quote:Op maandag 12 juni 2006 09:24 schreef Isabeau het volgende:
sowieso, freecell, sowieso
Dat vind ik nog lang eigenlijk. Ik kan meestal de volgende dag en vaak dezelfde dag nog terechtquote:Op maandag 12 juni 2006 09:21 schreef freecell het volgende:
mijn huisarts heeft eigenlijk alijd wel tijd binnen twee of drie dagen. mooi geregeld.
Augustus al, dat is snel!quote:Op maandag 12 juni 2006 09:36 schreef poohy het volgende:
Zo raar dat het bij jullie zulk mooi weer isHier is het nu ijskoud en het stormt
![]()
We hopen in augustus terug te zijn zodat we geen twee winters achter elkaar hebben.
Ben & Jerry's here I come![]()
Is bij mijn huisarts ook... alleen kostte het mij laatst een week om 'm te pakken te krijgen. Elke keer als ik belde was hij in gesprek. Dat vind ik eigenlijk ook eng, stel dat 't spoedeisend is...quote:Op maandag 12 juni 2006 09:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat vind ik nog lang eigenlijk. Ik kan meestal de volgende dag en vaak dezelfde dag nog terecht
Dan bel je het spoednummer van de huisarts. En als ie dat niet heeft, dan zou ik 112 proberenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is bij mijn huisarts ook... alleen kostte het mij laatst een week om 'm te pakken te krijgen. Elke keer als ik belde was hij in gesprek. Dat vind ik eigenlijk ook eng, stel dat 't spoedeisend is...
Totdat je overstapt van de KPN naar bellen via de kabel, kun je wachten tot je een ons weegtquote:Op maandag 12 juni 2006 10:08 schreef Kroeltroel het volgende:
'Toets de 5'!!!!!
Als ik de HA moet hebben, is hij ook altijd in gesprek. Je toetst de 5, wacht naast je telefoon, binnen een paar minuten (als de lijn vrij is, dan gelijk....)belt hij terug
Handig, die techniek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |