abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:30:08 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38911432
Ach arme Myrthe, wat zielig

Sterkte er mee, hopelijk kunnen ze iets voor haar doen en dat ze snel van de pijn verlost is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:33:58 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_38911512
och myrthe en ladybos, wat zielig! Dat lijkt me erg om te zien als je kindje zo'n pijn heeft. succes in het ziekenhuis!
stormy waters...
sailin'
pi_38911844
shit zeg, arme myrthe. hopelijk heeft ze er snel minder last van.

van de week brak ik trouwens ook bijna anna's arm geloof ik. we gingen een winkel binnen met de duowagen en dat past altijd maar net door die deur. een meneer was zo vriendelijk de deur voor me open te houden dus ik wilde daar gretig gebruik van maken. had niet in de gaten dat anna's arm buitenboord hing. 't arme kind begon keihard te huilen (en 't is een enorme bikkel, als zij huilt is er echt wel wat aan de hand - behalve voor 't slapen gaan dan-). gadver wat voelde ik me rot zeg. ze heeft er gelukkig 'slechts' een flinke blauwe plek op haar arm aan overgehouden.

[ Bericht 40% gewijzigd door bixister op 16-06-2006 11:01:23 ]
pi_38912099
Myrthe
Bixister en Anna
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38912221
Myrthe ik lees het nu pas, wat zielig Ik hoop dat ze nu goed kunnen zien hoe en wat

Ouch Anna en bix!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 11:15:32 #106
81992 Githa
pi_38912440
Myrthe toch ...succes in het ziekenhuis

Ohwjee Anna, bijna je arm eraf gelukkig viel het allemaal mee, maar je mama heeft vast een hartverzakking gehad.
Beterschap met die blauwe plak
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:25:26 #107
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38912686
Zo viel Sebas vandaag met Maria van de trap. Hij hartstikke last van zijn voet, Maria helemaal overstuur. Ze had pijn aan haar voetje zei ze, maar na een paar kusjes en veel geruststellende woorden en knuffels was het wel echt over. Eng zulke dingen.

Arme Anna ook. Auw.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 11:27:18 #108
43556 miss_dynastie
pi_38912738
Sterkte kleine Myrthe, das niet leuk

Anna Gelukkig geen grote schade!
pi_38912886
Jee Myrthe . Wat naar voor dr

bixister dat is ook wel schrikken zeg, 'gelukkig' alleen maar een blauwe plek.

Bah sugar, dat lijkt mij ook echt heel erg schrikken!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:34:03 #110
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38912924
O, Ladybos,wat een nare nacht.Hopelijk is Myrthe snel de pijn af.
Anna toch.... Dikke kus erop!
Maria ook al zo geschrokken.... Zou wat zijn als je man nu ook nog zijn voet brak.

Vrolijk nieuws dan maar? Luuke is vandaag ein-de-lijk weer eens vrolijk! Niet meer pieperig en boos!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38914249
Luuke

Arme Maria en arme jullie! Je schrikt je echt een ongeluk als je met je kind van de trap valt
pi_38914323
Ok, vanaf nu geen ongelukken meer hier hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_38914440
Arme Myrthe... en ze was al niet lekker... Hoop dat er geen gips om hoeft.

Denk idd dat dat het was Mwana... hij was vanmorgen al iets beter te gebruiken. Het was ook zo'n contrast met het op schoot hangen de dagen ervoor!
pi_38914653
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:34 schreef Lishe het volgende:
O, Ladybos,wat een nare nacht.Hopelijk is Myrthe snel de pijn af.
Anna toch.... Dikke kus erop!
Maria ook al zo geschrokken.... Zou wat zijn als je man nu ook nog zijn voet brak.

Vrolijk nieuws dan maar? Luuke is vandaag ein-de-lijk weer eens vrolijk! Niet meer pieperig en boos!!
Fijn! Het is zo soms zo zielig als ze het zichzelf alleen maar moeilijker maken met hun eigen dwarsigheid he?
Weet je dat ik er van de week pas achter kwam dat jouw Luuke een meisje was? Vind het ineens zo'n stoere naam!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38914853
he bah maria (& papa), wat een schrik!! zo is 't inderdaad wel weer even welletjes mensen.

ladyB hoe ging 't? wel of geen gips?

hoera voor vrolijke luuke!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:43:40 #116
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38914859
Och jongens toch, wat een pech allemaal!
Gelukkig is Luuke niet meer zo sjaggie.
Maar Bix en Sugar behoorlijk schrikken dus. Bix, dan voel je je gelijk zo'n ontaarde moeder vind je niet? Had ik toen Léon van de commode viel. Sjonge wat voelde ik me schuldig en rot.

Myrthe, meissie ik hoop dat het gips helpen gaat. Want kleine meisjes en jongentjes moeten geen pijn hebben.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38916718
Maria en Anna, gelukkig maar dat 't goed is afgelopen!

Ladybos, hoe is het in het ziekenhuis gegaan? En hoe is het nu met Myrthe?
pi_38917175
Updateje van hier thuis...
't schiet ook niet op... Elise is ook flink verkouden en hoest een beetje 'rochelachtig'. Gisteravond was ze erg warm, dus wij proberen om haar temperatuur te meten (thermometer in d'r kont) maar dat lukte echt niet; ze raakte er helemaal van overstuur, tot aan overgeven toe!
Ze klaagt al een paar dagen over een zere buik. Soms ook een beetje dun poepen. We proberen expres om niet de aandacht daarop te richten, maar op haar hele lichaam. Toch blijft ze haar buik aanwijzen als pijnlijke plek.

Dus bij de arts geweest. De longetjes zijn schoon, haar buik voelt goed aan en de zachte ontlasting kan ook komen door appelsap (we geven haar regelmatig kinderappelsap; dat kan dus ook al zoiets veroorzaken). Dus eigenlijk is er niks aan de hand. Aan de ene kant fijn dat ze weer een lichte APK heeft gehad, aan de andere kant weten we nu nog niet of ze echt een pijnlijke buik heeft.

Nou ja, dan maar weer minder appel/diksap en meer water. En ze drinkt al zo slecht! En eten doet ze ook al een tijdje niet zoveel. Je vraagt je af waar ze van groeit...

Succes voor alle breekjes!
pi_38917548
Ladybos wat zielig voor Myrthe!
Je kind zo'n pijn zien hebben is niks!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38917619
Bright, geef je helder of troebel appelsap? Dat wat appelsap troebel maakt maakt ook dat kinderen er minder snel peuterdiarree van krijgen (vgl de vezels in witbrood vs volkorenbrood). Misschien helpt dat. Appelsientje troebel is nu in de aanbieding bij C1000.
Vervelend dat ze zich niet zo lekker voelt steeds. Beterschap voor haar!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 juni 2006 @ 14:27:18 #121
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38918332
Wat een ongelukjes allemaal hier... daar kun je zo van schrikken en inderdaad wat Dutchie zegt, je voelt je ook nog superschuldig daarna. Zo is Isa ook eens van de commode gevallen, pfff.

Hier gaat het eigenlijk heel lekker, we zijn net terug van een dikke week vakantie in Zeeland. Isa vond de zee geweldig, ze noemt het 'bad' Vorige week zaterdag toen het zo warm was, was ze er niet weg te slaan. Erg leuk om te zien
Verder kletst ze ons de oren van het hoofd... Zinnetjes als 'Mama, wat ben je aan het doen?', 'Kijk, een pijama papa hč' en steeds 'Danke' en 'Gezondheid' Mijn kleine meisje wordt ineens zo groot
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:46:44 #122
34891 melonovy
La Kutschie
pi_38919047
nou zeg wat een nare berichten allemaal van de dreumesjes en peutertjes hier.
veel schrik en tranen. Dikke kus allemaal!
Het voelt goed hč?
A je to!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:54:14 #123
34891 melonovy
La Kutschie
pi_38919307
En Sjeen wat schattig zeg! Als ze gaan kletsen kunnen z inderddad zo heel wijs overkomen. Heerlijk!
Chiara zit sinds kort in de waarom-fase, ook zo leuk, maar af en toe erg vermoeiend, voor sommige dingen kan ik niet altijd een verklaring op peuterniveau formuleren 't Gaat lekker met dr, ze heeft het dagelijks over de basisschool, daar wil ze wel al naar toe, maar dan moet ze eerst 4 worden weet ze zelf al erbij te zeggen Lekkere tut is het, klets me de oren van mijn hoofd en zit in een fantasiewereld vervan het aardse
Yoram gaat ook goed, lekker ventje is het, loopt, klimt en zit overal aan en doet alles nog in zijn mond, dit laatste mag van mij snel afgelopen zijn! Een echt jongentje is het, wat graag kabaal maakt, maar hij heeft zo veel lol in zijn leven, echt geweldig.
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_38919875
Poemojn, ik zal straks eens kijken, maar het is echt speciaal voor de kleine kinders. Volgens mij wel 'gewoon' helder (eigenlijk dus 'ongewoon' helder, maar goed...)

Hahaha Goed zo, Chiara!
Elise kan al zeggen hoe ze heet, waar ze woont en het telefoonnummer (nou ja, grotendeels en waarschijnlijk voor anderen moeilijk verstaanbaar, maar het zit er wel al een beetje in. Dat vind ik toch wel belangrijk, mochten we toch niet zo goed op haar passen als we wel zouden willen (lees: ze sneller wegloopt dan wij verwachten))
pi_38920174
klinkt goed melonovy!

even in reactie op een vraag van jonnetje in 't fototopic:
noli/jonnetje, anna is wel een heel ander kind dan piet ja. of ze nou echt brutaler is weet ik niet zeker ('t is wel een boeffie maar ook wel erg zachtaardig hoor), maar ze gaat in ieder geval meer haar eigen gang. en ze is denk ik iets opgeruimder van aard, piet kan langer over iets blijven piekeren. anna laat tegenslag makkelijker 'van zich afglijden' en hop, gaat rustig verder met waar ze mee bezig was. piet is meer een dromer. anna houdt tegenwoordig heel veel van tekenen, ook zo grappig. met een papiertje en een pen/potlood kan ze zich eindeloos vermaken. piet heeft tekenen nooit zo leuk gevonden, tenzij ik zelf heel actief met 'm meedoe en er hele verhalen omheen verzin.
pi_38924402
Nou gelukkig hoefde Myrthe niet in het gips Ze hebben er nog eens goed naar gekeken en aangezien ze haar armpje al weer een beetje ging bewegen vonden ze dat het beter was om het gewoon zo te laten. Ze moet wel voorzichtig doen, dat wordt nog wat met die doerak van me Maar het gaat gelukkig een stuk beter, ze beweegt en gebruikt het armpje steeds meer dus dat zit wel goed. Wel even een voorraadje paracetamol zetpilletjes ingeslagen voor het geval dat Ze ligt nu lekker te slapen, ze was uitgeteld. Papa en mama eigenlijk ook maar ja, er moet gewerkt worden
pi_38925038
Fijn dat ze niet in het gips hoeft Ladybos!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 17:37:20 #128
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38925122
Nou dat lijkt mee te vallen dus Gelukkig maar!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 18:31:56 #129
24188 Belana
kloon van belana
pi_38926107
gelukkig ladybos dat het mee valt
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 juni 2006 @ 18:42:44 #130
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_38926376
Wat een schrik voor Maria en jou en je man natuurlijk ook Sugar.
Ladybos ik hoop dat jullie vannacht allemaal goed slapen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_38926532
Ik lees het nu van Maria Dat is schrikken.
pi_38926714
Maria en Man wat een schrik
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 18:59:39 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_38926914
Sneu voor de 3 meiden

Ik heb Cas een keer met zn hoofd tegen een deurkozijn gereden We zijn er ook achter dat Cas toch echt Nike voeten heeft, die zitten toch echt het beste
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 19:05:09 #134
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38927051
Cas heeft dikke voeten met een hoge wreef dus?
Wat een pechkindjes hier allemaal, dikke
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_38927092
Leuke gympen Moussy!
pi_38927936
Cas wat een stoere nikes
,hier staan een paar grijze nikes nog onder het zand op het dressoir het is nog het zand van Austerlitz en nu haalik het er nooit meer vanaf

[ Bericht 0% gewijzigd door Bar_en_Mar op 16-06-2006 20:51:14 ]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:50:24 #137
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38929802
Och Bar... idd nooit meer wassen en gewoon koesteren.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 23:21:31 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_38933623
Als je ze graag zo wil houden zou ik ze inspuiten met blanke lak of zo, anders rolt het zand er op een gegeven moment af
pi_38938332
Die lak is misschien wel een goed idee inderdaad maar ik ken dat voor houtskooltekeningen, weet niet of dat sterk genoeg is voor zand.. Bij een 'Hogeschool voor de kunsten' werken mensen die anderen opleiden tot conservator, die hebben misschien wel een goed idee daarvoor (valt onder museologie). Of misschien een conservator bij een museum bij jullie in de buurt (moderne kunst).
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2006 @ 09:47:50 #140
7074 moussy
kuttekop
pi_38938468
Ik kan me nog herinneren van de tijd dat we een zeilboot hadden dat mijn vader zand strooide en dan lak er over heen, zodat je niet uit kon glijden, vandaar.

Cas heeft trouwens idd brede hoge voeten.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 juni 2006 @ 09:53:23 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38938508
Saskia staat hier naast ons met een wintermuts op...
Ze gaat in de sneeuw lopen zegt ze
'Heel koud aan voeten papa!'
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:13:32 #142
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38938704
Mijn ventje kan springen. Ja echt!
Hij komt echt los van de grond. Gister zag ik het ineens, ik wist niet wat ik zag. Ik dacht dat ze veel ouder waren voor ze zoiets konden.
pi_38938964
Blanke lak in een spuitbus, te koop bij de gamma e.d. zou prima moeten werken.
Voor houtskooltekeningen e.d. is het een zwakkere vorm, meer een soort haarlak, en dat fixeert niet genoeg vrees ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 juni 2006 @ 11:47:41 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38940542
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:13 schreef dutchie het volgende:
Mijn ventje kan springen. Ja echt!
Hij komt echt los van de grond. Gister zag ik het ineens, ik wist niet wat ik zag. Ik dacht dat ze veel ouder waren voor ze zoiets konden.
Als de fontanel helemaal dicht is moeten ze kunnen springen... schijnt....
pi_38940601
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik geloof het ook. Ook zijn dan pas de nekspieren helemaal ontwikkeld, dus tot die tijd nog steeds voorzichtig met hoofdje doen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38941016
Dylans fontanel is al een tijd dicht, maar springen kan hij nog steeds niet Als hij het probeert, trekt hij een been omhoog, erg lachwekkend
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:16:42 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_38941173
Saskia grapjas

wat goed dutch! Liam doet dat ook sinds een paar weken, ik wist niet dat dat met het fontanel te maken had, grappig. en dat iets simpels als springen eigenlijk zo moeilijk is he
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2006 @ 12:25:49 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_38941364
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

dan had Cas al met een half jaar moeten gaan springen
pi_38941649
Meestal kunnen ze het ergens tussen de 1,5 en de 2,5 dacht ik. Op de pc boven staat een documentje met de percentages per leeftijd, zal later vandaag eens kijken.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:57:52 #150
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38942032
Poemojn, geweldig zoals jij die info zo op kunt lepelen.
Ik had nooit het verband met de fontanel gezocht eerlijk gezegd, grappig zoals sommige dingen met elkaar in verband staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')