Die is van Henk & Henk. Ik heb alle titels die ik wist al voorbij zien komen geloof ik. Je wilde toch alleen maar volledige lijstjes ranja, of begrijp ik dat nou verkeerd? 'Niet te veel, niet te weinig'quote:
Ja maar die worden altijd binnen 2 minuten geraden en dan zit ik vanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:07 schreef GLO het volgende:
Bekender bij een kleine groep mensen, het gaat om objectieve bekendheid. Pitchforkbandjes zijn meestal per defiinitie minder bekend, ga daar maar vanuit.
Ja, ik wil 1 post met daarin alle hits en niks meer. Dit gaat echt eenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:09 schreef GLO het volgende:
Die is van Henk & Henk. Ik heb alle titels die ik wist al voorbij zien komen geloof ik. Je wilde toch alleen maar volledige lijstjes ranja, of begrijp ik dat nou verkeerd? 'Niet te veel, niet te weinig'
Valt me nu pas op, dat is een solo hit van de zanger, Erik Mesiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:02 schreef Charmian het volgende:
Zonder jou
oké. het was wel gedeeltelijk offtopic gezeur, waardoor de vragen en de antwoorden moeilijk te vinden waren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit is geen slowchatSlowchat is "hoi hoe is het vandaag nog op terras gezeten"
Nou ok, voor jou dan: noem alle top 40 hits van Toontje lager, in 1 post, niet teveel en niet te weinig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:16 schreef lienelien het volgende:
oké. het was wel gedeeltelijk offtopic gezeur, waardoor de vragen en de antwoorden moeilijk te vinden waren.![]()
Ik ook, maar dat maakt die bands echt niet bekenderquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar die worden altijd binnen 2 minuten geraden en dan zit ik van
Maar daar klaag je nooit overquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:18 schreef GLO het volgende:
Ik ook, maar dat maakt die bands echt niet bekender
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
oké. het was wel gedeeltelijk helemaal offtopic on topic gezeur betoog/discussie,
Da's waarquote:waardoor de vragen en de antwoorden moeilijk te vinden waren.![]()
neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ok, voor jou dan: noem alle top 40 hits van Toontje lager, in 1 post, niet teveel en niet te weinig.
Omdat het onbekende bands zijn? Omdat je ze niet kent? Weet ik veel... als ik iets vraag dat je niet kent ligt het meteen aan de vraag dan wel vraagsteller.quote:
Waarom zou ik daarover klagen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Omdat het onbekende bands zijn? Omdat je ze niet kent? Weet ik veel...
Heb ik nog nooit gezegd. Als dat is wat je uit mijn betoog hebt gehaald, heb je het idd helemaal niet begrepen c.q. ben ik idd volslagen onduidelijk geweest.quote:als ik iets vraag dat je niet kent ligt het meteen aan de vraag dan wel vraagsteller.
Jij was het niet eens met mijn vraagstelling, en dat is wel vaker zo. Ik heb je nog nooit tegen anderen horen vragen of ze niet andere vragen kunnen doen. Toch is de vraag door iemand anders snel geraden, dus hij was wel te doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:32 schreef GLO het volgende:
Heb ik nog nooit gezegd. Als dat is wat je uit mijn betoog hebt gehaald, heb je het idd helemaal niet begrepen c.q. ben ik idd volslagen onduidelijk geweest.
ja dat is een goed woord ervoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:33 schreef jerver73 het volgende:
goh volgens mij ben ik getuige van mn eerste fok! trivia live overleg
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij was het niet eens met mijn vraagstelling, en dat is wel vaker zo. Ik heb je nog nooit tegen anderen horen vragen of ze niet andere vragen kunnen doen. Toch is de vraag door iemand anders snel geraden, dus hij was wel te doen.
Of je geeft een hint.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:41 schreef ranja het volgende:
Hm straks komt iemand dit topic binnen en ligt in een deuk dat deze vraag zo lang open staat
Je moet niks. Ik heb alleen uitgelegd dat dat in dit geval slimmer was geweest en alleen om de echte klagers de wind uit de zeilen te nemen. Mijn betoog was juist een reactie op de tegenstanders van afkortingen! Maar 't is goed met je, I rest my case.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:41 schreef ranja het volgende:
Jij zegt toch dat ik de titels voluit had moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |