Was ook mijn gevoel bij die foto inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie die foto in dat andere topic gezien... alsof hij letterlijk en figuurlijk nog even achterom kijkt
Inderdaad, Moussyquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie die foto in dat andere topic gezien... alsof hij letterlijk en figuurlijk nog even achterom kijkt
Wat super zeg van dat bedrijfquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan nog niet alles uitgebreid melden, maar dat komt later vandaag of morgen.
Ik heb een bedrijf bereid gevonden om een gratis linnen doek ter beschikking te stellen voor de foto van Thijs. Later meer... (ik ben nu namelijk niet thuis).
Top!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb een bedrijf bereid gevonden om een gratis linnen doek ter beschikking te stellen voor de foto van Thijs. Later meer... (ik ben nu namelijk niet thuis).
Superquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ja, een paar minuten geledenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef moussy het volgende:
helemaal. Je wil heel graag je steentje bijdragen om het leed wat te verzachten.Maar eigenlijk wil je het niet omdat het niet hoort..een kindje hoort niet zo jong te stervenquote:Op zondag 11 juni 2006 12:57 schreef Catootje het volgende:
ik ga echt geen foto's kijken nu, dat kan ik niet.... doe natuurlijk wel mee (ik ben ook zooo kwaad eigenlijk, dat we dit nu weer 'moeten' doen, als je begrijpt wat ik bedoel..)
Mail even met Lois en ET. Ik ben ma-do in het buitenland ivm werk dus kan helaas niet helpen verder. Lois en ET zouden het stokje van me overnemen.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:16 schreef detulp050 het volgende:
Brighteyes, ik mail je morgen even om de details door te nemen voor de afdruk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |