wat is er mis met een scheermes?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft er nog wat rattengif over?
idd, mits een mix van de 3quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Goeie tt.
Ratten met stekels.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef ehqo het volgende:
Over ratten gesproken, er zat gister een egel in onze tuin.
Probeer egelgifquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:32 schreef mcDavid het volgende:
Hebben we eindelijk eens een rattenplaag, lusten desbetreffende ratten geen rattengif
Huilie!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:58 schreef mcDavid het volgende:
Ch. en JD posten maar onder een kloon als ze zich hier nog durven te vertonen! [afbeelding]
Dat zou mooi zijn iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat Nederland de eerste ronde eruit vliegt. Al die Oranjeheisa voor niets.
ze mogen best ff Duitsland in de pan hakken, maar daarvoor hoeven ze toch niet álles oranje te maken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat Nederland de eerste ronde eruit vliegt. Al die Oranjeheisa voor niets.
Dat je je dáár druk om moet makenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef mcDavid het volgende:
ze mogen best ff Duitsland in de pan hakken, maar daarvoor hoeven ze toch niet álles oranje te maken?
dat kan ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat je je dáár druk om moet maken.
Vind het al bijna net zo irritant als mensen die niet tegen klonen kunnen.
Jep.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Lits, (en List) je onderschrift
roosbeef[afbeelding]
Ik zou er best om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
oh ja!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
inmiddels overgestapt op egelgif
...en het land wordt geregeerd door ene J.P. Balkenendequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef ehqo het volgende:
Ik mag van Basten wel trouwens, als ik Oranje het gun om verder te komen is dat om van Basten. Zo kalm, stoïcijns, verstandig.
Ik vind hem altijd kijken alsof hij géén idee heeft waar hij het over heeft. Maar dat is niet erg, want ik snap ook niets van voetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef ehqo het volgende:
Ik mag van Basten wel trouwens, als ik Oranje het gun om verder te komen is dat om van Basten. Zo kalm, stoïcijns, verstandig.
Dat kan beter. Mijn aandacht krijg je niet met dat gejank. Net als kinderen, hoe harder ze janken hoe minder aandacht ik ze geef.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Auuuuuuuuuuuuuuuhauhauhauhaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuu.
[/schreeuw om aandacht]
Puber.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:14 schreef Chowi het volgende:
Twee uur nakomen.
Precies. Ze moeten allemaal dood, die kinderen. Niks volgende generatie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat kan beter. Mijn aandacht krijg je niet met dat gejank. Net als kinderen, hoe harder ze janken hoe minder aandacht ik ze geef.
Stiekem had ik gewoon kramp.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat kan beter. Mijn aandacht krijg je niet met dat gejank. Net als kinderen, hoe harder ze janken hoe minder aandacht ik ze geef.
Ik was alleen maar een uurtje eerder naar huis gegaan, gister. Als ik hele dagen spijbel krijg ik nooit straf.quote:
Of je nou thuis FOk!t of op school, hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:14 schreef Chowi het volgende:
Twee uur nakomen.
Precies.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of je nou thuis FOk!t of op school, he
Ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik m'n tieten dan maar laten zien? Voor aandacht? Werkt dat?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:14 schreef Chowi het volgende:
Twee uur klaarkomen.
Chowiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
Ik wilde alleen nog even naar de stad, maar ja.
Wijf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
Ik wilde alleen nog even naar de stad, maar ja.
Een roflkikker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |