quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Hier had ik ook aan mee kunnen doen, ware het niet dat ik me er iets te "goed" voor voelde.
Ze kregen er allemaal 100¤ voor, trouwens, en ik ken er een aantal uit het "wereldje" die komen echt overal op af...
Ohquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Hier had ik ook aan mee kunnen doen, ware het niet dat ik me er iets te "goed" voor voelde.
Ze kregen er allemaal 100¤ voor, trouwens, en ik ken er een aantal uit het "wereldje" die komen echt overal op af...
Ja zeg, dat ga ik niet online zetten. Maar mocht je d'r ook kennen en het willen verifiėren: Het eindigt op 57.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Wat is haar telefoonnummer?
Oke, ik geloof jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja zeg, dat ga ik niet online zetten. Maar mocht je d'r ook kennen en het willen verifiėren: Het eindigt op 57.
Dan was je een van de mindere uit de groepquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Jij voelt je wel helemaalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef Toeps het volgende:
Nee, voor 100 euro jezelf zo sneu op tv laten komen, daar ben je trots op.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij voelt je wel helemaaltegenwoordig, of niet?
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja zeg, dat ga ik niet online zetten. Maar mocht je d'r ook kennen en het willen verifiėren: Het eindigt op 57.
Het klopt ook nogquote:
Die 100 Euro kun je inderdaad beter besteden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:46 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Het klopt ook nog![]()
Ze nodigde me uit voor het gezamelijk afdouchen van het Nederlandse team!
Maar ik heb nee gezegd, want daar voel ik me toch iets te goed voor![]()
Ja dat zei ik ook tegen ze, maar ze vonden het wel waard en ze hadden pas 100 euro verdiend. Maar goed, mij niet gezien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:47 schreef slashyou het volgende:
[..]
Die 100 Euro kun je inderdaad beter besteden.
Dan was hetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef Canisfire het volgende:
Als ze dat topje nou ook uit deden?
Het gaat om de lingerie he, niet om de vrouwen. Die mogen er allemaal wel een keer langs kruipenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Het gaat om de lingerie he, niet om de vrouwen. Die mogen er allemaal wel een keer langs kruipen
quote:
lul niet ....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry Toeps, maar ik vind je af en toe een beeeeetje arrogant over komen.
Bij Hocky lukt het al aardigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Yep, naakt vrouwen WK. Misschien een idee voor WK 2010
Sowieso zouden alle vrouwensporten naakt of op zijn minst in lingerie gespeeld moeten worden om de moeite van het kijken waard te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |