Dan zal er waarschijnlijk bijna niemand zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal er toch niet zijn als NL of EN speelt![]()
Dan zet je het geluid uit. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:52 schreef es70 het volgende:
Potdomme, doet 'ie het gewoon weer. Gaan douchen en dat stomme gewauwel op de tv aan laten staan
.
Jij wel hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon jullie lastig vallen.
Bakker is toch een redelijk grotequote:
Er zijn er genoeg die blijven posten en kijken tegelijk hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zal er waarschijnlijk bijna niemand zijn.
Uitzetten en afstandsbediening laten zwemmen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:52 schreef es70 het volgende:
Potdomme, doet 'ie het gewoon weer. Gaan douchen en dat stomme gewauwel op de tv aan laten staan
.
Hoe f*cking moeilijk is het voor hem om ff het geluid uit te zetten voor 'ie weglooptquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid uit. Hoe moeilijk kan het zijn![]()
Daar is het zwembad al diep zat voorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uitzetten en afstandsbediening laten zwemmen?
ja, maar hij weet niet wie er vandaag gereden hebbenquote:
of alleen postenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die blijven posten en kijken tegelijk hoor![]()
Ik wist niet eens dat je dat op zou kunnen zoeken (behalve bij de maatschappij zelf dan)...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar hij weet niet wie er vandaag gereden hebben
Dus morgen kan je je baantjes trekkenquote:
Rondjes zwemmen (maar niet voordat het laatste stuk is afgevuld met warm water).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus morgen kan je je baantjes trekken
De zon verwarmt het toch snel genoeg?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Rondjes zwemmen (maar niet voordat het laatste stuk is afgevuld met warm water).
Dat gaat niet zo heel erg snel met iets van 2000 liter water hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zon verwarmt het toch snel genoeg?
En dan wil je er warm water bij gaan gooien om het warm te krijgenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo heel erg snel met iets van 2000 liter water hoor.
Hoe groot is dat bad danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo heel erg snel met iets van 2000 liter water hoor.
Ja, met de fluitketelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan wil je er warm water bij gaan gooien om het warm te krijgen
Wel goed voor de conditie dan al dat op en neer lopenquote:
Alleen wat minder voor de gasrekeningquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel goed voor de conditie dan al dat op en neer lopen
Als ze nou heel hard loopt gaat het dan ook koken door de wrijvingquote:
De zon maakt het wel warm genoeg. Zo is dat toch ook met de zeequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze nou heel hard loopt gaat het dan ook koken door de wrijving
Of water eruit en bier erin, dat moet koud zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
De zon maakt het wel warm genoeg. Zo is dat toch ook met de zee![]()
Dan hoef ik het bier niet meer als mensen daarin gaan zwemmenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of water eruit en bier erin, dat moet koud zijn
3 meter doorsnee, 78 cm hoog.quote:
Dat proef je bij die hoeveelheden toch niet meerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoef ik het bier niet meer als mensen daarin gaan zwemmen![]()
Mijn water is gelukkig veul schonerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
De zon maakt het wel warm genoeg. Zo is dat toch ook met de zee![]()
Wat professioneelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn water is gelukkig veul schoner. En er zit ook nog eens een pomp op het zwembad
.
Om het op te blazenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn water is gelukkig veul schoner. En er zit ook nog eens een pomp op het zwembad
.
3 meter hequote:
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat proef je bij die hoeveelheden toch niet meer
Ook 3 meterquote:
Tuurlijk, jouw kinderen nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Bier is geel, en je weet wat mensen in een zwembad weleens laten lopen
.
Nee, hier niet, ik heb mijn kinderen goed afgericht.
Stoer hèquote:
Nou, helemaal goed dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Stoer hè. Morgen nog ff een afdekzeil en schoonmaakspul halen en we zijn klaar voor de zomer
.
Misschien wel rondquote:
De winterjassen en schaatsen heb je ook alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Stoer hè. Morgen nog ff een afdekzeil en schoonmaakspul halen en we zijn klaar voor de zomer
.
Tuurlijk niet, dat hebben we met de stofzuiger (die dus idd ook kan blazenquote:
Ik had een rechthoek verwacht en niet een vierkantquote:
Het feit dat ze uit het bad komen om te gaan plassen lijkt me voldoende zeggen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jouw kinderen niet
En dat controleer je in het zwembad hoe ?
Ik heb geen schaatsenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De winterjassen en schaatsen heb je ook al
dit is ook een achterdeurtje hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je dat op zou kunnen zoeken (behalve bij de maatschappij zelf dan)...
We kunnen rondjes zwemmen zonder hoeken te moeten afsnijdenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had een rechthoek verwacht en niet een vierkant![]()
Je kunt gluren bij de buren in de busbranchequote:
Wáár zijn de 24 foto's ervanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
We kunnen rondjes zwemmen zonder hoeken te moeten afsnijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |