wat is er mis met een scheermes?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft er nog wat rattengif over?
idd, mits een mix van de 3quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Goeie tt.
Ratten met stekels.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef ehqo het volgende:
Over ratten gesproken, er zat gister een egel in onze tuin.
Probeer egelgifquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:32 schreef mcDavid het volgende:
Hebben we eindelijk eens een rattenplaag, lusten desbetreffende ratten geen rattengif
Huilie!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:58 schreef mcDavid het volgende:
Ch. en JD posten maar onder een kloon als ze zich hier nog durven te vertonen! [afbeelding]
Dat zou mooi zijn iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat Nederland de eerste ronde eruit vliegt. Al die Oranjeheisa voor niets.
ze mogen best ff Duitsland in de pan hakken, maar daarvoor hoeven ze toch niet álles oranje te maken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat Nederland de eerste ronde eruit vliegt. Al die Oranjeheisa voor niets.
Dat je je dáár druk om moet makenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef mcDavid het volgende:
ze mogen best ff Duitsland in de pan hakken, maar daarvoor hoeven ze toch niet álles oranje te maken?
dat kan ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat je je dáár druk om moet maken.
Vind het al bijna net zo irritant als mensen die niet tegen klonen kunnen.
Jep.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Lits, (en List) je onderschrift
roosbeef[afbeelding]
Ik zou er best om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
oh ja!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
inmiddels overgestapt op egelgif
...en het land wordt geregeerd door ene J.P. Balkenendequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef ehqo het volgende:
Ik mag van Basten wel trouwens, als ik Oranje het gun om verder te komen is dat om van Basten. Zo kalm, stoïcijns, verstandig.
Ik vind hem altijd kijken alsof hij géén idee heeft waar hij het over heeft. Maar dat is niet erg, want ik snap ook niets van voetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef ehqo het volgende:
Ik mag van Basten wel trouwens, als ik Oranje het gun om verder te komen is dat om van Basten. Zo kalm, stoïcijns, verstandig.
Dat kan beter. Mijn aandacht krijg je niet met dat gejank. Net als kinderen, hoe harder ze janken hoe minder aandacht ik ze geef.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Auuuuuuuuuuuuuuuhauhauhauhaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuu.
[/schreeuw om aandacht]
Puber.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:14 schreef Chowi het volgende:
Twee uur nakomen.
Precies. Ze moeten allemaal dood, die kinderen. Niks volgende generatie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat kan beter. Mijn aandacht krijg je niet met dat gejank. Net als kinderen, hoe harder ze janken hoe minder aandacht ik ze geef.
Stiekem had ik gewoon kramp.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat kan beter. Mijn aandacht krijg je niet met dat gejank. Net als kinderen, hoe harder ze janken hoe minder aandacht ik ze geef.
Ik was alleen maar een uurtje eerder naar huis gegaan, gister. Als ik hele dagen spijbel krijg ik nooit straf.quote:
Of je nou thuis FOk!t of op school, hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:14 schreef Chowi het volgende:
Twee uur nakomen.
Precies.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of je nou thuis FOk!t of op school, he
Ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik m'n tieten dan maar laten zien? Voor aandacht? Werkt dat?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:14 schreef Chowi het volgende:
Twee uur klaarkomen.
Chowiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
Ik wilde alleen nog even naar de stad, maar ja.
Wijf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
Ik wilde alleen nog even naar de stad, maar ja.
Een roflkikker!quote:
Ja, zie ondertitel. En, eh, já. Ik kan.quote:
Wat eko zegt!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal ik m'n tieten dan maar laten zien? Voor aandacht? Werkt dat?
Iets op tegen?quote:
I'd hit her.quote:
Nou, die gulp kan ook weer dicht.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, ik zal het onthouden voor als ik écht een tekort heb.
Puick.quote:
Ik doe mee.quote:
Ik héb Firefox.quote:
Puicke neuqseks.quote:
oh.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je had ze kunnen zien, maar jíj sloeg het af hè.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik was gewoon klaar met plassen, daar kan jij ook niets aan doen.
Veertien punt gif.quote:
Ik wil hier weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Veertien punt gif.
Hm. Ik ga maar eens wat te drinken pakken, droog uit hier.
Nou ja, je keek er zo sip bij, dus ik dacht dat je het erg vond. Sorry. Ik zal niet meer denken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik was gewoon klaar met plassen, daar kan jij ook niets aan doen.
PWNED!quote:106 Teletekst vr 09 jun
Pedofielenpartij mag geen NVD heten
` De partij die is voortgekomen uit de
pedofielenbeweging mag niet langer de
afkorting NVD gebruiken.Dat heeft de
rechter in Den Haag bepaald in een kort
geding dat was aangespannen door het
beveiligingsbedrijf NVD uit Haarlem.
Medewerkers willen geen NVD-uniform aan
uit angst om geassocieerd te worden met
pedofilie.Ook zijn er boze mailtjes
gekomen van mensen die dachten dat ze
op de site van de 'pedopartij' zaten.
De partij pleit voor legalisering van
seks tussen volwassenen en kinderen
vanaf twaalf jaar.De oprichters van de
partij zijn enkele malen bedreigd nadat
ze hun beginselen hadden gepresenteerd.
Tomorróóów!quote:
Nee, maar ik bedoel, hier. Als in, op school.quote:
Eauhquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:35 schreef Chowi het volgende:
Nee, maar ik bedoel, hier. Als in, op school..
Aww. Maar als je er binnenkort weer onder mag staan is het extra fijn!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Mensen, waardeer de douche. Ik mis hem. Naar kersjes ruiken na moeite gedaan te hebben voor een wasbak is toch niet hetzelfde.
En dus, bier.quote:
Gaarne.quote:
ik weet het!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Mensen, waardeer de douche. Ik mis hem. Naar kersjes ruiken na moeite gedaan te hebben voor een wasbak is toch niet hetzelfde.
Leer nou hodfrdomme eens dat je geen Imageshack (quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Leer nou hodfrdomme eens dat je geen Imageshack () moet gebruiken
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Héb ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef mcDavid het volgende:
http://www.mozilla.com/products/download.html?product=firefox-1.5.0.4&os=win〈=nl
Gebruik geen paupersites om foto's te uploaden, dan is dat ook niet nodig om kostbare mbs op te offeren. Plus dat ik firefox op een cursistenpc niet ga installerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.mozilla.com/products/download.html?product=firefox-1.5.0.4&os=win&lang=nl
ok, gelukkig heb je hem nu goed ingesteld.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Héb ik.
Neemt niet weg dat Imagesjek kut is, met die gare kikkers van ze.
Ik zou niet eens weten wat ik moet instellenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, gelukkig heb je hem nu goed ingesteld.
en imageshack is op zich best relaxt, alleen stom dat ze Fok! geblokkeerd hebben
daarom heb ik het hem even verteldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik moet instellen
Ik ook, maar op imageshack gebied gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:15 schreef mcDavid het volgende:
ik ben een nerd.
Oh, ja, sorry, geen erg in gehad, heb hem zelf niet geuploadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:04 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:14 schreef mcDavid het volgende:
INHolland
quote:kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |