Die ook jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:00 schreef ScottTracy het volgende:
Katrina & The Waves - Walking on Sunshine ?
Die is inderdaad érg vrolijk. Sowieso wel meer nummers van zequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:07 schreef placebeau het volgende:
They might be giants - Istanbul (not constantinopel)
Die zijn inderdaad wel heel erg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:08 schreef T1andonly het volgende:
Soap - This is how we party
Alles van de vengaboys natuurlijk
*This is H-T-V-I, Happy TV International*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:26 schreef splendor het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad wel heel erg.![]()
En verder dat liedje van Happy TV ofzoiets.
dat is toch om te huilen? Ik luister nog liever naar een ui.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:28 schreef Biancavia het volgende:
Het Smurfenlied.
quote:
En natuurlijk de Indische Waterlelies!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:30 schreef MUUS het volgende:
Dat liedje van Carnaval Festival in de Efteling.
Llama song hoorde ik vorig jaar elke dag weer in me klas.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:38 schreef Maisnon het volgende:
THE LLAMA SONG!
En caps waren hier toegestaan!
Heeft die zo'n rijk oeuvre ja?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:35 schreef apestaartje het volgende:
Crazy Frog - Gehele ouvre
Wat je zegt!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Die is inderdaad érg vrolijk. Sowieso wel meer nummers van ze
In The Middle is ook echt te erg.
Die zijn zo blij dat ze rare dingen als 'kuma he' en 'oya lélé' gaan murmelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:52 schreef Chou het volgende:
Wat dacht je van K3..
quote:Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer en
het geeft geen ene moer
Want het het is Ali (WAT) Ali (WAT) met Yes-r (WAT)
met Yes-r (WAT) en Partysquad en Partysquad en Partysquad
(Partysquad Partysquad Partysquad)
Ohhhhh! Haha deze moet je voelen
We beuken door je speakers
We stampen met die sneakers
Ali B is in de club, Partysquad
Ey yo Yes-r break de tent af yoo come on
Ik voel me plotseling zo oya lélé, doe het nog een keer zo oya lélé, zing met ons mee, oh ja! oh jee!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die zijn zo blij dat ze rare dingen als 'kuma he' en 'oya lélé' gaan murmelen.
Geweldig..
Maar het vrolijkste nummer is toch wel "leonardo Dicaprio". Instant vrolijkheid.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die zijn zo blij dat ze rare dingen als 'kuma he' en 'oya lélé' gaan murmelen.
Geweldig..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:07 schreef placebeau het volgende:
The boy least likely to - I'm glad I hitched my apple wagon to your star
Als tvseries ook mogen dan zet ovide er ook maar bij..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:43 schreef seeya_40 het volgende:
Bangels - Video Killed The Radio Star
De tune van de Snorkels (geweldig!!)
Toy Dolls - Nellie The Elephant
The Buggles, I assume?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:43 schreef seeya_40 het volgende:
Bangels - Video Killed The Radio Star
Waarbij ik nog altijd voor de versie van The Presidents zou gaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:45 schreef Mark het volgende:
REM - Shiny Happy People
[..]
The Buggles, I assume?
Come on Barbie, let's go party?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:33 schreef PDOA het volgende:
Aqua - Barbie Girl al genoemd?
Hun cover van faith (george michael) mag er ook zijn.quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:30 schreef MUUS het volgende:
Dat liedje van Carnaval Festival in de Efteling.
daar word ik helemaal niet vrolijk vanquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:52 schreef Beathoven het volgende:
Herman van Veen - Ik ben vandaag zo vrolijk
mag natuurlijk niet ontbreken
Ik denk door die eerste; waarin zijn ouders, broertjes en zusjes worden platgereden en hij bij Henk in het klompje gaat wonen...ik word alweer emo als ik er aan denk...quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:10 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
daar word ik helemaal niet vrolijk van
komt volgens mij door een of andere aflevering van alfred j kwak
Volgens mij werden ze platgereden door een eendquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk door die eerste; waarin zijn ouders, broertjes en zusjes worden platgereden en hij bij Henk in het klompje gaat wonen...ik word alweer emo als ik er aan denk...![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:01 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
Henkie - Lief klein konijntje
ja dat ja!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk door die eerste; waarin zijn ouders, broertjes en zusjes worden platgereden en hij bij Henk in het klompje gaat wonen...ik word alweer emo als ik er aan denk...![]()
knip
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:35 schreef Hapertje het volgende:
Vreselijk vrolijk, en dus hoogst irritant is dat liedje van Dennis: Ik Zing Een Vrolijk Liedje!![]()
En dan nog Efteling - Carnaval fesitvalquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:33 schreef Allure_ het volgende:
Efteling - Indische waterlelies
"Ik wil je elke dag een beetje beetje meer, want als ik aan jou denk krijg ik de kriebels weer"quote:
Ook vrolijke muziekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Urquhart ik zag gisteren op tv Thomas Berger in omroep gelderland![]()
Ow die is leuk! gelijk gedownload/kochtquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:02 schreef Dogbreath het volgende:
Roger Glover - Love is all
Vooral de clip
helemaal mee eens..te vrolijk inderdaad..erg irritantquote:Op zondag 18 juni 2006 19:02 schreef Dcx het volgende:
K3, dat is pas te vrolijk.
of the Ketchup Song.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |