Dat mag maar of het nou zo verantwoord isquote:Op zondag 23 juli 2006 17:04 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben nu een week 18 mag een 15 jarig meisje dan nog strippen voor me op de webcam?![]()
Dus het is nog legaal enzo yippie!!quote:Op zondag 23 juli 2006 17:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat mag maar of het nou zo verantwoord is![]()
Nee, je bent volwassen.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:04 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben nu een week 18 mag een 15 jarig meisje dan nog strippen voor me op de webcam?![]()
He godver mijn enige plezier in het levenquote:
Dan heeft papa ook vroeg liggen krikkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:27 schreef MrKickass het volgende:
Moet je je eens voorstellen... je bent vader en je dochter komt thuis met een vent die ouder is dan jijzelf... ^^
1987-08-28quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:44 schreef error32 het volgende:
jonge meisjes kunnen best lekker zijn
*jong meisje heeft* *zelf ook nog jong is*
jaquote:Op zondag 23 juli 2006 16:17 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
En bij sommige volwassenen heb je precies het omgekeerde. Die zien eruit en doen alsof ze 18 terwijl ze 31 zijn.
t aandachts sletjequote:Op zondag 23 juli 2006 17:04 schreef Canisfire het volgende:
Ja, we houden het spannendquote:Op zondag 23 juli 2006 18:02 schreef Northside het volgende:
Dus, als je tegenwoordig een vrouw ziet en d'r op 22 schat, kan het OF een 17 jarige zijn die er zo oud mogelijk uit wil zien OF een 27 jarige die er jong uit wil zien?
't Is nog niet eens zo makkelijk om man te zijn tegenwoordig...
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef RobDrop het volgende:
blablablba
En vergeet je niet dat het wel een vriend van je is..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:43 schreef glasbak het volgende:
[..]
Schaam jij je eigen niet? Ik bedoel.. het is zijn MSN lijst, zijn privé. Ik geloof niet dat het de bedoeling is om ongevraagd door andermans privé zooi te snuffelen. Ookal is hij zo vergeetachtig om uit te loggen.
Wat een bullshit man. Een meisje van 11 die zich gaat vingeren staat echt wel in dr eigen schoenen. Als ze daarom seks wilt en die kan krijgen van iemand van 14 ofzo zo zij het. Kijk als iemand 33 is snap ik de ethische problemen wel... maar toch in die trend je weet hoe ik het bedoelquote:Op zondag 23 juli 2006 15:06 schreef dodegod het volgende:
Het is heel simpel, het zijn nog kinderen die niet nog helemaal in hun eigen schoenen staan, geen goedgevormde eigen mening hebben enzovoort, zelfde reden waarom roken en drinken ook pas vanaf een bepaalde leeftijd pas mag want een kind is daar nog niet klaar voor en weet niet hoe men er om mee moet gaan.
laat kinderen kinderen zijn, als niet dan kan het later als ze ouder zijn het nog eens slecht voor je uitpakken als ze je voor de rechter slepen![]()
hangt er van af.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Nyx96 het volgende:
Negen jaar verschil, valt dat onder pedo?
zoals ik al eerder zei: heeft het secundaire geslachtskenmerken; dan nietquote:Op maandag 24 juli 2006 09:19 schreef DLevi het volgende:
[..]
hangt er van af.
Als jij 16 bent en meisje 9 jaar jonger...
dan ben je wel pedo ja
Ik ken nogal wat meiden die "secundaire geslachtskenmerken" missen terwijl ze al lang 20 zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei: heeft het secundaire geslachtskenmerken; dan niet
heeft het geen secundaire geslachtskenmerken; ja dan is het pedo
ja maar denk niet dat veel dat hebben op 7 jarige leeftijdquote:Op maandag 24 juli 2006 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei: heeft het secundaire geslachtskenmerken; dan niet
heeft het geen secundaire geslachtskenmerken; ja dan is het pedo
dus iemand van 7 mag je niet palenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:29 schreef DLevi het volgende:
[..]
ja maar denk niet dat veel dat hebben op 7 jarige leeftijd
ja kleine tietjes zijn idd voorkomend, maar dan zien ze er qua gezicht e.d. wel ouder oud lijkt mequote:Op maandag 24 juli 2006 09:27 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Ik ken nogal wat meiden die "secundaire geslachtskenmerken" missen terwijl ze al lang 20 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |