De VPROquote:Welke omroep/ tv zender/ programmamaker/ radio / krant zou hier een licht op willen laten schijnen
Ik heb ze opgeslagen.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Voor de complete gastenlijst van de Bilderberg-meeting 2006:
http://www.prisonplanet.com/articles/june2006/110606Attendees.htm
Ik heb even de Nederlandse afgevaardigden hieronder genoteerd;
- Halberstadt, Victor - Professor of Economics, Leiden University; Former
Honorary Secretary General of Bilderberg Meetings
- Kleisterlee, Gerard J - President & CEO, Royal Philips Electronics
- Netherlands, H.M. the Queen of the
- Verhagen, Maxime - CDA
- Wellink, A.H.E.M. - President, de Nederlandse Bank
jij begrijpt dus (nog steeds) niet wat de new world order inhoudquote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:26 schreef Clourhide het volgende:
Er zijn zelfs Palestijnen uitgenodigd! "New World Order", zeg ik je.![]()
via die link kom je overigens achter nog meer leuke info over georganiseerde bijeenkomsten die nog niet in de media zijn geweest. (hey das raar?)quote:Op maandag 12 juni 2006 14:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Bilderberg
1954
Joseph Retinger, a Vatican-loving Polish mystery man with high level connections all over Europe and the United States, seems to have been the primary founder of Bilderberg. He was the person that recruited Prince Bernhard as a "figurehead" (the term used by Retinger's secretary). David Rockefeller was approached on the other side of the ocean. David's answer: "I thought it sounded like a very good idea. It seemed to me that there were problems and misunderstandings between the United States and Europe. And I'm a great believer in conversation as a way to get at the problem, at the roots of difficulties" (5). David seems to have been the only member of Bilderberg that has attended every single meeting since 1954
bron http://home.planet.nl/~reijd050/AppendixB.htm
Gut wat kinderachtig. Ik flame niet, ik ga niet offtopic.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:56 schreef NorthernStar het volgende:
Enkele posts verwijderd. Als het je niks interesseert, laat het topic dan gewoon liggen svp.
Het is een bijeenkomst achter gesloten deuren van politici, regeringsleiders, voorzitters van bedrijven, multinationals, NGO's etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Bilderberg group is een soort van podium toch?
Je reageert op een post "Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Gut wat kinderachtig. Ik flame niet, ik ga niet offtopic.
Ik vraag het heldere licht om wat meer info, niet van die vage sites.
Maar je gaat je gang maar weer hoor, succes.
De Rotary clubs en golfverenigingen dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is een bijeenkomst achter gesloten deuren van politici, regeringsleiders, voorzitters van bedrijven, multinationals, NGO's etc.
Het is begonnen als Atlantische organisatie (de VS en Europa) maar in het voorbijgaan zag ik ook al een Iraniër staan.
Heb je de lijst uberhaupt bekeken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Rotary clubs en golfverenigingen dus.![]()
Zielige reactie. Verklaar mij eerst eens waarom er Palestijnen op die lijst staan? Terwijl volgens jou er waarschijnlijk een soort van pro-joodse "New World Order" is?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij begrijpt dus (nog steeds) niet wat de new world order inhoud
(jammer genoeg wel meer mensen niet.)
Ja ze zitten in Renkum en vanuit daar is 't werldwijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heb je de lijst uberhaupt bekeken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |