Ja, ik weet eigenlijk helemaal niet wat het met Jordy doet mocht hij hem opeten, lijkt me niet gezond natuurlijk, maar stel dat.
* Githa gaat dat eens navragen, uit voorzorg.Ja, die spalk gaat redelijk. Hij houd hem ook wel om , maar s'ochtends als hij wakker wordt doet hij hem af, uit verveling denk ik
Ik heb al boekjes enzo in zijn bed gelegd voor het geval hij wakker wordt en hij dan met die boekes gaat spelen ipv de spalk, maarja, zo'n spalk is natuurlijk veel interessanter.
De arts dacht dat Jordy hem helemaal niet zou omhouden en vroeg zich af of we het wel moesten proberen. Nouja, niet geschoten is altijd mis dus we zijn er toch voor gegaan en het gaat redelijk.
In eerste instantie zouden we hem 24 uur omdoen, maar dat vind ik toch wel heel zielig dus nu alleen tijdens slaapjes en dat gaat dus goed.
Om te beletten dat hij hem afdoet hebben we er een sok omheen en dat werkt het grootste gedeelte wel, maarja hij kán hem dus wel afkrijgen. Andere optie is om weer een sok ofzo vast te zetten aan een romper met lange mouwen dan kan het dus echt niet meer, maar daar is het nu gewoon te heet voor, dus ik weet even geen andere optie.
Dus toch de risico's is navragen mocht hij hem opeten.
schijnbaar is het leuker om ermee te gooien als te eten
jeetje, ik maak er een heel verhaal van