maar bij het voetbal niet. Gewoon Jack voor de camera deze maand!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
bij de tour is die goud waard,
ben al verheugd op de tour in juli en rondemaster
die dikke volgevreten pad moet gewoon weer zijn hoofd laten zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat deze voetbalhater dit moet doen.
Denk dat ie "Chope" bedoelde (hij zei "Choope"), da's dan wel weer scherp van Mart. Paulo Wanchope wordt in eigen land namelijk "Chope" genoemd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanchope was Chop voor Mart, Mart en voetbal gaat inderdaad niet samen.
Yuri is ook een debiel, althans zo komt hij over. Zit in de familie overigens hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik zat me net rot te ergeren tijdens dat gesprek met Yuri Mulder, constant in de rede vallen en Yuri behandelen alsof hij een of andere debiel is. En tussendoor nog wat fijne reclame voor wat boeken.
Dat is juist de grap.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
En met "Oh, dames en heren. Als u net ingeschakeld. Een wereldkampioenschap Voetbal wordt gespeeld". JA DAT WEET IEDEREEN DIKKE PAD!.
Nu snap ik hem pas.quote:
Dat zeg ik ook niet.quote:
eens!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:45 schreef l3laster het volgende:
schaatsen en de tour ius hij de man, voetbal JACK!
Tsja, van wielrennen heeft die man ook niet al te veel verstand maar hij doet dat avondprogramma wel leuk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef Hankster het volgende:
[..]
eens!
hoewel er altijd wel Mart-haters zijn die ook op hem lopen te zeiken wanneer hij de Tour en het schaatsen doet
Klopt , maar hij heeft een brede rug het moet ook fifty fifty zijn zei hij laatst nog.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef Hankster het volgende:
[..]
eens!
hoewel er altijd wel Mart-haters zijn die ook op hem lopen te zeiken wanneer hij de Tour en het schaatsen doet
maar hij houdt wel van wielrennen. En ook van schaatsen weet hij niet echt gek veel, hoewel hij na al die jaren over het zelfde praten met Henk en Ria ("en ria, vertel nog één keer hoe zo'n 1500 m. voelt" "nou, ik zeg altijd maar; ga maar eens anderhalve minuut een trap op rennen") wel aardig mee kan lullen. Maar de man heeft gewoon een passie voor sport...hoewel dit WK hem weinig doet inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tsja, van wielrennen heeft die man ook niet al te veel verstand maar hij doet dat avondprogramma wel leuk.
Jack weet tenminste wel waar hij over praat. Daarnaast is dat een echte voetbalverslaggeverquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:04 schreef Goldboy het volgende:
Alles beter dan Jack.
Jack is gewoon coolquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jack weet tenminste wel waar hij over praat. Daarnaast is dat een echte voetbalverslaggever
Niet echt hoor,maar de ophef eromheen gruwelt hij van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Mart heeft een hekel aan voetbal.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Iets anders
dit jaar kwam er toch geen programma over de tour of wel.
gewoon weer studio sportzomer en tourjournaal om 8 uur denk ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Iets anders
dit jaar kwam er toch geen programma over de tour of wel.
Alsof Mart zelf buiten de Tour (en misschien de Giro en Vuelta) nog andere vormen van wielrennen kijkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef maril het volgende:
[..]
Niet echt hoor,maar de ophef eromheen gruwelt hij van.
als er van die pietleutige filmpjes komen in het sportjornaal over oranje en men laat 30 sec zien van de Dauphinè kan ik mij dat ook indenken.
Maar ik ben niet neutraal dus meng ik me niet meer in deze discussie .en dan vooral niet omdat ik dat gescheld beneden alle peil vind (wilde ik er nog ff bijzetten)![]()
Mart![]()
Zeker. Irritante eikel, dat is het.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:23 schreef Blazkowich het volgende:
Bij de toer is hij net zo irritant. Eigenlijk is hij altijd irritant omdat hij een rol speelt en niet zichzelf is.
En al die standaard kutzinnen die zogenaamd leuk zijn van hem![]()
Ja, belachelijke opmerking. Arrogant figuur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:58 schreef JapieGijs het volgende:
'Eindelijk iemand van USA die snapt dat ze niet kunnen voetballen'![]()
en daarna zeiken over dat kluivert-seedorf-? gezwel.. jaaa als het tegen Nederland is mag het niet hoor..
opdonderen
tsjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |