Was ook mijn gevoel bij die foto inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie die foto in dat andere topic gezien... alsof hij letterlijk en figuurlijk nog even achterom kijkt
Inderdaad, Moussyquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie die foto in dat andere topic gezien... alsof hij letterlijk en figuurlijk nog even achterom kijkt
Wat super zeg van dat bedrijfquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan nog niet alles uitgebreid melden, maar dat komt later vandaag of morgen.
Ik heb een bedrijf bereid gevonden om een gratis linnen doek ter beschikking te stellen voor de foto van Thijs. Later meer... (ik ben nu namelijk niet thuis).
Top!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb een bedrijf bereid gevonden om een gratis linnen doek ter beschikking te stellen voor de foto van Thijs. Later meer... (ik ben nu namelijk niet thuis).
Superquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ja, een paar minuten geledenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef moussy het volgende:
helemaal. Je wil heel graag je steentje bijdragen om het leed wat te verzachten.Maar eigenlijk wil je het niet omdat het niet hoort..een kindje hoort niet zo jong te stervenquote:Op zondag 11 juni 2006 12:57 schreef Catootje het volgende:
ik ga echt geen foto's kijken nu, dat kan ik niet.... doe natuurlijk wel mee (ik ben ook zooo kwaad eigenlijk, dat we dit nu weer 'moeten' doen, als je begrijpt wat ik bedoel..)
Mail even met Lois en ET. Ik ben ma-do in het buitenland ivm werk dus kan helaas niet helpen verder. Lois en ET zouden het stokje van me overnemen.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:16 schreef detulp050 het volgende:
Brighteyes, ik mail je morgen even om de details door te nemen voor de afdruk
Je omschrijft mijn gevoel van dit moment precies Catootje...quote:Op zondag 11 juni 2006 12:57 schreef Catootje het volgende:
ik ga echt geen foto's kijken nu, dat kan ik niet.... doe natuurlijk wel mee (ik ben ook zooo kwaad eigenlijk, dat we dit nu weer 'moeten' doen, als je begrijpt wat ik bedoel..)
hier ook zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:23 schreef E.T. het volgende:
Ik kan niet naar die foto's kijken zonder vol te schieten
Heel mooi om daar wat moois mee te doen!
Detulp heb je al iets meer te melden?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ja, ik had BE al gemailed (kreeg op de 13e een mailtje dat ik heb beantwoord). Ik mail jou wel even danquote:
mail me even als je wilquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef detulp050 het volgende:
Omdat ik anders het overzicht kwijt ben doe ik mijn bericht even hier: is hier nog beweging in, want ik heb er al langere tijd niets van gehoord...
* HM2 heel erg stil is... Het was het moeilijkste moment van zondag...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:27 schreef Le_Saboteur het volgende:
okay al gevonden
Hierbij willen we met name de fotografen die tijdens de oud-fot meet in Autsterlitz onze kleine grote man *Thijs vele malen op schitterende mannieren op de foto hebben weten te zetten (met alle gevolgen van dien, wegkruipende jongetjes zijn nog niet zo makkelijk te vangen )
Zondag kregen we 2 werkelijk schitterende en zeer ontroerende canvasdoeken met *Thijs tijdens een oud meet in Utrecht.
HmasterII dank je wel, lijkt me enorm moeilijk om zoiets te moeten mogen overhandigen
we willen via deze weg alle mensen die zich voor deze prachtige doeken hebben ingespannen hartelijk bedanken
Ze krijgen een ere plaats
Nogmaals bedankt voor jullie medeleven en steun
Het doet ons goed.
Lieve groeten Barbara en Marco
Hierbij even snel foto's gemaakt van de 2 werkelijk schitterende Canvasdoeken met daarop Thijs:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |