abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 20 juni 2006 @ 14:29:08 #201
81992 Githa
pi_39035334
Piet maar wat vreselijk lief dat je voor je zusje wil zorgen als je later 'groot' bent.
pi_39035527
Piet! Lief hoor, maar als je tien bent denk je daar vast anders over.

Ze gaat dinsdag- en vrijdagochtend, beide ochtenden duren 2,5 uur (brengen tussen 8.30 en 8.45, halen tussen 11.15 en 11.30). En in de zomervakantie niet meer natuurlijk. Dit is een groep 2-jarigen, de 3-jarigen gaan 's middags.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:28:13 #203
24188 Belana
kloon van belana
pi_39039900
LB, wat een goed en fijn nieuws

Piet!!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:30:37 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_39039992
Liam zei gisterochtend toen ik hem uit bed ging halen: "wil een knuffel geven mama" waarop ie op de rand van zijn bedje klom en we even fijn gingen knuffelen, je kent het, armpjes zo zalig om je nek... fluistert ie in mijn oor "ik hou van je mama"
Ik kon alleen maar stamelen Ik ook van jou lieverd....

wat heb ik toch een vreselijk, vreselijk lief kind op de wereld gezet...
stormy waters...
sailin'
pi_39041084
Hier net een sterk staaltje van het praatgedrag van Randy! Hij kan nu 15 á 20 woorden zeggen en deed er net 3 achter elkaar! *trots*
Mijn dochter ging huilen en zoals altijd de reactie van hem: "Tinka". Vervolgens wijst hij op mijn borst en zegt: "Tiet"! Dat vond ik al heel erg grappig, maar toen ik hem ff op schoot nam na Tinka en net deed of hij een babytje was, zei hij weer "Tiet". Ik vroeg of Randy ook 'tiet' wou (ondenkbaar met zijn bijtgedrag op het moment!!!), knikte hij hevig ja en zei: "Hap"!
Aangezien ik mijn tepels lief heb, ben ik er niet aan begonnen, maar heb hem wel een dikke knuffel gegeven!
pi_39041162
Heerlijk nieuws Luchtbel!
Belana... mag Randy bij Liam in de leer?
  FOK!fossiel dinsdag 20 juni 2006 @ 21:54:33 #207
2628 Karin
pi_39052315
Piet wat goed van je! Zoveel in 1 x!

Jolie

Bram ligt vandaag zonder luier in bed. Hij wou echt geen luier om en toevallig hoorde ik van een collega van de week dat haar zoontje dat ook had nadat hij pas zindelijk geworden was en meteen ook vrijwel droog bleef. Zijn luier voelt 's morgens ook vrij droog aan en als hij wel eens dutje doet blijft hij ook keurig droog. Wij hebben alleen het probleem dat we alleen een WC beneden hebben en ik dat toch wel doodeng vind om Bram in slaapdronken toestand naar beneden te laten gaan. Gelukkig hebben we nog een potje en dat was ook goed. Hij had al 2 plasjes gedaan voordat hij uberhaupt sliep dus hij weet het wel te vinden. Heb beddegoed voor het grijpen klaargelegd en een zeiltje in zijn bed. Het zou wel heel fijn zijn nooit meer luiers voor Bram te hoeven kopen.
volgens mij ben ik TE optimistisch, als hij enigszins op mij lijkt zit hij nog jaaaren aan de luiers vast. Maarja niet geschoten is altijd mis
Hoe ging dit bij andere kindjes?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:00:57 #208
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39052586
Saskia heeft 's morgens en na d'r middagtukkie nog hele volle luiers.. Ik ga het dus nog niet proberen (en de paar keer dat ze uit baldadigheid d'r luier zelf had afgedaan kon ik wat later heb bed verschonen.. We wachten dus nog even )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39052768
Djulian heeft ook snachts en smiddags een luier om, vaak is hij smorgens wel redelijk droog en ik zet hem savonds nog ff op de wc voor ik naar bed ga.
Overdag gaat het in blote kont prima, als hij een broekje of luier aan heeft dan geeft hij ook netjes aan dat hij op de pot of wc wil, maar met onderbroekjes nog wel regelmatig ongelukjes, dus als we weggaan nog een luier aan voor de zekerheid.

Liam
pi_39053245
Sven heeft wat zindelijk worden betreft weer eens een aparte volgorde geloof ik
Overdag ben ik er nu wel een beetje mee bezig, hij weet ook helemaal hoe hij op de WC moet gaan zitten (opstapje neerzetten, verkleiner erop leggen, broek uit, luier uit, op de WC gaan zitten .... alleen dan vergeet hij wat, want hij gaat verder met papiertje pakken, vegen en doortrekken van de WC

's Morgens en na zijn middagslaap komt hij echter al weken met een droge luier uit bed. **ff afklopt**
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:51:10 #211
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39055045
Zo hehe wat een dag hebben we er vandaag opzitten!
Tom voelde warm aan toen ik hem vanmorgen uit bed haalde maar hij was niet 'ziek' als in lusteloos of hangerig. Wel had hij weinig eetlust en wilde graag gedragen worden. Stomtoevallig had ik het behoorlijk in m`n rug dus ik heb aardig wat buggymeters gemaakt
Vanmiddag moesten we dus bij de KNO arts zijn en ik was ruim op tijd vertrokken omdat ik niet wist waar ik wezen moest. Ik reed in een keer goed en was daardoor ruim een half uur te vroeg
Ik zat amper 5 minuten in de wachtkamer toen ik al geroepen werd dat we aan de beurt waren
De arts keek in zijn mond en wilde al meteen een afspraak maken, dat ging me een beetje te snel dus ik voreg hoe hij daar zo bij kwam en of dat wel echt nodig was enzo. Er zijn met Tom al meer dingen gebeurd waarvan we achteraf zoiets hadden van 'waarschijnlijk was dat niet nodig geweest maar kon het ook anders' en ik wilde niet dat zo`n serieuse ingreep gedaan werd als het niet nodig zou zijn.
De arts belde de kinderarts voor een onderzoek en ik mocht meteen doorlopen.
De kinderarts bekeek Tom uitgebreid, luisterde mijn verhaal aan en kwam tot de conclusie dat het nodig was zijn keel- en neusamandelen te verwijderen.
Daarna weer terug naar de kno-arts om een afspraak te maken. Volgende week dinsdag mogen we ons melden met een nuchtere Tom. Komende vrijdag gaan we eerst nog voor een gesprek langs bij de anesthestist. Ik ben er nu al beroerd van :-/
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:55:59 #212
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39055277
Dat gaat wel erg snel ineens, coolbabe!
Maar wel fijn dat hij er dan maar snel vanaf is ook
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39055524
Beetje dubbel he coolbabe, fijn dat het snel kan, maar ook hardstikke spannend en eng dat het zo snel kan.
Sterkte, en hopen dat hij er snel van opknapt!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 20 juni 2006 @ 23:00:53 #214
81992 Githa
pi_39055537
Spannend Coolbabe!... ik zal duimen voor jullie, maar dat gaat vast allemaal goedkomen.

Het is fijn vooer Tom dat het snel kan maar ook wel een beetje voor jullie want als de ingreep pas over 6 weken was gepland zat je er veel te lang tegen aan te hikken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juni 2006 @ 23:19:38 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39056497
Dat gaat wel snel, coolbabe, maar dan hoef je er ook niet tegenaan te hikken. In het kleutertopic staat een verwijzing naar een topic over amandelen knippen/operaties, misschien heb je er iets aan. Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39056574
Dat is snel coolbabe! En wat de anderen zeggen dan heb je geen tijd om er tegen aan te hikken.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:49:17 #217
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_39058049
Coolbabe, fijn dat Tom zo snel geholpen wordt. Hij is er echt hard aan toe als ik het zo lees. Hopelijk knapt hij er ook goed van op. Maar wel heel begrijpelijk dat je er tegenop ziet natuurlijk

Karin, met Job heb ik nog geen ervaring met zindelijkheid. Hij doet hetzelfde als Sven. Hij gaat lekker op de wc zitten, doet vervolgens niks, maar gaat dan wel aan de gang met afvegen, doortrekken en handen wassen.

Katja was echter wel direct ook 's nachts zindelijk toen ze overdag zindelijk was. Ik heb haar sindsdien geen luiers meer omgedaan. Haar potje had ik naast haar bed staan en 's ochtends was er wel vaak een plasje in, dus kennelijk gebruikte ze hem 's nachts. Ze heeft hooguit 5x een ongelukje gehad, maar dat is ook geen ramp. De wasmachine is er goed voor en het matras wordt beschermd door zo'n molton hoeslaken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_39060313
Fijn dat alles goed is met Jolie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:20:42 #219
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_39064024
Zo coolbabe ook al zo snel aan de beurt kyllian mag dinsdag ook naar het ziekenhuis voor buisjes en zijn neusamandelen succes .Een ding weet ik wel wij zijn veeel zenuwachtiger als hun
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 10:06:22 #220
81992 Githa
pi_39065285
Buisjes in zijn oren.... dat heb ik helemaal gemist joh babyfeet, ook spannend voor jullie dus!
Dinsdag een duimdag dus
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 juni 2006 @ 10:24:35 #221
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39065903
Zijn jullie kids de Fimbles al tegen gekomen? Is elke morgen rond 8.20 uur op KetNet. Isa is er dol op, ze vind het stukken leuker dan de Teletubbies en de Tweenies...

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39066105
hier worden ze juist helemaal niet gewaardeerd. vooral omdat ze de plaats van bob de bouwer ('s middags) innemen.

babyfeet & coolbabe, spannend zulke ingrepen. succes voor jullie jongens, dat 't maar snel achter de rug mag zijn en goed zal helpen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 juni 2006 @ 10:32:09 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39066189
Hmmm, dat moet ik dan maar niet aan Isa vertellen Bob de Bouwer vind ze ook erg leuk namelijk.

Isa is nog steeds teleurgesteld dat Nijntje niet meer komt 's morgens. Dat boterham met aarbeienjam en honing filmpje vind ze waardeloos...
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 juni 2006 @ 10:34:09 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39066271
Wat amandelen enzo betreft, ik ben de eerste drie jaar van mijn leven een ziek kindje geweest. Meer verkouden dan wat anders en als je foto's ziet, altijd zo'n bleek toetje. Met drie jaar de keel- en neusamandelen geknipt en sindsdien gaat het stukken beter. Hoop dat het bij jullie ook zo gaat
pi_39066944
ze kunnen er enorm van opknappen inderdaad. hopelijk geldt dit ook voor tom & kyllian!

ik vind die ochtendprogramma's sowieso te vroeg eigenlijk. ik ben wel eens van plan om de video aan te zetten zodat we het op ons eigen tijdstip kunnen kijken maar dat komt er eigenlijk nooit van. ach en zeker nu het mooier weer is beperk ik het tv kijken toch wel zoveel mogelijk hoor. lekker naar buiten!
maar een tijdje terug was 't 's middags altijd even bob de bouwer kijken (om 16.15u). en dat dat er nu zomaar niet meer is vindt piet wel erg jammer. ik heb nu maar een dvd ervan gekocht om af en toe toch in BdB-behoefte te kunnen voorzien. 1 aflevering daarvan is zwaar favoriet, dus die wordt hier wel erg vaak bekeken. (en nagespeeld, zo grappig. gisteren moest ik rollie zijn, piet was dizzy. of ik hoor 'm met die autootjes het verhaal naspelen; hij kent hele stukken conversatie uit z'n hoofd. ). ik blijf 't eigenlijk toch maar een vervelend mannetje vinden trouwens, die Bob.
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:04:40 #226
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39067367
Noah wil alleen nog maar Bumba zien Voorheen waren Teletubbies op tv favoriet en Dribbel en TikTak op dvd. Zette ik laatst een Dribbel dvd op en Noah alleen maar: "Bumba! Bumba! Bumba!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_39067445
dribbel is dan ook wel érg saai. groot gelijk noah!
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:30:54 #228
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_39068326
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Githa het volgende:
Buisjes in zijn oren.... dat heb ik helemaal gemist joh babyfeet, ook spannend voor jullie dus!
Dinsdag een duimdag dus
Komt omdat ik eigenlijk in het andere topic thuis hoor githa
daar staat het hele verhaal kyllian is al kleuter
pi_39068418
Teletubbies zijn hier nog steeds favoriet en zandkasteel. Verder kijkt ze eigenlijk niet echt ergens naar. Soms als het er toevallig op is nog Bumba.

Ik heb net 2 avonden een kleding party gehad , de 1e was van minimuis en de collectie viel heel erg tegen en was super duur. De buurvrouw gaf er gisteren ook 1 , in eerste instantie zou ik daar niet ook nog heen gaan , maar nadat het me maandag zo tegenviel...
En het was super leuk en ook leuk geprijst. Ze kopen klein in wat inhoud dat ze een set kopen waarvan ze van elke maat 1 hebben.
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 11:44:50 #230
81992 Githa
pi_39068829
Jordy kijkt eigenlijk helemaal geen tv, heel soms een dvd van bob de bouwer meestal kijkt hij die bij opa en oma en voetbal met papa.
Ik denk wel dat hij die series leuk vind, maar hij speelt zo lekker en kan zich prima vermaken dat ik hem niet wil storen in zijn spel door de tv aan te zetten.
Ach nouja, hij heeft straks tijd genoeg om alle series te leren kennen als hij zelf komt vragen om de tv.
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:45:16 #231
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39068849
Zandkasteel staat bij Fleur erg hoog in het vaandel, maar ja wat wil je met een kind dat het liefst op het strand leeft....

Maar ook de Fimbles vind ze erg leuk...dus dat komt wel goed Sjeen....;)

Bob de Bouwer is toch ook op Jetix Play 's ochtends??

Oh, en hoe zit dat bij jullie want ookal kijkt mijn dochter niet echt veel tv toch weet ze het precies. Tv 's ochtends nog niet aangeweest, maar d'r biologische klok weet het precies. Mama.....mag ik Dora kijken???? Huh...ik kijk op de klok...verhip het is bijna 10 uur. Hoe doet ze dat toch???
pi_39069065
kleding party's lijken me zó niet leuk

oja nog iets: anna gaat in september al over naar de peutergroep van 't kinderdagverblijf. ik vind 'r nog zo klein eigenlijk! ze komt dan bij piet in de groep. zal mij benieuwen hoe dat gaat. ik zie piet er wel voor aan om anna de hele dag te lopen 'beschermen'.

chacama oh zo'n ingebouwde tv-gids hebben ze hier niet hoor. juist op de meest onmogelijke tijden wordt er om bep. tv-programma's gevraagd. de hele notie dat sommige dingen niet altijd te zien zijn op TV wordt hier nog steeds niet echt geaccepteerd. dat krijg je natuurlijk ook wel van die DVD's en video's waar ze soms mee verwend worden...

en jetix play? wat is dat?
pi_39069247
Bumba is favoriet bij Myrthe, weet iemand toevallig waar je Bumba dvd's kunt kopen ? We hebben al een paar winkels afgezocht maar nog niet gevonden.

Myrthe's armpje is weer helemaal in orde gelukkig. Ze is wel strontvervelend de afgelopen dagen, echt achter-het-behang-plak vervelend. Slapen is er ook niet meer bij, gisteravond zelfs maar in de auto gezet om d'r in slaap te krijgen, dat hebben we echt nog nooit gedaan. Het hielp wel, na 3 kwartier viel ze in slaap (om 11 uur was dat !) en ze heeft in 1 keer doorgeslapen tot kwart voor 9 vanochtend. Ze is wel doodmoe en vervelend van vermoeidheid maar houd zichzelf gewoon wakker. Ik denk dat het verlatingsangst is, de hele dag wil ze ons in de buurt hebben, dan is het goed. Zodra een van ons even naar de wc is o.i.d. is het brullen. Net heb ik d'r een half uur in d'r bed laten huilen, is echt ongekend voor mij, normaal laat ik d'r nog geen 5 minuten huilen. Maar ik was het even helemaal zat en ze was gewoon doodmoe, nu slaapt ze (denk ik, ik durf niet te gaan kijken
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:01:46 #234
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39069371
Jetix Play zit 's ochtends onder de zender van Veronica/Foxkids. Bob de Bouwer, Koala Beertjes, Bobo en nog wat van die peuter shows. Precies de tijden weet ik niet, omdat we er niet veel naar kijken. Bij ons wint het zandkasteel en Dora het van de andere programma's.
pi_39069401
blokker misschien ladyB? en anders heeft bol.com ze wel.

fijn dat myrthes arm alweer zo goed hersteld is. maar oei, dat slechte slapen! fijn dat het nu wel gelukt is, hopelijk slaapt ze even goed bij. soms/vaak is laten huilen bij ons ook echt de enige manier om anna in slaap te krijgen. en zeker als ik weet dat ze het echt heel erg nodig heeft kan ik het wel opbrengen.
pi_39069441
ah, bedankt voor de tip chacama.
pi_39069700
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:52 schreef bixister het volgende:
kleding party's lijken me zó niet leuk
Ik wilde het gewoon eens mee maken en die van eergisteren was dus ook echt helemaal niks. Maar die van gisteren was echt leuk. Ze hadden ook echt een doel betaalbare kleding die leuk is. Metname voor jongens schijnt het nogal eens moeilijk te zijn om leuke kleding te vinden. En ik moet zeggen wat ze lieten zien was super leuk en stoer.
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:28:05 #238
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39070400
Ladybos, wij hebben een dvd van Bumba bij Blokker gekocht idd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 juni 2006 @ 12:38:36 #239
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39070855
Isa kijkt eigenlijk alleen 's morgens vroeg tv en af en toe sesamstraat voor het eten als ik eraan denk. Soms zetten we (pedagogisch totaal onverantwoord) een dvd van Bob de Bouwer op... Als we echt even moeten werken. We werken allebei gedeeltelijk van thuis uit.
pi_39081942
Tom en Kylian s6 met de buisjes en amandelen als ik het begrepen heb

Hier waskan daar nog steeds niet overuit, alles in de verledentijd te moeten plaatsen Kabouter Plop,Telletubbies, Babytv heel erg in trek.
en samen zingen van Kabouter Plop en K3
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:43:59 #241
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39082841
Ja, hoe moet je daar ooit aan wennen, Bar

Babyfeet en Coolbabe, wat spannend. Wouter is 1x onder narcose geweest, voor een liesbreuk. En ik vond dat zo eng. Dus sterkte dames en kindjes
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:06:35 #242
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39083594
Bar, ik vind je zo moedig dat je nu zo aan anderen denkt. Denk je ook wel een beetje aan jezelf?

Tom heeft koorts..en is best beroerd. Ik hoop dat hij zich morgen weer beter voelt, dan vieren we zijn verjaardag op de psz en zaterdag is hij natuurlijk echt jarig.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_39085670
Tom, snel weer beter worden hoor! Misschien verjaardagszenuwen?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator woensdag 21 juni 2006 @ 20:27:15 #244
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39089176
Coolbabe wat sneu voor Tom! Keelamandelen verwijderen is ook best een hele nare ingreep. Neusamandel ook wel maar dat is toch minder erg. Buisjes is helemaal een eitje, daar hebben ze zowat geen last van.
Bij keelamandelen is het heel belangrijk dat ze regelmatig drinken en dat was iets wat Eva het liefst even niet deed. Dat was wel even heel moeilijk de eerste dagen, maar het is gelukt.
Na een weekje was Eva weer helemaal opgeknapt van de keelamandelen en het heeft echt enorm geholpen.
Neusamandel kan trouwens wel weer aangroeien, dat was iets wat ik helemaal niet wist en waar ik ook erg van geschrokken ben.
Eva heeft inmiddels 2 keer neusamandeloperatie gehad, 1 keer keelamandel, en 6 keer buisjes.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:31:20 #245
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_39091356
Ja en wist jij dat keelamandelen ook weer aan konden groeien? gebeurt niet veel maar het kan bij mijn schoonmoeder is dat ook het geval
  Jubileum moderator woensdag 21 juni 2006 @ 21:56:22 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39092229
OE nee dat wist ik niet zeg! Gos het is toch niet te hopen want dat was echt een vervelende ingreep vond ik.

Met Iris gaat het trouwens ontzettend goed. Waar ik echt het meest van heb genoten de afgelopen weken is haar ongelooflijke fantasie. Wat is dat een prachtig iets zeg, iets wat we bij Eva niet zien en misschien genieten we er daarom zo van.
Ze kan uren spelen met haar pop, hele verhalen aan de pop vertellen, flesje geven, luiertje verschonen etc.
Het allerleukst op dit moment is wel het little people huis. De baby word in bed gelegd en roept vervolgens om de papa. Papa moet eerst nog even plassen en wordt dus bruut op de wc gekwakt. Doortrekken, zoooo, handjes wassen en dan kan hij pas naar de baby die inmiddels heel hard huilt. Daarna gaat moeder met baby in de kinderwagen een rondje wandelen naar de dierentuin (die even verderop de vensterbank staat).
"kijk baby, dit is nou een olifant, en hij heeft hele dikke billen" klinkt er dan terwijl ze heftig de mama op en neer beweegt zodat duidelijk is dat de mama aan het woord is. Denkbeeldige krokodillen (want die hebben we niet) worden voorzichtig bekeken "want ze kunnen in je billen bijten" en zo gaat dat wel een half uur door. Hele nieuwe dierenrassen worden ter plekke uitgevonden met bijbehorende enge geluiden.
Jeroen en ik zitten dan stil op de bank helemaal te genieten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_39092727
Hier nog 1 die de 1e 3 jaar van dr leven voornamelijk ziek is geweest. Door streptokokken en daarnaast de amandelen. Vanaf het moment dat die laatsten verwijderd zijn ging het al een heel stuk beter me. Toen was ik nog eens in de paar maanden ziek door de streptokokken ipv. bijna dagelijks door de amandelen.
  woensdag 21 juni 2006 @ 22:08:20 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_39092755
Iris wat heerlijk

en hoe herkenbaar... Liam ziet ook overal olifanten en aanverwanten en idd, het verschil tussen hem en Ian (Ian heeft ook geen fantasie) maakt dat je er enorm van kunt genieten
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 juni 2006 @ 22:28:08 #249
34891 melonovy
La Kutschie
pi_39093482
Iris wat kun jij lekker spelen! Wat een heerlijk stukje Lois!
Hier is de fantasie ook orde van de dag. Erg leuk vind ik het, zo schattig hoe ze hele verhalen, ervaringen, dromen, ideeen en kennis met elkaar in verbintenis legt en er een eigen spel van maakt.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 21 juni 2006 @ 22:40:34 #250
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39093877
Bedankt voor de opbeurende woorden allemaal! Het doet me goed, echt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')