Ikzelf vind de tweede leuker, alleen jammer van die vrachtwagen inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:50 schreef An24 het volgende:
ik zou zelf eerder voor de eerste kiezen...wat jullie?
Ik zou zelf voor de 2e gaanquote:Op zondag 18 juni 2006 20:50 schreef An24 het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor de 2e gaanHij is inderdaad wel wat aan de krappe kant, maar ik vind de bewerking wel erg leuk gedaan
ik zou voor de tweede gaan.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:50 schreef An24 het volgende:
leuk diagonaal lijnen spel. maar verder vind ik het redelijk een snapshotquote:
deze vind ik leuker als de vorrige.quote:
ik vind het nogal een groot blauw vlakquote:
gevalletje "erg prettig kijkmateriaal"quote:
waar in Turkije is dit?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:12 schreef Bubble8 het volgende:
Dit zijn mijn mooiste vervoer foto's (of zijn deze met teveel achtergrond?)
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
4. [afbeelding]
5. [afbeelding]
Ik dacht het al te herkennen raar herkenningspunt hoor, maar het waren die zendmasten op die berg in je achtergrondquote:Op maandag 19 juni 2006 15:30 schreef Bubble8 het volgende:
Turgutreis (18km van Bodrum)
ow nummer 2 is inderdaad wel in Bodrum zelf gemaakt, tijdens een dagje weg, ik zal het vorige topic eens bekijkenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik dacht het al te herkennen raar herkenningspunt hoor, maar het waren die zendmasten op die berg in je achtergrondin een vorig topic zie je wat foto's die ik twee weken geleden in Gumbet en Bodrum heb gemaakt
Ja goed hé!quote:
Ivo, ik weet dat je een hekel hebt aan nabewerkenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Uitzonderlijk vervoer in een Russisch bergplaatsje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:33 schreef Xilantof het volgende:
Ja goed hé!
ik heb gewoon weer een fotografische uitdaging nodig
En vanaf woensdag heb ik weer wat tijd denk ik
Complimenten? Terwijl je kennelijk nou nog steeds niet weet dat mijn username met een kleine letter k geschreven dient te worden?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef Offy het volgende:
K_man, hij staat ertussen hoorKom maar met die complimentjes
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik vind dat Fraubitch een hele stoere foto ingestuurd heeft
En dat voor iemand die net een fototoestel heeft. Ze heeft wel talent vind ik
je kunt 'm alsnog even hier plaatsen en je mag je inzending ook nog aanpassen hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:13 schreef day-dreamer het volgende:
hmmz, heb zojuist foto ingestuurd, mn eerste deelname aan de fotowedstijd..!![]()
Zie nu dat ik hem ook hier even had kunnen testen voor wat feedback..naja, voor de volgende keer dan..
![]()
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! (hij zal vanavond wel verschijnen)
truequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je kunt 'm alsnog even hier plaatsen en je mag je inzending ook nog aanpassen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |