Ah, even oppassen dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, al mijn MP-topics zijn op slot en laffer heeft me al eens gewaarschuwd![]()
Gewoon lui dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
veel wel ja, lopen en fietsen is te warm.
Anders de dag voor je vertrekquote:
Binnen 2 weken wil ik de 80K wel hebben aangetiktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de komende week ook even de 40k aantikken natuurlijk.![]()
er is niets mis met lui zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon lui dus
Warmte wen je ook aan hoor
hmm.. als ik die ooit wil halen heb ik zeker internet aan huis nodigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Binnen 2 weken wil ik de 80K wel hebben aangetikt![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Binnen 2 weken wil ik de 80K wel hebben aangetikt![]()
Bij mij duurt het ook nog wel een dag of 8 ofzo hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. als ik die ooit wil halen heb ik zeker internet aan huis nodig![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmmjah.. daar ga ik nu nog niets over zeggen
Of een hele goede laatste dagquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. als ik die ooit wil halen heb ik zeker internet aan huis nodig![]()
Nee joh, ik hou me in en post slechts gemiddeldquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij duurt het ook nog wel een dag of 8 ofzo hoor![]()
gemiddeldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou me in en post slechts gemiddeld![]()
Tuurlijk, alleen wijkt jouw gemiddelde iets af van dat van een gemiddelde userquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou me in en post slechts gemiddeld![]()
klein beetje.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen wijkt jouw gemiddelde iets af van dat van een gemiddelde user
Ja, ik ben ervaren gemiddeld zeg maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen wijkt jouw gemiddelde iets af van dat van een gemiddelde user
Wat een achterlijke josti in die bus dan zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:49 schreef es70 het volgende:Half 6 ipv half 5, en het schijnt een godswonder te zijn dat ik ze heel thuis heb. 1 van de bussen (met daarin 2 van mijn kinderen
) had een of andere randdebiel als chauffeur... Hij schijnt elk over elk stoeprandje gereden te zijn en is zowel heen- als terug verkeerd gereden
. Bovendien mochten de kinderen niet eens zingen in de bus
.
Nogal... En Kyran schijnt op de heenweg al gezegd te hebben dat 'ie naar huis wilde omdat hij oorpijn had, die heeft dus vandaag op paracetamol gelopenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een achterlijke josti in die bus dan zeg![]()
Goed geregeld op dat schoolquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Nogal... En Kyran schijnt op de heenweg al gezegd te hebben dat 'ie naar huis wilde omdat hij oorpijn had, die heeft dus vandaag op paracetamol gelopen.
ook lekkerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:49 schreef es70 het volgende:Half 6 ipv half 5, en het schijnt een godswonder te zijn dat ik ze heel thuis heb. 1 van de bussen (met daarin 2 van mijn kinderen
) had een of andere randdebiel als chauffeur... Hij schijnt elk over elk stoeprandje gereden te zijn en is zowel heen- als terug verkeerd gereden
. Bovendien mochten de kinderen niet eens zingen in de bus
.
ik krijg er helemaalquote:
Ja, de eerste keer in 1998 dat ze meededen waren ze best goedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze uberhaupt een doelpunt maken.
we hebben nog hoop..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer in 1998 dat ze meededen waren ze best goed![]()
neeeeeej van de happydepeppie voetbalheid!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:56 schreef indahnesia.com het volgende:
krijg je kriebels van kinderen?
Ik ook niet. Dat vind ik minstens zo leuk als Nederlandquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies ja! wil ik ook zeker niet missen.
gewoon goed voetbal vind ik, en ik ben maar een simpele ziel wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat vind ik minstens zo leuk als Nederland![]()
Ik heb natuurlijk mijn halve leven daar gewoondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon goed voetbal vind ik, en ik ben maar een simpele ziel wat dat betreft.
Als je net maar 1 minuut stil wasquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:00 schreef liefie_ het volgende:
kijk nou hoe mooi ze staan!
ik nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk mijn halve leven daar gewoond![]()
ik ben alleen en ben al uitgekletst met mezelf vandaagquote:
ga je nu ook in een engelse kroeg kijken of zo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk mijn halve leven daar gewoond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |