Hij is terug en eist de aandacht weer opquote:
een soort pek-en-veren, maar dan oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was denk ik de voorwaarde SCH.
Tong is lief maar ik heb het persoonlijk met Danny geregeld, hij vindt me een lul maar heeft over zijn hartje gestrekenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bedankt tong80 maar
Een unban voor Voetbal-users tijdens het WK ?
En waar heb jij bij hem over gestreken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Tong is lief maar ik heb het persoonlijk met Danny geregeld, hij vindt me een lul maar heeft over zijn hartje gestreken
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wil niet eens weten wat je daarvoor hebt moeten doen![]()
Of is het de waarheid?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:52 schreef Suijk het volgende:
Komt hij weer met z'n kuttitels.
Is dat waar tongquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef tong80 het volgende:
De FIFA heeft het nieuwe retro tenue van het Nederlands elftal afgekeurd. Nederland moet de eerste drie wedstrijden helemaal in het Oranje spelen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef tong80 het volgende:
De FIFA heeft het nieuwe retro tenue van het Nederlands elftal afgekeurd. Nederland moet de eerste drie wedstrijden helemaal in het Oranje spelen.
Het valt me al mee dat het niet 'Malinwa FC' heet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of is het de waarheid?
Kun je er misschien SCHijt van maken?
Oranje past leuk bij je ogenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in het Oranje en ik wel?
Wie heeft de zwarte verf?
Ja dat vind ik dus ook... Jammer.. Maar goed daarna mogen we gewoon rood wit en blauw dragenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:19 schreef popolon het volgende:
Gadverdamme, helemaal oranje dus.
Zo lelijk.
staat genoteerdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:29 schreef Bjoro het volgende:oi
nog snel even zeggen dat ik lekker wel een teletoeter ben, voordat Rubbereend weg is
lekker een jasje aan, stropdas, overhempje tot boven dichtquote:
Het was ook wel weer nodig want er is nogal wat haar van mijn hoofd afquote:
en het belangrijkste voor JaWi, daarna zijn jasje niet vergetenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker een jasje aan, stropdas, overhempje tot boven dicht
Ja...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker een jasje aan, stropdas, overhempje tot boven dicht
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
en het belangrijkste voor JaWi, daarna zijn jasje niet vergeten
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:ben er vandoor, kijken of ik zondag nog in staat ben online te komen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat een excuus voor je eigen rare kapsel?
Panini stickers moet ik ook weer een keer gaan halenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef DeTolk het volgende:
Even Panini stickers halen , en de rest van de boodschappen .
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het valt me al mee dat het niet 'Malinwa FC' heet.
Denk 't niet, of ben ik nu onnodig negatief?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:ben er vandoor, kijken of ik zondag nog in staat ben online te komen
Ikke nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:ben er vandoor, kijken of ik zondag nog in staat ben online te komen
Dat wil je niet missen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert Konterman komt naar Rijssen om over geloof en voetbal te praten.
Ik zal mijn opa en oma waarschuwenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert Konterman komt naar Rijssen om over geloof en voetbal te praten.
Ik moet er nog maar 23, maar ga toch maar weer wat pakjes halen, dat openmaken is veels te leukquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Panini stickers moet ik ook weer een keer gaan halen
WK 1994 en 1998 heb ik ook nog liggen, wrom ik die niet vol heb gekregen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:17 schreef appelsientje het volgende:
ik heb nog ergens een boek van '88 liggen!!
Helemaal volquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
WK 1994 en 1998 heb ik ook nog liggen, wrom ik die niet vol heb gekregen snap ik ook niet
ik ook, weet alleen niet meer waarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:17 schreef appelsientje het volgende:
ik heb nog ergens een boek van '88 liggen!!
Toch 1-1 in sets. Hij begint nu los te komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef Bjoro het volgende:
Federer heeft het trouwens knap lastig tegen Nalbaldian
Op zolder onder een dikke laag stofquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook, weet alleen niet meer waar
Als er geen voetbal op tv was had ik denk ik een kijkje genomen, voor de gein.quote:
Ja zekersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef borisz het volgende:
Cafedewereld cup is een best grappig plaatje![]()
daar lijkt het nu wel op !quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch 1-1 in sets. Hij begint nu los te komen.
toevallig wel jaquote:
wordt er vervolgens een "oudere vrouw" een tijd in beeld gebracht, waarop ze zegt, dan zal dit wel de moeder van Leo zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:42 schreef tong80 het volgende:
Ja wat een doos. Ik vind haar zowiezo al bagger.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]
hehe speciaal voor Bluezz
blote Piemolsenquote:
Er is de hele dag WK-TV op een groot plein met zangers en artiesten etc. Net een modeshow van half naakte mädels in voetbalbikiinisquote:
en waar heb jij bij Danny over moeten strijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Tong is lief maar ik heb het persoonlijk met Danny geregeld, hij vindt me een lul maar heeft over zijn hartje gestreken
Ik heb er een goed gevoel over.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:27 schreef dndiek het volgende:
hoe ging je tentamen ?? Mag je in Utrecht blijven?
Ik zwaai altijd naar jou Clauw, alleen vandaag niet, want vandaag ben ik vrijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef clauwheee het volgende:
Zwaai je terug als ik zwaai Stargazer of ben je niet bij de bank?
Ok. Doe je goed! Zit je aan de voorkant, kijkend richting mij zeg maar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zwaai altijd naar jou Clauw, alleen vandaag niet, want vandaag ben ik vrij
Hier is een hittegolf, ik weet niet wat je daar helemaal doetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:45 schreef Eilanden het volgende:
*gaaaaaaaap*
Goeiesmorgens! Ik zit er hier (erg verbrand na een stranddag gisteren) ook helemaal klaar voor!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:23 schreef Radegast het volgende:
Verzin zelf je eigen call TV vragen.... (painten)
![]()
![]()
![]()
Volgens mij komen jullie nog niet aan de 35 graden hier....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier is een hittegolf, ik weet niet wat je daar helemaal doet
Jawel..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij komen jullie nog niet aan de 35 graden hier....
Je moet het in verhouding zien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij komen jullie nog niet aan de 35 graden hier....
Ik ben nu die tomaatquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef clauwheee het volgende:
Als ik me goed heb laten informeren, schijnen er bij een officiële hittegolf dagen van boven de 30 graden te zitten, dus als de KNMI zo stellig is met een hittegolf voorspellen dan komen we er de komende dagen in ieder geval dichtbij Eilandje!
* clauwheee op gaat passen met de zon, anders ben ik na het weekend een tomaatje
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Tong is lief maar ik heb het persoonlijk met Danny geregeld, hij vindt me een hartje maar heeft over zijn lul gestreken
Nee, wel even op het balkon(netje).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog op het terras gezeten Mich?
ben bang dat ik je na zondag ga overtreffen!quote:
Ik hou me vandaag wijselijk uit de buurt van de zon en zoek de verkoeling van de aircoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:08 schreef just me het volgende:
[..]
ben bang dat ik je na zondag ga overtreffen!
Uitgerekend a.s. zondag heeft JustJunior een "ouder-dag" van zijn kano-vereniging en natuurlijk gaat JustMama met hem mee ipv naar het voetballen te kijken
Niet heel NL ontvangt AT5 Bjoro.... en hier al helemaal nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:16 schreef Bjoro het volgende:
Trouwens iemand op AT5 die reclame gezien voor het WK Amsterdam ?
Met Job Cohen, die ff gaat hooghouden en allerlei trucjes laat zien ?
Ik snap wel dat het niet de hele tijd zijn benen zijn die je ziet, maar het is toch wel leuk gedaan !
weet je dat je heel raar gaat praten van al die zon op je bolletje !quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:18 schreef Eilanden het volgende:
Niet heel NL ontvangt AT5 Bjoro.... en hier al helemaal niet![]()
Staat EW leukquote:
Ontvang het hier in Heerlen wel maar kijk het niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet heel NL ontvangt AT5 Bjoro.... en hier al helemaal niet![]()
Ik mag dan wel raar praten, maar voor voorlopig begrijp je me nog heel goedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je dat je heel raar gaat praten van al die zon op je bolletje !
Natuurlijk snap ik dat, maar er zijn ook mensen die het wel kunnen ontvangen en misschien heeft iemand het via internet gezien ofzo
een geod vrestaadner hefet maar een hlaf wrood nidog nauturiljk !quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:23 schreef Eilanden het volgende:
Ik mag dan wel raar praten, maar voor voorlopig begrijp je me nog heel goed![]()
![]()
Doet EW die morgen ook aan?quote:
tomaatjesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef clauwheee het volgende:
Als ik me goed heb laten informeren, schijnen er bij een officiële hittegolf dagen van boven de 30 graden te zitten, dus als de KNMI zo stellig is met een hittegolf voorspellen dan komen we er de komende dagen in ieder geval dichtbij Eilandje!
* clauwheee op gaat passen met de zon, anders ben ik na het weekend een tomaatje
* Eilanden ruimt die slijmerige substantie van Golfer rond zijn barkruk op en plaatst een bord:quote:
en foute uniformen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:38 schreef tong80 het volgende:
De moffen gooien alle clichés er tegen aan tijdens de opening. Lederhosen, koeiebellen en dijenkletsen.
en claudiaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:38 schreef tong80 het volgende:
De moffen gooien alle clichés er tegen aan tijdens de opening. Lederhosen, koeiebellen en dijenkletsen.
en als klap op de vuurpijl natuurlijk Pele en Claudia Schifferquote:
Ja, blijf met z'n allen effe lekker lekken zeg......quote:
dat alle claudia's lekkere moppies zijnquote:
tja, helaas helaas schijnt dat ook bij het leven te horen....al weet bijna niemand waaromquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef clauwheee het volgende:
Bijna Bluezzie
Dat bericht van Thijs blijft me maar achtervolgen. Verschrikkelijk toch, je moet er niet aan denken. Van de week nog foto's van hem gezien, zo'n mooi moppie...
jij valt voor hem in?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik doe zo mn Ballack shirt maar eens aan....
Rondlopende schietschijf?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik doe zo mn Ballack shirt maar eens aan....
Nah ja met mn Duitse roods en vooral mn buiten kijf staande voetbalkwaliteiten moet dat geen probleem zijnquote:
Life stinks, geloof me.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef clauwheee het volgende:
Bijna Bluezzie
Dat bericht van Thijs blijft me maar achtervolgen. Verschrikkelijk toch, je moet er niet aan denken. Van de week nog foto's van hem gezien, zo'n mooi moppie...
Politiek gezien wel.quote:
Ja, dit zal best wel actief modden kunnen worden. Zondag wellicht nog meer users.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
Hoi Bos! Al helemaal klaar voor de eerste grote test als WK-mod?
dus niet eens naar de kroeg of wat andersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dit zal best wel actief modden kunnen worden. Zondag wellicht nog meer users.
Zondag wordt het je echte vuurproef.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:24 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dit zal best wel actief modden kunnen worden. Zondag wellicht nog meer users.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je gaat zondag toch niet onder de wedstrijd fokken?
Daar zit ik ook aan te denken...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
eigenlijk moet ik buiten een tv zien te krijgen met dit weer
Ik kwam er achter dat ik nog 15 meter kabel hadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:49 schreef clauwheee het volgende:
Nou, eens kijken hoe de Duitsers zijn straksDat heb je snel gedaan Sientje
En je hebt FB ook alweer gevonden, zie ik.quote:
Was het kwijt dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
En je hebt FB ook alweer gevonden, zie ik.![]()
Of die ouwe foppe, of lekkere wijvenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Veronica is prima in de rust
Weg met de analyses!
Van Duitsland wel, Costa Rica weet ik nog net zo nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
3-2 :S Wat een amateurs.Jong Oranje had hier van gewonnen.
Best vermakelijk deze opener.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:48 schreef golfer het volgende:
6 doelpunten om het WK mee te beginnen is niet verkeerd.
Nou inderdaad! Wat een koekenbakker.quote:
Z'n eigen mening maar doordrammen en slechte analyes. Laat die vent het bij schaatsen houdenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:24 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Wat een koekenbakker.![]()
...en Ria VIsserquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Z'n eigen mening maar doordrammen en slechte analyes. Laat die vent het bij schaatsen houden
Ik zag em staanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laat Mart Smeets niet het WK doen. Prutser.![]()
Inderdaad, Duitsland dat wint en 'goed' gaat niet samen.quote:
Polen iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga maar weer eens poolen, natuurlijk met de tv op het WK.
Talpa heeft in de rust zonder reclame Villa BVD. Nu zit daar ook Melvin (Kees Prins van Jiskefet.) En die houdt een belspelletje, want dat moet je tegenwoordig hebben als voetbalprogrammaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef popolon het volgende:
Belspelletjes?
Is het WK niet meer bij de NOS
Ik vind het commentaar hier op ESPN vrij aardig, ik had 't slechter verwacht.
Veronica ook hoor, die hebben bikini penalty wedstrijden in de rustquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
Dus de NOS heeft de wedstrijd en Talpa probeert de kijkers te trekken in de rust?
Talpa.
Maar het beeld is dramatisch... grote statistiekblokken soms door het beeld heen, waardoor het spel een aantal seconden aan het zicht wordt ontrokken....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef popolon het volgende:
Belspelletjes?
Is het WK niet meer bij de NOS
Ik vind het commentaar hier op ESPN vrij aardig, ik had 't slechter verwacht.
Yup.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
Dus de NOS heeft de wedstrijd en Talpa probeert de kijkers te trekken in de rust?
Talpa.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:07 schreef SCH het volgende:
Eilanden, ik loop nu al tussen de 40 en 60 minuten aan 1 stuk
Je moet nog wennen zie ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar het beeld is dramatisch... grote statistiekblokken soms door het beeld heen, waardoor het spel een aantal seconden aan het zicht wordt ontrokken....
Commentaar bij deze wedstrijd gaat op zich wel, alhoewel een van de commentatoren een grappig accent heeft. Het ESPN commentaar bij Duitsland was dramatisch
Post jij ooit iets dat geen betrekking heeft op jezelf ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:07 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik ga maar weer eens in de tuin zitten met een biertje
Hoe gaat het met jou ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post jij ooit iets dat geen betrekking heeft op jezelf ?
Ja dat dat de eerste voetbal avond.quote:
Maar wel verdiend. Die stumperts van een Polen, voetballen kunnen ze dus ook al niet.quote:
09:00 is inderdaad vroeg, maar zal zeker voor de buis zitten en ja, ik moet nog behoorlijk wennen aan al die statistieken, info en dat commentaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Je moet nog wennen zie ik.
Morgen ABC op HD, wel even de wekker zetten.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:57 schreef popolon het volgende:
Dat was het dus.
Leuke start van het WK, lang niet slecht.
oepsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
En weer internet, chello had een kabel breuk.
Ja? Vanaf vanmorgen 10 uur...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oeps
Maar dat hebben ze dan nog snel gefixed
trust me in verhouding met KPNquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja? Vanaf vanmorgen 10 uur...
Vanmiddag zat ik op m'n werk.
Heeft zij even geluk dat ik de video geprogrammeerd heb, maar ze is meer van Figo dan van Viggo (die overigens keurig getrouwd is met de dochter van mijn ex-collega).quote:
daarom stoppen ze er ook meequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:51 schreef DIGGER het volgende:
Evening [afbeelding]
Heb een stukje Villa BVD gekeken maar vond het zo verschrikkelijk slecht dat ik de TV maar uitgezet heb. Gaan die Barend en van Dorp insinueren dat er vals geloot is, omdat Duitsland zo'n makkelijke poule heeft. Prima, kun je insinueren, maar kom dan niet aan met "Waarom treffen ze dan zo'n slechte ploeg als Equador terwijl ze ook Argentinie of Brazilie uit Zuid Amerika hadden kunnen treffen" als argument. Geplaatste elftallen en zo Henk en Frits? Stelletje randdebielen......
En dan claimen dat Nederland pas voetbalt sinds 30 jaar, sinds Cruyff. De meeste Europacups door NL clubs zijn nog altijd gewonnen voor het tijdperk Cruijff. Wat een echt idiote opmerkingen zeg, ze weten soms echt niet wat ze moeten zeggen, gooien er dan maar wat uit maar dat slaat vaak zat de plank zo mis, dat het bijna zielig is om ze zo te zien klunzen.
CU tomorrow.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:07 schreef DIGGER het volgende:
Voorzorgsmaatregelen Voorbereidingen zijn al getroffen gedaan, ik ga nu maffen
quote:
Ik heb hem niet gezien, wat nu?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Fijne avond en matchen allen!
Let op Zurawski van Polen!
Het was leukquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat nog even video van Villa BVD bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |