maar bij het voetbal niet. Gewoon Jack voor de camera deze maand!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
bij de tour is die goud waard,
ben al verheugd op de tour in juli en rondemaster
die dikke volgevreten pad moet gewoon weer zijn hoofd laten zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat deze voetbalhater dit moet doen.
Denk dat ie "Chope" bedoelde (hij zei "Choope"), da's dan wel weer scherp van Mart. Paulo Wanchope wordt in eigen land namelijk "Chope" genoemd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanchope was Chop voor Mart, Mart en voetbal gaat inderdaad niet samen.
Yuri is ook een debiel, althans zo komt hij over. Zit in de familie overigens hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik zat me net rot te ergeren tijdens dat gesprek met Yuri Mulder, constant in de rede vallen en Yuri behandelen alsof hij een of andere debiel is. En tussendoor nog wat fijne reclame voor wat boeken.
Dat is juist de grap.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
En met "Oh, dames en heren. Als u net ingeschakeld. Een wereldkampioenschap Voetbal wordt gespeeld". JA DAT WEET IEDEREEN DIKKE PAD!.
Nu snap ik hem pas.quote:
Dat zeg ik ook niet.quote:
eens!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:45 schreef l3laster het volgende:
schaatsen en de tour ius hij de man, voetbal JACK!
Tsja, van wielrennen heeft die man ook niet al te veel verstand maar hij doet dat avondprogramma wel leuk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef Hankster het volgende:
[..]
eens!
hoewel er altijd wel Mart-haters zijn die ook op hem lopen te zeiken wanneer hij de Tour en het schaatsen doet
Klopt , maar hij heeft een brede rug het moet ook fifty fifty zijn zei hij laatst nog.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef Hankster het volgende:
[..]
eens!
hoewel er altijd wel Mart-haters zijn die ook op hem lopen te zeiken wanneer hij de Tour en het schaatsen doet
maar hij houdt wel van wielrennen. En ook van schaatsen weet hij niet echt gek veel, hoewel hij na al die jaren over het zelfde praten met Henk en Ria ("en ria, vertel nog één keer hoe zo'n 1500 m. voelt" "nou, ik zeg altijd maar; ga maar eens anderhalve minuut een trap op rennen") wel aardig mee kan lullen. Maar de man heeft gewoon een passie voor sport...hoewel dit WK hem weinig doet inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tsja, van wielrennen heeft die man ook niet al te veel verstand maar hij doet dat avondprogramma wel leuk.
Jack weet tenminste wel waar hij over praat. Daarnaast is dat een echte voetbalverslaggeverquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:04 schreef Goldboy het volgende:
Alles beter dan Jack.
Jack is gewoon coolquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jack weet tenminste wel waar hij over praat. Daarnaast is dat een echte voetbalverslaggever
Niet echt hoor,maar de ophef eromheen gruwelt hij van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Mart heeft een hekel aan voetbal.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Iets anders
dit jaar kwam er toch geen programma over de tour of wel.
gewoon weer studio sportzomer en tourjournaal om 8 uur denk ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Iets anders
dit jaar kwam er toch geen programma over de tour of wel.
Alsof Mart zelf buiten de Tour (en misschien de Giro en Vuelta) nog andere vormen van wielrennen kijkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef maril het volgende:
[..]
Niet echt hoor,maar de ophef eromheen gruwelt hij van.
als er van die pietleutige filmpjes komen in het sportjornaal over oranje en men laat 30 sec zien van de Dauphinè kan ik mij dat ook indenken.
Maar ik ben niet neutraal dus meng ik me niet meer in deze discussie .en dan vooral niet omdat ik dat gescheld beneden alle peil vind (wilde ik er nog ff bijzetten)![]()
Mart![]()
Zeker. Irritante eikel, dat is het.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:23 schreef Blazkowich het volgende:
Bij de toer is hij net zo irritant. Eigenlijk is hij altijd irritant omdat hij een rol speelt en niet zichzelf is.
En al die standaard kutzinnen die zogenaamd leuk zijn van hem![]()
Ja, belachelijke opmerking. Arrogant figuur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:58 schreef JapieGijs het volgende:
'Eindelijk iemand van USA die snapt dat ze niet kunnen voetballen'![]()
en daarna zeiken over dat kluivert-seedorf-? gezwel.. jaaa als het tegen Nederland is mag het niet hoor..
opdonderen
tsjaquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:34 schreef VoreG het volgende:
Z'n eigen mening maar doordrammen en slechte analyes. Laat die vent het bij schaatsen houden met pensioen gaan.
Een keer teveel dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef Radegast het volgende:
Jezus jongens, het was eenmalig omdat Dione d'r verjaardag aan het vieren was.
Wie moet het anders doenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:23 schreef ABBAfan het volgende:
Smeets wil maar niet weg. Straks doet ie ook nog de Tour. Gatver![]()
Nouquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:22 schreef Remzz het volgende:
Hij laat nu trouwens wel ff zijn klasse zien in vergelijking met alle andere NOS presentators.
Heb je wel gelijk aan dat ie niet bij het voetbal past. Maar presenteren kan die zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nou
Die gast past niet bij voetbal
Waarom laat je Yuri de boel gewoon niet presenteren![]()
It's funny because it's true.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat stukje net met die Engelsen die Ieren nadeden![]()
![]()
Mwah, dat valt wel mee dacht ik. Of heeft hij dat gezegd in één van zijn talloze autobiografieën?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat deze voetbalhater dit moet doen.
Breedbeeld voor godsake.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:37 schreef Recovering het volgende:
Mart is eigenlijk de enige dissonant. Ik vind dat de NOS dit WK top in beeld brengt.
Ik heb gewoon echt geen klachten. En dat is voor het eerst.
Ja, wat dan nog? Is dat soms verplicht?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:24 schreef borisz het volgende:
die smeets heeft niet eens gekeken
nee maar als je sportpresentatorbent van het wk joernaalquote:Op zondag 11 juni 2006 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, wat dan nog? Is dat soms verplicht?![]()
En zijn gedachten over die "pretty" wedstrijd van Engeland.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:30 schreef Buffertje het volgende:
Mart met zijn Nederlandse Engels "won in the oven"![]()
Ik luisterde ff alleen en ik verstond pretsjie of zoiets. Kan die vent niet Engels leren?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En zijn gedachten over die "pretty" wedstrijd van Engeland.
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:39 schreef wonko het volgende:
knip
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:39 schreef wonko het volgende:
knip
Des te beter!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, nou dat is ook weer wat rigoreus
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:57 schreef Roi het volgende:
Nobody cares dat die keeper je moeders gynecoloog was! En als hij er niet was geweest had wel een andere viezerik het gedaan hoor!
Nee het fietsen mag ie doen maar bij het voetballen moet ie wegblijven.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:42 schreef neilpad het volgende:
Hij moet gewoon met pensioen gaan en dan druk ik me nog mild uit![]()
.
Exact, er zijn ook genoeg andere kundige mensen bij de NOS die dit kunnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef MissX het volgende:
Ik heb niets tegen Smeets in bv cafe Torino tijdens de OWS vond ik hem geweldig. Maar voetbal moet hij gewoon niet doen. In het WK journaal is hij gewoon tenenkrommend. Ik snap ook niet waarom hij het doet.
Ja. Zoals Henry Schut.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Exact, er zijn ook genoeg andere kundige mensen bij de NOS die dit kunnen.
Senks joe.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:18 schreef venomsnake het volgende:
ow pleeeeeeeeeeeeeeeeeeease mart, met alle respect, maar ga wielrennen doen.![]()
Sinds Mart Smeets het presenteert, ja!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef Good-for-nothing het volgende:
Sinds wanneer heet de keeper van Australië Peter Schwarzer?
alle australiërs heten toch Peterquote:Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef Good-for-nothing het volgende:
Sinds wanneer heet de keeper van Australië Peter Schwarzer?
valt tegen hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 20:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle australiërs heten toch Peter
da's ook een drama inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 20:25 schreef zijle het volgende:
Ze moeten Tom Egbers ontslaan, die maakt er altijd een potje van
Daarvoor was het ook nog eens Peter Schwarzer in plaats van Mark Schwarzer.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef Hathor het volgende:
In een zin kreeg ie het weer voor elkaar om drie foute uitspraken te doen. Eerst sprak ie Timmy Cahill uit als Timmy Kuh-hil, toen was het Alojsi, en als klap op de vuurpijl was daar weer het bekende Senk joe very muts.
Kan iemand die man alsjeblieft neerschieten en hem uit zijn lijden verlossen ?![]()
Ik wilde het net posten en hij noemde de keeper Haslopquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Mart is weer dramatisch.... Gerrard's goal aan Lampard geven
Jaren geleden al eens gezien. Wat een figuur zeg. Geweldige voetballer ook nog vroeger.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:32 schreef skiczukie het volgende:
'ik neuk je in je gapende bek'.Was laatst trouwens ook al door StudioSport uitgezonden.
Senk joe verrie mutsj.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo. Ik neem aan dat iedereen het met me eens is?
Ja of niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Youri en Mart gaan goed samen trouwens
Inderdaad, ik vroeg me ook al af waar hij het over had. Demente zak.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Er speelt geen Amoah voor Duitsland Mart.... dat is Asamoah
Triest.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:23 schreef venomsnake het volgende:
Mart:
''de bal komt in de zijkant van het net, dan moet je dus echt kunnen voetballen, daarom is het zo'n goede speler''
![]()
Jawel heb ik speciaal naar gekeken, ikbeginhet programma steeds leuker vinden , in het begin vond ik het niks ,maar het trekt mijn inziens bij,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:50 schreef Jivis het volgende:
Volgensmij kwam die bal niet eens in de zijkant van het net
Dat was echt een blunder inderdaad. Lekker met pensioen die man...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:55 schreef LuukBes het volgende:
Niemand zijn grootste flater gehoord vandaag bij dat statistische stukje over afstandsschoten op het WK ? Bij die goal van Zuid Korea met hun rooie (bijna oranje) shirtjes zei ie : 'Nederland ook met hun goal succesvol van afstand" o.i.d.
Jammer voor jullie, maar hij blijft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat was echt een blunder inderdaad. Lekker met pensioen die man...
Ze krijgt haar kans wel met het WK 2010, als ze 50 is.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze krijgt haar kans wel met het WK 2010, als ze 50 is.![]()
Jij bent anders ook al 48 hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:37 schreef maril het volgende:
[..]
, ze krijgt steeds meer te doen ipv sportjournaals
![]()
Hij zal inderdaad wel doorgaan tot het bittere einde. Hoe oud is Mart?quote:
Pas( 11 jan) 59 jaar geworden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad wel doorgaan tot het bittere einde. Hoe oud is Mart?
Het spijt me, ik had u moeten zeggen. Daarvoor mijn verontschuldigingen. Hoe bevalt het achter de veranda?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ooooooohooo voorzitter, ik ben pas 47 jaar![]()
Ach als je het meent ,over 2 mnd ben ik wel 48 jaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het spijt me, ik had u moeten zeggen. Daarvoor mijn verontschuldigingen. Hoe bevalt het achter de veranda?
Sorry voor die schandalige opmerking, het floepte er zo uit.![]()
Wielrennen kan 'ie ook nietquote:Op zondag 18 juni 2006 20:24 schreef frankium het volgende:
mart moet oprotten met z`n voetbal.
wielrennen kan ie verslaan, voetbal niet.
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:23 schreef Chen het volgende:
Mart Smeets heeft 2 vrouwen, wisten jullie dat ?
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Je kunt ook over alles zeiken, dat noem ik overdreven.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:27 schreef skiczukie het volgende:
Overdreven gezeik altijd van Mart. Zo zie je elke coach coachen, dat heet coachen.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben 'm trouwens wel eens tegengekomen toen ik aan het mountainbiken was. Liep 'ie te schreeuwen dat ik lichter moest schakelen. Dat maak ik zelf wel uit met je nep-wielerkennis![]()
!!
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee.!!
Hoe kan zo'n mongool als Mart Smeet 2 vrouwen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Gewoon z'n wil opdringen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:33 schreef Chen het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan zo'n mongool als Mart Smeet 2 vrouwen hebben?
quote:
Ik vind het vaak leuk !quote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef Zyggie het volgende:
Vandaag was hij wel grappig.
Dijkstra is nog erger met z'n neppe "anekdote's"....quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:29 schreef PirE het volgende:
omg Mart die denkt dat Nederland vanmiddag honkbal heeft gekeken![]()
![]()
.
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef manny het volgende:
Beantwoordt u de post van uw fans?
Mart Smeets: ,,Soms wel. Brutale brieven negeer ik maar wanneer mensen me heel hard uitschelden, antwoord ik. Met uiterst ingehouden, cynische precisie.''
Waarom deze quote, als ik vragen mag ?
waarom vraag je dat?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef manny het volgende:
Beantwoordt u de post van uw fans?
Mart Smeets: ,,Soms wel. Brutale brieven negeer ik maar wanneer mensen me heel hard uitschelden, antwoord ik. Met uiterst ingehouden, cynische precisie.''
Waarom deze quote, als ik vragen mag ?
omdat ik me afvraag wat je zo "goed" of mischien juist "niet goed" aan de quote vindt.quote:
Over die mountainbiker?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dijkstra is nog erger met z'n neppe "anekdote's"....
En die over die renner die dronken renner die de verkeerde kant opreed, die elke Tour wel eens voorbij komtquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben 'm trouwens wel eens tegengekomen toen ik aan het mountainbiken was. Liep 'ie te schreeuwen dat ik lichter moest schakelen. Dat maak ik zelf wel uit met je nep-wielerkennis![]()
!!
Ik vind het goed dat hij zich totaal niks van dat gescheld aantrekt, nu de wk weer begonnen is, en je merkt dat men over hem heenzeikt, dacht ik kom leaat ik de quote eens hier neerzettenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:42 schreef manny het volgende:
[..]
omdat ik me afvraag wat je zo "goed" of mischien juist "niet goed" aan de quote vindt.
Meneer heeft zijn denkruimte nodigquote:Op zondag 18 juni 2006 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een collega van me was 'm ook 's tegen gekomen in het theater ofzo
Ging die zeuren dat mijn collega dus op zijn plaats terwijl er like 100e andere plaatsen vrij waren
Helder. Ik dacht dat jou Mart Smeets gedoe een grap was en dat je deze quote juist had gekozen omdat het een gigantisch dom en arrogant antwoord van Mart is. Er wordt gevraagd naar zijn fans en hij geeft antwoord over mensen die hem haat-mail sturen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:08 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat hij zich totaal niks van dat gescheld aantrekt, nu de wk weer begonnen is, en je merkt dat men over hem heenzeikt, dacht ik kom leaat ik de quote eens hier neerzetten
ik doe er verschillende hoor deze gaat over een tijdje wel weer weg maar nu ff niet.
Ik zou hem kunnen quoten over hetgeen hij in zijn boek "Geel" voor mij heeft gesigneerd, maar
daar vind ik de mensen hier te negatief ingesteld ten opzichten van Mart.
denk ik laat maar. wat ik ook zoveel mogelijk in de discussies hier doe, maar het gaat mij niet altijd ff goed af , met dat geleuter hier soms te onrechtvaardig( en gezwets) en soms ook gemeen,, maar goed doe mijn best.
Nee, omdat mensen ook behoefte aan iets anders. Dat werkt namelijk goed.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom ook die boekbespreking. Is Mart bang dat hij door het ordinaire voetbal niet meer als elitair wordt gezien?
Nee, wat denk je hoe oud Frits, Henk, en Jan zijn en Jackquote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:06 schreef Jivis het volgende:
Ik zeg toch ook dat ik Mart vriendelijk vind![]()
Tis maar precies wat je er in wil zien , want hij geeft wel antwoord op de vraag(kan dit persoonlijk bevestigen) maar voegt er nog iets aan toe want zijn mails zijn half anti en fans.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:48 schreef manny het volgende:
[..]
Helder. Ik dacht dat jou Mart Smeets gedoe een grap was en dat je deze quote juist had gekozen omdat het een gigantisch dom en arrogant antwoord van Mart is. Er wordt gevraagd naar zijn fans en hij geeft antwoord over mensen die hem haat-mail sturen.
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:07 schreef koningdavid het volgende:
"De Tour stopt voor niemand"
"'Als' telt niet in de topsport"
Legendarische Nietszeggen Mart quotes...
Ik heb de Tour anders meerdere malen zien stoppenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Het zijn echt wel goede quotes hoor, niet voor niets herhaalt Mart ze meerdere keren per etappe![]()
de tour eindigt ergens maar stopt voor niemand.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb de Tour anders meerdere malen zien stoppen![]()
Casartelliquote:Op maandag 19 juni 2006 18:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de tour eindigt ergens maar stopt voor niemand.
tenenkrommend...quote:Op maandag 19 juni 2006 18:41 schreef Ericr het volgende:
Senk joe.
Fietstasquote:Op maandag 19 juni 2006 18:07 schreef koningdavid het volgende:
"De Tour stopt voor niemand"
"'Als' telt niet in de topsport"
Legendarische Mart quotes...
Ikke nietquote:Op maandag 19 juni 2006 20:21 schreef dvdfreak het volgende:
100.000 mensen die alle wedstrijden hebben gezien en ik ben daar 1 van![]()
Welke WK-wedstrijden heb jij moeten missen?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:21 schreef dvdfreak het volgende:
zoek een baan.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:21 schreef dvdfreak het volgende:
Volgens Mart ben je gek.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:21 schreef dvdfreak het volgende:
kan niet zit nog op school .WK is maar 1 keer in de 4 jaar en je moet er wel wat voor overhebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoek een baan.
leuke beelden van Youri zojust
Hij deed het zelfs voor.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Hij kon het ook niet laten om ff die basketbal opmerking te maken hè
Er is meer als voetbal....quote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef tong80 het volgende:
Smeets lul niet over Rooks en van Basten in 88. Ga toch fietsen man. Het was wel degelijk genant dat van Basten het toen niet werd. Dat roep ik al jaren.
voetbal is een teamsport. wielrennen soms niet. als het team geen sportploeg van jaar is geworden, dat is pas raarquote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef tong80 het volgende:
Smeets lul niet over Rooks en van Basten in 88. Ga toch fietsen man. Het was wel degelijk genant dat van Basten het toen niet werd. Dat roep ik al jaren.
Natuurlijk daarom hoort hij ook niet in dat programma.quote:
Absoluut. En 99 van de 100 keer zou Rooks het ook verdiend hebben. Maar een EK voetbal winnen is wel van een andere orde als in een Tour de France tweede worden.quote:
De Argentijnen waren aan het basketballen met een voetbal en eentje gooide er mis. Mart liet even zien hoe het wel moet.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:31 schreef Zwansen het volgende:
Wat was er over basketbal dan?
In een kort filmpje zag je iemand die net naast de basketbalkorf gooide, begon Smeets over de verkeerde houding etcquote:Op maandag 19 juni 2006 20:31 schreef Zwansen het volgende:
Wat was er over basketbal dan?
Qua impact wel, qua sportieve prestatie natuurlijk niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar een EK voetbal winnen is wel van een andere orde als in een Tour de France tweede worden.
Mart heeft de sportman toendertijd niet gekozen, de mede-sporters (waaronder voetballers) deden dat.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:35 schreef DrDentz het volgende:
Haha Mart vond die wielrenner sportman van het jaar
En een etappe op de Alp, bolletjestrui, combiné. In dat zelfde jaar ook nog Zuricg gewonnen en podia bij M-SR, AGR, WP, SS en de Omloop.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Absoluut. En 99 van de 100 keer zou Rooks het ook verdiend hebben. Maar een EK voetbal winnen is wel van een andere orde als in een Tour de France tweede worden.
Het is zo'n slecht koppel samen, dat het ze juist weer leuk maakt samen vind ik.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Mart Smeets en Youri Mulder gaat echt TOTAAL niet samen. Youri maakt opmerkingen die Mart totaal niet leuk vind... en andersom nog veel erger. Dit is wel het slechtste duo sinds..... sinds peppi en adriaan.
Smeets moeten ze ALTIJD solo laten gaan. Hij dwingt zichzelf altijd op de voorgrond. En wil je dat voorkomen moet je eerst met 'm neuken......quote:Op maandag 19 juni 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Mart Smeets en Youri Mulder gaat echt TOTAAL niet samen. Youri maakt opmerkingen die Mart totaal niet leuk vind... en andersom nog veel erger. Dit is wel het slechtste duo sinds..... sinds peppi en adriaan.
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja die sportgala... PSV wint de dubbel, komt in de halve finale CL, en wie wint er de prijs sporteam van het jaar? Een turnduo waarvan ik nooit heb gehoord.
Beetje een zielig kliekje die niet voetballers
Dat had Ria Visser inderdaad goed begrepen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Smeets moeten ze ALTIJD solo laten gaan. Hij dwingt zichzelf altijd op de voorgrond. En wil je dat voorkomen moet je eerst met 'm neuken......
Klopt maar dat snappen die voetbalfans nietquote:Op maandag 19 juni 2006 20:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En een etappe op de Alp, bolletjestrui, combiné. In dat zelfde jaar ook nog Zuricg gewonnen en podia bij M-SR, AGR, WP, SS en de Omloop.
Toch wel wat bijzonderder als spits zijn in een winnend team![]()
Lekker bevooroordeeld ben jij. Het feit dat je die sporters niet kent, zegt al genoeg over feit dat jij hun sportprestaties niet kent. Kortom je kan er niet over oordelen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja die sportgala... PSV wint de dubbel, komt in de halve finale CL, en wie wint er de prijs sporteam van het jaar? Een turnduo waarvan ik nooit heb gehoord.
Beetje een zielig kliekje die niet voetballers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |