Idd, mijn rokje tekende niet af.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:27 schreef Thrilled het volgende:
wat een rare mensen heb je hier
je hebt ook spijkerrokjes waarbij je dus geen contouren ziet... en ik check het altijd even met mn hand bij aankomsteven mn vingers bij haar broek naar binnen, voelen of ze een string aan heeft... tot nu toe altijd wel
(ook even de kleur checken
) vind het wel spannend als ze geen string aan zou hebben
wat voor kleur rokje en type stof had je eigenlijk aan, en wat voor kleuren hebben je strings die je normaal draagt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Idd, mijn rokje tekende niet af.
Als het allemaal andere kleuren ondergoed zijn dan je rokje, dan is het toch mogelijk dat het opviel dat er niks zat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het was een beige rokje van een vrij dikke katoenen stof. Ik heb allerlei strings in mijn kast liggen, van wit tot zwart tot pimpelpaars maar ze zijn wel bijna allemaal van kant.
Blijft het toch de luchtquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het was een beige rokje van een vrij dikke katoenen stof. Ik heb allerlei strings in mijn kast liggen, van wit tot zwart tot pimpelpaars maar ze zijn wel bijna allemaal van kant.
In het begin van onze relagtie deed ik soms weleens stiekum geen slipje aan onder een jurkje ofzo en dat liet ik hem dan zien net voordat we in de stad waren, hij helemaal in paniek(toen nog welquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:22 schreef Alicey het volgende:
Waarschijnlijk zal iets er toch anders uit gezien hebben. Ik heb zelf nooit de indruk gehad dat anderen kunnen zien of ik al dan niet een slip aan heb (Behoudens die gevallen waar ik of een kort rokje aan had, of er op attent gemaakt werd dat ik op een manier zat/lag die het duidelijk maakt).
Nouja ik ruik een klamme hamburger op een grote afstand.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:18 schreef erodome het volgende:
[..]
In het begin van onze relagtie deed ik soms weleens stiekum geen slipje aan onder een jurkje ofzo en dat liet ik hem dan zien net voordat we in de stad waren, hij helemaal in paniek(toen nog wel), was altijd weer erg leuk, behalve dan de eerste keer dat dat gebeurde, ik als verrassing zonder slipje, hij draait gewoon om en gaat naar huis
Dat kon echt niet vond hij, ook al had hij het daarvoor helemaal niet opgemerkt
Je ziet niet zo snel dat iemand geen slipje aan heeft, ligt een beetje aan de stof die je verder draagt en hoe kort het is, maar meestal zie je het niet zomaar.
idd! Er hebben zich al 10500 mensen gebogen over de vraag hoe afgelopen donderdag rond 18:00u het vriendje van Fokgebruikster Whoopsydaisy zo snel doorhad dat ze verzuimd had om even een ordentelijke onderbroek aan te trekken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:14 schreef longinus het volgende:
Waarom vraag je het niet aan je vriend.
typische ouwelullenreactiequote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef dvr het volgende:
[..]
idd! Er hebben zich al 10500 mensen gebogen over de vraag hoe afgelopen donderdag rond 18:00u het vriendje van Fokgebruikster Whoopsydaisy zo snel doorhad dat ze verzuimd had om even een ordentelijke onderbroek aan te trekken.
á 5 minuten = 52.500 minuten = 875 uur = 24 modale werkweken.
Ons land is opgezadeld met een schadepost van zo'n 14.000 euro omdat een of ander geil kind donderdag geen slipje aanhad. Dit illustreert maar weer eens hoe het zedenverval en de economische recessie hand in hand gaan.
Of misschien een parodie daarop..?quote:
Er komen bij mij even geen vrouwen meer in. En ik niet in hen, maar daar valt beter dan verwacht mee te leven. Their loss, geloof me.quote:Je mocht willen dat je vrouw wel eens zonder string een rokje droeg.
post anders ook even je tel. nummer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:07 schreef jewelsophie het volgende:
Heb nu ook mijn stringetje uitgedaan, voelt wel lekker aan...
Een handige Japanner had een cameraatje in een hondenband verstopt en er vervolgens het allerschattigste hondje bij gekocht dat hij kon vinden. Dat hondje werkte als meisjesmagneet, en omdat Japanse meisjes gekleed gaan in een schooluniform met een rokje leverde dat leuke upskirt beelden op als ze dat hondje aan het aaien waren.quote:
Ik zorg wel dat mijn kutje lekker schoon gewassen blijft en feromonen wolken toch al om me heenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nouja ik ruik een klamme hamburger op een grote afstand.
Misschien ruiken de dames mijn vleespikanto wel als ik ''Commando'' ga.
(commando is zonder ondergoed in je broek gaan).
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat mijn kutje lekker schoon gewassen blijft en feromonen wolken toch al om me heen
Dus 3 á 4 keer per jaar nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
9,8 van de 10 keer draag ik een slipje onder een rok
De andere keren een zwembroek?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
9,8 van de 10 keer draag ik een slipje onder een rok
Misschien heeft ie een spiegeltje op een stokje waar ie af en toe mee checkt of je wel een slipje aan hebt?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef slashyou het volgende:
[..]
En daarna komt de buurjongen langs om het karwei af te maken?
Pics? Al mensen aan de deur gehad met de vraag hoe je aan de Hollandse Nieuwe komt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:52 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
* mAnDy_OoSt draagt ook geen slipje...
dus.. ik wil ook aandacht
dus al dat gezeur om mijn telefoonnummer en naaktfoto's van je moet ik dan ook maar negeren?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:19 schreef Bendeleider het volgende:
Mandy woont in Middelburg.
Daar komt enkel inteelt vandaan.
Sorry dus
hahaha nope.. ik heb een lekker schoon kutje..quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:21 schreef slashyou het volgende:
[..]
Pics? Al mensen aan de deur gehad met de vraag hoe je aan de Hollandse Nieuwe komt?
Heeft nog niemand iets gemerkt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:52 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
* mAnDy_OoSt draagt ook geen slipje...
dus.. ik wil ook aandacht
Dan kwam die vislucht zeker uit je bek nadat je vriendin gebeft had.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:30 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
hahaha nope.. ik heb een lekker schoon kutje..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |