wat is er mis met een scheermes?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft er nog wat rattengif over?
idd, mits een mix van de 3quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Goeie tt.
Ratten met stekels.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef ehqo het volgende:
Over ratten gesproken, er zat gister een egel in onze tuin.
Probeer egelgifquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:32 schreef mcDavid het volgende:
Hebben we eindelijk eens een rattenplaag, lusten desbetreffende ratten geen rattengif
Huilie!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:58 schreef mcDavid het volgende:
Ch. en JD posten maar onder een kloon als ze zich hier nog durven te vertonen! [afbeelding]
Dat zou mooi zijn iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat Nederland de eerste ronde eruit vliegt. Al die Oranjeheisa voor niets.
ze mogen best ff Duitsland in de pan hakken, maar daarvoor hoeven ze toch niet álles oranje te maken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat Nederland de eerste ronde eruit vliegt. Al die Oranjeheisa voor niets.
Dat je je dáár druk om moet makenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef mcDavid het volgende:
ze mogen best ff Duitsland in de pan hakken, maar daarvoor hoeven ze toch niet álles oranje te maken?
dat kan ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat je je dáár druk om moet maken.
Vind het al bijna net zo irritant als mensen die niet tegen klonen kunnen.
Jep.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Lits, (en List) je onderschrift
roosbeef[afbeelding]
Ik zou er best om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
oh ja!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
inmiddels overgestapt op egelgif
...en het land wordt geregeerd door ene J.P. Balkenendequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef ehqo het volgende:
Ik mag van Basten wel trouwens, als ik Oranje het gun om verder te komen is dat om van Basten. Zo kalm, stoïcijns, verstandig.
Ik vind hem altijd kijken alsof hij géén idee heeft waar hij het over heeft. Maar dat is niet erg, want ik snap ook niets van voetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef ehqo het volgende:
Ik mag van Basten wel trouwens, als ik Oranje het gun om verder te komen is dat om van Basten. Zo kalm, stoïcijns, verstandig.
Dat kan beter. Mijn aandacht krijg je niet met dat gejank. Net als kinderen, hoe harder ze janken hoe minder aandacht ik ze geef.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Auuuuuuuuuuuuuuuhauhauhauhaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuu.
[/schreeuw om aandacht]
Puber.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:14 schreef Chowi het volgende:
Twee uur nakomen.
Precies. Ze moeten allemaal dood, die kinderen. Niks volgende generatie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat kan beter. Mijn aandacht krijg je niet met dat gejank. Net als kinderen, hoe harder ze janken hoe minder aandacht ik ze geef.
Stiekem had ik gewoon kramp.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat kan beter. Mijn aandacht krijg je niet met dat gejank. Net als kinderen, hoe harder ze janken hoe minder aandacht ik ze geef.
Ik was alleen maar een uurtje eerder naar huis gegaan, gister. Als ik hele dagen spijbel krijg ik nooit straf.quote:
Of je nou thuis FOk!t of op school, hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:14 schreef Chowi het volgende:
Twee uur nakomen.
Precies.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of je nou thuis FOk!t of op school, he
Ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik m'n tieten dan maar laten zien? Voor aandacht? Werkt dat?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:14 schreef Chowi het volgende:
Twee uur klaarkomen.
Chowiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
Ik wilde alleen nog even naar de stad, maar ja.
Wijf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
Ik wilde alleen nog even naar de stad, maar ja.
Een roflkikker!quote:
Ja, zie ondertitel. En, eh, já. Ik kan.quote:
Wat eko zegt!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal ik m'n tieten dan maar laten zien? Voor aandacht? Werkt dat?
Iets op tegen?quote:
I'd hit her.quote:
Nou, die gulp kan ook weer dicht.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, ik zal het onthouden voor als ik écht een tekort heb.
Puick.quote:
Ik doe mee.quote:
Ik héb Firefox.quote:
Puicke neuqseks.quote:
oh.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je had ze kunnen zien, maar jíj sloeg het af hè.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik was gewoon klaar met plassen, daar kan jij ook niets aan doen.
Veertien punt gif.quote:
Ik wil hier weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Veertien punt gif.
Hm. Ik ga maar eens wat te drinken pakken, droog uit hier.
Nou ja, je keek er zo sip bij, dus ik dacht dat je het erg vond. Sorry. Ik zal niet meer denken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik was gewoon klaar met plassen, daar kan jij ook niets aan doen.
PWNED!quote:106 Teletekst vr 09 jun
Pedofielenpartij mag geen NVD heten
` De partij die is voortgekomen uit de
pedofielenbeweging mag niet langer de
afkorting NVD gebruiken.Dat heeft de
rechter in Den Haag bepaald in een kort
geding dat was aangespannen door het
beveiligingsbedrijf NVD uit Haarlem.
Medewerkers willen geen NVD-uniform aan
uit angst om geassocieerd te worden met
pedofilie.Ook zijn er boze mailtjes
gekomen van mensen die dachten dat ze
op de site van de 'pedopartij' zaten.
De partij pleit voor legalisering van
seks tussen volwassenen en kinderen
vanaf twaalf jaar.De oprichters van de
partij zijn enkele malen bedreigd nadat
ze hun beginselen hadden gepresenteerd.
Tomorróóów!quote:
Nee, maar ik bedoel, hier. Als in, op school.quote:
Eauhquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:35 schreef Chowi het volgende:
Nee, maar ik bedoel, hier. Als in, op school..
Aww. Maar als je er binnenkort weer onder mag staan is het extra fijn!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Mensen, waardeer de douche. Ik mis hem. Naar kersjes ruiken na moeite gedaan te hebben voor een wasbak is toch niet hetzelfde.
En dus, bier.quote:
Gaarne.quote:
ik weet het!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Mensen, waardeer de douche. Ik mis hem. Naar kersjes ruiken na moeite gedaan te hebben voor een wasbak is toch niet hetzelfde.
Leer nou hodfrdomme eens dat je geen Imageshack (quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Leer nou hodfrdomme eens dat je geen Imageshack () moet gebruiken
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Héb ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef mcDavid het volgende:
http://www.mozilla.com/products/download.html?product=firefox-1.5.0.4&os=win〈=nl
Gebruik geen paupersites om foto's te uploaden, dan is dat ook niet nodig om kostbare mbs op te offeren. Plus dat ik firefox op een cursistenpc niet ga installerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.mozilla.com/products/download.html?product=firefox-1.5.0.4&os=win&lang=nl
ok, gelukkig heb je hem nu goed ingesteld.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Héb ik.
Neemt niet weg dat Imagesjek kut is, met die gare kikkers van ze.
Ik zou niet eens weten wat ik moet instellenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, gelukkig heb je hem nu goed ingesteld.
en imageshack is op zich best relaxt, alleen stom dat ze Fok! geblokkeerd hebben
daarom heb ik het hem even verteldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik moet instellen
Ik ook, maar op imageshack gebied gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:15 schreef mcDavid het volgende:
ik ben een nerd.
Oh, ja, sorry, geen erg in gehad, heb hem zelf niet geuploadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:14 schreef mcDavid het volgende:
INHolland
quote:kut
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef Litso het volgende:
Ik wil een andere opleiding gaan doen.
Ik was te laat met mijn semesterkeuze voor volgend jaar en de enige twee leuke vakken zijn vol. Nu moet ik stomme kutvakken doen.quote:
Ik ga deze even proberen te visualiseren, denk ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:29 schreef Chowi het volgende:
Imageshack is voor mannen die het fijn vinden om over hun piemeltje te plassen.
Daar gaat het nou juist om.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga deze even proberen te visualiseren, denk ik
Hm, hm. Creatief. Ik wilde bijna zeggen "Gelukkig gebruik ik tinypic" maar die is wat ongelukkig als het over piemels gaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:29 schreef Chowi het volgende:
Imageshack is voor mannen die het fijn vinden om over hun piemeltje te plassen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga deze even proberen te visualiseren, denk ik
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, hm. Creatief. Ik wilde bijna zeggen "Gelukkig gebruik ik tinypic" maar die is wat ongelukkig als het over piemels gaat.
Dankquote:
Kutgothics.quote:
En ook verre van de waarheid, trouwens. Tevens.quote:
Ik kan er niet over oordelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
En ook verre van de waarheid, trouwens. Tevens.
Want je had natuurlijk zo'n wijde overzeas aan.quote:
Google -> afbeeldingen -> pissquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh das gewoon ziek. Die was ik aan het zoeken!
Tóen niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:34 schreef Chowi het volgende:
Want je had natuurlijk zo'n wijde overzeas aan.
Kan me het niet meer herinneren, eerlijk gezegd.quote:
Niks mis met Overzeas.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want je had natuurlijk zo'n wijde overzeas aan.
Ik verwijt Overzeas niets.quote:
Je bent zó tolerant.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef ehqo het volgende:
Ik heb niks met Overzeas. Maar ik heb er ook niets op tegen, niet dat ik ze zou dragen.
Tis beter dan een vent in een legging.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:39 schreef ehqo het volgende:
Ik heb niks met Overzeas. Maar ik heb er ook niets op tegen, niet dat ik ze zou dragen.
Als je dat nou eens zegt terwijl je aan mijn voeten ligt, en dat ik dan mijn shirt kapot scheur en fier mijn hoofd de lucht in hef. Dat zou stoer zijn.quote:
Hihiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje jammer dat ik nu BeF-mannen in leggings voor me zie.
En een vrouw in een legging is het wél helemaal?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis beter dan een vent in een legging.
Er zit nog heel wat tussen Overzeas en leggings.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis beter dan een vent in een legging.
Okay, maar dit weekend kan ik niet, want dan vertoef ik bij JDude. En het weekend daarop heb ik een semi-double-date met Dagoslet en Tiekje. Maar ik zet je op de wachtlijst.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als je dat nou eens zegt terwijl je aan mijn voeten ligt, en dat ik dan mijn shirt kapot scheur en fier mijn hoofd de lucht in hef. Dat zou stoer zijn.
Je weet dat ik dat voor me zie zodra ik je weer zie he?quote:
Ja, dat is wel helemaal hip.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
En een vrouw in een legging is het wél helemaal?
Alles wat strak is is goedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
En een vrouw in een legging is het wél helemaal?
Ach, dan denk ik wel even aan je McFishFiletje en kunnen we allebei lachen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat voor me zie zodra ik je weer zie he?.
[..]
Ja, dat is wel helemaal hip.
Yvonne?quote:
Yes.quote:
Hey, dat was niet míjn opmerking.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, dan denk ik wel even aan je McFishFiletje en kunnen we allebei lachen.
Geeft niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, dat was niet míjn opmerking.
woensdag toevallig nog 2 van gekochtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Skatebroek
http://xs101.xs.to/xs101/06235/DSC00162.JPG
Ah ja, ik dacht nog aan jullie toen ik over de Schelmseweg fietste (langs de dierentuin enzo in Arnhem) en er grote borden met "METALLICA -->" stonden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef killswitch het volgende:
metallica heerscht dikke vette poep
was echt geniaal concert
American Beauty. De film dan.quote:
Correct. En Ghost World. Die ik nu ga kijken. Daarin heeft ze echt de mafste creaties aan. Leuk.quote:
die hadden wij niet nodigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah ja, ik dacht nog aan jullie toen ik over de Schelmseweg fietste (langs de dierentuin enzo in Arnhem) en er grote borden met "METALLICA -->" stonden.
Dat zijn van die klotechauffeurs die mijn neefje dood hebben gereden...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
die hadden wij niet nodig
zijn vanaf het hostel met een taxi gegaan, zoeen die het niet al te nouw neemt met de verkeersregels, eenrichtingsweggetje hier, busbaantje daar
bij de afslag richting arnhem was het wel wat druk toen ik er reed. Gelukkig moest ik er 1 eerder afquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef killswitch het volgende:
metallica heerscht dikke vette poep
was echt geniaal concert
quote:
quote:
crea bea buiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Taksi.
search eeeeeeeeennnnn, seek and destroy \m/quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
OP een onbewoond eeeeiheeeeiland.
Ghost World downloaden. Geniaal!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
Ik verveel me.
Oja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ghost World downloaden. Geniaal!
Klassikaal les, dus ik ben met up en downs aan het fokkenquote:
Als ik nog ergens mee moet helpen hoor ik het welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet niks
Ik ga een Roosbeef Fansite maken
Goed plan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als ik nog ergens mee moet helpen hoor ik het wel
stukje php ofzo
en ik wil eventueel ook wel wat photoshop werk doen, als je hulp nodig hebtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als ik nog ergens mee moet helpen hoor ik het wel
stukje php ofzo
Wat zijn jullie behulpzaam opeens.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
en ik wil eventueel ook wel wat photoshop werk doen, als je hulp nodig hebt
niet dat ik fan ben van de band, maar weinig te doen dus
klinkt alsof je er niet bepaald zin in hebtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
Zo BBQ van het werk.
Niet echt, ben moe, kga liever in mn tuintje liggen met een boek.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
klinkt alsof je er niet bepaald zin in hebt
ik zou persoonlijk voor de BBQ gaan, maarja ik ben dan ook groot fan van een goed stuk vleeschquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet echt, ben moe, kga liever in mn tuintje liggen met een boek.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe subtiele doodsverwensing aan mensen die taksi drinken.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:38 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb het sterveswarmebloedjeheet..
ik heb een ventilator die lekker rondjes staat te draaienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:38 schreef Neenetje het volgende:
Ik zette net het raam open en toen bliezen alle papieren van het bureau van m'n andere supervisor.. so.. bad call...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb een ventilator die lekker rondjes staat te draaien
Een leuk design voor wat?quote:
Waar gaat het over?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:38 schreef Neenetje het volgende:
Wil je ideeën of een design?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil een fansite maken voor de band Roosbeef (www.roosbeef.nl).
Maar ik ben heel slecht in designen enzo
Neem mij! Neem mij!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zin om willekeurige objecten door m'n kamer te gooien.
Vanavond openlucht film @ parkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
Godendranken, terrassen, vrienden, tof.
Wakker worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
Godendranken, terrassen, vrienden, tof.
Ik wou gewoon dat je aan me zat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*jij bent vast niet zomaar op te tillen en weg te gooien.
Oh ja, ik heb helemaal geen vrienden.quote:
HASJ!quote:
Yes.quote:
4quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Zo, nu 3 oranje users op deze pagina.
Jij neemt morgen je voorraad mee?quote:
Ik denk dat ik morgen nog wel even langs de shop ga van tevoren, ja.quote:
Hey! Jij moet donkeroranje zijn.quote:
En dat ben je ook.quote:
Hai, lieverd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:41 schreef Stofje het volgende:
Hoi Chowi.
Kop een Darwin.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:40 schreef Stofje het volgende:
Godver. Ik verveelde me op FOK, omdat ik BeF vergeten was. Centrale topics.![]()
Waar je maar wil. Ik laat het allemaal wel gebeuren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Waar mag ik allemaal aanzitten?
Hoi c_c.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Waar mag ik allemaal aanzitten?
Shut up.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Litso.
L-I-T-S-O
Listo.
L-I-S-T-O.
Schele muts.![]()
Je was toch homo?quote:
Ook aan je navel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Waar je maar wil. Ik laat het allemaal wel gebeuren.
Interessant, zeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik je lief. Als ik hetero was, was je lief maar onaantrekkelijk.
Of God is heel lelijk.Tenminste, in sommige gevallen dan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef cerror het volgende:
Veel mensen roepen dat ze zijn gemaakt als evenbeeld van god...
In feite bestaan ze dan niet toch?
Als god een combo is van alle mensen is lijkt hij eerder op E.T. dan op een mens...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of God is heel lelijk.Tenminste, in sommige gevallen dan.
Als Ron Brandsteder. Denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Als god een combo is van alle mensen is lijkt hij eerder op E.T. dan op een mens...
God is gewoon een figuurlijk iets. Een invulling op alles waar geen antwoord op is. Niet eens een mens.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Als god een combo is van alle mensen is lijkt hij eerder op E.T. dan op een mens...
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
God is gewoon een figuurlijk iets. Een invulling op alles waar geen antwoord op is. Niet eens een mens.
Misschien is het wel een schatkist met een unibräü.....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
God is gewoon een figuurlijk iets. Een invulling op alles waar geen antwoord op is. Niet eens een mens.
Ik paar uur geleden in het park op een bankje draaien, ben ik klaar besef ik me dat ik geen aansteker bij me had.quote:
Dank je. Ik lees wel eens.quote:
Of het is de kauwgomballenautomaat die voor de supermarkt staat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien is het wel een schatkist met een unibräü.....
Vuur maken is niet moeilijk, zelfs zonder aansteker.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik paar uur geleden in het park op een bankje draaien, ben ik klaar besef ik me dat ik geen aansteker bij me had..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of het is de kauwgomballenautomaat die voor de supermarkt staat.
Ik zie al iedereen hosanna zingen tegen de pui van de lokale allah arg snackbar omdat de fiberglas reuzenfriet met handen en voeten jezus blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of het is de kauwgomballenautomaat die voor de supermarkt staat.
Ik denk niet dat ik aan je navel durf te zitten, dat is te intiem. Ik grijp je wel gewoon in je kruis.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie al iedereen hosanna zingen tegen de pui van de lokale allah arg snackbar omdat de fiberglas reuzenfriet met handen en voeten jezus blijkt te zijn.
Wil je misschien een keer mijn schouderblad aanraken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik aan je navel durf te zitten, dat is te intiem. Ik grijp je wel gewoon in je kruis.
Whehehe. Dan zou je toch even staan te kijken, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie al iedereen hosanna zingen tegen de pui van de lokale allah arg snackbar omdat de fiberglas reuzenfriet met handen en voeten jezus blijkt te zijn.
Heb ik vast al 's gedaan. Toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Wil je misschien een keer mijn schouderblad aanraken?![]()
Wat als God geen man blijkt te zijn, maar een lekker wijf?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef cerror het volgende:
Of blijkt god niet god, Jahweh of Allah te heten, maar gewoon Henk.
"Ik ben Henk, jullie verlosser!"
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik paar uur geleden in het park op een bankje draaien, ben ik klaar besef ik me dat ik geen aansteker bij me had..
"Ik ben Anita, jullie schepper"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat als God geen man blijkt te zijn, maar een lekker wijf?
Wat is er fout aan "ben ik klaar"?quote:
Hebben jullie nou al geneukt eigenlijk?quote:
Zie bovenstaande quote.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al geneukt eigenlijk?
In mijn fantasieën krijg ik een My Little Pony van je voor mijn verjaardag, of schilder je fonteinen van dropwater. Wát een fantasieën zijn datquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In jouw fantasieën doe ik wel meer.
Dan zou ik copuleren met god.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat als God geen man blijkt te zijn, maar een lekker wijf?
Is 11 je achternaam?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, ik ben Mer, maar jullie mogen me Spuit 11 noemen.
Hihi dus toch squirten?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, ik ben Mer, maar jullie mogen me Spuit 11 noemen.
Jammer dat het nog zo lang duurt tot je verjaardag.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Litso het volgende:
[..]
In mijn fantasieën krijg ik een My Little Pony van je voor mijn verjaardag, of schilder je fonteinen van dropwater. Wát een fantasieën zijn dat
Soms als ik me verveel probeer ik het wel eens. Maar ik weet niet precies hoe het hoort te klinken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, die is onuitspreekbaar. M'n achternaam dus.
[..]
Alleen op video.
Het zal je ook nooit lukken ben ik bang.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Soms als ik me verveel probeer ik het wel eens. Maar ik weet niet precies hoe het hoort te klinken.
zo moeilijk is dat toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zal je ook nooit lukken ben ik bang.
Ik ben anders heel getalenteerd hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zal je ook nooit lukken ben ik bang.
Overigens is deze post een beetje verkeerd op te vatten, na dat squirtgedoe.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Soms als ik me verveel probeer ik het wel eens. Maar ik weet niet precies hoe het hoort te klinken.
Daar kwam ik ook pas achter toen ik de post nalas. Maar toen was het al te laat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overigens is deze post een beetje verkeerd op te vatten, na dat squirtgedoe.
ik moest idd even 2x kijken!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overigens is deze post een beetje verkeerd op te vatten, na dat squirtgedoe.
Je kan m'n voornaam niet uitspreken. Niet jij alleen, gewoon álle Nederlanders. Kan je niets aan doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben anders heel getalenteerd hoor
Ik kon zelfs de ijslandse naam van de moeder van een vriend van me uitspreken. En daarmee was ik zo ongeveer de enige, behalve dat gezin zelf dan
Dit is zó niet grappig dat het pijnlijk wordt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch ook weer niet?
"Clown"
*koud bier aangeeftquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:29 schreef Neenetje het volgende:
Onfrustreer mij.
Je voornaam is niet zo moeilijk toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan m'n voornaam niet uitspreken. Niet jij alleen, gewoon álle Nederlanders. Kan je niets aan doen.
[..]
Dit is zó niet grappig dat het pijnlijk wordt.
Merquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan m'n voornaam niet uitspreken. Niet jij alleen, gewoon álle Nederlanders. Kan je niets aan doen.
[..]
Dit is zó niet grappig dat het pijnlijk wordt.
Nee, maar de uitspraak in het Nederlands zeg maar, klopt niet met de Turkse uitspraak. Maar dat is mierenneuken, het oudje tegenover me in het ziekenhuis noemde me Sarimer, ofzo.quote:
Bizzquote:
Ach, een meid die ik kende heette Özlem. Je moest eens weten hoeveel manieren Nederlanders kunnen vinden om dát uit te sprekenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar de uitspraak in het Nederlands zeg maar, klopt niet met de Turkse uitspraak. Maar dat is mierenneuken, het oudje tegenover me in het ziekenhuis noemde me Sarimer, ofzo.
[..]
Bizz.
Metallica was gaaf zeker he? Hoe is het met Hans?
och, als het maar duidelijk is he!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
het oudje tegenover me in het ziekenhuis noemde me Sarimer, ofzo.
Geloof me, ik heb ook véél manieren gehoord. De ergste was Meurkaan denk ik. Muziekleraar. Hij was serieus, en bleef het consequent zeggen. Op zich grappig, maar vraag me niet hoe hij aan die eu-klank kwam.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, een meid die ik kende heette Özlem. Je moest eens weten hoeveel manieren Nederlanders kunnen vinden om dát uit te spreken
Gaarne, straks voetbal en geen bier in huis.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:43 schreef Chowi het volgende:
Iemand nog bier?
Jij drinkt toch frisdrank?quote:
misschien had het iets met je deodorant te maken!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb ook véél manieren gehoord. De ergste was Meurkaan denk ik. Muziekleraar. Hij was serieus, en bleef het consequent zeggen. Op zich grappig, maar vraag me niet hoe hij aan die eu-klank kwam.
Dude, ram je kop maar gewoon tegen een willekeurige muur, dit wordt niets zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien had het iets met je deodorant te maken!
ik heb het te warm om een muur te rammen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, ram je kop maar gewoon tegen een willekeurige muur, dit wordt niets zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |