Wat ben je vind ik je toch een zeikerd, Sharkquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Als wedstrijd coordinatrice is het toch wel zaak dat je de nuance ziet & zegt tussen wat je vind en wat je poneert als zijnde algemeen aanvaard.
En als je dan ook nog ff uitlegt waarom niet en wat dan je bezwaren zijn tegen deze foto's dan heeft Gose er ook nog wat aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:24 schreef k_man het volgende:
Tja, ach. Ik zou op allebei niet stemmen. Sorry.
Ik vind de eerste foto het leukste, alleen vind ik de bovenkant van de achtergrond een beetje storend; het stuur gaat hier in op.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:03 schreef Gose het volgende:
Ook hulp nodig met kiezen,
1.
[afbeelding]
2. Dit is op 'advies' van mn pa..
[afbeelding]
Tja , ach sommige anders denkende en vooral kijkende mensen zullen er wel op stemmen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:24 schreef k_man het volgende:
Tja, ach. Ik zou op allebei niet stemmen. Sorry.
Tussen deze 2 foto's vind je de eerste het mooistquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:03 schreef Gose het volgende:
Ook hulp nodig met kiezen,
1.
[afbeelding]
2. Dit is op 'advies' van mn pa..
[afbeelding]
vervoer als in transportquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
ik noem even de meest duidelijke, in de anderen kan ik wel wat zien als ik er even over nadenk
kzieniks: reuzenrad.. ik zie hier echt geen vervoer in, hoe ik het ook draai en keer.. sorry
g-string: kruiwagen.. is het de bedoeling dat men erin gaat zitten en dan door een medepersoon word vervoerd?
Ane: Mannen die een goal verplaatsen.. uhm..? ga op de goal zitten en men brengt je van a naar b? ik zie hem echt niet
ik shnappiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Die mannen (jochies?) vervoeren dus een doel. Met die kruiwagen kun je zand oid vervoeren.
Dit vind ik ook een twijfelgeval. Maar je kan het ook zo zien: het is hetzelfde als thuis op je fiets stappen, rondje om het dorp rijden en thuis weer afstappen. Begin- en eindpunt is hetzelfde, maar tussendoor word je wel vervoerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef fraubitch het volgende:
ik noem even de meest duidelijke, in de anderen kan ik wel wat zien als ik er even over nadenk
kzieniks: reuzenrad.. ik zie hier echt geen vervoer in, hoe ik het ook draai en keer.. sorry
Vervoer is natuurlijk niet alleen vervoer van mensen. Met een kruiwagen kan je een hoop dingen (zand, bakstenen) vervoeren. En het doel wordt zelf vervoerd op de foto van Ane.quote:g-string: kruiwagen.. is het de bedoeling dat men erin gaat zitten en dan door een medepersoon word vervoerd?
Ane: Mannen die een goal verplaatsen.. uhm..? ga op de goal zitten en men brengt je van a naar b? ik zie hem echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |