En de agent in beeld gaf aan dat hier geen aangifte van was gedaan en hem verder niets van bekend was....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:52 schreef _Bambi_ het volgende:
Op het journaal werd gezegd dat diezelfde hond ook al een aantal katten heeft doodgebeten
* MarMar zegt: dood door schuldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef repesteeltje het volgende:
ik vind het ronduit belachelijk dat dat beest direct wordt afgespoten. Die ouders laten dat beest alleen met een nieuwe telg...
juist en wat wordt hun straf ???
Wiens schuld?quote:
Vind ik ook erg raar. Snap wel dat ze de hond niet willen houden maar zoek er dan een andere plek voor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef repesteeltje het volgende:
ik vind het ronduit belachelijk dat dat beest direct wordt afgespoten. Die ouders laten dat beest alleen met een nieuwe telg...
juist en wat wordt hun straf ???
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind dieren inderdaad waardevoller dan mensen.
Ze zijn tenminste niet hypocriet en lopen je niet te bedonderen waar je bij staat. Dieren zijn trouw. Ik zal eerder een traan laten om een dier dat sterft dan een mens die sterft
Wat is er mis met Gorredijk dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:44 schreef SCH het volgende:
Vreselijk voor die ouders trouwens.
Woon je in Gorredijk, wat op zich al geen feest is, en dan ook dit nog
nee, helaas niet. Ooit was het een Disney wereld, maar mensen zoals jij hebben het voorgoed verpestquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef 61neorej het volgende:
[..]
![]()
Je leeft niet in een disney wereld hoor![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, helaas niet. Ooit was het een Disney wereld, maar mensen zoals jij hebben het voorgoed verpest
ik heb het over dier-mens relaties. Mensen onderling zijn nou ook niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:01 schreef 61neorej het volgende:
[..]
![]()
Word steeds grappiger...
Ooit was het een disney wereld...
Dieren kunnen wreder zijn in het doden als mensen.
Dieren kunnen met hun eten spelen.
DIeren vechten onder elkaar tot ze er dood bij neervallen.
Dieren zullen er ook alles aan doen om maar zoveel mogelijk ruimte te hebben.
Kijk naar ratten of onkruid, die planten zich zoveel mogelijk voort proberen andere dieren uit te roeien zodat ze het voor zich alleen hebben (plagen).
Een mens is niet veel anders, maar een mens is slimmer/sterker dus staan ze bovenaan de voedselketen.
Net als dat een leeuw boven een antilope staat doordat ze sterker zijn.
En die gaan heus niet lief met elkaar om.
helaas niet daar is de afloop vaker een happy endquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef 61neorej het volgende:
[..]
![]()
Je leeft niet in een disney wereld hoor![]()
Daarom lijken mensen ook net dieren, maar ze staan hoger dus zijn ze andere dieren de baas.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb het over dier-mens relaties. Mensen onderling zijn nou ook niet echt om over naar huis te schrijven
Maar goed, het is duidelijk dat de meesten van jullie hier al zover afgestompt zijn dat je dat niet meer begrijptToch jammer
Je doet jezelf tekort.
Ga toch weg, die ouders zijn hard genoeg gestraft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, ik mis inderdaad ook de aanklacht tegen de ouders.
eigen schuld, dikke bult zeggen we danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:10 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ga toch weg, die ouders zijn hard genoeg gestraft.
Vroeger te weinig aandacht gekregen ofzo op school?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eigen schuld, dikke bult zeggen we danze hebben hun eigen baby vermoord.
de mens lijkt totaal niet op de dier een dier doodt voor levensbehoefde of overleving wij kopen het bij de supermarkt en als een huisdier niet deugt laten we het doodt maken door een ander dat is simpelder want we zijn laf laat een ander het maar doen en dan geven we het een mooie naam laten inslapenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:09 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Daarom lijken mensen ook net dieren, maar ze staan hoger dus zijn ze andere dieren de baas.
Ik doe mezelf overigens niks te kort.
Ik ga echt niet janken om een dood dier. Jammer voor dat dier, maar een mens is voor mij toch 1000 keer belangrijker!
Flextarier trouwensHoe hypocriet kan je zijn.
Word dan echt vegetarier. (Ik leef blijkbaar nog diervriendelijker als jou)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |