abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38770804
Iksje: ik heb ook het idee dat er een toename is in die reactie ik begin het steeds vaker te lezen. Of het valt me nu pas op nu ik er zelf last van heb,
En bij Droxaryl is de werkzame stof bufexamac. Dat is ook de werkzame stof bij Parfanac, alleen dat is wel alleen op recept te verkrijgen. Zie bijvoorbeeld hier: http://www.vmce.nl/?artID=497

En Riann, eigenlijk hebben onze huisartsen hun spreekuur dus gewoon slecht geregeld. De huisarts waar ik mijn co-schappen heb gedaan had dat veel beter voor elkaar dan mijn eigen huisarts.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38770840
Wij moeten gewoon afspraak maken is toch veel fijner
Bij mijn ex begon het smorgens om 8 uur en dan zaten ze ooit tot 10 uur tot dat ze aan de beurt waren. Dat is toch gewoon erg.
pi_38770854
Ik ken alleen maar huisartsen waarbij je een afspraak moet hebben

Bij onze tandarts was het op woensdagmiddag trouwens wel open spreekuur. Verschrikkelijk. Zat je daar de hele middag te wachten in een overvolle wachtkamer + gang.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2006 @ 08:53:15 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38770870
Bij de mijne ook alleen maar op afspraak. Maar als het echt nodig is kun je altijd terecht. Met een kind met iets in zijn neus of zo...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38770906
Ik belde een keer op woensdag voor een afspraak en de assistente had het over donderdag, ik dacht: mooi. Bedoelde ze de donderdag de week erop. Toen ik had opgehangen verbaasde het me eigenlijk dat ze niet vroeg wat er was, om te beoordelen of het wel een week kon wachten...niet iedereen is zo mondig om dat uit zichzelf te zeggen.
pi_38771063
Ow, hier is het altijd open spreekuur bij de dokter. De mijne zit 's morgens 2u en 's avonds van 18-20u. De rest besteedt ze aan huisbezoeken en de mensen die op afspraak komen. Absoluut niet altijd handig, want vaak zit de wachtkamer al vol en je weet nooit hoe 'ernstig ziek' de mensen zijn. Je kan echt niet inschatten hoe lang ze bij de dokter zullen zitten. En als jij alleen maar komt voor een voorschrift of een snelle blik op die beet/huiduitslag/...
Maar da's het verschil tussen B en NL. Daarom ook 'vluchten' onze dokters naar NL.
pi_38771277
mijn huisarts heeft eigenlijk alijd wel tijd binnen twee of drie dagen. mooi geregeld.
vannacht heerlijk geslapen met z'n tweeën in een éénpersoonsbed met winterdekbed
ik slaap overal en altijd wel

ik vind sowieso dit weer helemaal geweldig! Heb het nog geen moment echt te warm gehad.
Alleen wel balen dat ik vandaag stage heb. Zit je de hele dag in een kantoortje met een vest aan. Bagger. Daar krijg ik het wel heet van op den duur vermoed ik.....

Dat van die gigantische muggebulten heb ik heel soms bij gewone muggen, maar altijd bij rietvliegen??? (hoe heten die beesten? ze zitten vaak bij water)

[ Bericht 1% gewijzigd door freecell op 12-06-2006 09:40:55 ]
pi_38771318
sowieso, freecell, sowieso
pi_38771447
Ik heb ook altijd erge last van muggenbulten. Als kind/tiener kreeg ik ook van die plakaten van 10cm, nu is 't wat minder, de bulten zijn "nog maar" een of twee cm in doorsnee. Ik vind ze wel altijd erg veel pijn doen en het duurt meestal dagen voor ze weer weg zijn. Muggen moeten ook altijd mij hebben, mijn vriend wordt amper gestoken en als hij gestoken wordt heeft hij een plekje dat je bijna niet ziet en binnen een paar uur is verdwenen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 12 juni 2006 @ 09:36:08 #60
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38771494
Zo raar dat het bij jullie zulk mooi weer is Hier is het nu ijskoud en het stormt
We hopen in augustus terug te zijn zodat we geen twee winters achter elkaar hebben.

Ben & Jerry's here I come
  maandag 12 juni 2006 @ 09:37:01 #61
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38771512
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:34 schreef Rewimo het volgende:

Edit: mag wel even hè?

[afbeelding]
Dat mag altijd
pi_38771622
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:24 schreef Isabeau het volgende:
sowieso, freecell, sowieso

Ik doe het altijd goed, maar op mijn toetsenbord zijn de "T"en de "Backspace" kapot. Elke T die ik tik, moet ik onder mijn control-V vandaan halen en voor backspace moet ik delete gebruiken. Dan let ik niet meer op mijn sowieso (ik heb hem verkeerd geleerd op de basisschool, als sowiezo, weet ook niet waarom, maar moet er dus altijd om denken)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2006 @ 09:44:41 #63
13151 crew  Rewimo
pi_38771648
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:21 schreef freecell het volgende:
mijn huisarts heeft eigenlijk alijd wel tijd binnen twee of drie dagen. mooi geregeld.
Dat vind ik nog lang eigenlijk. Ik kan meestal de volgende dag en vaak dezelfde dag nog terecht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38771695
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:36 schreef poohy het volgende:
Zo raar dat het bij jullie zulk mooi weer is Hier is het nu ijskoud en het stormt
We hopen in augustus terug te zijn zodat we geen twee winters achter elkaar hebben.

Ben & Jerry's here I come
Augustus al, dat is snel! Het zou inderdaad wel ellendig zijn als je helemaal geen zomer hebt dit jaar.
Even tussendoor een vraagje: hoe is het weer in NZ half oktober/begin november?
***Levi was here***
pi_38771728
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:44 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat vind ik nog lang eigenlijk. Ik kan meestal de volgende dag en vaak dezelfde dag nog terecht
Is bij mijn huisarts ook... alleen kostte het mij laatst een week om 'm te pakken te krijgen. Elke keer als ik belde was hij in gesprek. Dat vind ik eigenlijk ook eng, stel dat 't spoedeisend is...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2006 @ 09:49:57 #66
13151 crew  Rewimo
pi_38771749
Dan bel je de doktersdienst lijkt me.
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2006 @ 09:51:21 #67
43556 miss_dynastie
pi_38771772
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Is bij mijn huisarts ook... alleen kostte het mij laatst een week om 'm te pakken te krijgen. Elke keer als ik belde was hij in gesprek. Dat vind ik eigenlijk ook eng, stel dat 't spoedeisend is...
Dan bel je het spoednummer van de huisarts. En als ie dat niet heeft, dan zou ik 112 proberen

Overigens is mijn huisarts al een stukje beter bereikbaar dan eerst, toen was er echt geen doorkomen aan, nu na een keer of vijf proberen.
  maandag 12 juni 2006 @ 10:08:04 #68
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_38772108
'Toets de 5'!!!!!

Als ik de HA moet hebben, is hij ook altijd in gesprek. Je toetst de 5, wacht naast je telefoon, binnen een paar minuten (als de lijn vrij is, dan gelijk....)belt hij terug

Handig, die techniek
Op naar de 73!!!!
pi_38772205
Mijn huisarts heeft 's ochtends van 8 tot 9 een inloopspreekuur en verder op afspraak. Ik kan eigenlijk altijd dezelfde dag nog terecht als ik bel voor een afspraak.
Maar ik hoor het ook veel van collega's dat ze echt een aantal dagen moeten wachten voordat ze terecht kunnen bij hun huisarts. Hoe zou dat nou komen? Zit de praktijk van die artsen nu zoveel voller? Hebben ze zo veel meer zieke patienten? Ik begrijp er niets van.
  maandag 12 juni 2006 @ 10:16:37 #70
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_38772279
Bij mijn vorige HA kon ik altijd gelijk terecht, diezelfde ochtend nog (als je tussen 8 en 9 belde).
Mijn huidige HA houdt wel wat spoedplaatsen over, als je diezelfde dag nog MOET komen wil de assistente dus wel weten waarom.

Ik denk dat ik wel een verklaring heb; mijn 1e ha rekende 5 minuten voor een consult, mijn huidige 10. Tsja, het lijkt een klein verschil maar als je het over het algemeen bekijkt ben je dus 2x zoveel tijd kwijt....
Wat wel prettig is, is dat ik het gevoel heb dat mijn ha nu wel echt de tijd voor me neemt. Mijn vorige was meer heel zakelijk; bekijken, receptje, doeiiii
Op naar de 73!!!!
  maandag 12 juni 2006 @ 10:40:33 #71
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_38772783
quote:
Op maandag 12 juni 2006 10:08 schreef Kroeltroel het volgende:
'Toets de 5'!!!!!

Als ik de HA moet hebben, is hij ook altijd in gesprek. Je toetst de 5, wacht naast je telefoon, binnen een paar minuten (als de lijn vrij is, dan gelijk....)belt hij terug

Handig, die techniek
Totdat je overstapt van de KPN naar bellen via de kabel, kun je wachten tot je een ons weegt

Hey that's it, ik heb het gat in de markt gevonden voor alle mensen die af willen vallen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_38772804
Volgens mij ligt het ook aan de buurt waar je woont hoe druk de HA is.
In de vorige buurt kon je pas een week later geholpen worden, waar ik nu woon kan ik sochtends gewoon komen naar het inloopspreekuur voor kleine klachten en bij andere klachten dezelfde dag of de dag erop.

Pfff... mij weer te warm dit weer. Het is te warm om te slapen en vriendjelief slaapt altijd stug door omdat ie het weer in Texas een jaar heeft meegemaakt. Gisteren heb ik trouwens een fietstochtje gemaakt van 60 km. Heerlijk met die wind erbij .
pi_38772890
ik zet savonds gewoon de raam wagenwijd open en zo slaap ik dan dat is heerlijk en smorgens als ik wakker word weer alles dicht lamellen dicht smiddags staat de zon op mijn kamer. Dus het valt nu wel mee met de hitte en zo op mijn kamer. Maar als het weken achter elkaar zo warm is dan hou ik de warmte ook niet buiten en dan is het net een sauna op mijn kamer.
pi_38773154
Warm weer is heerlijk maar ik voel me altijd dood ongelukkig.

Ik heb nu een witte 3 kwarts broek aan omdat ik van ellende mn rokken in de hoek heb gegooid. Waarom is dat schoonheidsideaal nou maatje-plank?
Ik ga echt geen lange of donkere broek aantrekken, het is daar veel te heet voor.
Dus ik loop met het idee dat iedereen naar me kijkt en denkt, 'gadver wat is zij lelijk en dik'.

ARGH! Bah, bah en nog eens bah. Baaldag vandaag.
Tralalalaaa
pi_38773321
nou ookal ben je wat dikker kun je nog wel rokjes aan ja geen rokjes van als je krom gaat sta je tegen je kont aan te kijken. Maar er zijn zat leuke rokjes tot net boven de knie. Ik ben een rokjes fan vooral in de zomer.

En het schoonheidsideaal maatje plank is niet voor en van iedereen. En als je denkt dat ze kijken dan moet je denken ze kijken omdat ik zo'n lekker ding ben ik weet het is af en toe moeilijk om dat te denken.
  maandag 12 juni 2006 @ 11:07:03 #76
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38773376
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Even tussendoor een vraagje: hoe is het weer in NZ half oktober/begin november?
Dan is het hier lente en kan het nog best frisjes zijn
Maar ik vind dat helemaal niet zo belangrijk bij dit land.. elk seizoen is hier gewoon prachtig en heeft zijn eigen charme. Of het nou regent of sneeuwt
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2006 @ 11:11:17 #77
43556 miss_dynastie
pi_38773471
quote:
Op maandag 12 juni 2006 10:57 schreef Take_A_Picture het volgende:

Waarom is dat schoonheidsideaal nou maatje-plank?
Dus ik loop met het idee dat iedereen naar me kijkt en denkt, 'gadver wat is zij lelijk en dik'.
Bedenk je dan dat als mensen écht iets willen bedenken, ze dat toch wel doen. Mijn beste vriendinnetje is een plank en men denkt dat je of anorexia hebt, of als ze haar zien bunkeren, dat ze daarna wel d'r vinger in d'r keel steekt, dus boulimia heeft. Da's weer een keerzijde van dat ideaal.
Kortom: niks van aantrekken wat mensen denken en gewoon die rok aan of zonder problemen en schaamte die witte broek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2006 @ 11:15:33 #78
13151 crew  Rewimo
pi_38773604
Ik loop ook lekker in driekwart broeken hoor. Wat een ander ervan denkt moet hij/zij weten. Er zijn zat leuke kleren die je aankunt met dit weer, en waarom zou je donkere kleren aantrekken en je een ongeluk transpireren? Dat is stukken minder aantrekkelijk om naar te kijken Ik draag nooit rokken trouwens, ik hou er niet van.
pi_38775737
pff. dat warme weer is voor een ding goed: ik heb absoluut geen honger! Maar verder, het mag van mij best een paar graadjes koeler...
pi_38775772
Ik loop altijd gewoon in lange broeken. Ik ben veel te onhandig voor rokken en bovendien gaan m'n bovenbenen kapot van het schuren en ik ga geen broekje onder een rok doen want dan kan ik dus net zo goed gewoon een broek aan doen.
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2006 @ 12:36:11 #81
13151 crew  Rewimo
pi_38775872
Ik wilde wel dat ik voor in huis een lekkere soepele korte broek had, zo voor 's avonds op de bank met dit weer. Helaas zijn de broeken die ik daarvoor had een tikkeltje te wijd... Toch maar eens op zoek gaan.
pi_38775949
Maeghan dat had ik eerst ook altijd maar sins ik niet meer zo dik ben (lees=geen 102 kilo meer) heb ik er geen last meer van.
Rewimo is toch alleen maar grappig te wijde broeken maak eens een foto
Funnie heeft dat toen ook ooit gedaan zag er wel grappig uit als je echt zoveel bent afgevallen.
Alleen funnie zie ik hier nooit meer weet iemand hoe het met haar is enzo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2006 @ 12:44:27 #83
13151 crew  Rewimo
pi_38776092
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:39 schreef Riann het volgende:

Dat gaat niet. Ze zijn echt zo wijd dat ze niet meer blijven hangen

Ik heb inmiddels al vervangers gevonden bij Bon Prix
pi_38776127
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:44 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat gaat niet. Ze zijn echt zo wijd dat ze niet meer blijven hangen

Ik heb inmiddels al vervangers gevonden bij Bon Prix
dan moet je ze vasthouden en dan naar voren trekken zo had funnie dat geloof ik gedaan dan weet je precies hoe je eerst was
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2006 @ 12:46:33 #85
13151 crew  Rewimo
pi_38776152
quote:
Funnie heeft dat toen ook ooit gedaan zag er wel grappig uit als je echt zoveel bent afgevallen.
Kijk even in ons WLS-topic, ze gaat net vandaag het ziekenhuis weer in
pi_38776211
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kijk even in ons WLS-topic, ze gaat net vandaag het ziekenhuis weer in
ja zal ik eens even lezen
pi_38776305
quote:
Maeghan dat had ik eerst ook altijd maar sins ik niet meer zo dik ben (lees=geen 102 kilo meer) heb ik er geen last meer van.
Rian, je kan over Funnie even bijlezen in het WLS topic.

[edit: spuit elf]

En ik heb vanochtend dus ook 10 verschillende rokjes met 10 verschillende hemdjes aangeprobeerd. Ik ben weer dikker geworden en niets zit meer mooi
Nu heb ik maar weer een korte broek aan die ik nog net pas.
pi_38776830
quote:
Ik had het al toen ik iets van 65 kilo woog (ok, was ik 4 cm korter nog) en ik weeg nu 82, dus ik verwacht niet binnenkort rokjes te kunnen gaan dragen.

Ergens vind ik het jammer, maar aan de andere kant ben ik toch gewoon een log en lomp gevaarte, dus het is maar beter van niet. De laatste keer dat ik een rokje droeg ging ik gewoon in het gras zitten en was het "ik zie je onderbroek", mijn reactie: "ja en? nog nooit een onderbroek gezien?".
Ik ben echt zo enorm géén dame.
pi_38776982
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:11 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik had het al toen ik iets van 65 kilo woog (ok, was ik 4 cm korter nog) en ik weeg nu 82, dus ik verwacht niet binnenkort rokjes te kunnen gaan dragen.

Ergens vind ik het jammer, maar aan de andere kant ben ik toch gewoon een log en lomp gevaarte, dus het is maar beter van niet. De laatste keer dat ik een rokje droeg ging ik gewoon in het gras zitten en was het "ik zie je onderbroek", mijn reactie: "ja en? nog nooit een onderbroek gezien?".
Ik ben echt zo enorm géén dame.
Ik kan ook wel ooit jongenmeisje zijn maar dan draag ik geen rokje ik ben als ik een rokje draag en zo best wel een meisjemeisje ik probeer dan zo recht mogelijk naar te lopen (lees= tieten naar voren en kont naar achteren) make up op enzo vind ik best leuk
pi_38777218
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:31 schreef Ieneminie het volgende:
pff. dat warme weer is voor een ding goed: ik heb absoluut geen honger! Maar verder, het mag van mij best een paar graadjes koeler...
Ik vind het weer geniaal, het mag zelfs nog wel wat warmer (of minder wind, zelfde effect)
alleen jammer dat ik zo'n onbedwingbare trek in ongezonde en vooral erg zoute snacks krijg
pi_38777421
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind het weer geniaal, het mag zelfs nog wel wat warmer (of minder wind, zelfde effect)
alleen jammer dat ik zo'n onbedwingbare trek in ongezonde en vooral erg zoute snacks krijg
Zonnebloempitten en zoute popcorn!
pi_38777454
met het warme weer krijg ik echt niet minder behoefte aan eten was dat maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2006 @ 13:34:34 #93
13151 crew  Rewimo
pi_38777469
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:24 schreef freecell het volgende:
Schei uit joh, nog warmer? Nee dank je. Ik ben al erg blij dat ik niet meer zo transpireer tegenwoordig, maar ik vind een graadje of 22, 23 veel lekkerder.
pi_38777496
van mij mag het warme weer wel afgelopen zijn..
vanmorgen al mijn moed verzamelt en in een rokje naar de universiteit vertrokken, en daar ben ik achteraf wel blij om, het is overal zo warm....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38777498
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:32 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Zonnebloempitten en zoute popcorn!
En dan weer enkels als een karrenpaard. En als ik het niet doe flauwvallen door lage bloeddruk.
Nee, ik eet gewoon heel ongezond op dit moment en ik geef het weer de schuld
pi_38777554
Het mag van mij wel zo blijven hoor. Ik had verdomme bijna een winterdepressie in mei door al dat grauwe kloteweer.

En geen eetlust is alleen maar een enorm fijne bijkomstigheid voor mij. Vandaag alleen maar twee bakjes All Bran op tot nu toe en geen honger.
pi_38777575
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Schei uit joh, nog warmer? Nee dank je. Ik ben al erg blij dat ik niet meer zo transpireer tegenwoordig, maar ik vind een graadje of 22, 23 veel lekkerder.
Nou... ik ben gewoon gemaakt voor dit soort temperaturen.
Heb het nog geen moment te warm gehad, al baal ik wel dat ik op stage verplicht met lange mouwen zit. Kort is gewoon lekkerder, niet omdat het koeler is, maar omdat je dan meer vrijheid hebt.
Ik verhuis naar de kanarische eilanden denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2006 @ 13:43:48 #98
13151 crew  Rewimo
pi_38777755
Krijg net een telefoontje dat het niet goed gaat met mijn vader, ik ga naar het ziekenhuis, daar wordt hij zo heengebracht.
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2006 @ 13:44:59 #99
43556 miss_dynastie
pi_38777792
Sterkte rewimo!!!
pi_38777928
Rewimo, dat is even schrikken, sterkte ermee..
zijn gezondheid was toch al een tijdje minder?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')