je plaatje is heeeeeel erg onduidelijk, dit is het beste wat ik ervan kan maken:quote:
Hey, bedankt!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:27 schreef woutabest het volgende:
[afbeelding]
En als iemand het beter kan, wat niet geheel onmogelijk is, doe het dan!
on itquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef Type-R het volgende:
Nou, wie wilt de mijne een gok geven?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef Type-R het volgende:
Nou, wie wilt de mijne een gok geven?
on itquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:42 schreef alwaysleft het volgende:
Kan iemand mijn avatar opfleuren in Oranje stijl? Alvast bedankt![]()
Het is niet geweldig maar ik probeer ook weer eens wat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie kan met een foto uit mijn fotoboek een leuk WK-icoon maken?aahhh toeeeeeeeeeeeee
Kusjes!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:29 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hey, bedankt!!
Misschien volgt er een beter exemplaar, dus ik wacht nog ff, maar bedankt voor de moeite!
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:42 schreef alwaysleft het volgende:
Kan iemand mijn avatar opfleuren in Oranje stijl? Alvast bedankt![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie kan met een foto uit mijn fotoboek een leuk WK-icoon maken?aahhh toeeeeeeeeeeeee
Kusjes!![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef Hankster het volgende:
iemand nog inspiratie om mijn optimistische icoontje WK-proof te maken?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef Hankster het volgende:
iemand nog inspiratie om mijn optimistische icoontje WK-proof te maken?
GIF animatiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef SVZWnr1 het volgende:
hoe krijg je nou meerdere icoontjes achter elkaar??
je bedoelt zo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef SVZWnr1 het volgende:
Je bedoelt een bewegende avatar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef SVZWnr1 het volgende:
on itquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef Knut het volgende:
Kan mijn duim oranje ?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef Knut het volgende:
Kan mijn duim oranje ?
Maar ik zie ook dat Dom_Konijn nog steeds zijn/haar eiegen icoontje gebruiktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:07 schreef Bjoro het volgende:
Hiep hiep hoera...er staat een icoontje die ik heb gemaakt in de OP
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef Knut het volgende:
Kan mijn duim oranje ?
quote:
on itquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:44 schreef Bubble8 het volgende:
Mijn verzoek staat nog open, onderaan het vorige draadje![]()
Je bent een held!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb er een gif van gemaakt. Kijk eens of het nu wel werkt.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:44 schreef Bubble8 het volgende:
Mijn verzoek staat nog open, onderaan het vorige draadje![]()
on itquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:21 schreef Mukie het volgende:
mn Wuppie wilt niet
De text is nu onleesbaar![]()
Iemand die me ff wilt helpen?
[afbeelding]
oe met helmpie erbij natuurlijk erin![]()
[afbeelding]
thx Googolquote:
Zou iemand mijn icoontje op willen vrolijken voor het WK? En dan in de juiste pixel- en bestandsgroottequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef poohy het volgende:
Iemand heeft mijn avatar heel mooi aangepast![]()
Alleen krijg ik 'm bij het uploaden niet op de juiste grootte. Het aantal pixels lukt wel, maar niet de bestandsgrootte juist krijgen zonder een vergrootglas nodig te hebben lukt nietIk gebruik een image editor.
Wie o wie kan mij helpen![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:36 schreef poohy het volgende:
[..]
Zou iemand mijn icoontje op willen vrolijken voor het WK? En dan in de juiste pixel- en bestandsgrootte![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:36 schreef poohy het volgende:
[..]
Zou iemand mijn icoontje op willen vrolijken voor het WK? En dan in de juiste pixel- en bestandsgrootte![]()
oe u is geniaalquote:
Alleen nog een oranje randje erom heen en je bent mijn heldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet hoe de vorige eruit zag, dus als deze niet goed is moet je die nog even posten..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:49 schreef poohy het volgende:
[..]
Alleen nog een oranje randje erom heen en je bent mijn held![]()
Fantastischquote:
Argh.. Irritant kutprogramma..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:05 schreef poohy het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Krijg alleen weer deze melding![]()
Je bestand is 18324 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Hoe pas ik dit aan?
Als webicon gebruikenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:05 schreef poohy het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Hoe pas ik dit aan?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:05 schreef poohy het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Hoe pas ik dit aan?
Het was mijn fout.. Ik sloeg hem wel op als .gif, maar dan ging ik steeds de .jpeg uploaden..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:07 schreef woutabest het volgende:
[..]
Als webicon gebruiken
Edit: En gifjes nemen veel minder rjuimte in dat jpg's
quote:
Roder dan dit krijg ik het niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:19 schreef poohy het volgende:
Toch nog een klein verzoekje![]()
Zou je de rode kleur in het midden nog roder kunnen maken? Zodat je duidelijk verschil ziet tussen oranje en rood?
Bedoel je er tussendoor of gewoon als achtergrond op de foto's?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef ASSpirine het volgende:
Zou mijn worm afwisselend een vlagje van Nederland en Trinidad & Tobago mogen hebben?
Ik had tijdens het ek ook iets, dacht dat er een vlag met de nederlandse leeuw uit de bazooka kwam en achtergrond de nederlandse vlag
logo van T&T
[afbeelding]
En vlag
[afbeelding]
Of leef je uit, maar graag beide landen
Poeh, die ga ik even overlaten aan iemand die beter is..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef ASSpirine het volgende:
achtergrond bij foto van wormpje
dus wormpje met Nederlandse dingen, gifje van meisje, wormpje met T&T dingen en dan weer gifje van meisje
Hoop dat het niet teveel gevraagd is?
en in principe mag "Worms 3D" wel weg gedaan worden voor meer plaats
Ik ga het proberenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef ASSpirine het volgende:
Zou mijn worm afwisselend een vlagje van Nederland en Trinidad & Tobago mogen hebben?
Ik had tijdens het ek ook iets, dacht dat er een vlag met de nederlandse leeuw uit de bazooka kwam en achtergrond de nederlandse vlag
logo van T&T
[afbeelding]
En vlag
[afbeelding]
Of leef je uit, maar graag beide landen
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan die van mij verhollandiseerd worden?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:39 schreef yosander het volgende:
Kan iemand mijn icoon een oranje tint geven?
Alvast bedankt!
Het lukte bij mij wel in ImageReady, maar alleen de eerste werd oranje...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef ASSpirine het volgende:
achtergrond bij foto van wormpje
dus wormpje met Nederlandse dingen, gifje van meisje, wormpje met T&T dingen en dan weer gifje van meisje
Hoop dat het niet teveel gevraagd is?
en in principe mag "Worms 3D" wel weg gedaan worden voor meer plaats
quote:
Precies zoals ik in gedachten had, nogmaals bedankt!quote:
kan blijven staan ... in ieder geval tot na het WK. Maar maak wel effe een backupje op je pcquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Precies zoals ik in gedachten had, nogmaals bedankt!
Moet ik 'm nog op mijn eigen host zetten of kan die blijven staan?
Oke, ik had hem namelijk alwel opgeslagen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
kan blijven staan ... in ieder geval tot na het WK. Maar maak wel effe een backupje op je pc
doen wequote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef DaMook het volgende:
Ik vind de mijne een beetje simpel, hij mag wel wat glimmender en als het mooi is een NL vlag op de achtergrond
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef DaMook het volgende:
Ik vind de mijne een beetje simpel, hij mag wel wat glimmender en als het mooi is een NL vlag op de achtergrond
[afbeelding]
Wat voor koksmuts heb je in gedachte?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
zou dat ook een oranje koksmuts kunnen worden?
wtf, ik lees mijn eigen zin ff terugquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:28 schreef woutabest het volgende:
[..]
je bedoelt zo? [afbeelding]
dat je kan je met een gifanimator doet, bijvoorbeeld UFreez.
Misschien over het hoofd gezien, dus ik quote 'm heel brutaal nog maar eensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
Iemand nog iets leuks voor mij? Het liefst iets met dat witte NL elftal shirt met die rood-wit-blauwe baan, maar hoe of wat zou ik niet precies weetn
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
208 lagen.. Ik heb meteen een afkeer van imageready..
Ok het initiatief is super, maarr... Ik heb liever een smooth transition tussen mijn icoon nu en een mooie nederlandse vlag.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:58 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
En iets minder snel [afbeelding]
Als je niet leuk vind moet je even zeggen, dan ga ik verder.![]()
Dit is echt zo ontzettend gaaf! Ik vind het knap dat jullie er zo veel mee kunnen....quote:
Dat zou erg groot (qua bestandsgrootte) worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Dit is echt zo ontzettend gaaf! Ik vind het knap dat jullie er zo veel mee kunnen....
Toch nog even 1 vraagjeAls die plaatjes in elkaar overgaan kan je nog dat witte shirtje zien, is daar wat aan te doen? En dat ie niet zo snel gaat?
Dankjewel
met mijn zojuist opgedane kennis ga ik een poging wagenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef addictivebeat het volgende:
Ik heb weer een verzoekje.![]()
Kan iemand iets leuks doen met dit aparte plaatje? [afbeelding]
Graag met een nederlandse vlaggetje (bv. dat rode vlaggetje inkleuren?) en wat oranje?![]()
Je zou de achtergrond transparant kunnen maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:41 schreef flutterbye het volgende:
Nou, ik heb iets in elkaar geprutst, toch een lief botervliegje maar wel met ballen! lol. Is het waardig genoeg of heeft iemand tips voor verbetering? Ben er zelf niet zo goed in. Een bewegend plaatje lijkt me ook wel leuk maar dat krijg ik zelf echt niet voor elkaar!
Oja, de witte achtergrond is ook een beetje saai natuurlijk en het steekt niet zo goed af...
Dat kan niet al te moeilijk zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:49 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Kan er nog een rood-wit-blauw vlaggetje uit mijn pijp?![]()
Photoshop, ik heb de achtergrond ook wel transparant maar er blijven toch witte randjes over als ik de achtergrond wegpoets. Is er een manier om het plaatje sneller te selecteren om de achtergrond weg te krijgen? Als ik er veel verstand van had zou ik een vlindertje maken dat aan komt vliegen en dan een bal weg "trapt" ofzo, maarja... dan moet je zeker een kant en klaar vliegend vlindertje hebben ofzo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:48 schreef woutabest het volgende:
[..]
Je zou de achtergrond transparant kunnen maken.Welk programma gebruik je?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:44 schreef woutabest het volgende:
[afbeelding]
nou, weer geen meesterwerk
Eigenlijk is dat plaatje een beetje te groot en gedetaillieerd omin een 60x60 hokjete stoppen, zoals je ziet
Je kunt de Magic Wand Tool gebruiken voor de buitenrandjes, en dan gewoon deleten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:55 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Photoshop, ik heb de achtergrond ook wel transparant maar er blijven toch witte randjes over als ik de achtergrond wegpoets. Is er een manier om het plaatje sneller te selecteren om de achtergrond weg te krijgen? Als ik er veel verstand van had zou ik een vlindertje maken dat aan komt vliegen en dan een bal weg "trapt" ofzo, maarja... dan moet je zeker een kant en klaar vliegend vlindertje hebben ofzo?
Als je hem hier op fok gebruikt, dan wordtie sowieso verkleind, dat weet je he?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
![]()
ik snap het, maar het hoeft niet verkleind te worden, gewoon in deze grootte als het kan!
ja, dat weet ik...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Als je hem hier op fok gebruikt, dan wordtie sowieso verkleind, dat weet je he?
okayquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
ja, dat weet ik...
maar toch in de originele grootte als het kan, volgens mij is het dan ook wat makkelijker te editten voor je
En wat vond je van dat zonnetje? Zal ik die er ook weer in verwerken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
ja, dat weet ik...
maar toch in de originele grootte als het kan, volgens mij is het dan ook wat makkelijker te editten voor je
psstt.. lees je in, ik heb het er al over gehad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
Psst, woutabest. De icoontjes kun je het beste gewoon 60x60 maken.
Als ze het icoontje nu gaan instellen ziet het er niet uit.
Hmm bij nader inzien toch maar dat oranje weglaten als het kan en alleen dat vlaggetje houden. zon kan ook wel weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:22 schreef woutabest het volgende:
Met zon:
[afbeelding]
Zonder zon:
[afbeelding]
Of wou je er nog wat meer bij hebben?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Hmm bij nader inzien toch maar dat oranje weglaten als het kan en alleen dat vlaggetje houden. zon kan ook wel weg.![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef Eveli het volgende:
Wie wil er een NL-vlaggetje op het voorhoofd van mn ava-rabbi maken? Of z'n baard oranje dan wel rood-wit-blauw? Of een vlaggetje in zn hand?Thanx!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat idee zeg maar,en iks beters vinden
is dat mogelijk
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:25 schreef ymme het volgende:
De achtergrond van mijn icoon nu, oranje is misschien ook wel mooi
Ja, nu moet hij die koksmuts ook hoog houden, dus extra gewicht..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
engeltje heeft turbo vleugeltjes gekregen
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef Eveli het volgende:
Wie wil er een NL-vlaggetje op het voorhoofd van mn ava-rabbi maken? Of z'n baard oranje dan wel rood-wit-blauw? Of een vlaggetje in zn hand?Thanx!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:22 schreef ymme het volgende:
Ik wil er ook een.
Iets met een leeuw en oranje
As iemand het nog niet begonnen is... ben nu zelf begonnen dus dan hoeft het niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Mooie creaties.![]()
Kan iemand mischien die van mij doen?
ik had m erg subtiel gemaaktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef Eveli het volgende:
was je er al mee klaar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
As iemand het nog niet begonnen is... ben nu zelf begonnen dus dan hoeft het niet.![]()
WOW vetquote:
Hey kan iemand me supplyen met mijn wens.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok het initiatief is super, maarr... Ik heb liever een smooth transition tussen mijn icoon nu en een mooie nederlandse vlag.![]()
zoiets?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hey kan iemand me supplyen met mijn wens.ff ter herinnering.
![]()
Mooi bedankt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
was je er al mee klaar?
Ik had dit nog voor je gemaakt. Niet echt spectaculair hoor.
[afbeelding]
ok dan succesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mooi bedankt.
Nee nog niet mee begonnen maar kan met die wel verder gaan.
Ja. Tof gedaan, precies wat ik voor ogen had. Danku.quote:
ik zal morgenochtend ff kijken of ik de kwaliteit kan terugschroeven het toch nog een beetje mooi houden, maar waarschijnlijk zal je m toch via het web moeten laten gaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja. Tof gedaan, precies wat ik voor ogen had. Danku.
Het is alleen iets te groot, kan daar nog wat aan gedaan worden?![]()
kom rond die tijd dan maar weer terugquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:11 schreef sig000 het volgende:
Ik had de mijne ooit in 't oranje.Kwijt geraakt met database crash.
Mocht NL de halve finale halen dan wil ik 'm graag weer terug.
![]()
Okquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
kom rond die tijd dan maar weer terug![]()
Met grootte bedoelde je toch de bestandsgrootte?? Dit is van 50 naar 40 kb, maar kleiner kan echt niet. Dan ziet het er niet meer uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja. Tof gedaan, precies wat ik voor ogen had. Danku.
Het is alleen iets te groot, kan daar nog wat aan gedaan worden?![]()
Iemand??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
Iemand nog iets leuks voor mij? Het liefst iets met dat witte NL elftal shirt met die rood-wit-blauwe baan, maar hoe of wat zou ik niet precies weetn
Ik kan hem niet uploaden, want hij is te groot. Kan iemand hem aanpassen? Als ik het doe dan is die animatie weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:36 schreef Googolplexian het volgende:
Beloof ik een avatar.. valt m'n internet uit vannacht.
Bij deze alsnog:
Heb je een foto van dat shirt?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou een van jullie Boudewijn willen pimpen bedankt alvast
[afbeelding]
ik zal eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:46 schreef EastKaas het volgende:
[afbeelding]
Hoe heet het lettertype dat hiervoor is gebruikt?
Vlaggetje is nu wel iets sneller, en ik heb er een plaatje tussenuit gehaald die hem iets te land deed haken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:55 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uploaden, want hij is te groot. Kan iemand hem aanpassen? Als ik het doe dan is die animatie weg.![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:12 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
die lijkt erop
foto shirt:
[afbeelding]
Ik krijg hem helaas niet van youtube af met SDP.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:33 schreef Erasmusch het volgende:
Is t mogelijk huier een plaatje van te maken?
http://www.youtube.com/watch?v=rlfLx1HrOz4&search=crouch%20peter%20robot
Of anders 1 van deze:
http://www.youtube.com/watch?v=jQvJFXb2EN8&search=crouch%20peter%20robot
http://www.youtube.com/watch?v=uJctQQVxqFg&search=crouch%20peter%20robot
Zoiets welquote:
Je kleuren van de baan die je wilt vallen weg tegen het zwarte van het Ajax logo. Vandaar dat ik hem oranje gemaakt heb. IJsmeis heeft een stel leuke gemaakt. Misschien dat daar iets voor je tussen zit?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zoiets wel
Van mij hoeft het logo zelf niet oranje, laat die maar lekker zoEnige wat ik wil is op de achtergrond die rood-wit-blauw baan van het shirt (zoals dat voorbeeld icoon dat ik je gaf, die baan op dit icon lijkt klein beetje low-res?) of een gewone rood-wit-blauwe vlag waar het logo in staat
Baan van het shirt was trouwens van dat plaatje dat jij gegeven hebt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zoiets wel
Van mij hoeft het logo zelf niet oranje, laat die maar lekker zoEnige wat ik wil is op de achtergrond die rood-wit-blauw baan van het shirt (zoals dat voorbeeld icoon dat ik je gaf, die baan op dit icon lijkt klein beetje low-res?) of een gewone rood-wit-blauwe vlag waar het logo in staat
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:41 schreef Slachtkalf het volgende:
misschien een te grote uitdaging....maar is er iets te oranjes te bakken van mijn hamburgers?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:32 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou iemand mijn icoon kunnen aanpassen?
Kan die zwarte E af en toe snel in die oranje kunnen knipperen
Alvast bedankt
hij is nog te grootquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vlaggetje is nu wel iets sneller, en ik heb er een plaatje tussenuit gehaald die hem iets te land deed haken.
Dan gebruik je 'm als webicon ipv. een uploadicon.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:55 schreef wipes66 het volgende:
[..]
hij is nog te groot![]()
Je bestand is 10839 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Webicon?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:55 schreef wipes66 het volgende:
[..]
hij is nog te groot![]()
Je bestand is 10839 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Dat vlaggetje was wel leuk ben daar ff mee bezig geweest.quote:
Die was voor iedereen, ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef vethard het volgende:
Mag ik deze [afbeelding]
http://forum.fok.nl/usericons/40025/leeuw.gif
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:
Kan iemand die van mij mooi maken? Dus bv. een NL vlaggetje op z'n wang met een oranje achtergrond, en daarna net als wat most_wanted heeft, maar dan met mijn naam? Dus zoadat het switcht zeg maar. Snapt iemand wat ik wil?
[afbeelding]
of
[afbeelding]
mogen ook gebruikt worden in plaats van m'n eigen avatar.
Het liefst de bovenste avatar met een oranje achtergrond en een vlaggetje op de wang.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding]
Het nummer is je profielnummer.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
[..]! Hij is best tof gedaan. Dank je.... ik wacht even verdere inzendingen af als je het niet erg vindt, maar ik sla hem vast op!
Hmm... met uploaden van je plaatje krijg ik dit:quote:
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 30924 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Je mag hem van mij als webicoon instellenquote:Op zondag 11 juni 2006 02:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hmm... met uploaden van je plaatje krijg ik dit:
[..]
't blijft fok! ehquote:Op zondag 11 juni 2006 10:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel lief dat hij het vraagt, er zijn mensen die je èn niet bedanken èn gewoon de link kopiëren om als webicon te gebruiken![]()
te subtiel?quote:Op zondag 11 juni 2006 10:52 schreef B_BOY het volgende:
wil iemand de mijne doen?
Misschien vind je dit wat?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon dit plaatje en dan knippert hij om de zoveel tijd naar "Hup Holland"
Dat zou heel tof zijn.Of iets anders.. wees creatief.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:
Kan iemand die van mij mooi maken? Dus bv. een NL vlaggetje op z'n wang met een oranje achtergrond, en daarna net als wat most_wanted heeft, maar dan met mijn naam? Dus zoadat het switcht zeg maar. Snapt iemand wat ik wil?
[afbeelding]
of
[afbeelding]
mogen ook gebruikt worden in plaats van m'n eigen avatar.
Het liefst de bovenste avatar met een oranje achtergrond en een vlaggetje op de wang.
on it, kan niet moeilijk zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Beste icon-makers,
Zou iemand van het onderstaande plaatje een icon willen maken.
Alvast hartelijk dank
[afbeelding]
Ik vind quotes leuker trouwensquote:
Bedanktquote:Op zondag 11 juni 2006 12:40 schreef woutabest het volgende:
JPG:
[afbeelding]
GIF
[afbeelding]
De GIF kan je uploaden, maar is wel minder van kwaliteit.
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Beste icon-makers,
Zou iemand van het onderstaande plaatje een icon willen maken.
Alvast hartelijk dank
[afbeelding]
Oh sorry, ik had jouw inzending gemist..quote:Op zondag 11 juni 2006 12:40 schreef woutabest het volgende:
JPG:
[afbeelding]
GIF
[afbeelding]
De GIF kan je uploaden, maar is wel minder van kwaliteit.
boeiendquote:Op zondag 11 juni 2006 12:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had jouw inzending gemist..
Die opengesperde mond was wel uitdagend natuurlijk om iets mee te doen.. Ik kon er alleen niets voor verzinnen.. Jij loste m erg leuk opquote:Op zondag 11 juni 2006 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding]
Uhm...ik heb gee idee. Toch bedankt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik krijg hem helaas niet van youtube af met SDP.
Als je er echt een bestandje van hebt die ik zo op mijn pc kan zetten kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
Jaaa! Gaaf, heel erg bedankt.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Misschien vind je dit wat?
[afbeelding]
Gebruik de url locatie.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaaa! Gaaf, heel erg bedankt.
Edit: Kan hem alleen opslaan als BMP en dan doet hij het niet..
Hij beweegt niet en als ik het plaatje in GIF wil veranderen lukt dat ook niet. HELP!![]()
Ik kan hem wel als .gif opslaan.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaaa! Gaaf, heel erg bedankt.
Edit: Kan hem alleen opslaan als BMP en dan doet hij het niet..
Hij beweegt niet en als ik het plaatje in GIF wil veranderen lukt dat ook niet. HELP!![]()
quote:
Webicon heb ik al geprobeerd en dan is dit dus het resultaat. Een stilstaand plaatje.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik kan hem wel als .gif opslaan.
Gebruik hem anders als webicon?
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:54 schreef Jesssica het volgende:
Erg cool allemaal![]()
zou iemand mijn kattenpootje kunnen pimpen? Iets van oranje pootje en op de achtergrond een NL vlag ofzo?
nou ja, ik zou zeggen ga maar los![]()
waaaaaaaaaaaaaah! Wat snel! bedankt zegquote:
vind je dit wat?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:54 schreef Jesssica het volgende:
Erg cool allemaal![]()
zou iemand mijn kattenpootje kunnen pimpen? Iets van oranje pootje en op de achtergrond een NL vlag ofzo?
nou ja, ik zou zeggen ga maar los![]()
oooooooooooh die is ook heeeeel mooi....quote:Op zondag 11 juni 2006 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
vind je dit wat?
[afbeelding]
edit: oh poncho was eerder
Je plaatje z'n proporties kloppen trouwens niet.. Dan ziet het er niet zo mooi uit.. Misschien kun je beter een plaatje uitkiezen wat al 60X60 of bijv. 100X100 is.. Dan kunnen wij die wel verkleinen...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:04 schreef Jesssica het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaah! Wat snel! bedankt zeg![]()
Ziet er super cool uit![]()
ja hij ziet er nu idd verneukt uit hihi. Was nl te groot dus heb m verkleind, maar dat wordt er niet mooier op. Ik ga ff kijken hoe en wat.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:11 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je plaatje z'n proporties kloppen trouwens niet.. Dan ziet het er niet zo mooi uit.. Misschien kun je beter een plaatje uitkiezen wat al 60X60 of bijv. 100X100 is.. Dan kunnen wij die wel verkleinen...
Ik ga voetbal kijken! Adios con dios!
Die link werkt wel, thanks!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:58 schreef most_wanted het volgende:
En als je [afbeelding] gebruikt als webicon?
ik had er een plaatje van 60x60 van gemaakt toch? Jij hebt volgens mij de resolutie omlaag geschroeft..quote:Op zondag 11 juni 2006 14:14 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ja hij ziet er nu idd verneukt uit hihi. Was nl te groot dus heb m verkleind, maar dat wordt er niet mooier op. Ik ga ff kijken hoe en wat.
Als ik die van jou als icon wil gebruiken dan zegt ie dat het bestand te groot is...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik had er een plaatje van 60x60 van gemaakt toch? Jij hebt volgens mij de resolutie omlaag geschroeft..
Je mag m wel als webicon gebruiken hoor
Merci. Hij komt zo aangepast er te staan!quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het is niet geweldig maar ik probeer ook weer eens wat.
[afbeelding]
Leukquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:25 schreef koei het volgende:
Ik zou mijn koe graag in het oranje willen zien (of vermomd als oranje supporter). Kan iemand mij daaraan helpen?
Hij is leuk! Helaas is hij wel te groot om als icon te uploaden. Blijft deze webspace de komende 3/4 weken bereikbaar zodat ik ernaar kan linken?quote:
sure..quote:Op zondag 11 juni 2006 20:55 schreef koei het volgende:
[..]
Hij is leuk! Helaas is hij wel te groot om als icon te uploaden. Blijft deze webspace de komende 3/4 weken bereikbaar zodat ik ernaar kan linken?
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:12 schreef Marnn. het volgende:
Misschien mijn huisgemaakte banaan in het oranje?
Hm...leuk verzonnen, maar niet echt wat ik wilde en vroeg. Ik snap dat het veel werk is, maar wat ik vroeg is toch wel mogelijk? Zulke knappe koppen zitten hier wel. Al vind ik z'n hoofd met het vlaggetje en de achtergrond wel leuk.quote:
dat is toch geen probleem als je m als webicon gebruikt? Ik laat hem er nog wel tot het einde van het wk opstaan hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:18 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Als ik die van jou als icon wil gebruiken dan zegt ie dat het bestand te groot is...
*probeert het nog een keer...*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:55 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Als ik er veel verstand van had zou ik een vlindertje maken dat aan komt vliegen en dan een bal weg "trapt" ofzo, maarja... dan moet je zeker een kant en klaar vliegend vlindertje hebben? Als het maar iets met een vlindertje is, surprise me!
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:22 schreef woutabest het volgende:
[..]
U vroeg een oranje icoontje aan?
[afbeelding]
Nee hoor ik ben zeer blij met mijn Groen-Wit-Roodquote:Op maandag 12 juni 2006 10:31 schreef woutabest het volgende:
Als dat wel je bedoeling is, maak ik wel een betere hoor
Ik zal eens kijken. Om eerlijk te zijn zag ik alleen het plaatje staan en heb ik de rest niet eens gelezen. Ik heb er gewoon maar wat mee gedaan. Toen ik uploadde zag ik pas staan wat je wilde. Ik heb de plaatjes zeker nog, dus ik ga nu eens kijken of ik hem helemaal naar je wensen op kan schroeven. Is het eerste plaatje in ieder geval wel goed? Of wil je de textbalk weg?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...leuk verzonnen, maar niet echt wat ik wilde en vroeg. Ik snap dat het veel werk is, maar wat ik vroeg is toch wel mogelijk? Zulke knappe koppen zitten hier wel. Al vind ik z'n hoofd met het vlaggetje en de achtergrond wel leuk.
Een vlinder die een bal wegtrapt... Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe ik dit ga klaarspelen, maar ik ga het eens voor je proberen. Ik kan echt niets beloven.quote:
Netjesquote:Op maandag 12 juni 2006 11:54 schreef daReaper het volgende:
Check mij \o/ Alle landen van het WK, en naarmate het toernooi vordert zullen er steeds meer vlaggen verdwijnen
Voor de makers:quote:Op maandag 12 juni 2006 11:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag Gromit een Nederlands vlaggetje op zijn wang en een oranje neus? Ik heb het zelf ook al geprobeerd, maar dan beweegt 'ie niet meer...
Alvast bedankt!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Een vlinder die een bal wegtrapt... Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe ik dit ga klaarspelen, maar ik ga het eens voor je proberen. Ik kan echt niets beloven.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb naast imageready ook nog JASC animationshop. Hierin kan ik hem wel als .gif opslaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor de makers:
Ik hebAdobe Photoshop en ImageReady tot mijnbeschikking, maar in imageready kan ik hem niet in GIF opslaan, en in Photoshop krijg ik hem niet geanimeerd.
Hoe doen jullie dat?
Anders sla je hem even op als .pdf en mail hem dan naar me. Dan maak ik er een gifje voor je van.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor de makers:
Ik hebAdobe Photoshop en ImageReady tot mijnbeschikking, maar in imageready kan ik hem niet in GIF opslaan, en in Photoshop krijg ik hem niet geanimeerd.
Hoe doen jullie dat?
in imageready kan je hem opslaan door te kiezen voor "save optimized as" daar kan je wel als gif opslaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor de makers:
Hoe doen jullie dat?
Wat je wel niet leert op een forum.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
in imageready kan je hem opslaan door te kiezen voor "save optimized as" daar kan je wel als gif opslaan.
Misschien dat dat mijn fout is. Ik sla alle plaatjes één voor één op en dan open ik ze stuk voor stuk met imageready. Ik zal het de volgende keer eens proberen. Bedankt.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:34 schreef nicomart het volgende:
hoe doe je dat dan? Als je in photoshop dingen maakt die je wil animeren moet je in photoshop in je toolbar onderin klikken op een icoontje [afbeelding] en dan stuurt hij je via photoshop naar imageready. Tenminste dan ga ik er vanuit dat je het niet zo doet. Anders snap ik je probleem nameljik niet...
Leuk, dank je!!! In wat voor programma maak je zoiets nou? laat maar, ik lees net iets over imageready... ga maar niet proberen het allemaal te begrjipen!quote:
Als iemand anders dat voor je wilt doen: 'be my guest'.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Leuk, dank je!!! In wat voor programma maak je zoiets nou? laat maar, ik lees net iets over imageready... ga maar niet proberen het allemaal te begrjipen!(ps - durf het haast niet te vragen... zou het ook met WK-bal kunnen?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |