abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:27:52 #1
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38697745
Dames en Heren,

Onlangs is de 2006-Bilderberg Group topontmoeting begonnen in Ottowa, Canada.

de meest recente info over de ontmoeting:[ url= http://www.prisonplanet.com [ /url ]

Voor mensen die geen idee hebben wie of wat de Bilderberg Group is;
1) post je vragen hier
2) google "Bilderberg" - "Trilateral Commision" - "Council on Foreign Relations"

en als je toch bezig bent met het openen van je ogen:
3) google "illuminati" - "free-masons" - "Skull & Bones"

Nu mijn vraag.........
Welke omroep/ tv zender/ programmamaker/ radio / krant zou hier een licht op willen laten schijnen zodat wij Nederlanders wakker worden en zien waar ons koningshuis zich zoal mee bezig houdt?
Want het is toch niet te geloven dat er bijna geen (wereld)press is die hier geen uitgebreid aandacht aan besteed
Wat je vindt, ...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:32:54 #2
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38697940
David Icke
Wat je vindt, ...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:37:32 #3
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:28:08 #4
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_38716040
Bernard was toch 1 van de oprichters? En volgens mij gaat Bea er ook elk jaar naartoe
pi_38716060
quote:
Welke omroep/ tv zender/ programmamaker/ radio / krant zou hier een licht op willen laten schijnen
De VPRO
http://geschiedenis.vpro.(...)leveringen/15738492/
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:54:27 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38722949
toevallig, en een ufo melding en terreur
de mafia is weer es bezig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 12 juni 2006 @ 10:15:07 #7
119552 squealmaster
Take the time !
pi_38772250
Ieder mens met een pure moraal, dus zonder invloeden van media enz enz, kan hier een gezonde verklaring afgeven over wat de Bilderberg-group doet en voorstelt.

Met mijn moraal is dat zoveel mogelijk MACHT en INVLOED op de massa's.
De KUDDE moet gecontroleerd worden, wat weinig met DEMOCRATIE te maken heeft.
We worden FINANCIEEL uitgemolken, zodat ons leven GECONTROLEERD wordt en onze mogelijkheden beperkt worden. De WET is daar ook een goed voorbeeld van.

Ze innen steeds meer GELD van ons voor HUN eigen belangen, zodat ZIJ maar niets te kort komen, zoals, grote villa's, dikke auto's (en niet 1, maar wel 10), ze willen bediend worden door personeel, want denk maar niet dat ze hun eigen boterham willen smeren en de WET is niet van toepassing op HUN, want dat willen ze zelf bepalen wat ze WEL en NIET willen.

De ELITE zelf zorgen ervoor dat mensen in FINACIELE problemen komen, want ze willen vooral dat het anderen niet beter hebben als HUN zelf.

We zijn allemaal zo afhankelijk van GELD in deze wereld , dat daar juist de TROEF ligt en ze op deze manier de MASSA'S controleren.

NORMEN en WAARDEN moeten weer ingeburgerd worden, want anders loopt het uit de hand.

Voor mij zijn het gewoon een stelletje CRIMINELEN die zich niet aan de WET houden, want denk maar niet dat als er een of andere ELITE-clown een keer niet zijn gordel om heeft, dat hij dan net zo behandelt wordt als iemand van de MASSA'S...............Nee, want die hebben een andere WET.

DEMOCRATIE is een leuk sprookje en zal voor ons altijd een droom blijven, maar de ELITE's leven het elke dag en dit alles dankzij de BILDERBERG-GROUP
  maandag 12 juni 2006 @ 14:30:36 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38778881
Bilderberg
1954

Joseph Retinger, a Vatican-loving Polish mystery man with high level connections all over Europe and the United States, seems to have been the primary founder of Bilderberg. He was the person that recruited Prince Bernhard as a "figurehead" (the term used by Retinger's secretary). David Rockefeller was approached on the other side of the ocean. David's answer: "I thought it sounded like a very good idea. It seemed to me that there were problems and misunderstandings between the United States and Europe. And I'm a great believer in conversation as a way to get at the problem, at the roots of difficulties" (5). David seems to have been the only member of Bilderberg that has attended every single meeting since 1954

bron http://home.planet.nl/~reijd050/AppendixB.htm
  maandag 12 juni 2006 @ 14:33:45 #9
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38778980
Voor de complete gastenlijst van de Bilderberg-meeting 2006:
http://www.prisonplanet.com/articles/june2006/110606Attendees.htm

Ik heb even de Nederlandse afgevaardigden hieronder genoteerd;

- Halberstadt, Victor - Professor of Economics, Leiden University; Former
Honorary Secretary General of Bilderberg Meetings
- Kleisterlee, Gerard J - President & CEO, Royal Philips Electronics
- Netherlands, H.M. the Queen of the
- Verhagen, Maxime - CDA
- Wellink, A.H.E.M. - President, de Nederlandse Bank
Wat je vindt, ...
  maandag 12 juni 2006 @ 22:03:49 #10
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_38793507
http://conspiracycentral.net:6969/index.html?filter=Video&search=bilderberg

Hier staat wel aardig wat informatie over de Bilderberg groep. Er is de laatste tijd een tendens om documentaires te maken over: Bilderberg, Vrijmetselaar, Illuminatie of Bohemian Grove activiteiten, ect, ect.

Initiatiefnemers waren de Pool Joseph Retinger, Unilever-topman Paul Rijkens en de Belgische ex-premier Paul van Zeeland. Ze benaderden Prins Bernhard om mee te werken aan een internationale conferentie en deze gaf hier gehoor aan. Zijn medewerking was uitermate belangrijk, omdat hij een ideaal boegbeeld was voor de conferentie. Hij had veel contacten, kwam uit een klein land, had veel charme en had koninklijke grandeur. Hij nodigde mensen uit om mee te werken aan de conferentie en probeerde de Amerikanen over te halen ook mee te doen. Het geheime karakter zorgde ervoor dat mensen eerder waren geneigd om mee te doen. (wiki)

Als je mensen wakker wilt schudden over dit nieuws dan moet je echt met rare en vooral waterdichte zaken naar buiten treden. Een paar keer per jaar worden 'burgers' geconfronteerd met genootschappen die ik hierboven vermeld heb. Het grote probleem is dat 'people just dont care or don't want to know'. Bovendien geloofd waarschijnlijk 70% van het publiek de verhalen niet en schuift het af als onzin.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 04:54:37 #11
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38801948
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef Da_Ripper het volgende:

- Verhagen, Maxime - CDA
Ik heb ze opgeslagen.

Eens kijken of er nog iets met die lijst te doen valt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 05:26:51 #12
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_38801968
Er zijn zelfs Palestijnen uitgenodigd! "New World Order", zeg ik je.
---verdwijnt---
  dinsdag 13 juni 2006 @ 05:34:04 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38801979
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 05:26 schreef Clourhide het volgende:
Er zijn zelfs Palestijnen uitgenodigd! "New World Order", zeg ik je.
jij begrijpt dus (nog steeds) niet wat de new world order inhoud
(jammer genoeg wel meer mensen niet.)
  dinsdag 13 juni 2006 @ 05:55:32 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38802030
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Bilderberg
1954

Joseph Retinger, a Vatican-loving Polish mystery man with high level connections all over Europe and the United States, seems to have been the primary founder of Bilderberg. He was the person that recruited Prince Bernhard as a "figurehead" (the term used by Retinger's secretary). David Rockefeller was approached on the other side of the ocean. David's answer: "I thought it sounded like a very good idea. It seemed to me that there were problems and misunderstandings between the United States and Europe. And I'm a great believer in conversation as a way to get at the problem, at the roots of difficulties" (5). David seems to have been the only member of Bilderberg that has attended every single meeting since 1954

bron http://home.planet.nl/~reijd050/AppendixB.htm
via die link kom je overigens achter nog meer leuke info over georganiseerde bijeenkomsten die nog niet in de media zijn geweest. (hey das raar?)
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 05:56:57 #15
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38802034
Enkele posts verwijderd. Als het je niks interesseert, laat het topic dan gewoon liggen svp.
pi_38802035
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 05:54 schreef NorthernStar het volgende:
Je hoeft niet te reageren.
De Bilderberg group is een soort van podium toch?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 05:57:41 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38802036
ik ga slapen, NS btw.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 05:59:02 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38802042
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 05:56 schreef NorthernStar het volgende:
Enkele posts verwijderd. Als het je niks interesseert, laat het topic dan gewoon liggen svp.
Gut wat kinderachtig. Ik flame niet, ik ga niet offtopic.

Ik vraag het heldere licht om wat meer info, niet van die vage sites.

Maar je gaat je gang maar weer hoor, succes.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 06:01:47 #19
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38802045
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 05:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

De Bilderberg group is een soort van podium toch?
Het is een bijeenkomst achter gesloten deuren van politici, regeringsleiders, voorzitters van bedrijven, multinationals, NGO's etc.

Het is begonnen als Atlantische organisatie (de VS en Europa) maar in het voorbijgaan zag ik ook al een Iraniër staan.
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 06:04:40 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38802051
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 05:59 schreef popolon het volgende:

[..]

Gut wat kinderachtig. Ik flame niet, ik ga niet offtopic.

Ik vraag het heldere licht om wat meer info, niet van die vage sites.

Maar je gaat je gang maar weer hoor, succes.
Je reageert op een post "Het is maar waar je je druk om maakt " of iets in die strekking. Die post heb ik weggehaald en de reacties daarop ook. (rest graag in FB)
pi_38802053
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 06:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het is een bijeenkomst achter gesloten deuren van politici, regeringsleiders, voorzitters van bedrijven, multinationals, NGO's etc.

Het is begonnen als Atlantische organisatie (de VS en Europa) maar in het voorbijgaan zag ik ook al een Iraniër staan.
De Rotary clubs en golfverenigingen dus.
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 06:09:39 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
  dinsdag 13 juni 2006 @ 06:10:43 #23
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_38802065
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 05:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

jij begrijpt dus (nog steeds) niet wat de new world order inhoud
(jammer genoeg wel meer mensen niet.)
Zielige reactie. Verklaar mij eerst eens waarom er Palestijnen op die lijst staan? Terwijl volgens jou er waarschijnlijk een soort van pro-joodse "New World Order" is?

Als de Palestijnen nu veel multinationals zouden hebben, OK, dan... Maar er staan ook Belgen op die lijst hoor,en Finnen en Fransen en Zwitsers en Italianen, bijvoorbeeld.
---verdwijnt---
pi_38802072
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 06:09 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Heb je de lijst uberhaupt bekeken?
Ja ze zitten in Renkum en vanuit daar is 't werldwijd.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:01:12 #25
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38809195
Fijn om te zien dat men reageert.

Ik begon al te twijfelen waar die zogenaamde 'nuchtere' hollanders nou toch bleven.
Het lijkt mij namelijk dat waneer zoiets als wat er nu in de Amerikaanse politiek gaande is (bijv. invloed van Skull&Bones) hier in Nederland zou zijn, dat er massale demonstraties/stakingen/anything zijn om de corruptie uit het bestuur te halen.

Keep posting, keep informing.....

maar wat kunnen we meer doen? "I've seen the truth, what do I do now?"
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:55:54 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38813041
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 06:10 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Zielige reactie. Verklaar mij eerst eens waarom er Palestijnen op die lijst staan? Terwijl volgens jou er waarschijnlijk een soort van pro-joodse "New World Order" is?

Als de Palestijnen nu veel multinationals zouden hebben, OK, dan... Maar er staan ook Belgen op die lijst hoor,en Finnen en Fransen en Zwitsers en Italianen, bijvoorbeeld.
volgens mij?
de joden hebben zelf geen hol te maken met de new world order.
het is geen enge mannen organisatie oid...
hoevaak moet ik nu nog uitleggen dat een nieuwe wereld orde geen organisatie is maar een resultaat, een systeem.
en wat maakt het systeem?
dat houd niet op bij nationaliteiten, maar bij het plafond van macht.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:57:30 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38813109
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Fijn om te zien dat men reageert.

Ik begon al te twijfelen waar die zogenaamde 'nuchtere' hollanders nou toch bleven.
Het lijkt mij namelijk dat waneer zoiets als wat er nu in de Amerikaanse politiek gaande is (bijv. invloed van Skull&Bones) hier in Nederland zou zijn, dat er massale demonstraties/stakingen/anything zijn om de corruptie uit het bestuur te halen.

Keep posting, keep informing.....

maar wat kunnen we meer doen? "I've seen the truth, what do I do now?"
demonstraties hebben geen enkel nut, gewapende strijd word bestempeld als terrorisme en de kop ingedrukt dmv *legaal* geweld.
je kunt enkel hopen dat we in een dodelijke kometenregen terecht komen.
pi_38813176
Apart. Beatrix was op de vergadering van de groep afgelopen weekend. De Canadese kranten stonden er vol mee. En in Nederland: niets.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:02:57 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38813324
aangezien mensen 100% geloven dat het systeem hun draagt, geef een kind een snoepje en het wil niet minder, mensen maken zichzelf afhankelijk van alle speeltjes, kunnen niet meer zonder mobieltje, internet, verpakt voedsel (zoals je in groeten aan de rimboe en groeten terug zag, men wil het in de winkel want dan zie je de verschrikking...niet van het slachten etc.. god wat een hel moet dat zijn je eigen vlees te verkrijgen en bereiden.... pffft)
mensen zijn mak gemaakt, tam, schaaps, beinvloedbaar, over zich heen lopend, en al die miljoenen mensen en meer en meer mensen willen allemaal iemand zijn, individueel zijn, zichzelf volvreten, entertainen, en daarvoor werken zij, om een luxe te verkrijgen die niks veranderd, weer 1 van de miljoenen mensen die luxe bezit, en het daarna te verdedigen..
en het werken houd alles in stand, zoals geld sturen naar arme landen armoede in stand houd
de landen worden arm door ons systeem, en dan proberen wij hun wat te instaleren in datzelfde systeem, door geld te sturen waar zij van ons spullen en hulp voor kunnen kopen, en ondertussen vreten wij gewoon varkens door waar de arme landen het voedsel voor verbouwen en hier weer heen schepen.

its such a fucking laugh.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:11:23 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38813646
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
Apart. Beatrix was op de vergadering van de groep afgelopen weekend. De Canadese kranten stonden er vol mee. En in Nederland: niets.
mensen zouden het toch niet willen weten.
(het is wel zoals ik al eerder zei lekker toevallig, en ufo sightings, en terrorisme en daarbij de beruchte bilderberg conferentie in jawel Canada. (zal er binnenkort daar wel een collumnist afgemoord worden)
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:54:30 #31
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_38841747
Wellicht houdt de RVD het tegen.
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:02:49 #32
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_38845324
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 06:13 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja ze zitten in Renkum en vanuit daar is 't werldwijd.
De naam is echter ontleend aan het eerste hotel waar de conferentie werd gehouden,
het Bilderberg hotel in Oosterbeek
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:11:57 #33
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_38845581
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
Serieus? Iemand een link naar een artikel waar dat in staat?
* lordmedelo is geschokt
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:27:49 #34
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38850689
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef Da_Ripper het volgende:

- Verhagen, Maxime - CDA
Voor onze Bea, zie page 5.
in een ander report op deze site van Alex Jones, staat een foto van Beatrix in Canada
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:57:35 #35
46727 masterdave
Topic Killer
pi_38851691
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Dames en Heren,

Onlangs is de 2006-Bilderberg Group topontmoeting begonnen in Ottowa, Canada.

de meest recente info over de ontmoeting:[ url= http://www.prisonplanet.com [ /url ]

Voor mensen die geen idee hebben wie of wat de Bilderberg Group is;
1) post je vragen hier
2) google "Bilderberg" - "Trilateral Commision" - "Council on Foreign Relations"

en als je toch bezig bent met het openen van je ogen:
3) google "illuminati" - "free-masons" - "Skull & Bones"

Nu mijn vraag.........
Welke omroep/ tv zender/ programmamaker/ radio / krant zou hier een licht op willen laten schijnen zodat wij Nederlanders wakker worden en zien waar ons koningshuis zich zoal mee bezig houdt?
Want het is toch niet te geloven dat er bijna geen (wereld)press is die hier geen uitgebreid aandacht aan besteed
En jij denkt dat deze groupering ook maar enigszins iets kan inbrengen in deze wereld? Volgens mij zitten je ogen nog potdicht, mijn vriend. Let it be, jij en deze groupering zullen niks kunnen veranderen aan deze teringbende die er tegenwoordig gaande is. Dit gaat gebeuren op een veel drastischere wijze, denkend aan een globale wereldvernietiging waar de mens opnieuw moet beginnen met de mensen die overzijn, vanaf dat moment zullen de ogen geopend worden.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:01:52 #36
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38851833
Daar ben ik ook bang voor...

alleen weiger ik aan de zijlijn te blijven staan terwijl de wereld naar de verdoemenis gaat recht voor mijn ogen.
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:05:11 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38851995
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:57 schreef masterdave het volgende:

[..]

En jij denkt dat deze groupering ook maar enigszins iets kan inbrengen in deze wereld? Volgens mij zitten je ogen nog potdicht, mijn vriend. Let it be, jij en deze groupering zullen niks kunnen veranderen aan deze teringbende die er tegenwoordig gaande is. Dit gaat gebeuren op een veel drastischere wijze, denkend aan een globale wereldvernietiging waar de mens opnieuw moet beginnen met de mensen die overzijn, vanaf dat moment zullen de ogen geopend worden.
in times of need many champions come to fight,
those who want to rise to power
those who want to make fame
and those who are led by the strong feeling they are needed.

it is the art of war.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:27:01 #38
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38852900
hooah
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:42:20 #39
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_38853405
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:57 schreef masterdave het volgende:
En jij denkt dat deze groupering ook maar enigszins iets kan inbrengen in deze wereld?
Ach de Bilderberggroep is maar een van de vele obscure vergader&beslis clubjes die de wereld rijk is.
Ik denk zeker dat op hoog nivo in dit soort clubs de richting van de mondiale politiek bepaald wordt
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:58:26 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38853900
pi_38854739
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Serieus? Iemand een link naar een artikel waar dat in staat?
* lordmedelo is geschokt
U vraagt, wij draaien:
http://www.infowars.com/articles/nwo/alex_bilderberg_photos.htm

Andere foto hier. Haar agenda was leeg dat weekend, dus ze kon wel vorkje meeprikken daar in Canada.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:35:12 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38854977
wat kijkt onze vrouwe zuur he
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:43:43 #43
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38855214
zou ze ook misschien een van die 'lizard-people' zijn
Wat je vindt, ...
pi_38855345
Willem Middelkoop is er ook van op de hoogte:
Beatrix weer betrapt bij Bilderberg conferentie
Grappig dat hij refereert naar Alex Jones.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:08:24 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38856004
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
zou ze ook misschien een van die 'lizard-people' zijn
drachenblud, neem het niet te letterlijk joh.
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:26:44 #46
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_38856503
quote:
Photographs from Alex Jones' Bilderberg weekend

oh mijn God!!

Ik vind dat AJ best goed werk doet door luid en duidelijk te verkondigen dat hoogeplaatste lieden dingen doen die op z'n minst vreemd te noemen zijn, maar iedere keer als ik hem met die megafoon zie denk ik
'kerel kerel, zo neemt niemand je serieus'
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:32:10 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38856662
hij doet wel iets tenminste
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:45:38 #48
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_38857050
He getver (alleen al die foto van trix...), ik ben als oranjeklant toch wel een beetje onthutst.
Even voor mijn duidelijkheid hoor, is dit een klup á la Rothschild?
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:09:11 #49
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_38867860
Alex Jones is altijd vermakelijk, zijn reportage over de Bohemian Grove blijft naar mijn mening zijn beste werk.
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2006 @ 23:23:00 #50
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38868484
quote:

"When you've got this many high rollers in one place, then there's a story," said Geoff Matthews, editor and publisher of a small newspaper called the Kingston Eye Opener.

canada.com

Yep. Een heel big story zelfs.

En waar is de MSM? -> klik
quote:

Alex Jones, a documentary filmmaker from Texas, showed up with two of his crew.

''Man, this is just evil,'' he muttered as he paced up and down, watching more limos drive past. He was detained on his arrival in Canada, but released after other media asked questions about him.

''It's a group of very powerful individuals whose objective is to create one world government, based on an economic model from the Middle Ages,'' he said. This would be ''a post-industrial model where you have slaves and slave owners.''

He claimed to have Bilderberg insiders feeding him information.

Hij is er tenminste.
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:02:18 #51
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38871659
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:23 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En waar is de MSM? -> klik
[..]
Wat je vindt, ...
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:57:05 #52
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_38875398
Als Maxime Verhagen en Nelie Kroes ook mogen komen, kan 't nooit echt veel voorstellen.. Ik denk dat ze best wat leuke dingen daar bespreken, maar om nu te denken dat dit clubje mensen de wereld 'bestuurt' vind ik wat vergezocht.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:49:03 #53
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38882134
Wat je vindt, ...
pi_38886691
12/6/06 Secretive Bilderberg over but was world domination discussed?

Full txt : http://www.canada.com/topics/news/national/story.html?id=358df7bd-7a54-41e4-9366-df1733597c30&k=96354
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:00:14 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38887138
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:57 schreef Perrin het volgende:
Als Maxime Verhagen en Nelie Kroes ook mogen komen, kan 't nooit echt veel voorstellen.. Ik denk dat ze best wat leuke dingen daar bespreken, maar om nu te denken dat dit clubje mensen de wereld 'bestuurt' vind ik wat vergezocht.
coordineert is een beter woord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')