
Maar goed. Ik heb ze. Jeej.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |