Dat schilderij ziet hij inet. Je string welquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:05 schreef maduropa het volgende:
[..]
hang eens een schilderijtje ietsje scheef. Als hij het meteen recht-hangt, dan heeft hij gewoon oog voor detail en ziet ie gewoon veel.
Verwacht je hier een serieus antwoord op?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie ook in andere topics steeds iets over een vislucht. Mijn kut ruikt nooit naar vis.
Vanwaar die associatie?!
jjaaa moooiiiii,.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:58 schreef Hari-Bo het volgende:
Vrouwen zonder slipje onder hun rok zijn geil![]()
geestig +2quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:36 schreef Vector_SLD het volgende:
Heb je pics ofzo. Ik begrijp niks van de OP?
het is de schuld van Eva!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie ook in andere topics steeds iets over een vislucht. Mijn kut ruikt nooit naar vis.
Vanwaar die associatie?!
Hijs erg goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het is de schuld van Eva!!!
bron cq bewijs vindt je hieronder![]()
http://www.moppensite.be/toonmop.php?id=549
Laat me raden, jouwe ruikt naar kaneelquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn kut ruikt nooit naar vis.
MediaHoer? GangsterSletje?quote:
Ruik je elke dag je eigen kut dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanwaar die associatie?!
K denk dat ze ff der vingers der doorheen haald voor een check ofzo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ruik je elke dag je eigen kut dan?
Is dat zo gek? Ik ken mijn lichaam en weet hoe ik ruik. Het zal mij dan ook niet snel overkomen dat ik niet lekker ruik bij een man ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ruik je elke dag je eigen kut dan?
schijnt datvrouwen beter kunnen ruiken,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik ken mijn lichaam en weet hoe ik ruik. Het zal mij dan ook niet snel overkomen dat ik niet lekker ruik bij een man ofzo.
Ik ben alleen benieuwd hoe je dat fysiek voor elkaar krijgt. Probeer je met je neus zo dicht mogelijk bij je grotje te komen? Schuif je, zoals al aangegeven, dagelijks er een paar vingers in en ga je deze besnuffelen? Of ruik je elke avond even aan je slipje als je deze uittrekt? Ik ben gewoon benieuwd...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik ken mijn lichaam en weet hoe ik ruik. Het zal mij dan ook niet snel overkomen dat ik niet lekker ruik bij een man ofzo.
Heb je jezelf bevredigd tijdens het typen van dat stukje?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:41 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd hoe je dat fysiek voor elkaar krijgt. Probeer je met je neus zo dicht mogelijk bij je grotje te komen? Schuif je, zoals al aangegeven, dagelijks er een paar vingers in en ga je deze besnuffelen? Of ruik je elke avond even aan je slipje als je deze uittrekt? Ik ben gewoon benieuwd...
Geen idee, ik ruik nog niks...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:56 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Heb je jezelf bevredigd tijdens het typen van dat stukje?
Als dat het geval is zullen alle zwerfkatten uit de buurt ook wel aandringen om te kijken waar die haringgeur nu vandaan komt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:41 schreef het.ismij het volgende:
Tenzij je zo gigantisch ruikt dat je het ruikt als je staat.
En weer komt die vislucht opzetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:43 schreef slashyou het volgende:
[..]
Als dat het geval is zullen alle zwerfkatten uit de buurt ook wel aandringen om te kijken waar die haringgeur nu vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |