Hij is terug en eist de aandacht weer opquote:
een soort pek-en-veren, maar dan oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was denk ik de voorwaarde SCH.
Tong is lief maar ik heb het persoonlijk met Danny geregeld, hij vindt me een lul maar heeft over zijn hartje gestrekenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bedankt tong80 maar
Een unban voor Voetbal-users tijdens het WK ?
En waar heb jij bij hem over gestreken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Tong is lief maar ik heb het persoonlijk met Danny geregeld, hij vindt me een lul maar heeft over zijn hartje gestreken
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wil niet eens weten wat je daarvoor hebt moeten doen![]()
Of is het de waarheid?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:52 schreef Suijk het volgende:
Komt hij weer met z'n kuttitels.
Is dat waar tongquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef tong80 het volgende:
De FIFA heeft het nieuwe retro tenue van het Nederlands elftal afgekeurd. Nederland moet de eerste drie wedstrijden helemaal in het Oranje spelen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef tong80 het volgende:
De FIFA heeft het nieuwe retro tenue van het Nederlands elftal afgekeurd. Nederland moet de eerste drie wedstrijden helemaal in het Oranje spelen.
Het valt me al mee dat het niet 'Malinwa FC' heet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of is het de waarheid?
Kun je er misschien SCHijt van maken?
Oranje past leuk bij je ogenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in het Oranje en ik wel?
Wie heeft de zwarte verf?
Ja dat vind ik dus ook... Jammer.. Maar goed daarna mogen we gewoon rood wit en blauw dragenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:19 schreef popolon het volgende:
Gadverdamme, helemaal oranje dus.
Zo lelijk.
staat genoteerdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:29 schreef Bjoro het volgende:oi
nog snel even zeggen dat ik lekker wel een teletoeter ben, voordat Rubbereend weg is
lekker een jasje aan, stropdas, overhempje tot boven dichtquote:
Het was ook wel weer nodig want er is nogal wat haar van mijn hoofd afquote:
en het belangrijkste voor JaWi, daarna zijn jasje niet vergetenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker een jasje aan, stropdas, overhempje tot boven dicht
Ja...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker een jasje aan, stropdas, overhempje tot boven dicht
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
en het belangrijkste voor JaWi, daarna zijn jasje niet vergeten
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:ben er vandoor, kijken of ik zondag nog in staat ben online te komen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat een excuus voor je eigen rare kapsel?
Panini stickers moet ik ook weer een keer gaan halenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef DeTolk het volgende:
Even Panini stickers halen , en de rest van de boodschappen .
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het valt me al mee dat het niet 'Malinwa FC' heet.
Denk 't niet, of ben ik nu onnodig negatief?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:ben er vandoor, kijken of ik zondag nog in staat ben online te komen
Ikke nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:ben er vandoor, kijken of ik zondag nog in staat ben online te komen
Dat wil je niet missen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert Konterman komt naar Rijssen om over geloof en voetbal te praten.
Ik zal mijn opa en oma waarschuwenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert Konterman komt naar Rijssen om over geloof en voetbal te praten.
Ik moet er nog maar 23, maar ga toch maar weer wat pakjes halen, dat openmaken is veels te leukquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Panini stickers moet ik ook weer een keer gaan halen
WK 1994 en 1998 heb ik ook nog liggen, wrom ik die niet vol heb gekregen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:17 schreef appelsientje het volgende:
ik heb nog ergens een boek van '88 liggen!!
Helemaal volquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
WK 1994 en 1998 heb ik ook nog liggen, wrom ik die niet vol heb gekregen snap ik ook niet
ik ook, weet alleen niet meer waarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:17 schreef appelsientje het volgende:
ik heb nog ergens een boek van '88 liggen!!
Toch 1-1 in sets. Hij begint nu los te komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef Bjoro het volgende:
Federer heeft het trouwens knap lastig tegen Nalbaldian
Op zolder onder een dikke laag stofquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook, weet alleen niet meer waar
Als er geen voetbal op tv was had ik denk ik een kijkje genomen, voor de gein.quote:
Ja zekersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef borisz het volgende:
Cafedewereld cup is een best grappig plaatje![]()
daar lijkt het nu wel op !quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch 1-1 in sets. Hij begint nu los te komen.
toevallig wel jaquote:
wordt er vervolgens een "oudere vrouw" een tijd in beeld gebracht, waarop ze zegt, dan zal dit wel de moeder van Leo zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:42 schreef tong80 het volgende:
Ja wat een doos. Ik vind haar zowiezo al bagger.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]
hehe speciaal voor Bluezz
blote Piemolsenquote:
Er is de hele dag WK-TV op een groot plein met zangers en artiesten etc. Net een modeshow van half naakte mädels in voetbalbikiinisquote:
en waar heb jij bij Danny over moeten strijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Tong is lief maar ik heb het persoonlijk met Danny geregeld, hij vindt me een lul maar heeft over zijn hartje gestreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |