Dat schilderij ziet hij inet. Je string welquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:05 schreef maduropa het volgende:
[..]
hang eens een schilderijtje ietsje scheef. Als hij het meteen recht-hangt, dan heeft hij gewoon oog voor detail en ziet ie gewoon veel.
Verwacht je hier een serieus antwoord op?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie ook in andere topics steeds iets over een vislucht. Mijn kut ruikt nooit naar vis.
Vanwaar die associatie?!
jjaaa moooiiiii,.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:58 schreef Hari-Bo het volgende:
Vrouwen zonder slipje onder hun rok zijn geil![]()
geestig +2quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:36 schreef Vector_SLD het volgende:
Heb je pics ofzo. Ik begrijp niks van de OP?
het is de schuld van Eva!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie ook in andere topics steeds iets over een vislucht. Mijn kut ruikt nooit naar vis.
Vanwaar die associatie?!
Hijs erg goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het is de schuld van Eva!!!
bron cq bewijs vindt je hieronder![]()
http://www.moppensite.be/toonmop.php?id=549
Laat me raden, jouwe ruikt naar kaneelquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn kut ruikt nooit naar vis.
MediaHoer? GangsterSletje?quote:
Ruik je elke dag je eigen kut dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanwaar die associatie?!
K denk dat ze ff der vingers der doorheen haald voor een check ofzo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ruik je elke dag je eigen kut dan?
Is dat zo gek? Ik ken mijn lichaam en weet hoe ik ruik. Het zal mij dan ook niet snel overkomen dat ik niet lekker ruik bij een man ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ruik je elke dag je eigen kut dan?
schijnt datvrouwen beter kunnen ruiken,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik ken mijn lichaam en weet hoe ik ruik. Het zal mij dan ook niet snel overkomen dat ik niet lekker ruik bij een man ofzo.
Ik ben alleen benieuwd hoe je dat fysiek voor elkaar krijgt. Probeer je met je neus zo dicht mogelijk bij je grotje te komen? Schuif je, zoals al aangegeven, dagelijks er een paar vingers in en ga je deze besnuffelen? Of ruik je elke avond even aan je slipje als je deze uittrekt? Ik ben gewoon benieuwd...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik ken mijn lichaam en weet hoe ik ruik. Het zal mij dan ook niet snel overkomen dat ik niet lekker ruik bij een man ofzo.
Heb je jezelf bevredigd tijdens het typen van dat stukje?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:41 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd hoe je dat fysiek voor elkaar krijgt. Probeer je met je neus zo dicht mogelijk bij je grotje te komen? Schuif je, zoals al aangegeven, dagelijks er een paar vingers in en ga je deze besnuffelen? Of ruik je elke avond even aan je slipje als je deze uittrekt? Ik ben gewoon benieuwd...
Geen idee, ik ruik nog niks...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:56 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Heb je jezelf bevredigd tijdens het typen van dat stukje?
Als dat het geval is zullen alle zwerfkatten uit de buurt ook wel aandringen om te kijken waar die haringgeur nu vandaan komt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:41 schreef het.ismij het volgende:
Tenzij je zo gigantisch ruikt dat je het ruikt als je staat.
En weer komt die vislucht opzetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:43 schreef slashyou het volgende:
[..]
Als dat het geval is zullen alle zwerfkatten uit de buurt ook wel aandringen om te kijken waar die haringgeur nu vandaan komt.
In verhouding weinig contact...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:45 schreef HUG-LIFE het volgende:
zomers zie ik veel meisjes met rokjes. zomers zie ik ook veel onder de rokjes van deze meisjes.
Vaak hebben ze gewoon slip aan en soms zelfs een soort 2e onderbroekje, spandex lijkende shit.
En zeer zelden heb ik een kutje zien openbaren.
Dus het luchtende kutje is naar mijn mening way over-rated
(tenzij het de wat oudere dames 30+ betreft, daar heb ik in verhouding weinig contact mee)
ik ken meer dan genoeg meiden die dat doen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:53 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K denk dat ze ff der vingers der doorheen haald voor een check ofzo?![]()
Om de beerput te luchten.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:40 schreef Steephh het volgende:
Ik snap niet wat er zo fijn aan is niets onder een rokje te dragen... Maar ik ben dan ook een man... Kunnen jullie niet even uitleggen waarom jullie er (soms) niets onder dragen?
en dan ook die naam en dat icoontje erbij.quote:
natuurlijk kijk in nooit onder rokjes. Ik ben immers een net jongetjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:45 schreef HUG-LIFE het volgende:
zomers zie ik veel meisjes met rokjes. zomers zie ik ook veel onder de rokjes van deze meisjes.
Vaak hebben ze gewoon slip aan en soms zelfs een soort 2e onderbroekje, spandex lijkende shit.
En zeer zelden heb ik een kutje zien openbaren.
Is ooit eens gespoofed in The Simpsons met Willie the groundskeeper die in een kilt zit tijdens een verhoor. Commentaar van de ondervragers: "If you do that again we will shoot you".quote:
Afroman - Crazy rapquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanwaar die associatie?!
Dat geloof ik echt nietquote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
gister kwam er een nichtje langs. gaan we in de tuin zitten en ik ff bier halen. kom ik terug zit ze lekker onderuitgezakt vol met haar poes naar me toe...
Ja.... ? Je nichtje is 12?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
gister kwam er een nichtje langs. gaan we in de tuin zitten en ik ff bier halen. kom ik terug zit ze lekker onderuitgezakt vol met haar poes naar me toe...
ik zou dr helemaal suf neuken!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
incestquote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
ik zou dr helemaal suf neuken!
Misschien kan ze dan toch beter weer een slipje aantrekkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En weer komt die vislucht opzetten.
Lijkt mij ook het beste id.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:28 schreef rameijer het volgende:
[..]
Misschien kan ze dan toch beter weer een slipje aantrekken
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
ik zou dr helemaal suf neuken!
quote:
Misschien ontketen ik met dit topic wel een ware rage.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:39 schreef DenniZZ het volgende:
Ik vind dat alle (nou ja bijna alle) vrouwen het voorbeeld van de TS moeten volgen! Weg met die onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |