geen slijm topic hequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:28 schreef Jaytonism het volgende:
Even terzijde; Grootst respect voor Jump!
Waarom post je dat dan nog eens?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef Wii het volgende:
Ik ga nog liever dood.
Hij moet het zelf aanvragen hoor, anders passen we het niet aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
Mochten verzoekjes voor anderen nou ook?
Zo ja, dan wil ik deze user naar voren schuiven als oranjeklant.![]()
Hij zegt wel dat hij het niet wil, maar diep van binnen wil hij het wel hoor!![]()
Dan zal ik hem even moeten zien te overtuigen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Hij moet het zelf aanvragen hoor, anders passen we het niet aan
Hoiquote:
Aangepastquote:
Ben jij de nige met het tagje 'Erelid'?quote:
Het is maar de nick invullen, pagina versturen en daar de status selecteren en bevestigenquote:
Vind ik prima! (dus ja, volgens mij de enige... En als dat niet zo is horen we 't vanzelf :p)quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Ben jij de nige met het tagje 'Erelid'?Dan hoef ik enkel de kleur aan te passen en geen nieuw te maken
Aangepast dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:09 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Vind ik prima! (dus ja, volgens mij de enige... En als dat niet zo is horen we 't vanzelf :p)
krijg je nu geen ruzie met je vriendin?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef ThE_ED het volgende:
*meldt*
nou lulquote:
Ohhhhhhhhhhhh, mag ik ook, mag ik ook, mag ik ook?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:27 schreef Jump het volgende:
Het enige dat dan nog rest om jouw Oranje gevoel compleet te maken is als je nick dat ook is.
En dat kan!
Meld je nu híer in dit topic aan voor het volgende!
<b><font color=FF9900><i>Jouw nick hier</i> Oranjefan</font color></b>
Is er nog een 'Mister PUB'?quote:
Ik ga er van uit van niet, even kleuren dusquote:
alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieftquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef m021 het volgende:
[..]
Als ze het in hun hoofd halen om mij oranje te maken wil ik een ban tot na het WK.
jammer, het was een keipuik idee. is er ook een anti-wk kleurtje dan? zo voor de mensen die het niks boeit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:51 schreef Jump het volgende:
We kunnen slechts 1 kleur per tag instellen, geen regenboogjes dus.
Gewoon zwart?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jammer, het was een keipuik idee. is er ook een anti-wk kleurtje dan? zo voor de mensen die het niks boeit.
ja maar zwart is zo gewoontjes he. ik wil wel groen worden. da's een gave kleur. dan zet ik je op mijn toffe-users-lijstje. en ik maak een tekening in paint voor je.quote:
Moet hij/zij zelf komen vragen danquote:
Ik heb even met hem overlegd, hij wil het echt.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:44 schreef X-Naut het volgende:
X-Naut Oranjefan
Dat idee heb ik ook af en toe omdat sommige mods ook oranje zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja maar zwart is zo gewoontjes he. ik wil wel groen worden. da's een gave kleur. dan zet ik je op mijn toffe-users-lijstje. en ik maak een tekening in paint voor je.
't is ook keiverwarrend al dat oranje. ik denk nu constant dat er plots keiveel mods zijn.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:59 schreef intoxicated het volgende:
Als je daarheen belt krijg je een sekslijn![]()
Het nieuwste: oranje bitto'squote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef piemelpap het volgende:
Doe mij maar oranje en een portie bitterballen.
*HONGER*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef piemelpap het volgende:
Doe mij maar oranje en een portie bitterballen.
Euh....dat van een ban willen als mijn username oranje zou zijn was maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb even met hem overlegd, hij wil het echt.
zo mooi als hij morgen ofzo op fok komt en zn nick is oranje
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:30 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Mag mijn baard ook Oranje gekleurd worden?![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:19 schreef Noisekick het volgende:
[..]
[afbeelding] Mooie baard [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |