Van de aanvallers kunnen KD en Perez ook op het middenveld spelenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:35 schreef Gelderland het volgende:
mooie OPalleen erg weinig middenvelders hebben we en veels te veel aanvallers
Ja maar niet dat het ZEER klein is.quote:
Ach, hou je nog wat over voor AJAX 2 in de Amstel Cup.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:53 schreef Suijk het volgende:
7 middenvelders is wel genoeg, 2 aanvallers die er ook nog bij zouden kunnen. Aanvallers zijn er teveel. Altijd 6 a 7 die niet spelen is te veel.
Alleen jammer dat ze daar dit jaar niet in spelenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ach, hou je nog wat over voor AJAX 2 in de Amstel Cup.
Leo kan goed met zulke gasten overweg. Ook Mido was lyrisch over hem.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over Zlatan en Don Leo
[..]
Ik wist niet dat Leo zo goed lag bij de spelers..
Koffie drinken zal ie, en niets anders!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:55 schreef Doezelhaar het volgende:
Davids komt echt wel. Van Geel kan zoveel zeggen...
En daar moet ik blij mee zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:39 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Van de aanvallers kunnen KD en Perez ook op het middenveld spelen
Maar het zijn er wel te weinig ja![]()
Heitinga zal wel sneuvelen in eerste instantie. Vermaelen heeft het voordeel dat hij linksbenig is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me ook af wie er centraal in de verdediging gaat sneuvelen ten koste van Stam... Heitinga of Vermaelen... ik ga voor een centrum Heitinga-Stam
Met betere spelers om zich heen zal hij misschien wel opbloeien hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
De aankoop van Krohn-Dehli is onbegrijpelijk. Eerst hebben ze hem laten gaan en nu laten ze hem terug komen, terwijl hij nog steeds een weinig opvallende speler van RKC was.
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb ook vertrouwen in het nieuwe seizoen, al zou ik het wel een domper vinden mocht Davids niet komen.
Daar ga ik ook vanuit. Met Heitinga op links en Urby op rechts. Laat Grygera maar lekker op de bank zitten omdat hij toch niet weet wat hij wil.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht in eerste instantie het duo Stam-Vermaelen.
Ik heb toch liever Heitinga op rechts en Urby op links.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Met Heitinga op links en Urby op rechts. Laat Grygera maar lekker op de bank zitten omdat hij toch niet weet wat hij wil.
Volgens mij is het logischer als Johnny op rechts staat en Urby op linksquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:14 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Met Heitinga op links en Urby op rechts.
Ogararu zal wel een basisplaats hebben in het begin... die is niet voor niets gehaald...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:36 schreef StarGazer het volgende:
-------------------Stekelenburg---------------
Heitinga (Ogararu)--Stam---Vermaelen----Urby
----Gabri------------Maduro----------Sneijder
----Rosales--------Huntelaar--------Perez
Hmm... Davids kom nou maar gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |