leuk diagonaal lijnen spel. maar verder vind ik het redelijk een snapshotquote:
deze vind ik leuker als de vorrige.quote:
ik vind het nogal een groot blauw vlakquote:
gevalletje "erg prettig kijkmateriaal"quote:
waar in Turkije is dit?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:12 schreef Bubble8 het volgende:
Dit zijn mijn mooiste vervoer foto's (of zijn deze met teveel achtergrond?)
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
4. [afbeelding]
5. [afbeelding]
Ik dacht het al te herkennen raar herkenningspunt hoor, maar het waren die zendmasten op die berg in je achtergrondquote:Op maandag 19 juni 2006 15:30 schreef Bubble8 het volgende:
Turgutreis (18km van Bodrum)
ow nummer 2 is inderdaad wel in Bodrum zelf gemaakt, tijdens een dagje weg, ik zal het vorige topic eens bekijkenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik dacht het al te herkennen raar herkenningspunt hoor, maar het waren die zendmasten op die berg in je achtergrondin een vorig topic zie je wat foto's die ik twee weken geleden in Gumbet en Bodrum heb gemaakt
Ja goed hé!quote:
Ivo, ik weet dat je een hekel hebt aan nabewerkenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Uitzonderlijk vervoer in een Russisch bergplaatsje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:33 schreef Xilantof het volgende:
Ja goed hé!
ik heb gewoon weer een fotografische uitdaging nodig
En vanaf woensdag heb ik weer wat tijd denk ik
Complimenten? Terwijl je kennelijk nou nog steeds niet weet dat mijn username met een kleine letter k geschreven dient te worden?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef Offy het volgende:
K_man, hij staat ertussen hoorKom maar met die complimentjes
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik vind dat Fraubitch een hele stoere foto ingestuurd heeft
En dat voor iemand die net een fototoestel heeft. Ze heeft wel talent vind ik
je kunt 'm alsnog even hier plaatsen en je mag je inzending ook nog aanpassen hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:13 schreef day-dreamer het volgende:
hmmz, heb zojuist foto ingestuurd, mn eerste deelname aan de fotowedstijd..!![]()
Zie nu dat ik hem ook hier even had kunnen testen voor wat feedback..naja, voor de volgende keer dan..
![]()
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! (hij zal vanavond wel verschijnen)
truequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je kunt 'm alsnog even hier plaatsen en je mag je inzending ook nog aanpassen hoor
hmmz, tja.. tis overigens gewoon een wegmotor (zie kentekenplaat & koplamp)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Gepanned volgens mij
maar imo is dit meer sport als vervoer...
dat vind ik een veel betere voor 'vervoer' het zijn drie vormen van vervoer bij elkaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef day-dreamer het volgende:
[..]
hmmz, tja.. tis overigens gewoon een wegmotor (zie kentekenplaat & koplamp)
Ik zie het meer als een sportief vervoersmiddel (ook mijn favo manier van vervoer) de roots van deze machine liggen echter in de sport dus ik begrijp je opmerking wel.. sport en snelheid zijn echter bijna onlosmakelijk verbonden met deze manier van persoonlijk vervoer.. (IMO)
eentje met een andere invalshoek dan:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat vind ik een veel betere voor 'vervoer' het zijn drie vormen van vervoer bij elkaar
wat krabt die mevrouw charmant aan haar kont![]()
Vanavondquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:13 schreef day-dreamer het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! (hij zal vanavond wel verschijnen)
NOFIquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:21 schreef Offy het volgende:
[..]
VanavondHoe durf je
Leuke foto trouwens, inderdaad goed gepanned/gepand
wel aparte foto, alleen valt me oog de hele tijd op de scheefte, dus wellicht kun je hem even rechtsoepen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:39 schreef day-dreamer het volgende:
tja, omdat ik eigenlijk ook hele andere dingen hoor te doen, hier even de laatste voor vandaag![]()
Omdat ik me laatst een beetje irriteerde aan de hele cleane plaatjes die ik produceerde, hier even een experiment om er wat uit proberen te breken..
[afbeelding]
Nog een keer dan maar:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
"Requested image has been marked as private"
www.xs.to host 'm daar even...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Nog een keer dan maar:
[afbeelding]
En wat vinden jullie ervan?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Nog een keer dan maar:
[afbeelding]
En wat vinden jullie ervan?
leuke foto, huizen op de achtergrond is butt.quote:
Bovenste foto heb ik (ongeveer) ook gemaakt :p. Staat alleen nog op de film.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:37 schreef Ilford het volgende:
Pff, gebrek aan tijd deze maand. Als ik nog iets ga insturen, dan vrees ik toch dat het uit het archief gaat komen.
Keuze uit:
1. Fiets
[afbeelding]
2. Trein
[afbeelding]
Tsja, ik was er liever nog uitgebreid op uitgetrokken met camera, maar dat gaat niet meer op tijd lukken. (Blijft wel in de planning staan, ook al is het niet meer op tijd voor deze wedstrijd.)
Iemand commentaar?
Ik zal zelf de eerste zijn om commentaar te leveren:
1. Je horizon loopt een, ahum, beetje af. Maar misschien benadrukt dat net wel wat meer de "actie".
2. Wel een "gelukstreffer" qua kleuren van de treinstellen; afgezien daarvan een beetje flets. Misschien rechts nog wat eraf croppen? Of rechts en links (bordje)?
Jij ook al? Ik heb er zo eentje donderdag gemaakt, filmpjes moeten nog weggebracht worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Bovenste foto heb ik (ongeveer) ook gemaakt :p. Staat alleen nog op de film.
Wat hij zegt iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:42 schreef Shark.Bait het volgende:
trein. kleur is gaaf
speel anders met croppen en pak de leukste.
Ja, was de eerste foto die ik van dat bakkie maakte, toen stond ie net thuisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
leuke foto, huizen op de achtergrond is butt.
oplossing: andere locatie, of kleinere DOF...
@puckzz: hoe maak jij een foto zw/w???
Gedaan, zie hierbovenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
@eer-ik: gooi het contrast eens omhoog en kijk wat dat doet
Check. Ik ga met de trein-foto aan de slag.quote:
done, maar ik weet het nog niet helemaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
@eer-ik: gooi het contrast eens omhoog en kijk wat dat doet
Je zou het eens kunnen proberen met een wide-angle oidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
done, maar ik weet het nog niet helemaal![]()
wat ik ervan moet vinden dan
Omzetten naar grayscale en dan nog wat met curves, contrast of replace color pielen... hoezo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
@puckzz: hoe maak jij een foto zw/w???
Ik denk dat er meer uit te halen valt als je een andere methodiek gebruiktquote:Op woensdag 21 juni 2006 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
Omzetten naar grayscale en dan nog wat met curves, contrast of replace color pielen... hoezo?
Waarom die 3e foto niet??quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omzetten naar grayscale en dan nog wat met curves, contrast of replace color pielen... hoezo?
fiets was idd beetje donker op de voorgrond, even wat mee gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
te S&G he?quote:
Ik moet nog beginnen met fotografie, dat wil zeggen ik ben zeer geïntresseerd en probeer hier en daar wat informatie te winnen op het internet, maar mag een foto dan geen humor hebben?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef An24 het volgende:
Haha, Okay.
Weet nog niet of dit het wordt hoor, gewoon aan het spelen, kan zijn dat ik totaal iets anders inlever![]()
[afbeelding]
Misschien nog wel ff dat autootje in de verte wegshoppen![]()
[afbeelding]
Uhm heeft iemand gezegd van niet dan? Als ze hem instuurt geef jij gewoon lekker vijf punten tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met fotografie, dat wil zeggen ik ben zeer geïntresseerd en probeer hier en daar wat informatie te winnen op het internet, maar mag een foto dan geen humor hebben?
Ik bedoel de bewerking van deze foto's is heel mooi gedaan zodat het lijkt of het een oude foto is en dan zie je plots die moderne auto's. Heeft wel wat...
Dat is waar en over smaak valt nu eenmaal niet te twisten....gelukkig maar!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Uhm heeft iemand gezegd van niet dan? Als ze hem instuurt geef jij gewoon lekker vijf punten toch
(ik denk overigens ook dat als je dan voor een oude bewerking gaat, de auto's weg zouden moeten, maar ja, in the end it's all about taste isn't it...)
Als dat het doel is van de foto (humor) dan mag het absoluut, maar dan had ik het beter in beeld moeten brengen. Mijn doel was om met bewerking een zo oud mogelijke presentatie te geven (om zoom noem ik de serie dan ook "oude tijden herleefd". Ligt dus nogmaals aan het doel van je foto!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met fotografie, dat wil zeggen ik ben zeer geïntresseerd en probeer hier en daar wat informatie te winnen op het internet, maar mag een foto dan geen humor hebben?
Ik bedoel de bewerking van deze foto's is heel mooi gedaan zodat het lijkt of het een oude foto is en dan zie je plots die moderne auto's. Heeft wel wat...
Ik denk dat ik hem zo beter vind:quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zat aan zoiets te denken:
[afbeelding]
Hoewel ik de bewerking nog niet geweldig vind en het idee niet erg origineel is.
Misschien toch nog maar eens verder piekeren.
Zo te zien wordt er een goal vervoerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:46 schreef k_man het volgende:
Wat heeft de inzending van Ane met vervoer te maken?
Het doel zelfquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:08 schreef k_man het volgende:
Een goal vervoerd?Hoe vervoer je een gebeurtenis?
Toch nog even een kleine reactie. ( ja ik weet het ik ben niet al te snel....)quote:Op maandag 12 juni 2006 11:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mooi beeld op de voorgrond. Ik vind alleen de achtergrond niet supermooi uitkomen en de benen die spiegelen in de grill kan je misschien ook beter wegclonen. 'Productfotografie' hoort nu eenmaal retestrak te zijn.
Mensen raken daar misschien van in vervoering?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:57 schreef Ilford het volgende:
[..]
Zo te zien wordt er een goal vervoerd.![]()
Ik vind 'm "oke", maar niet meer dan dat. De witte stoelen op de voorgrond vind ik een beetje storend, en hetl icht niet zo mooi. Je balonnenfoto vind ik veel mooierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |