quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn ze nou echt allemaal motorisch gestoord
ik ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
gemist
Als we nu allemaal even zoekenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik verwachte wel wat pikante foto's in dit topic![]()
Eensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
Wat een nep lingerie. 95 % van de vrouwen draagt strings. Dit is lingerie voor EO-leden.
Veel vrouwen dragen inderdaad strings... maar ik vind deze hipsterachige broekjes wel sexyquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
Wat een nep lingerie. 95 % van de vrouwen draagt strings. Dit is lingerie voor EO-leden.
Daar zijn ze op geselecteerdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:28 schreef existenz het volgende:
Waarom hebben al die speelsters van Zuid Korea een europees uiterlijk
ze doen maar 'alsof'.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:28 schreef existenz het volgende:
Waarom hebben al die speelsters van Zuid Korea een europees uiterlijk
Dat valt idd tegen, misschien bij de wedstrijden van 21.00 welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
Oquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef DarkManta het volgende:
De bedenkers van dat programma moesten ze met een oranje kogel door het hoofd schieten.
Wat een debielen, sowieso TV oin het algemeen is om te kotsen.
Je wordt 40x per dag herinnert dat je beter boodschappen kunt doen bij de AH want daar krijg je wuppies, en voor de échte wup fan kun je sparen voor een hele grote wup.
Ik hoef maar bij mijn buren tegenover aan te bellen en dan maakt de grootste wup van Nederland de deur open.
Ohquote:
Nee dank je, ik schijt jou liever in je bek.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
O
Zet je tv uit en tief op naar de woestijn van irak
DAAAG
nou nouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee dank je, ik schijt jou liever in je bek.
Daaaag
Nou, ga dan maar buiten spelen jijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee dank je, ik schijt jou liever in je bek.
Daaaag
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:27 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En deze van Zweden is ook smakelijk
[afbeelding]
Haha weet je het zeker?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
![]()
Bij dit WK ben ik zeker weten fan van Zweden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |