als ik ga wil ik het hele tenten-modder-festival gevoelquote:
Ik heb Chan Chan op één van de verzamel-mp3-cd's staan voor in de auto, dus die komt af en toe voorbijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luister er ook nog wel regelmatig naar
Ik ben bezetenquote:
Het zit me ook nooit eens meequote:
Hmz...quote:
Gezelligquote:
Doe niet zo raar... Hittegolf van een weekje en dan gewoon weer op zoek naar je winterjas hoor, het is tenslotte Nederlandquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:49 schreef liefie_ het volgende:
zou de zomer nu blijven?
Je doet je best maar 's ffquote:
Ga je alle wedstrijden kijken dolle_quote:
Dat is niet erg lang meer danquote:
Das nuquote:
Hier nietquote:
T is vandaag nog prima te doen jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:51 schreef Chou het volgende:
Echt lekker weer vandaag![]()
Morgen weer zo warm...
Ik zal je wel wat doorsturenquote:
Ik dacht het nietquote:
echt welquote:
gelukkig ik raakte al in de warquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar... Hittegolf van een weekje en dan gewoon weer op zoek naar je winterjas hoor, het is tenslotte Nederland.
Ik hoef niet te accepterenquote:
Niet doenquote:
Hoeft niet hoorquote:
En dan twijfelen of het stiekem wel mooi isquote:
Goed plan, ik ga ook 's wat drinken inschenkenquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan twijfelen of het stiekem wel mooi is
Het is de 3e van vandaag en de avond is nog jongquote:
T is al duidelijk hoorquote:
1 tegelijk vast welquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is al duidelijk hoorjij krijgt dus niets meer
Want 2 schoenen staat niet zo goed?quote:
He, in mijn wereld kan alles jaquote:
En dan denk ik dat ik gek benquote:
quote:
2 verschillende mannen in bedquote:
Da's best een leuk planquote:
ik geloof ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan denk ik dat ik gek ben. Ik heb nog nooit 2 verschillende schoenen/sokken aangehad
.
T is allemaal voorbereiding wat er nu gebeurt hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is allemaal voorbereiding wat er nu gebeurt hoor
als je een naam hebt kan ik misschien ff wat rondkijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:49 schreef es70 het volgende:Half 6 ipv half 5, en het schijnt een godswonder te zijn dat ik ze heel thuis heb. 1 van de bussen (met daarin 2 van mijn kinderen
) had een of andere randdebiel als chauffeur... Hij schijnt elk over elk stoeprandje gereden te zijn en is zowel heen- als terug verkeerd gereden
. Bovendien mochten de kinderen niet eens zingen in de bus
.
Wie ben jij ook al weerquote:
1 - 3quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:34 schreef Stuart het volgende:
Zo, mijn eerste WK topic geopend![]()
[GROEP B][ZA 10-06-2006 15.00] Engeland - Paraguay #1![]()
Dat zal niet meevallen denk ik, er waren zeker 4 bussen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je een naam hebt kan ik misschien ff wat rondkijken![]()
Je denkt dat Engeland gaat verliezenquote:
Hoiquote:
Ik ga je het plezier doen er niet te postenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:34 schreef Stuart het volgende:
Zo, mijn eerste WK topic geopend![]()
[GROEP B][ZA 10-06-2006 15.00] Engeland - Paraguay #1![]()
Yep,quote:
Je post uberhaupt nooit in WK topicsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga je het plezier doen er niet te posten.
Met jou praat ik uiteraard niet meer over voetbalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep,
en hoop het nog ook,
kan ik mijn baas uitlachen
En speciaal voor jou ga ik daar geen verandering in brengenquote:
Het is mij om het evenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
En speciaal voor jou ga ik daar geen verandering in brengen.
Wat hebben voetbal en engeland met elkaar te maken danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met jou praat ik uiteraard niet meer over voetbal![]()
Ik bedoelde het aardig hoor...quote:
Engeland is tenminste wereldkampioen geweest. Kan Nederland niet roepenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat hebben voetbal en engeland met elkaar te maken dan
En het maakt mij gewoon niet uit of je daar wel of niet postquote:
Is dat zoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Engeland is tenminste wereldkampioen geweest. Kan Nederland niet roepen![]()
Door een doelpunt dat niet zat jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Engeland is tenminste wereldkampioen geweest. Kan Nederland niet roepen![]()
Jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat zo. (Dat van Nederland bedoel ik dan.)
welk bedrijf?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen denk ik, er waren zeker 4 bussen...
Ik hoop dat Engeland ver mag komen. Speelt altijd mooi voetbalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door een doelpunt dat niet zat ja
Ze hebben nu wel een heel goed middenveld, misschien wel het beste na Brazilie
De bus waar het om ging was van Bakker (volgens mij iig).quote:
Nou snap ik helemaal geen zak meer van die oranjegektequote:
Nederland heeft in 1988 het EK gewonnen en stond in 1974 en 1978 wel in de finale thoughquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou snap ik helemaal geen zak meer van die oranjegekte.
Spectaculair ja, mooi mwahquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat Engeland ver mag komen. Speelt altijd mooi voetbal
ff rondkijkenquote:
Met dat hele mooie doelpunt van Van Bastenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nederland heeft in 1988 het EK gewonnen en stond in 1974 en 1978 wel in de finale though![]()
In ieder geval gebeurd er wat. Italië vind ik daarentegen vaak saaiquote:
EK is geen WK en bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nederland heeft in 1988 het EK gewonnen en stond in 1974 en 1978 wel in de finale though![]()
Daar ben ik het mee eens jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ieder geval gebeurd er wat. Italië vind ik daarentegen vaak saai
Misschien moet jij het gewoon bij borduren houden gedurende het voetbalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
EK is geen WK en bijna is niet helemaal.
Zijn we het in ieder geval ergens over eensquote:
euj zijn ze er weer!quote:
Jij hebt echt wat gemistquote:
Mag ik ook gewoon jullie lastig vallenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet jij het gewoon bij borduren houden gedurende het voetbal![]()
Ik zal er toch niet zijn als NL of EN speeltquote:
Dan zal er waarschijnlijk bijna niemand zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal er toch niet zijn als NL of EN speelt![]()
Dan zet je het geluid uit. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:52 schreef es70 het volgende:
Potdomme, doet 'ie het gewoon weer. Gaan douchen en dat stomme gewauwel op de tv aan laten staan
.
Jij wel hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon jullie lastig vallen.
Bakker is toch een redelijk grotequote:
Er zijn er genoeg die blijven posten en kijken tegelijk hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zal er waarschijnlijk bijna niemand zijn.
Uitzetten en afstandsbediening laten zwemmen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:52 schreef es70 het volgende:
Potdomme, doet 'ie het gewoon weer. Gaan douchen en dat stomme gewauwel op de tv aan laten staan
.
Hoe f*cking moeilijk is het voor hem om ff het geluid uit te zetten voor 'ie weglooptquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid uit. Hoe moeilijk kan het zijn![]()
Daar is het zwembad al diep zat voorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uitzetten en afstandsbediening laten zwemmen?
ja, maar hij weet niet wie er vandaag gereden hebbenquote:
of alleen postenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die blijven posten en kijken tegelijk hoor![]()
Ik wist niet eens dat je dat op zou kunnen zoeken (behalve bij de maatschappij zelf dan)...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar hij weet niet wie er vandaag gereden hebben
Dus morgen kan je je baantjes trekkenquote:
Rondjes zwemmen (maar niet voordat het laatste stuk is afgevuld met warm water).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus morgen kan je je baantjes trekken
De zon verwarmt het toch snel genoeg?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Rondjes zwemmen (maar niet voordat het laatste stuk is afgevuld met warm water).
Dat gaat niet zo heel erg snel met iets van 2000 liter water hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zon verwarmt het toch snel genoeg?
En dan wil je er warm water bij gaan gooien om het warm te krijgenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo heel erg snel met iets van 2000 liter water hoor.
Hoe groot is dat bad danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo heel erg snel met iets van 2000 liter water hoor.
Ja, met de fluitketelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan wil je er warm water bij gaan gooien om het warm te krijgen
Wel goed voor de conditie dan al dat op en neer lopenquote:
Alleen wat minder voor de gasrekeningquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel goed voor de conditie dan al dat op en neer lopen
Als ze nou heel hard loopt gaat het dan ook koken door de wrijvingquote:
De zon maakt het wel warm genoeg. Zo is dat toch ook met de zeequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze nou heel hard loopt gaat het dan ook koken door de wrijving
Of water eruit en bier erin, dat moet koud zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
De zon maakt het wel warm genoeg. Zo is dat toch ook met de zee![]()
Dan hoef ik het bier niet meer als mensen daarin gaan zwemmenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of water eruit en bier erin, dat moet koud zijn
3 meter doorsnee, 78 cm hoog.quote:
Dat proef je bij die hoeveelheden toch niet meerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoef ik het bier niet meer als mensen daarin gaan zwemmen![]()
Mijn water is gelukkig veul schonerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
De zon maakt het wel warm genoeg. Zo is dat toch ook met de zee![]()
Wat professioneelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn water is gelukkig veul schoner. En er zit ook nog eens een pomp op het zwembad
.
Om het op te blazenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn water is gelukkig veul schoner. En er zit ook nog eens een pomp op het zwembad
.
3 meter hequote:
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat proef je bij die hoeveelheden toch niet meer
Ook 3 meterquote:
Tuurlijk, jouw kinderen nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Bier is geel, en je weet wat mensen in een zwembad weleens laten lopen
.
Nee, hier niet, ik heb mijn kinderen goed afgericht.
Stoer hèquote:
Nou, helemaal goed dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Stoer hè. Morgen nog ff een afdekzeil en schoonmaakspul halen en we zijn klaar voor de zomer
.
Misschien wel rondquote:
De winterjassen en schaatsen heb je ook alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Stoer hè. Morgen nog ff een afdekzeil en schoonmaakspul halen en we zijn klaar voor de zomer
.
Tuurlijk niet, dat hebben we met de stofzuiger (die dus idd ook kan blazenquote:
Ik had een rechthoek verwacht en niet een vierkantquote:
Het feit dat ze uit het bad komen om te gaan plassen lijkt me voldoende zeggen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jouw kinderen niet
En dat controleer je in het zwembad hoe ?
Ik heb geen schaatsenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De winterjassen en schaatsen heb je ook al
dit is ook een achterdeurtje hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je dat op zou kunnen zoeken (behalve bij de maatschappij zelf dan)...
We kunnen rondjes zwemmen zonder hoeken te moeten afsnijdenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had een rechthoek verwacht en niet een vierkant![]()
Je kunt gluren bij de buren in de busbranchequote:
Wáár zijn de 24 foto's ervanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
We kunnen rondjes zwemmen zonder hoeken te moeten afsnijden.
zoiets jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kunt gluren bij de buren in de busbranche.
Deze is het:quote:
Een rond zwembadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Deze is het:
[afbeelding]
Maar dan met leuke mensen en kinderen erin.
Rond idd, paste nog net in de tuin....quote:
Dat zei ik toch alquote:
Jij had het plaatje gisteren al gezien zekerquote:
Ikkequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij had het plaatje gisteren al gezien zeker.
No worries, was ook niet echt duidelijk hequote:
Ik ben een visueel ingesteld persoonquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
No worries, was ook niet echt duidelijk he![]()
Dat is best een groot ding, heb het vandaag zien staan bij hornbach.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Deze is het:
[afbeelding]
Maar dan met leuke grote mensen en kinderen erin.
Had ook door wat je bedoelde hoorquote:
Bengeltjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is best een groot ding, heb het vandaag zien staan bij hornbach.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is best een groot ding, heb het vandaag zien staan bij hornbach.
True, heb je het al opstaan? Gevuld en zo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet iets doen om het leuk te laten blijven als je niet op vakantie gaat...
Waar ben ik de hele dag?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Marc.![]()
![]()
Ben je er nu al de hele dag?![]()
Hij is bijna vol, morgen de rest en dan kunnen ze plonzenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, heb je het al opstaan? Gevuld en zo?
Lekker, morgen is het weer stralend weer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is bijna vol, morgen de rest en dan kunnen ze plonzen.
Al maandenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier op fok! in de lounge![]()
Sukje kibbeling neemt.
Een stuk fruit met een glas koud waterquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:49 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me. Ik bedoel met eten. Moet ik hamburgers nemen, of wát![]()
Ik weet het niet![]()
Neem fruitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:49 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me. Ik bedoel met eten. Moet ik hamburgers nemen, of wát![]()
Ik weet het niet![]()
ehm, gewoon ff bellen of iemand iets weet ofzoquote:
Nou ja, ik hoop dat ze iig een klacht indienen bij het bedrijf. Zo'n klojo moeten ze maar bejaardenreisjes laten rijden ofzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
ehm, gewoon ff bellen of iemand iets weet ofzo
quote:
Geen dingen opnoemen die ik niet in huis hebquote:
je typte zeker met je mond volquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hallo die D.
Ja kon de "t"niet uitspreken op dat moment![]()
liever geen ritjes meerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat ze iig een klacht indienen bij het bedrijf. Zo'n klojo moeten ze maar bejaardenreisjes laten rijden ofzo.
Morgen aardbeitjes halen dan, lekker en gezondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen dingen opnoemen die ik niet in huis heb![]()
Nog beter iddquote:
heb ik ook weer wat te doenquote:
Dát is wel een briljant idee inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen aardbeitjes halen dan, lekker en gezond.
het is Esje hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dát is wel een briljant idee inderdaad![]()
Ik ben wel goedquote:
De één z'n dood...quote:
Koester het momentquote:
quote:
Dat is een goede omschrijving.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Zij: Huilt.
Hij: "Is er soms iets"
Zij: "Niet echt".
Hij: "Oh, okay". *Zet voetbal aan*
Wil jij niet zulke enge dingen zeggenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil jij niet zulke enge dingen zeggen
Dusquote:
We hebben nog wel even hoorquote:
Ja, zo zie ik het ook meestalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben nog wel even hoor
Zaterdag begint toch pas bij het opstaan?
Mooi, dan hebben we nog een uur of 10quote:
Ja, misschien nog wel 11 ook, ligt er maar net aan hoe laat het gaat wordenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we nog een uur of 10
Of hoe vroeg morgen,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien nog wel 11 ook, ligt er maar net aan hoe laat het gaat worden
Dan mag je nu wel helemaal klaar gaan staan,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:56 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik niet.Ik let er zelfs altijd op dat het om 12 uur weer een nieuwe dag is.
Maar zeggen dat ik hier pasquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus het was niet eng.![]()
Stuk beter , nog wat hoesten thats it.![]()
Ja, hoewel ik van de warmte in huis geen last zal hebben gelukkigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of hoe vroeg morgen,
en vooral hoe heet
En, is het goed gegaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:56 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik niet.Ik let er zelfs altijd op dat het om 12 uur weer een nieuwe dag is.
Ik hier wel, was begin van de avond 33 graden op mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik van de warmte in huis geen last zal hebben gelukkig
Dat is wel bizar. Heb je bijv. de gordijnen / lamellen dicht als de zon schijntquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hier wel, was begin van de avond 33 graden op mijn slaapkamer
Yep, maar t is onder een schuin dak waar bijna de hele dag de zon op staat...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel bizar. Heb je bijv. de gordijnen / lamellen dicht als de zon schijnt![]()
Balen zeg, zó bizar warm op je slaapkamerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, maar t is onder een schuin dak waar bijna de hele dag de zon op staat...
T is niet lekker nee,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Balen zeg, zó bizar warm op je slaapkamer![]()
Ja, of een koelding kopen ofzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is niet lekker nee,
als het echt te wordt leg ik mijn matras wel ergens anders neer
Kan ook nog jaquote:
Het gaat met vlagen. Beetje labielquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
Stuart, is het bij jou ook ineens zo langzaam?
Goede beschrijving van fok wel jaquote:
Nogal onvoorspelbaar allemaal, maar goed, we doen het ermeequote:
Zolang het werkt gaan we gewoon doorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nogal onvoorspelbaar allemaal, maar goed, we doen het ermee
Trustequote:
Zo is datquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang het werkt gaan we gewoon door
Goed ideequote:
Jij ook natuurlijk,quote:
Ik sta er niet in hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook natuurlijk,
en na 1 maand al in de top50 posters he jij
NOG niet neequote:
Ik richt mij op de maandscore. Ik ga daar wel hoog scorenquote:
En met die ene maand score zit je in de top50 hoor, met gemakquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik richt mij op de maandscore. Ik ga daar wel hoog scoren
Ja, dat klopt wel inderdaadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En met die ene maand score zit je in de top50 hoor, met gemak![]()
Natuurlijk klopt datquote:
Geen hamburgerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:00 schreef Stuart het volgende:
Morgen lekker niets doen. Misschien aardbeien kopen en hamburgers en dan TV kijken![]()
Jaaaaaa, een watermeloen is ook wel een heel goed ideequote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen hamburger
Gewoon veel fruit
Ik ga morgen misschien een blender halen en een watermeloen, dan zelf lekkere drankjes maken
Ik heb in thailand veel watermeloenshakes ofzo gedronken. Dat was zo super lekker. Die ga ik dus nu zelf makenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jaaaaaa, een watermeloen is ook wel een heel goed idee![]()
Hey liefiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:06 schreef liefie_ het volgende:
hey leven!
Als ik eraan denk haal ik morgen aardbeien én een fokking grote watermeloenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb in thailand veel watermeloenshakes ofzo gedronken. Dat was zo super lekker. Die ga ik dus nu zelf maken
manniequote:
Mijn taak hier is gedaanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik eraan denk haal ik morgen aardbeien én een fokking grote watermeloen
die rum met meloen ook trouwensquote:
je promoot het verkeerde man!!!quote:
Hij had niet eens een watermeloen,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je promoot het verkeerde man!!!
rum moet er in!
Zit er wel over te denken jaquote:
Liefie wil mij dronken voerenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij had niet eens een watermeloen,
dus had ie de rum met een infuus in zichzelf moeten spuiten dan
nee manniequote:
Ooooh, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee mannieik wil je verwennen met een lekker hapje
lees je over mijn berichten heen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee mannieik wil je verwennen met een lekker hapje
Je krijgt liefie_ met rum zo te horenquote:
wil jij ook een hapje?quote:
Daar doen we het wel voorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt liefie_ met rum zo te horen
in mijn meloenen zit geen rum hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt liefie_ met rum zo te horen
Dan er maar over hequote:
dan moet je de rum erff zelf bij verzinnenquote:
die heb ik alquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan moet je de rum erff zelf bij verzinnen
moet je een meloen kopenquote:
Zonde van de meloen vind ik,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
moet je een meloen kopen
trechter er in steken
en dan elk uur een beetje extra rum in de trechter gieten
heerlijke picknick snack
hoe weet je dat nou als je t niet probeerdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde van de meloen vind ik,
maar ieder zijn eigen smaak
Neem jij het mee naar de bbq danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou als je t niet probeerd
naja het is iig heerlijk\
wodka kan er ook in
oeh of iets met een kleurtje dat is freaky
*marc mag al niet meerquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou als je t niet probeerd
naja het is iig heerlijk\
wodka kan er ook in
oeh of iets met een kleurtje dat is freaky
Oh ja, dat detail was er nogquote:
Anders wordt de dokter boos,quote:
Boze dokter is niet goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders wordt de dokter boos,
en ga ik bloed zweten
Niet nog een keer neequote:
Hoewel ze wel erg snel boos worden hoorquote:
Mwah, hij was er niet blij mee dat ik in een ambulance werd aangevoerd en direct de ic op kon :'0quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ze wel erg snel boos worden hoor![]()
Waarom was dat danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hij was er niet blij mee dat ik in een ambulance werd aangevoerd en direct de ic op kon :'0
Ik had wat problemen met ademhalen (longembolie). En dat was niet voor het eerst. Ik had me zodra ik weer wat moeite kreeg moeten melden bij hem, alleen was ik naar de huisarts gegaan (die weer nalatig reageerde en zich de tering geschrokken isquote:
Dat klinkt wel eng zegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had wat problemen met ademhalen (longembolie). En dat was niet voor het eerst. Ik had me zodra ik weer wat moeite kreeg moeten melden bij hem, alleen was ik naar de huisarts gegaan (die weer nalatig reageerde en zich de tering geschrokken is)
De 1e keer was een stuk enger, toen was het allemaal nog nieuwquote:
Wat gebeurd er precies? Is dat een bloeding in je long ofzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 1e keer was een stuk enger, toen was het allemaal nog nieuw
Nee, het is een gevolg van trombose. Er zitten bloedpropjes in je longen (in mijn geval de longslagaders) waardoor de zuurstoftoevoer gevaar loopt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat gebeurd er precies? Is dat een bloeding in je long ofzo![]()
En wat merkte jij dan:? Dat je niet goed kon ademhalenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is een gevolg van trombose. Er zitten bloedpropjes in je longen (in mijn geval de longslagaders) waardoor de zuurstoftoevoer gevaar loopt.
een ander gevolg van trombose kan een hart- of herseninfarct zijn
Yep, ademhalen wordt steeds moeilijk. De 1e keer zo moeilijk dat ik op staat in elkaar gezakt ben. Was op weg naar de huisarts en kon dat huis al zienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat merkte jij dan:? Dat je niet goed kon ademhalen![]()
Scary shit wel. En hoe kon het dan weer gebeuren en hoe gebeurd zoiets uberhaupt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, ademhalen wordt steeds moeilijk. De 1e keer zo moeilijk dat ik op staat in elkaar gezakt ben. Was op weg naar de huisarts en kon dat huis al zien
Astma lijkt me echt vreselijk. Weet hoe erg het is om (super) benauwd te zijn......quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Scary shit wel. En hoe kon het dan weer gebeuren en hoe gebeurd zoiets uberhaupt?
Benauwdheid herken ik overigens wel hoor, heb al mijn hele leven astma![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |