Zo hehe wat een dag hebben we er vandaag opzitten!
Tom voelde warm aan toen ik hem vanmorgen uit bed haalde maar hij was niet 'ziek' als in lusteloos of hangerig. Wel had hij weinig eetlust en wilde graag gedragen worden. Stomtoevallig had ik het behoorlijk in m`n rug dus ik heb aardig wat buggymeters gemaakt
![]()
Vanmiddag moesten we dus bij de KNO arts zijn en ik was ruim op tijd vertrokken omdat ik niet wist waar ik wezen moest. Ik reed in een keer goed en was daardoor ruim een half uur te vroeg
![]()
Ik zat amper 5 minuten in de wachtkamer toen ik al geroepen werd dat we aan de beurt waren
![]()
De arts keek in zijn mond en wilde al meteen een afspraak maken, dat ging me een beetje te snel dus ik voreg hoe hij daar zo bij kwam en of dat wel echt nodig was enzo. Er zijn met Tom al meer dingen gebeurd waarvan we achteraf zoiets hadden van 'waarschijnlijk was dat niet nodig geweest maar kon het ook anders' en ik wilde niet dat zo`n serieuse ingreep gedaan werd als het niet nodig zou zijn.
De arts belde de kinderarts voor een onderzoek en ik mocht meteen doorlopen.
De kinderarts bekeek Tom uitgebreid, luisterde mijn verhaal aan en kwam tot de conclusie dat het nodig was zijn keel- en neusamandelen te verwijderen.
Daarna weer terug naar de kno-arts om een afspraak te maken. Volgende week dinsdag mogen we ons melden met een nuchtere Tom. Komende vrijdag gaan we eerst nog voor een gesprek langs bij de anesthestist. Ik ben er nu al beroerd van :-/
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.