quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:25 schreef ymme het volgende:
De achtergrond van mijn icoon nu, oranje is misschien ook wel mooi
Ja, nu moet hij die koksmuts ook hoog houden, dus extra gewicht..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
engeltje heeft turbo vleugeltjes gekregen
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef Eveli het volgende:
Wie wil er een NL-vlaggetje op het voorhoofd van mn ava-rabbi maken? Of z'n baard oranje dan wel rood-wit-blauw? Of een vlaggetje in zn hand?Thanx!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:22 schreef ymme het volgende:
Ik wil er ook een.
Iets met een leeuw en oranje
As iemand het nog niet begonnen is... ben nu zelf begonnen dus dan hoeft het niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Mooie creaties.![]()
Kan iemand mischien die van mij doen?
ik had m erg subtiel gemaaktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef Eveli het volgende:
Wie wil er een NL-vlaggetje op het voorhoofd van mn ava-rabbi maken? Of z'n baard oranje dan wel rood-wit-blauw? Of een vlaggetje in zn hand?Thanx!
was je er al mee klaar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
As iemand het nog niet begonnen is... ben nu zelf begonnen dus dan hoeft het niet.![]()
WOW vetquote:
Hey kan iemand me supplyen met mijn wens.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok het initiatief is super, maarr... Ik heb liever een smooth transition tussen mijn icoon nu en een mooie nederlandse vlag.![]()
zoiets?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hey kan iemand me supplyen met mijn wens.ff ter herinnering.
![]()
Mooi bedankt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
was je er al mee klaar?
Ik had dit nog voor je gemaakt. Niet echt spectaculair hoor.
[afbeelding]
ok dan succesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mooi bedankt.
Nee nog niet mee begonnen maar kan met die wel verder gaan.
Ja. Tof gedaan, precies wat ik voor ogen had. Danku.quote:
ik zal morgenochtend ff kijken of ik de kwaliteit kan terugschroeven het toch nog een beetje mooi houden, maar waarschijnlijk zal je m toch via het web moeten laten gaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja. Tof gedaan, precies wat ik voor ogen had. Danku.
Het is alleen iets te groot, kan daar nog wat aan gedaan worden?![]()
kom rond die tijd dan maar weer terugquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:11 schreef sig000 het volgende:
Ik had de mijne ooit in 't oranje.Kwijt geraakt met database crash.
Mocht NL de halve finale halen dan wil ik 'm graag weer terug.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |