quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn ze nou echt allemaal motorisch gestoord
ik ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
gemist
Als we nu allemaal even zoekenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik verwachte wel wat pikante foto's in dit topic![]()
Eensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
Wat een nep lingerie. 95 % van de vrouwen draagt strings. Dit is lingerie voor EO-leden.
Veel vrouwen dragen inderdaad strings... maar ik vind deze hipsterachige broekjes wel sexyquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
Wat een nep lingerie. 95 % van de vrouwen draagt strings. Dit is lingerie voor EO-leden.
Daar zijn ze op geselecteerdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:28 schreef existenz het volgende:
Waarom hebben al die speelsters van Zuid Korea een europees uiterlijk
ze doen maar 'alsof'.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:28 schreef existenz het volgende:
Waarom hebben al die speelsters van Zuid Korea een europees uiterlijk
Dat valt idd tegen, misschien bij de wedstrijden van 21.00 welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
Oquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef DarkManta het volgende:
De bedenkers van dat programma moesten ze met een oranje kogel door het hoofd schieten.
Wat een debielen, sowieso TV oin het algemeen is om te kotsen.
Je wordt 40x per dag herinnert dat je beter boodschappen kunt doen bij de AH want daar krijg je wuppies, en voor de échte wup fan kun je sparen voor een hele grote wup.
Ik hoef maar bij mijn buren tegenover aan te bellen en dan maakt de grootste wup van Nederland de deur open.
Ohquote:
Nee dank je, ik schijt jou liever in je bek.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
O
Zet je tv uit en tief op naar de woestijn van irak
DAAAG
nou nouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee dank je, ik schijt jou liever in je bek.
Daaaag
Nou, ga dan maar buiten spelen jijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee dank je, ik schijt jou liever in je bek.
Daaaag
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:27 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En deze van Zweden is ook smakelijk
[afbeelding]
Haha weet je het zeker?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
![]()
Bij dit WK ben ik zeker weten fan van Zweden![]()
Wat gaat die rechtsonder doen ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha weet je het zeker?
[afbeelding]
Wat een lelijkerds staan er tussen zeg!
OMFGquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:37 schreef Hephaistos. het volgende:
mms://wmedia.sbs.nl/sbs/HotShots_wmv.wmv
Filmpje voor wie het gemist heeft
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef DarkManta het volgende:
Ik hoef maar bij mijn buren tegenover aan te bellen en dan maakt de grootste wup van Nederland de deur open.
Dat is een alien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:00 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Die helemaal rechts is dat geen travo![]()
Mag je mij een team aanwijzen zónder een lelijkerdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha weet je het zeker?
[afbeelding]
Wat een lelijkerds staan er tussen zeg!
Ik wacht meer op de shirtjeswisselquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:51 schreef Sheepcidus het volgende:
Waar blijft de sudden death?
Bijna alle knappe vrouwen hebben dat gebrek. Je kan niet overal vooraan staan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn ze nou echt allemaal motorisch gestoord
Did zijn nog maar doorrondesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef Canisfire het volgende:
Als ze dat topje nou ook uit deden?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Did zijn nog maar voorrondes![]()
Who knows ..
Yep, naakt vrouwen WK. Misschien een idee voor WK 2010quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef Canisfire het volgende:
Sorry Toeps, maar ik vind je af en toe een beeeeetje arrogant over komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Hier had ik ook aan mee kunnen doen, ware het niet dat ik me er iets te "goed" voor voelde.
Ze kregen er allemaal 100¤ voor, trouwens, en ik ken er een aantal uit het "wereldje" die komen echt overal op af...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Hier had ik ook aan mee kunnen doen, ware het niet dat ik me er iets te "goed" voor voelde.
Ze kregen er allemaal 100¤ voor, trouwens, en ik ken er een aantal uit het "wereldje" die komen echt overal op af...
Ohquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Ja zeg, dat ga ik niet online zetten. Maar mocht je d'r ook kennen en het willen verifiëren: Het eindigt op 57.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Wat is haar telefoonnummer?
Oke, ik geloof jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja zeg, dat ga ik niet online zetten. Maar mocht je d'r ook kennen en het willen verifiëren: Het eindigt op 57.
Dan was je een van de mindere uit de groepquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Jij voelt je wel helemaalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Nee, voor 100 euro jezelf zo sneu op tv laten komen, daar ben je trots op.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij voelt je wel helemaaltegenwoordig, of niet?
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja zeg, dat ga ik niet online zetten. Maar mocht je d'r ook kennen en het willen verifiëren: Het eindigt op 57.
Het klopt ook nogquote:
Die 100 Euro kun je inderdaad beter besteden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:46 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Het klopt ook nog![]()
Ze nodigde me uit voor het gezamelijk afdouchen van het Nederlandse team!
Maar ik heb nee gezegd, want daar voel ik me toch iets te goed voor![]()
Ja dat zei ik ook tegen ze, maar ze vonden het wel waard en ze hadden pas 100 euro verdiend. Maar goed, mij niet gezien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:47 schreef slashyou het volgende:
[..]
Die 100 Euro kun je inderdaad beter besteden.
Dan was hetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef Canisfire het volgende:
Het gaat om de lingerie he, niet om de vrouwen. Die mogen er allemaal wel een keer langs kruipenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Het gaat om de lingerie he, niet om de vrouwen. Die mogen er allemaal wel een keer langs kruipen
quote:
lul niet ....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry Toeps, maar ik vind je af en toe een beeeeetje arrogant over komen.
Bij Hocky lukt het al aardigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Yep, naakt vrouwen WK. Misschien een idee voor WK 2010
Sowieso zouden alle vrouwensporten naakt of op zijn minst in lingerie gespeeld moeten worden om de moeite van het kijken waard te zijn![]()
Maakt dat iemand arrogant ja?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:40 schreef murp het volgende:
[..]
lul niet ....
Toeps.zip heeft ze niet hoor...![]()
''We onderbreken deze uitzending van Pokémon voor het WK Lingerie''quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:59 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat doen met de wedstrijden die in de middag worden gespeelt dan is er namelijk Foxkids op tv bij de zender van Veronica.
Daar gaan kwade moeders van uit Volendam en Urk natuurlijk over bellenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''We onderbreken deze uitzending van Pokémon voor het WK Lingerie''.
Zulke mensen moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry Toeps, maar ik vind je af en toe een beeeeetje arrogant over komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |