Hey liefiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:06 schreef liefie_ het volgende:
hey leven!
Als ik eraan denk haal ik morgen aardbeien én een fokking grote watermeloenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb in thailand veel watermeloenshakes ofzo gedronken. Dat was zo super lekker. Die ga ik dus nu zelf maken
manniequote:
Mijn taak hier is gedaanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik eraan denk haal ik morgen aardbeien én een fokking grote watermeloen
die rum met meloen ook trouwensquote:
je promoot het verkeerde man!!!quote:
Hij had niet eens een watermeloen,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je promoot het verkeerde man!!!
rum moet er in!
Zit er wel over te denken jaquote:
Liefie wil mij dronken voerenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij had niet eens een watermeloen,
dus had ie de rum met een infuus in zichzelf moeten spuiten dan
nee manniequote:
Ooooh, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee mannieik wil je verwennen met een lekker hapje
lees je over mijn berichten heen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee mannieik wil je verwennen met een lekker hapje
Je krijgt liefie_ met rum zo te horenquote:
wil jij ook een hapje?quote:
Daar doen we het wel voorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt liefie_ met rum zo te horen
in mijn meloenen zit geen rum hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt liefie_ met rum zo te horen
Dan er maar over hequote:
dan moet je de rum erff zelf bij verzinnenquote:
die heb ik alquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan moet je de rum erff zelf bij verzinnen
moet je een meloen kopenquote:
Zonde van de meloen vind ik,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
moet je een meloen kopen
trechter er in steken
en dan elk uur een beetje extra rum in de trechter gieten
heerlijke picknick snack
hoe weet je dat nou als je t niet probeerdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde van de meloen vind ik,
maar ieder zijn eigen smaak
Neem jij het mee naar de bbq danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou als je t niet probeerd
naja het is iig heerlijk\
wodka kan er ook in
oeh of iets met een kleurtje dat is freaky
*marc mag al niet meerquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou als je t niet probeerd
naja het is iig heerlijk\
wodka kan er ook in
oeh of iets met een kleurtje dat is freaky
Oh ja, dat detail was er nogquote:
Anders wordt de dokter boos,quote:
Boze dokter is niet goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders wordt de dokter boos,
en ga ik bloed zweten
Niet nog een keer neequote:
Hoewel ze wel erg snel boos worden hoorquote:
Mwah, hij was er niet blij mee dat ik in een ambulance werd aangevoerd en direct de ic op kon :'0quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ze wel erg snel boos worden hoor![]()
Waarom was dat danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hij was er niet blij mee dat ik in een ambulance werd aangevoerd en direct de ic op kon :'0
Ik had wat problemen met ademhalen (longembolie). En dat was niet voor het eerst. Ik had me zodra ik weer wat moeite kreeg moeten melden bij hem, alleen was ik naar de huisarts gegaan (die weer nalatig reageerde en zich de tering geschrokken isquote:
Dat klinkt wel eng zegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had wat problemen met ademhalen (longembolie). En dat was niet voor het eerst. Ik had me zodra ik weer wat moeite kreeg moeten melden bij hem, alleen was ik naar de huisarts gegaan (die weer nalatig reageerde en zich de tering geschrokken is)
De 1e keer was een stuk enger, toen was het allemaal nog nieuwquote:
Wat gebeurd er precies? Is dat een bloeding in je long ofzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 1e keer was een stuk enger, toen was het allemaal nog nieuw
Nee, het is een gevolg van trombose. Er zitten bloedpropjes in je longen (in mijn geval de longslagaders) waardoor de zuurstoftoevoer gevaar loopt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat gebeurd er precies? Is dat een bloeding in je long ofzo![]()
En wat merkte jij dan:? Dat je niet goed kon ademhalenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is een gevolg van trombose. Er zitten bloedpropjes in je longen (in mijn geval de longslagaders) waardoor de zuurstoftoevoer gevaar loopt.
een ander gevolg van trombose kan een hart- of herseninfarct zijn
Yep, ademhalen wordt steeds moeilijk. De 1e keer zo moeilijk dat ik op staat in elkaar gezakt ben. Was op weg naar de huisarts en kon dat huis al zienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat merkte jij dan:? Dat je niet goed kon ademhalen![]()
Scary shit wel. En hoe kon het dan weer gebeuren en hoe gebeurd zoiets uberhaupt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, ademhalen wordt steeds moeilijk. De 1e keer zo moeilijk dat ik op staat in elkaar gezakt ben. Was op weg naar de huisarts en kon dat huis al zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |