Als de fontanel helemaal dicht is moeten ze kunnen springen... schijnt....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:13 schreef dutchie het volgende:
Mijn ventje kan springen. Ja echt!
Hij komt echt los van de grond. Gister zag ik het ineens, ik wist niet wat ik zag. Ik dacht dat ze veel ouder waren voor ze zoiets konden.
Ik geloof het ook. Ook zijn dan pas de nekspieren helemaal ontwikkeld, dus tot die tijd nog steeds voorzichtig met hoofdje doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als de fontanel helemaal dicht is moeten ze kunnen springen... schijnt....
dan had Cas al met een half jaar moeten gaan springenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als de fontanel helemaal dicht is moeten ze kunnen springen... schijnt....
Laat ik het anders formuleren dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]
dan had Cas al met een half jaar moeten gaan springen![]()
![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:43 schreef texelonia het volgende:
Misschien is het meer zo dat als de fontanel nog niet dicht is kinderen nog niet kunnen springen. En als de fontanel wel dicht is ze het kunnen leren, maar dat dat niet perse diezelfde dag gebeurt maar net zo goed nog een paar weken, maanden, jaren kan duren.
nee, Cas had het al heel vroeg dicht zitten, daar moest hij net als Job ook voor naar de kinderarts.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef poemojn het volgende:
Bedoel jij niet de kleine fontanel, Moussy?
Het gaat heel goed gelukkig, ze kan er nog niet echt kracht mee zetten (op de bank/bed klimmen bijvoorbeeld) maar verder doet ze er alles weer mee. Buigen is ook nog een beetje lastig dus eten doet ze nu met rechts. Maar al met al valt het dus gelukkig reuze mee. Ze is de afgelopen dagen wel veel vaker gevallen dan anders :-(quote:Op zondag 18 juni 2006 23:01 schreef Anitra het volgende:
Ladybos hoe gaat het met Myrthe's arm?
Als het goed is komen die maar één keer langs gelukkig... Hier waren ze met zijn tweeën bezig, de een bijna 4, de ander bijna 2. Twee nachten slapeloze mamma die heen en weer rende met mentholpoeder en bekertjes water en nu komt het nóóit meer terug, zo!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:16 schreef E.T. het volgende:
vorige week.. WaterpokkenEn op het stukje dat aan de rechterkant van de foto is afgeknipt zaten er ongeveer net zo veel als op de rest van de foto
![]()
Gelukkig heeft ze er niet al te veel last van gehad![]()
[afbeelding]
Komt omdat ik eigenlijk in het andere topic thuis hoor githaquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Githa het volgende:
Buisjes in zijn oren.... dat heb ik helemaal gemist joh babyfeet, ook spannend voor jullie dus!
Dinsdag een duimdag dus
Ik wilde het gewoon eens mee maken en die van eergisteren was dus ook echt helemaal niks. Maar die van gisteren was echt leuk. Ze hadden ook echt een doel betaalbare kleding die leuk is. Metname voor jongens schijnt het nogal eens moeilijk te zijn om leuke kleding te vinden. En ik moet zeggen wat ze lieten zien was super leuk en stoer.quote:
Ik heb het ook lang uitgesteld hoor met dat tongriempje, maar zat laatst weer eens te kijken hoe hij z'n ijsje zat te etenquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:40 schreef bixister het volgende:
ah, zo'n kort tongriempje heeft piet ook. ik stel steeds uit om er eens mee naar de huisarts te gaan, maar ik denk dat het bij hem ook beter even doorgeknipt kan worden. (brr). hij kan z'n tong niet eens echt uitsteken.
beterschap voor ewen loena, hopelijk is 't geen pfeiffer!
Het kan wel hoor! Ik was maandenlang een ontzettend lieve baby, tot ik ineens tot actie over ging.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:37 schreef Loena-tik- het volgende:
[...]Mijn huisarts denk dat Ewen wel eens Pfeiffer zou kunnen hebben en hij heeft nog niet eens met een meisje gezoend![]()
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |